Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 08:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook in HQ stelt het me niet teleur, wat een gaaf anthem, krijg er kriebels van :loving: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die release datum van 09-05 is alleen de Spotify release?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

:loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 11:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker anthem met die vocals en melodie! Heeft de intents sfeer goed te pakken. Maar die kicks :/. Ik stoor me er niet vaak aan bij melodieuze platen maar vind dit echt drie keer niks. Al zal t na een poosje wennen wel beter zijn denk ik :)

Vind het intents anthem trouwens echt elk jaar wel goed. Geen een festival die zo constant is met het produceren van dikke anthems
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 12:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pff die melodie, wat een sfeer zit daar in! :loving:

De kicks zijn inderdaad even wennen, helemaal op de speakertjes thuis. Ik denk wel dat ze super hard gaan eenmaal op een festival :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 13:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Blijkbaar. Dat is tegenwoordig zo irritant he. Communiceren ze naar buiten dat de release op een bepaalde datum is, blijkt het alleen om de preview te gaan >.<


Je loopt achter de definitie van een release aan in de huidige muziek wereld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 13:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Delt-A schreef:
Die release datum van 09-05 is alleen de Spotify release?


Communiceren ze naar buiten dat de release op een bepaalde datum is, blijkt het alleen om de preview te gaan >.<


Volgens mij is de WEB release ook gewoon vandaag! Zoekt en gij zult vinden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 14:00 
 
Hardtraxx Crew

DonnyD schreef:
Volgens mij is de WEB release ook gewoon vandaag! Zoekt en gij zult vinden ;)

Zie m niet op hs.com of beatport. Dus denk t niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 14:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pakt mij minder dan ik had verwacht. Op een feest zal het ongetwijfeld lekker klinken met een biertje in je klauwen maar ik zal hem niet snel uit mijzelf opzetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 14:49 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Lekker anthem met die vocals en melodie! Heeft de intents sfeer goed te pakken. Maar die kicks :/. Ik stoor me er niet vaak aan bij melodieuze platen maar vind dit echt drie keer niks. Al zal t na een poosje wennen wel beter zijn denk ik :)

Vind het intents anthem trouwens echt elk jaar wel goed. Geen een festival die zo constant is met het produceren van dikke anthems


Totaal eens met wat hierboven staat. Kicks storen mij ook. Melodie en vocals zijn wel tof gedaan! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
DonnyD schreef:
Volgens mij is de WEB release ook gewoon vandaag! Zoekt en gij zult vinden ;)


Is geen original mix die te downloaden is


Klopt! Alleen de radio edit is (niet helemaal legaal) te downloaden die ook op Spotify is verschenen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 15:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mod edit:
Beleid schreef:
Let op! Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks zal resulteren in een waarschuwing. We willen niet hebben dat Hardtraxx wordt gebruikt om tracks (gratis) te delen met elkaar. Bij de officiële download portals kan je tracks downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 18:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pipa schreef:
Hekzitter schreef:
Imo het sterkste anthem sinds Wildstylez - Music is Timeless (alhoewel the hunt ook best prima was, maar vooral voor dat thema in dat jaar).

Back to History :list:


Wtf hoe kom ik op music is timeless? Die bestaat niet eens haha. Bedoelde back to history ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 18:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kom op mensen, die kick in die mid intro is toch gewoonweg verschrikkelijk? Echt waarom? :lol: Soort Rebelion kick zonder dat overdreven Rebelion randje.. :sick:

Climax is dan wel wat beter, maar hier zit ook zo'n lelijke ''tok'' in de kick.

Verre van geslaagd dit, had wel iets beters verwacht van deze 4..
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 18:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De lat lag hoog. Laatste drie Intents anthems vond ik allemaal ontzettend dik (vooral die van vorig jaar). Moest eerst wennen aan dit anthem, maar hoe vaker ik 'm luister hoe vetter ik 'm vind. Kicks in de mid ben ik geen fan van. Vocal past perfect bij het thema. Vind dat de melodie erg geschikt is voor een anthem: lekker zweverig en feest (celebration xD :3) tegelijk. Verwachtingen zijn waargemaakt en dat vind ik toch wel weer knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geslaagd anthem! Veel beter dan dat gedrocht van vorig jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 19:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Redelijk geslaagd anthem maar ik zal nooit echt fan worden van deze kicks.
De melodie ademend wel echt Intents festival imo, dat hebben ze zeer netjes gedaan.



G1LL schreef:
maar hier zit ook zo'n lelijke ''tok'' in de kick.


Dit dus

Al had ik hier geen last van toen ik hem live hoorde.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 19:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Sick anthem! Die DBSTF in de climax vind ik zo bruut :loving:. Kicks zitten ook in turn the lights out, klinken zo clean :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 19:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik de vorige 3 anthems ontzettend dik vond, valt deze toch ietsjes tegen. Nog steeds een fijn anthem maar hij pakt mij niet echt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Pipa schreef:
Hekzitter schreef:
Imo het sterkste anthem sinds Wildstylez - Music is Timeless (alhoewel the hunt ook best prima was, maar vooral voor dat thema in dat jaar).

Back to History :list:


Wtf hoe kom ik op music is timeless? Die bestaat niet eens haha. Bedoelde back to history ja


Thema was toen Music is Timeless haha ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Bastiaan schreef:
Sick anthem! Die DBSTF in de climax vind ik zo bruut :loving:. Kicks zitten ook in turn the lights out, klinken zo clean :worship:


Hier moet ik toch even navragen: wat is hier zo clean aan? Als ik de benoeming clean kick hoor dan is de eerste plaat die bij mij in mij op komt de kick in Noisecontrollers - So High :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zal zelf ook nooit fan worden van die 'experimentele' kicks. Denk dat van alle nummers waarin zo een kick zit, er maar een handvol zijn die ik te pruimen vind. De climax vind ik ook niet heel geweldig, heel rare kicks ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mod edit:
Beleid schreef:
Let op! Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks zal resulteren in een waarschuwing. We willen niet hebben dat Hardtraxx wordt gebruikt om tracks (gratis) te delen met elkaar. Bij de officiële download portals kan je tracks downloaden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 22:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

JeroenB93 schreef:
Mod edit:
Beleid schreef:
Let op! Het delen van (losse) tracks / promo's e.d. resulteert direct in een permanente ban van de gehele website. Het aanzetten tot delen van (het vragen naar) dit soort tracks zal resulteren in een waarschuwing. We willen niet hebben dat Hardtraxx wordt gebruikt om tracks (gratis) te delen met elkaar. Bij de officiële download portals kan je tracks downloaden.

Was te verwachten dit, dom van me :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mei 2018 11:22 
 
Hardtraxxer

Houd ontzettend van dit soort complexe melodieën met veel maten!
Kan niet anders zeggen dan dat de comeback van DBSTF zoveel meer impact op me heeft dan Heady.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle