Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 17:56 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Fade to Black was toch juist eerder dan Damned.

Anyway, A-kant is niks aan. D-Block en S-te-fan zijn niets meer voor mij met dit stijltje. Jammer want 2 jaar terug en eigenlijk vlak voor hun album konden ze mij erg bekoren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Fade to Black was toch juist eerder dan Damned.

Anyway, A-kant is niks aan. D-Block en S-te-fan zijn niets meer voor mij met dit stijltje. Jammer want 2 jaar terug en eigenlijk vlak voor hun album konden ze mij erg bekoren.


daarom gaat het ook over anger :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 18:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vindt hem wel lekker:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 18:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
kicks zijn niet hol?


Euh............ jawel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2010 19:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

wel redelijk nummer , wal wat standaart DBSTF stijltje maar goed leker vuller voor je set :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 01:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het een lekker plaatje, het is niet echt revolutionair, maar toch wel al weer een stuk beter dan de Alone/Together release, hoewel ik die ook wel kan waarderen...

Ik blijf goed vertrouwen hebben dat ze nog eens een keer met een knaller komen die hun heldenplaten zo goed als kunnen evenaren, en hopelijk zelfs overtreffen.

En dan kun je zeuren over die DBSTF-stijl... er zijn zoveel artiesten die hun eigen stijl hebben waardoor je min of meer aan de plaat al kan horen wie hem gemaakt heeft... en dan kun je in mijn ogen beter een goede stijl hebben die veel mensen, waaronder ik, kunnen waarderen dan een stijl die snel verveelt of niet veel aan is.

Pithune schreef:
kicks zijn niet hol?

en kom nu niet aan zetten met "luister dit of dat" :')


Ik vind dit echt het domste argument dat ik ooit gelezen heb hier op hardtraxx... wat maakt het nou uit of een kick hol klinkt? Sommigen vinden de kick in Headhunterz-tracks als, Hate it or love it, Rate Reducer(hhz remix) enzo ook hol klinken, ik vind dat juist een van de lekkerste kicks die er zijn.

Ieder zn smaak in kicks, maar een kick die hol klinkt en daardoor niet goed is in jou ogen... beetje raar vind ik dat... als de track in zn geheel hol klinkt is er inderdaad iets mis, maar de kick... wat jullie hol noemen?(met jullie bedoel ik degene die dat hol noemen uiteraard en niet iedereen) Ik vind het nog niet eens zo hol klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 02:41 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Ieder zn smaak in kicks, maar een kick die hol klinkt en daardoor niet goed is in jou ogen... beetje raar vind ik dat... als de track in zn geheel hol klinkt is er inderdaad iets mis, maar de kick... wat jullie hol noemen?(met jullie bedoel ik degene die dat hol noemen uiteraard en niet iedereen) Ik vind het nog niet eens zo hol klinken.


Mogen we dan ipv het woord 'hol' het woord 'waardeloos' gebruiken :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 04:22 
 
Artiest

Klementino schreef:
Ik vind dit echt het domste argument dat ik ooit gelezen heb hier op hardtraxx... wat maakt het nou uit of een kick hol klinkt? Sommigen vinden de kick in Headhunterz-tracks als, Hate it or love it, Rate Reducer(hhz remix) enzo ook hol klinken, ik vind dat juist een van de lekkerste kicks die er zijn.

Ieder zn smaak in kicks, maar een kick die hol klinkt en daardoor niet goed is in jou ogen... beetje raar vind ik dat... als de track in zn geheel hol klinkt is er inderdaad iets mis, maar de kick... wat jullie hol noemen?(met jullie bedoel ik degene die dat hol noemen uiteraard en niet iedereen) Ik vind het nog niet eens zo hol klinken.

Ik begin echt te twijfelen of je wel de juiste persoon gequote hebt, want ik ben 't volledig eens met jouw post.

Alleen kijk ik ook vaak naar de technische kant, en als ik die kicks zo hoor zijn die niet hol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Mogen we dan ipv het woord 'hol' het woord 'waardeloos' gebruiken :)


Welke kick het vetste is is een kwestie van smaak... sommigen aanbidden de Reversed bass, terwijl ik die niet zo heel bijzonder vind en liever een pichtkick hoor of een kick dit je hoort in Frontliner - The Greenhouse(en dan doel ik met name op het gedeelte in de climax, dus niet de reversed bass)
Ik heb liever een holle kick dan een doffe kick... een kwestie van smaak dus...

en natuurlijk mag je zeggen dat je het een waardeloze kick vind, maar kom dan met goede argumenten en niet met de kick is hol...

Pithune schreef:
Ik begin echt te twijfelen of je wel de juiste persoon gequote hebt, want ik ben 't volledig eens met jouw post.

Alleen kijk ik ook vaak naar de technische kant, en als ik die kicks zo hoor zijn die niet hol.

Haha, dan heb ik je verkeerd begrepen... maar goed... mijn verhaal blijf ik wel bij tegen wie die dan ook gericht moet zijn(degene die met het argument komt: holle kick)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 12:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Geen slechte plaat, maar het is weer zoveel van hetzelfde, en het raakt me dus totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 12:06 
 
Hardtraxx Veteran

Climax is wel nice, maar irriteer me in de intro aan die snelle noten achter elkaar (0.20) :P vind zoiets altijd beetje amateuristisch klinken
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 12:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Teknizion schreef:
Geen slechte plaat, maar het is weer zoveel van hetzelfde, en het raakt me dus totaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 12:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Weet iemand wanneer Max Enforcer is begonnen met Fade to Black dan?
Omdat wildstylez ook bijna een jaar van tevoren begon met het defqon anthem.

Of dbstf of max enforcer is behoorlijk aan t kopieren :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 12:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan ook puur toeval zijn ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 12:59 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Kan ook puur toeval zijn ;)

puur toeval, 2 platen, zelfde artiest, zelfde release, en wel heel erg gelijkend.
...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 13:12 
 
Hardtraxx Veteran

Niet echt iets mis mee of zo maar wel heeeel standaard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 13:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

word een beetje saai na music made addictz, nooit wat anders of wat variatie gewoon het zelfde :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
dawasiknie schreef:
Kan ook puur toeval zijn ;)

puur toeval, 2 platen, zelfde artiest, zelfde release, en wel heel erg gelijkend.
...


Ik heb eens heel goed naar Damned en Revelation geluisterd, en de tracks hebben wel wat van elkaar weg, maar ze zijn absoluut niet hetzelfde... en volgens mij kan het heel goed dat dit puur toeval is...

Vaak worden tracks afgeleid van oude nummers, of dingen die je op tv voorbij ziet flitsen of gewoon ergens gehoord hebt... Misschien hebben DBSFT en Max Enforcer hetzelfde gehoord en zijn ze niet wetende dat de ander hier ook mee bezig was er beiden mee aan de slag gegaan? Zo vaak gebeurt het niet, maar ik vind het niet vreemd.

Daarnaast vind ik beide platen echt :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 13:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit nummer doet me ook een beetje aan een max enforcer nummer denken... Ik weet niet waarom >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 13:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

_dp_ schreef:
Dit nummer doet me ook een beetje aan een max enforcer nummer denken... Ik weet niet waarom >.<


goeiemorgen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jammer dit. Naja, mij boeit die DBSTF niet zo veel meer. Ben veel meer uit op releases van echte Hardstyle die mij boeit. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

katamaran schreef:
Jammer dit. Naja, mij boeit die DBSTF niet zo veel meer. Ben veel meer uit op releases van echte Hardstyle die mij boeit. ;)


say what!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
katamaran schreef:
Jammer dit. Naja, mij boeit die DBSTF niet zo veel meer. Ben veel meer uit op releases van echte Hardstyle die mij boeit. ;)


say what!!

Feel my Fire ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het heel jammer dat DBSTF enorm zijn gedaald qua productie niveau.. Ze moeten dat stijltje van hun eens loslaten en wat anders gaan doen onder een andere naam ofzo.. Want hier zit niemand meer op te wachten, hun vorige release was ook al waardeloos.. vergeleken bij dit soort tracks was ride with uz echt een topper.. Hopelijk hebben ze zelf door dat dit niet de goede kant opgaat..
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

sanderovic schreef:
Beetje een standaard dbstf track. Niet slecht maar ook niet overweldigend.... Een gemiddelde track en daar blijft t bij

hier ben ik het wel mee eens, de mensen die zeggen dat het verschrikkelijk is hadden er gister avond is op moeten rammen!
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle