Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bezemsteel schreef:
Ik vind het heel jammer dat DBSTF enorm zijn gedaald qua productie niveau.. Ze moeten dat stijltje van hun eens loslaten en wat anders gaan doen onder een andere naam ofzo.. Want hier zit niemand meer op te wachten, hun vorige release was ook al waardeloos.. vergeleken bij dit soort tracks was ride with uz echt een topper.. Hopelijk hebben ze zelf door dat dit niet de goede kant opgaat..


Ride with uz was inderdaad van hoger kwaliteit... maar ik vind dat er wel iets positiefs aan de track is..... naast dat ik het een hele fijne plaat vind vind ik ook nog eens dat er een stijgende lijn is in de producties van DBSTF.
Dat kun je niet zeggen van bijvoorbeeld een Michel Pollen die op het moment pas echt waardeloos produceert.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Bezemsteel schreef:
Ik vind het heel jammer dat DBSTF enorm zijn gedaald qua productie niveau.. Ze moeten dat stijltje van hun eens loslaten en wat anders gaan doen onder een andere naam ofzo.. Want hier zit niemand meer op te wachten, hun vorige release was ook al waardeloos.. vergeleken bij dit soort tracks was ride with uz echt een topper.. Hopelijk hebben ze zelf door dat dit niet de goede kant opgaat..


Ride with uz was inderdaad van hoger kwaliteit... maar ik vind dat er wel iets positiefs aan de track is..... naast dat ik het een hele fijne plaat vind vind ik ook nog eens dat er een stijgende lijn is in de producties van DBSTF.
Dat kun je niet zeggen van bijvoorbeeld een Michel Pollen die op het moment pas echt waardeloos produceert.


dan heb jij een waardeloze kijk op producen denk ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:46 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Bezemsteel schreef:
Ik vind het heel jammer dat DBSTF enorm zijn gedaald qua productie niveau.. Ze moeten dat stijltje van hun eens loslaten en wat anders gaan doen onder een andere naam ofzo.. Want hier zit niemand meer op te wachten, hun vorige release was ook al waardeloos.. vergeleken bij dit soort tracks was ride with uz echt een topper.. Hopelijk hebben ze zelf door dat dit niet de goede kant opgaat..


Ride with uz was inderdaad van hoger kwaliteit... maar ik vind dat er wel iets positiefs aan de track is..... naast dat ik het een hele fijne plaat vind vind ik ook nog eens dat er een stijgende lijn is in de producties van DBSTF.
Dat kun je niet zeggen van bijvoorbeeld een Michel Pollen die op het moment pas echt waardeloos produceert.

Ik zou je wiskunde boek nog eens doorlezen :P Als je ride with us van hogere kwaliteit vind dan deze plaat, dan is die lijn dus dalend en niet stijgend xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 15:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Arthurhoihoi schreef:
Mogen we dan ipv het woord 'hol' het woord 'waardeloos' gebruiken :)


Welke kick het vetste is is een kwestie van smaak... sommigen aanbidden de Reversed bass, terwijl ik die niet zo heel bijzonder vind en liever een pichtkick hoor of een kick dit je hoort in Frontliner - The Greenhouse(en dan doel ik met name op het gedeelte in de climax, dus niet de reversed bass)
Ik heb liever een holle kick dan een doffe kick... een kwestie van smaak dus...

en natuurlijk mag je zeggen dat je het een waardeloze kick vind, maar kom dan met goede argumenten en niet met de kick is hol...


Ben het met je eens, de kicks in Greenhouse zijn absoluut fenomenaal. Maar deze kicks zijn gewoon waardeloos imo. Als ik bijvoorbeeld luister naar de kicks in Tokyo van Tatanka. Deze pitchen ook, klinken een stuk beter en voelen daarbij veel voller aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:37 
 
Hardtraxxer

Vinyl release: onbekend... er komt geen vinyl meer uit op het EVO label..

Ze releasen alleen nog in WEB op dit label
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:51 
 
Hardtraxx Elite

Wat een kut kicks, ik denk dat ik de volgende release van DBSTF niet eens ga beluisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Wat een kut kicks, ik denk dat ik de volgende release van DBSTF niet eens ga beluisteren


Je krijgt hem toch wel een keer te horen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:58 
 
Hardtraxx Elite

Nee hoor, DBSTF zijn wel de laatste die ik bezoek op een feest
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 02:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Klementino schreef:
Bezemsteel schreef:
Ik vind het heel jammer dat DBSTF enorm zijn gedaald qua productie niveau.. Ze moeten dat stijltje van hun eens loslaten en wat anders gaan doen onder een andere naam ofzo.. Want hier zit niemand meer op te wachten, hun vorige release was ook al waardeloos.. vergeleken bij dit soort tracks was ride with uz echt een topper.. Hopelijk hebben ze zelf door dat dit niet de goede kant opgaat..


Ride with uz was inderdaad van hoger kwaliteit... maar ik vind dat er wel iets positiefs aan de track is..... naast dat ik het een hele fijne plaat vind vind ik ook nog eens dat er een stijgende lijn is in de producties van DBSTF.
Dat kun je niet zeggen van bijvoorbeeld een Michel Pollen die op het moment pas echt waardeloos produceert.

Ik zou je wiskunde boek nog eens doorlezen :P Als je ride with us van hogere kwaliteit vind dan deze plaat, dan is die lijn dus dalend en niet stijgend xd


Dan heb je me verkeerd begrepen Lyst :p

Ik gaf het inderdaad niet duidelijk aan, maar het oudere werk van DBSTF dat voor mij ophoud bij Ride with uz was inderdaad geweldig. Met music made addict zijn ze echter een andere weg ingeslagen en dat sloeg bij velen, en ook mij goed aan... alleen dat album van hun, lekkere luisternummers maar echte klappers zijn het over het algemeen niet... en dat vergelijk ik met de together/alone release en vervolgens Revelation, en dan concludeer ik dat er een stijgende lijn is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 02:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ivm aantal quotes en een tikje luiheid ff 2 posts xD
djpatt schreef:
Klementino schreef:
Bezemsteel schreef:
Ik vind het heel jammer dat DBSTF enorm zijn gedaald qua productie niveau.. Ze moeten dat stijltje van hun eens loslaten en wat anders gaan doen onder een andere naam ofzo.. Want hier zit niemand meer op te wachten, hun vorige release was ook al waardeloos.. vergeleken bij dit soort tracks was ride with uz echt een topper.. Hopelijk hebben ze zelf door dat dit niet de goede kant opgaat..


Ride with uz was inderdaad van hoger kwaliteit... maar ik vind dat er wel iets positiefs aan de track is..... naast dat ik het een hele fijne plaat vind vind ik ook nog eens dat er een stijgende lijn is in de producties van DBSTF.
Dat kun je niet zeggen van bijvoorbeeld een Michel Pollen die op het moment pas echt waardeloos produceert.


dan heb jij een waardeloze kijk op producen denk ik


Waarom heb ik dan een waardeloze kijk op producen?
Ik begrijp dat een mening kan verschillen, maar als je nou eens goed luistert naar Revelation en bijvoorbeeld de nieuwe Dozer-release of Pitcher-release, dan is dit toch een veel leukere track?

Die releases van The Pitcher en Dozer zijn niet echt bijzonder te noemen. Het zijn geen beukplaten(wat een matige plaat toch weer goed kan maken soms), voornamelijk een intro die niet speciaal is en een saai melodietje, niet iets wat me vrolijk maakt of waardoor ik uit mn dak wil gaan... Revelation daarintegen vind ik de melodie alles behalve saai.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 11:57 
 
Hardtraxx Elite

het album vind je lekker wegluisteren, en vervolgens zeg je dat alone/together een stijgende lijn is? Dat is toch gewoon meer van hetzelfde.

Ik geef toe dat ik die Pitcher tracks ook niet veel aan vind. Maar als ik de recente nummers van Fusion en Scantraxx vergelijk dan spreekt Fusion me toch 4 x zoveel aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:12 
 

Hoe kun je nou vinden dat Robin's Revenge / In Full Effect / Elixer geen knalplaten zijn?

En hoe kun je nou meer genieten van standaard tracks zonder dat ze ook maar iets van originaliteit hebben? Ik vind dat zelfs the Pitcher / Dozer meer afwisselend zijn dan deze twee heren. Beetje jammer vind ik het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ravenwood schreef:
blegh

je kan net zo goed Damned luisteren, die is 10x beter en klinkt hetzelfde.


helemaal mee eens! ^^ vind het maar niks...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Ravenwood schreef:
blegh

je kan net zo goed Damned luisteren, die is 10x beter en klinkt hetzelfde.


helemaal mee eens! ^^ vind het maar niks...


Inderdaad ja :P Ik vind D-Block & S-Te-Fan steeds verder achteruit gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
het album vind je lekker wegluisteren, en vervolgens zeg je dat alone/together een stijgende lijn is? Dat is toch gewoon meer van hetzelfde.

Ik geef toe dat ik die Pitcher tracks ook niet veel aan vind. Maar als ik de recente nummers van Fusion en Scantraxx vergelijk dan spreekt Fusion me toch 4 x zoveel aan.


Met het album zijn ze begonnen met de hele tijd hetzelfde doen... toen kwam together/alone niet veel anders, lekkere platen maar meer ook niet.... en dan nu Revelation, en hoe meer ik die plaat luister hoe meer ike ervan ga houden

Nazale schreef:
Hoe kun je nou vinden dat Robin's Revenge / In Full Effect / Elixer geen knalplaten zijn?

En hoe kun je nou meer genieten van standaard tracks zonder dat ze ook maar iets van originaliteit hebben? Ik vind dat zelfs the Pitcher / Dozer meer afwisselend zijn dan deze twee heren. Beetje jammer vind ik het.


Van die tracks die je noemt kan ik Robin's Revenge nog wel waarderen, maar die is ook niet geweldig... Als dan je naam Michel Pollen is en dat is je beste productie van het afgelopen half jaar dan zou ik mezelf toch eens gaan afvragen waar ik mee bezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:40 
 

Nja goed, eindeloze discussie blijkbaar. Sommige mensen snappen het geowon niet! :evil:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het is te hopen dat ze zo niet verder blijven doen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 13:54 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Saaie plaat weer zeg. Voor mij zijn ze defenitief afgeschreven, altijd maar dezelfde setjes draaien en producties worden alleen maar slechter :thumbdown: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:28 
 
Hardtraxxer

Ben ik de enigste die deze plaat wel goed vind :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
Ben ik de enigste die deze plaat wel goed vind :(


Sorry man. Ben bang van wel...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Stokbrood schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Ben ik de enigste die deze plaat wel goed vind :(


Sorry man. Ben bang van wel...


Ik weet zeker van niet... want ik vind hem ook leuk :D En er zullen er vast wel meer zijn...
Ik denk zelfs dat deze plaat het bij het brede publiek zeer goed zal doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Klementino schreef:
Stokbrood schreef:
H4rdstyleLova schreef:
Ben ik de enigste die deze plaat wel goed vind :(


Sorry man. Ben bang van wel...


Ik weet zeker van niet... want ik vind hem ook leuk :D En er zullen er vast wel meer zijn...
Ik denk zelfs dat deze plaat het bij het brede publiek zeer goed zal doen.


DBSTF doet het meestal wel goed bij de eendagsmensen en bij de SlamFM'ers onder ons. Met alle respect, ze hebben zelf gezegd dat ze de vrouwvriendelijke kant van hardstyle doelden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 21:03 
 
Hardtraxx Newbie

ik luister nooit SlamFM, ben geen eendagsmens maar vind dit toch best een vette track, zelfde opbouw als alone enzo klopt maar ja.
Al ben ik wel vrouwvriendelijk :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 22:00 
 
Hardtraxxer

maar wat is er nou zo slecht hieraan jongens ? de bass knalt wel lkkr , kick had misschien beter gekunt maar toch niet slecht in mijn ogen... en ik ben wel slechter gewend van deze jongens , drive zit er goed in , catchy melo :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 23:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

H4rdstyleLova schreef:
maar wat is er nou zo slecht hieraan jongens ?


Er staat D-Block & S-te-Fan voor dus is het voor 90% van de mensen hier al nix ..

Vooroordelen! :thumbdown:
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle