Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 00:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

tomac schreef:
Kijk dat ze een stukje house muziek gebruiken is 1, maar dan ook nog eens de meeste overhypte commerciële house-beat van 2010, dan ben je gewoon treurig bezig. En van Headhunterz kan ik het wel hebben, want daar heb ik toch geen al te hoge pet meer van op. Maar Wildstylez, waar ga je naartoe? :(

MMA Remix is sowieso al eerder geproduceerd dan zijn nieuwe werk voor Digital Age, dus je kunt je beter afvragen waar hij vandaan komt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
1 van de weinige liefhebbers die MMA niet strontziek is, en ik vind de remix een verbetering tov het origineel ook nog. Kingdom full ook wel leuk, die melodie doet me echt heel erg veel, hoe cheesy de break ook is. Ik ga hier lekker naar uitkijken :drool:


+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:45 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik wil niet veel kwijt over MMA-remix (wat een smerig stuk uitmelkerij, gadverdamme), maar er zit toch 1 vet stuk in en dat is dat langzame stuk waarin de kicks lekker kunnen doordreunen en je lekker gek kan doen.
Track is an sich niet verkeerd verder maar ik ben het echt zo zat, ik kan het gewoon niet meer aanhoren dat kutnummer in wat voor uitvoering dan ook. Laat me met rust :(

Origineel van Kingdom is echt waanzinnig slecht, de remix valt mee maar heeft nog steeds een erg matige melodie. Had dit lekker in de hardcore gelaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:50 
 
Artiest

Ik zal eerlijk zijn, een liefhebber van muziek, een fanaat van raw hardstyle, een fan van Beholder en ik vind de MMA Remix echt briljant!

De intro kent een geweldige drive, de gedachtegang achter het stukje house erin klopt gewoon en de climax geeft me een kippenvel gevoel. Ik vind het ronduit heerlijk! Kingdom remix overigens minder, maar origineel vond ik ook niet super.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
CaLLitMusiC schreef:
NandoHS schreef:
Helemaal dat house stukje, gaat toch nergens over.


idd, zo jammer weer :/

Snap niet waarom er heisa gemaakt word om 32 beats op housetempo met een hardstyle kickje.


Wat ik niet snap, is waarom je er behoefte aan zou kunnen hebben om house te horen als je naar een hardstyle feest gaat. Leg mij dan ook aub uit hoe ik op dat house stukje moet bewegen... dat intro heeft een lekkere drive waar je opzich wel op los kunt gaan en dan komt dat house stukje met een hardstyle kickje er onder en dan zie ik iedereen om me heen stoppen en om zich heen kijken van... wtf just happend?? :/ En dat het dan ook echt weer net een housenummer is waarmee je iederebondkraag rond ziet lopen op zijn zwartebes maakt het nog erger. Dit is waarom ik het in dit nummer zwaar ongepast vind en waarom ik dit dus geen geslaagde remix vind. Ben ook benieuwd waarom jullie dit house stukje wel goed gepast vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Je kan het ook zo zien, als Brennan Heart hem had geremixt had ie er een break van 3 minuten in gegooid.
Wat ik wil zeggen, nu zit er een breakdown in maar wel eentje die "doorgaat" en niet de plaat stil legt. Onmiddelijk daarna wordt binnen een halve minuut naar de climax opgebouwd. Daarom vind ik het goed geplaatst.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Je kan het ook zo zien, als Brennan Heart hem had geremixt had ie er een break van 3 minuten in gegooid.
Wat ik wil zeggen, nu zit er een breakdown in maar wel eentje die "doorgaat" en niet de plaat stil legt. Onmiddelijk daarna wordt binnen een halve minuut naar de climax opgebouwd. Daarom vind ik het goed geplaatst.


Ja maar dat kan je ook andere manieren die ipv house, dus ik vind dat niet echt een goede reden om die plaat toch chill te kunnen beleven op een feest. Wat je zegt ben ik het verders wel mee eens, maar dat komt gewoon omdat ik BH op Qlimax ook verschrikkelijk vond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je doet echt alsof er ineens een 10 minuten house in een track zit. Het is bij elkaar nog geen eens 20 seconden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:14 
 
Hardtraxxer

PNXRMX schreef:
1 van de weinige liefhebbers die MMA niet strontziek is, en ik vind de remix een verbetering tov het origineel ook nog. Kingdom full ook wel leuk, die melodie doet me echt heel erg veel, hoe cheesy de break ook is. Ik ga hier lekker naar uitkijken :drool:

Helemaal mee eens!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 02:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je doet echt alsof er ineens een 10 minuten house in een track zit. Het is bij elkaar nog geen eens 20 seconden!

Jah ik overdrijf wel een beetje zoals gewoonlijk, maar als het grote publiek dit weer geweldig vind dan gaat HHZ weer ergens op een mainstage house draaien en dat is langer dan 10 minuten. [sarcasme]Dit was op Defqon dit jaar ook al zo'n succes![/sarcasme]
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 03:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Khadber schreef:
Je doet echt alsof er ineens een 10 minuten house in een track zit. Het is bij elkaar nog geen eens 20 seconden!

Touché!

De ongeduldigheid van sommigen is echt ver te zoeken, het is 20 seconden waar maken jullie jedruk om?!
Ik vind deze remix simpelweg briljant. Puur omdat het de juiste toon slaat: wij maken hardstyle en het kan ons geen reet schelen wat we daarvoor gebruiken. Kortom: zo als het hoort!
Hardstyle moet vooruitstrevend zijn, niet constant vergeleken worden met het verleden. En daar word ík dus moe van.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 04:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind die MMA remix ook wel vet, die intro is leuk. Ik heb op zich wel een probleem met die house invloed in deze track. Ik vind dat gewoon wat misplaatst, gaat totaal niet over de track. Dat vind ik spijtig. Voor de rest heb ik geen probleem tegen de houseinvloed. Het past hier gewoon niet. Voor de rest vind ik deze remix sterker dan het origineel en best wel vet. Hebben jullie ook geen brennan heart gevoel bij de melo? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 11:55 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Headmau5 :P
Nee ik ga niet eens meer de moeite nemen om hier wat over te zeggen :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 12:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NaarDeQlote schreef:
PNXRMX schreef:
1 van de weinige liefhebbers die MMA niet strontziek is, en ik vind de remix een verbetering tov het origineel ook nog. Kingdom full ook wel leuk, die melodie doet me echt heel erg veel, hoe cheesy de break ook is. Ik ga hier lekker naar uitkijken :drool:


+1

+2

Altijd dat gedoe over MMA..
Die remix is gewoon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:03 
 

Khadber schreef:
Wil ze eigenlijk allebei wel hebben. Pitcher Remix is overigens 10x zo goed als die MMA remix
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kingdom remix is niet de beste plaat maar Live knalde die toch een stukje harder dan ik had verwacht.
Ik betrap mezelf er wel op dat ik in het Qlimax setje wat WS wel vaak de MMA remix luister... maar op qlimax kon ik er totaal niet op los gaan. (werd er chaggerijnig van).
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Headmau5 :P

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:40 
 
Artiest

Ik snap niet waarom mensen huilen om een paar seconden house muziek erin. Kijk als het nou zoals die HHZ remix is van let the bass kick vind ik het wat anders, maar dit past er mooi bij.
Ik zal zeggen waarom, MMA was een giga hit, ik ken niemand die de plaat niet kent (iig als ze hem horen zeggen ze oja). Mijn I-pod werd op school voor het eerst (met de externe boxjes en al) uit mn klauwen gejat om MMA te draaien, ik werd er gek van. Dus je ziet dat mensen gewoon het origineel vet en sterk vonden en het stukje house, mensen house is ook muziek en het is Music Made Addict, niet Hardstyle Made Addict, oftewel ik vind het mooi hoe HHZ en WS die visie in het nummer hebben verwerkt en ik vind het er lekker bij passen ook.

Misschien zoek ik nu naar een te diepe gedachtegang achter het stukje house, maar ik blijf erbij dat het gewoon een sterke remix is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Misschien zoek ik nu naar een te diepe gedachtegang achter het stukje house

:yes:

Zoals ik al eerder heb gezegd doen ze het volgensmij gewoon omdat ze dan weer een hitje hebben. Ze hadden ook makkelijk een ander nummer van DBSTF kunnen remixen wat niet zo populair is als MMA.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:52 
 
Artiest

NandoHS schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Misschien zoek ik nu naar een te diepe gedachtegang achter het stukje house

:yes:

Zoals ik al eerder heb gezegd doen ze het volgensmij gewoon omdat ze dan weer een hitje hebben. Ze hadden ook makkelijk een ander nummer van DBSTF kunnen remixen wat niet zo populair is als MMA.


Dus? Volgens mij denk jij dat elke hardstyle prodcuer een BN'er wilt worden...
Als je nu ook al kritiek gaat hebben op het nummer dat ze remixen gat het wel de verkeerde kant op >.<
Jij denkt dus serieus dat HHZ en WS kijken naar een lijst van DBSTF nummers en denken, MMA was een hit, als we daar een remix van maken met stukje house erin worden we bekend en populair en krijgen we allemaal fanmail thuis opgestuurd?
Ik vind hoe sommige (niet specifiek jij overigens) denken dat producers te werk gaan gewoon frustrerend, die denken dat alles gaat om geld en bekendheid voor die mensen en dat als er house in zit, zouden ze er geld mee willen verdienen, dat is toch een aparte gedachtegang.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Jij denkt dus serieus dat HHZ en WS kijken naar een lijst van DBSTF nummers en denken, MMA was een hit, als we daar een remix van maken met stukje house erin worden we bekend en populair en krijgen we allemaal fanmail thuis opgestuurd?


Welke andere gedachtegang zit er dan achter als ik vragen mag? Een producer die een beetje na kan denken snapt toch heel goed dat je geen kapot gedraaide hit waar zelfs dagjesmensen moe van worden opnieuw moet gaan remixen

Dit gaat niet over hoe producers in het algemeen omgaan met muziek, maar over deze specifieke plaat + gedachtegang van HH & WS hierbij. Deze plaat is puur gemaakt voor de commercialiteit. Niks mis mee ze doen maar en ik ga hier ook niet over zeiken, maar je kan het ook gewoon erkennen ipv dit te gaan verdedigingen wat nergens voor nodig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 13:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik zeg ook niet dat het bij alle DJ's om het geld gaat of dat ze allemaal BN'ers willen worden, ik weet niet waar je dat vandaan haalt. Ik zeg alleen dat het echt weer zo typisch is voor HHZ om weer house te verwerken in hardstyle. En omdat LTBK ook al zo'n hit was bij de dagjesmensen krijg ik een beetje het gevoel dat ie dat nu weer probeert. En dan pakt ie ook nog MMA en een ander bekend house nummer. Maarja, ik heb m'n mening al genoeg laten zien. Ik respecteer iedereen z'n mening ook, maar ik krijg hierbij gewoon het gevoel dat het gewoon de makkelijkste weg is om weer een hitje te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oxbow schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Jij denkt dus serieus dat HHZ en WS kijken naar een lijst van DBSTF nummers en denken, MMA was een hit, als we daar een remix van maken met stukje house erin worden we bekend en populair en krijgen we allemaal fanmail thuis opgestuurd?


Welke andere gedachtegang zit er dan achter als ik vragen mag? Een producer die een beetje na kan denken snapt toch heel goed dat je geen kapot gedraaide hit waar zelfs dagjesmensen moe van worden opnieuw moet gaan remixen

Dit gaat niet over hoe producers in het algemeen omgaan met muziek, maar over deze specifieke plaat + gedachtegang van HH & WS hierbij


Er was in MMA wel een hoop ruimte voor verbetering in ieder geval. Kicks konden beter en de 2e climax had ik er liever uit gehad. Ook best een kans dat ze eerst het idee hadden voor de house break met de vervorming van die vocals en de rest er om heen hebben gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:04 
 

NandoHS schreef:
ik krijg hierbij gewoon het gevoel dat het gewoon de makkelijkste weg is om weer een hitje te maken.

dit dus ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 dec 2010 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkSymphony schreef:
NandoHS schreef:
ik krijg hierbij gewoon het gevoel dat het gewoon de makkelijkste weg is om weer een hitje te maken.

dit dus ;)


Kort samengevat, helemaal mee eens :worship:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle