Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 19:07 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik moet wel eerlijk zeggen dat Anger aardig hard over kwam gisteren op Dominator (logisch want op een goed geluidssysteem komt alles hard over). Ik vond m wel te doen, alleen dat suffe huppeltje blijf ik niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2010 22:13 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben ik niet met je eens man, we hebben hem gister 3 keer voorbij komen horen. De eerste keer dacht ik dat de anti-climax hard zou opkomen live, maar schijnt bedriegt. En dat huppeltje is inderdaad ook heel erg vreemd :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2010 14:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind,'D-Block & S-te-Fan - Revelation' echt een vette melodie hebben :loving: , alleen vind ik het echt jammer van die kick die der in zit. :thumbdown: Hij lijkt wel precies hetzelfde te zijn als die 'Blame It On The Music' remix van ze. Ik vind het gewoon jammer dat je hem hoort overslaan en dat je dat boven de melodie uit hoort. Voor de rest heb ik met Anger niet zo veel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Anger wel lekker rammen hoor! Maar er zit niet heel veel tempo in de plaat en dat is een beetje jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 17:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Soms verbazen DBSTF me positief, hoewel het nog steeds net-niet is, maar vroeger vond ik het volkomen kut. Nu heb ik iets van, als ze de sounds een beetje zouden verbeteren zou het nog wel te pruimen zijn.

Anger is wel leuk, hoewel ik de kicks hier op m'n pctje niet kan beoordelen. Alone vond ik wel echt vet :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 aug 2010 17:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Revelation:

Het begin oogt al gelijk erg trancerig bij mij, gelukkig veranderd dat zodra de mid er in komt, die mij erg bevalt. De typische DBSTF kick doet hier goed zijn werk, klinkt gewoon lekker.

Vervolgens de break, weer het zelfde trancerige gevoel wat ik er bij krijg, ik vind het leuk klinken maar verder niet bijzonder. Vocals vind ik erg goed. Zodra de main melody er in komt, word mijn trancerige gevoel als maar meer bevestigd.

Kortom, ik vind het een leuke track, maar te trancerig naar mijn mening.

6.5/10

Anger:

Mid knalt er lekker gelijk in, met de hoover sounds en screeches. Wel weer een typische DBSTF kick, doffe dreun en lekker veel distortion in de staart. Vind het algemene gevoel hier mij al wel stukken beter, met name de kleine break met de vocal draagt daar goed aan bij. Erg jammer van de anti-climax, maar daar vind ik gewoon geen reet aan.

Break, tja. Had imo veel darker gekunt in combinatie met deze vocals die gebruikt worden. Melodie klinkt ook lekker, ik voel hem denk ik al aankomen... en ja hoor, een anti-climax.. wat jammer zeg.

Goede track, jammer van de anti-climaxen er in, maar dat is voor mij gewoon een hele duidelijke afknapper!

6/10
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 00:03 
 
Hardtraxxer

uit!!! :yay:
hardstyle.com
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 00:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nice! :)
Morgen maar eens downloaden dan... I love the kicks! :$ :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 10:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

WEB release is uit. Het is EVO 011;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 11:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Anger wel een hele vette anticlimax hebben hoor! Revelation is ook wel aardig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

http://www.hardstyle.com/album/d-block- ... -011/15865
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 16:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ze hadden by Anger die anti climax iets harder moeten maken want die opbouw is klinkt wel uitstekend! :thumbup:
maar dan komt er ineens zo'n softe anti climax. :thumbdown: en die moet hard zijn naar mijn mening
of ze hadden gewoon die anti climax weg moeten laten want die melodie is heerlijk!
Revelation is leuke plaat maar niet echt iets heel speciaals.

zoals meerdere hier al gezegt hebben
vind dat D&S sinds hun album wel achteruit zijn gegaan.
hun laatste releases hebben my maar weinig kunnen boeien.
ik mis hun oude sound! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 16:52 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

F-alko92 schreef:
ze hadden by Anger die anti climax iets harder moeten maken want die opbouw is klinkt wel uitstekend! :thumbup:
maar dan komt er ineens zo'n softe anti climax. :thumbdown: en die moet hard zijn naar mijn mening
of ze hadden gewoon die anti climax weg moeten laten want die melodie is heerlijk!
Revelation is leuke plaat maar niet echt iets heel speciaals.

zoals meerdere hier al gezegt hebben
vind dat D&S sinds hun album wel achteruit zijn gegaan.
hun laatste releases hebben my maar weinig kunnen boeien.
ik mis hun oude sound! :yes:

Ooit Pitcher - Strange love gehoort? ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 17:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tel schreef:
F-alko92 schreef:
ze hadden by Anger die anti climax iets harder moeten maken want die opbouw is klinkt wel uitstekend! :thumbup:
maar dan komt er ineens zo'n softe anti climax. :thumbdown: en die moet hard zijn naar mijn mening
of ze hadden gewoon die anti climax weg moeten laten want die melodie is heerlijk!
Revelation is leuke plaat maar niet echt iets heel speciaals.

zoals meerdere hier al gezegt hebben
vind dat D&S sinds hun album wel achteruit zijn gegaan.
hun laatste releases hebben my maar weinig kunnen boeien.
ik mis hun oude sound! :yes:

Ooit Pitcher - Strange love gehoort? ;)


jaaa mischien was dat niet helemaal goed gezegt
maar ik had by Anger wel een hardere anti climax verwacht.
by Strange Love is die hele opbouw anders waardoor je ook niet iets hards verwacht
als je begrijpt wat ik bedoel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 aug 2010 19:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ik snap je, maar ik wees er meer op neer dat rustigere anti-climax's net zo hard kunnen zijn. Als ze maar goed zijn uitgewerkt ;)
En ik ben wel met je eens, Anger had vele mate harder gemogen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 00:22 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Kryptica schreef:
Standaard track, weer die kick ... Dit word hem niet voor mij.


Dat zie je bij veel dj's hoor. Je moet je eigen ''sound'' maken ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Trainfreak schreef:
Dat zie je bij veel dj's hoor. Je moet je eigen ''sound'' maken ^^

Maar die 'eigen sound' moet je vervolgens niet uitmelken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ik was geen fan van Anger, maar sinds ik hem gister op decibel een aantal keer heb gehoord is het voor mij 1 van de beste tracks van DBSTF die intro knalt echt lekker door!
:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rodger88 schreef:
ik was geen fan van Anger, maar sinds ik hem gister op decibel een aantal keer heb gehoord is het voor mij 1 van de beste tracks van DBSTF die intro knalt echt lekker door!
:thumbsup:

Ik vond hem echt verschrikkelijk, zit geen pit in met alle respect, toch 4x gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 12:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik dacht dat ik de plaatjes misschien wat vaker moest horen. Dat ik misschien nog van mening veranderen zou. Maar ik blijf erbij dat dit echt een flutrelease is... Jammer. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:03 
 
Hardtraxx Veteran

_dp_ schreef:
Trainfreak schreef:
Dat zie je bij veel dj's hoor. Je moet je eigen ''sound'' maken ^^

Maar die 'eigen sound' moet je vervolgens niet uitmelken...

:worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 13:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

en nog steeds vind ik die anticlimax van anger veel te veel op die van fade to black lijken echt jammer :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik snap echt niet wat iedereen zo slecht vind aan anger, ik vind dat ie wel lekker doorbeukt :) Topplaatje voor mij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik snap echt niet wat iedereen zo slecht vind aan anger, ik vind dat ie wel lekker doorbeukt :) Topplaatje voor mij!


Gister een paar keer gehoord op Decibel en knalt aardig door op een feest. Niet iets voor thuis denk ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2010 16:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Anger eigenlijk wel heel vet. Vooral na gister! Paar keer voorbij gekomen, bij o.a. Ran-D en Deepack.
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle