G-Madness schreef:
dat bedoel ik dus: hoezo nieuwe generatie? vertel jij mij eens vanaf wanneer ik luister dan want daar ben ik dan benieuwd naar!
Ik gok zo vanaf 2007, want in je eerste setje wat je hier plaatste noemde je platen van 1-2 jaar al oud. Hardstyle bestaat al zo'n 10 jaar he.
Citaat:
als je een beetje inlevingsvermogen hebt snap je zelf ook wel dat ik niet bedoel wat je zegt met patrick jumpen

ik heb t over n dbstf, hhz, bh, al die gasten die hier worden gebasht.
Mij ontbreekt geen inlevingsvermogen. Ik help jouw zelfs nog om je in te leven in ons door een soortgelijke verandering in een huidig tijdsperspectief te zetten. Zoals Patrick Jumpen in dit stel-dat voorbeeld jouw muziek kapot maken, zo hebben de artiesten die jij opnoemt dat voor onze muziek gedaan. Misschien niet met de bedoeling om onze stijl kapot te maken, maar die intentie heeft ook Patrick Jumpen niet.
Citaat:
ik wilde alleen maar zeggen dat die gasten juist keihard hun best doen om iets neer te zetten, degene die het naar beneden halen zetten zelf niks fatsoenlijks neer. dan vind ik dat je geen recht van spreken hebt.
Patrick Jumpen doen in mijn voorbeeld ook hun best om goede platen neer te zetten, nouja hij zegt dat ie liever samples gebruikt, omdat het anders teveel tijd kost

, maar goed Brennan Heart is nu ook niet bepaald de meest creatieve producer. En dat van doe het zelf eerst beter voordat je commentaar mag hebben slaat nergens op. Dat zou inhouden dat ik alles maar goed moet vinden, omdat ik het zelf niet beter kan? En waarom mag je dan wel zeggen dat je iets goed vind, dan heb je in dat geval ook geen recht van spreken aangezien je geen producer bent en dus niets af weet van wat goed is.
Citaat:
over smaak valt niet te twisten, maar hier op t forum is t volgens mij een taboe geworden om smaak te hebben. ik geef hier mn eigen mening, volgens mij wonen we nog steeds in een land waar vrijheid van meningsuiting geld en volgens mij heb je dan nog steeds mn mening te respecteren..
Inderdaad valt over smaak niet te twisten, ik zeg ook niet dat jouw smaak niet de juiste is. We geven alleen onze mening over artiesten/tracks. En als die mening verschilt van die van jouw so be it. En ik wil niet vervelend doen, maar jij bent degene hier die onze mening niet respecteert door te zeggen dat wij onze mond maar moeten houden of moeten ophoepelen naar een ander genre. Alleen heb je het zelf niet helemaal door heb ik het idee.