Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Almighty schreef:
Ik vind DBSTF ook wel tof hoor..


Afbeelding


Waarom ben je gay als je DBST goed vind? Ik hou wel van hun stijltje, wat maakt dat nou uit? Ik luister graag naar HS voor de lekkere melodie etc. En Revelation deed het op de Feestfabriek toch goed hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mwa ik weet het niet echt met dbstf. Qua producties vind ik het dit jaar erg matig. Deze ep doet me niet zoveel en ook together en alone vond ik vrij matig. die feestfabriek anthem is helemaal om te huilen. De remix van biotm vond ik wel redelijk goed. Maar platen als shiverz en in other wordz vind ik dus echt helemaal geweldig. Maar die zijn inmiddels ook alweer een jaar oud.
En elke keer als ik op een feest ben dan denk ik neeee niet weer dbstf. En elke keer vind ik het naderhand toch weer vet. Ze draaien redelijk gevarieerde setjes, alleen jammer dat ze SOtt en mma nog steeds draaien, dat is echt lachwekkend. En ze kunnen ook aardig goed mixen. Althans d-block dan. Je hoort gelijk als hij achter de decks staat. 'S-te-fan kan vor geen meter mixen vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 15:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker



Preview stond er nog niet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik zal wel weer in de grond worden geboort als ik hier over begin maar toch. -.-
In mijn ogen zal Q DBSTF blijven boeken. Omdat hun bij de grootste groep aanslaan, ook wel genoemt: Dagjesvlok. Er zijn natuurlijk ook wel normale fans van hun, maar dat zullen er niet heel veel zijn. En natuurlijk heeft de grootste groep het meeste geld, dus waarom niet... Natuurlijk zal ik wel weer reacties krijgen dat ze het niet op het geld doen, maar ze doen het niet voor de muziek iniedergeval. Als dat zo was, waren de line-ups wel diverser. Zo hadden de dagjesvolkeren die ook echt geintresseert zijn in hardstyle een betere kijk op verschillende stijlen binnen de genre.
Ik heb het uiteindelijk ook wel geaccepteert dat dit nou eenmaal gebeurt, ben ook heel erg blij dat er veel meer rauwere dj's/producers erbij zijn gekomen. Hopelijk komen daar ook meer orginisaties bij. Alleen vind ik wel dat er splitsing moet worden gemaakt, want de stijlen beginnen te ver uitelkaar te groeien om het moment.
lorennzkee schreef:
Dbstf zal altijd de wat zachtere kant blijven van de hardstyle

Maar waarom proberen ze het dat met Anger? De emotie boosheid is totaal niet te vinden in de hele track. Ze hadden de track net zo goed Sadness kunnen noemen, want die emotie krijg ik hierbij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 17:29 
 

Robster schreef:
Almighty schreef:
Ik vind DBSTF ook wel tof hoor..


Afbeelding

Niet zo stoer doen op internet, kneus
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 17:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Doe jij nooit he :aww: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 17:38 
 

Ik ga niemand voor Gay uitmaken als ik ergens niet mee eens bent.
Ik ga er mss wel eens tegenin, maar op een acceptabele manier, niet op zo'n lage, onlogische manier.


Heyz moderatortjes, ik voel me beledigd :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 18:03 
 
Artiest

Niks mis mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 19:44 
 
Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:
Heyz moderatortjes, ik voel me beledigd :thumbup:

:kiss: :P

Maar laten we maar lekker overgaan naar de Release zelf! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 19:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was maar een grapje, kom op man! :D iedereen z'n eigen smaak hoor, ik vind het alleen totaal niks meer ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:33 
 

Aanvaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Aanvaard.

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:52 
 
Hardtraxxer

zouden dbstf geen rekening houden met de comments die hier worden gegeven ivm hun releases?
Ik bedoel, als ik de laatste 2 anti-climaxen van dbstf vergelijk met bv. my world-david sonar of het Black anthem 2010, vind ik die van dbstf echt waaaay too soft.
just sayin'.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 20:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee want ze maken tracks die het grote publiek of dagjesmensen aanspreken. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:03 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik vind dbstf saai worden, het zijn sinds 2008 allemaal dezelfde tracks, ik weet niet maar ik ben hier absoluut geen fan van, release na release dezelfde soort tracks, soft kickje, melodietje hoppa weer een release, vind ik echt jammer...
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind ook steeds die kick vanhetzelfde softe gedoe, die melo's spreken me af en toe nog wel aan.
Evolutionz , kingdom, keep it coming, sound of goodbey , war coz i'm hard, dat waren pas tracks van hun :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

naja, ik vond the human sould, technology en dreamers of dreams wel gaan, kingdom ben ik op uitgekeken, maar bijv die tracks met deepack waren smullen, rock diz en in ohter wordz geloof ik ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:29 
 
Hardtraxxer

DoubleDutch schreef:
Vind ook steeds die kick vanhetzelfde softe gedoe, die melo's spreken me af en toe nog wel aan.
Evolutionz , kingdom, keep it coming, sound of goodbey , war coz i'm hard, dat waren pas tracks van hun :thumbup:


waar zijn die tijden gebleven?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DoubleDutch schreef:
Vind ook steeds die kick vanhetzelfde softe gedoe, die melo's spreken me af en toe nog wel aan.
keep it coming dat was pas een track van hun :thumbup:


Jup de rest was is niks :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:19 
 
Hardtraxxer

DBSTF twitter

Revelation / Anger will be released digital in the 3th week of august, a Decade of dedication will be released on vinyl.. no date yet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:21 
 
Donateur

lenniiii schreef:
DBSTF twitter

Revelation / Anger will be released digital in the 3th week of august, a Decade of dedication will be released on vinyl.. no date yet!

:thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 14:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

lenniiii schreef:
DBSTF twitter
a Decade of dedication will be released on vinyl.. no date yet!


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 15:20 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat je hier wel mag van uitgaan dat dit EVO011 is =)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 15:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Decade of dedication komt ook gewoon als WEB uit.

"The vinylrelease of a Decade of dedication will offcourse also be available as a digital release! :)"
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 16:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet echt niet wat er nou zo soft is aan Anger hoor, vind 't een heerlijk plaatje! :bomb:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle