Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeel goed anthem ja! :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Erg leuk plaatje geworden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 14:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Zit heel goed in elkaar, stevige intro ook :loving: melodie moet me alleen nog pakken. Misschien na een paar keer luisteren
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Dit is hoe je een anthem maakt :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Met zulke namen kan het bijna niet fout gaan, erg dikke plaat :thumbsup: :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 15:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zooo dit is echt goed :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 apr 2018 20:08 
 
Hardtraxxer

Wowwwww, kneitergoed anthem... eindelijk eens een anthem met lekkere hoge toontjes, beetje blij maar toch stevig. Precies zoals Intents is. Legendary! Benieuwd naar HQ
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 09:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wauw, wat een anthem zeg. Lang geleden dat ik kippenvel kreeg van een LQ versie :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 10:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet anthem, beide stijltjes goed vertegenwoordigd en past wat mij betreft goed in het thema :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel een goede anthem feeling en past ook goed bij Intents, maar deze doet me eigenlijk niet zoveel. Wellicht dat dat nog komt als ik hem vaker hoor, klinkt wel typisch als zo’n plaatje waar ik in het begin niks mee heb, en waar ik later compleet weg van ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Wel een goede anthem feeling en past ook goed bij Intents, maar deze doet me eigenlijk niet zoveel. Wellicht dat dat nog komt als ik hem vaker hoor, klinkt wel typisch als zo’n plaatje waar ik in het begin niks mee heb, en waar ik later compleet weg van ben.


Precies dit. Voelde hem live zaterdag ook niet echt, misschien komt het nog na een paar keer lusiteren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 12:59 
 
Hardtraxx Addict

Ik voorspel dat ik de synth kneiter irritant ga vinden in HQ. Veel te schel imo, maar wellicht dat dat nu zo lijkt op LQ. Mid-intro klinkt iig heel dik. Even HQ afwachten dus. Het is iig duidelijk welke van de twee artiesten maar weer voor samenhang en consistentie zorgt :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 21:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk anthem, kan al weer niet wachten op dit weekend (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 apr 2018 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel goed anthem van D-Block & S-te-Fan & Frequencerz. Brengt een goede sfeer met zich mee en de lange uithalen in deze track maken het toch wel erg speciaal! Goed werk. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 apr 2018 11:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gewoon een super lekkere plaat, al krijg ik er geen anthem gevoel bij zo direct, maargoed.. het is wel een steengoede plaat en invloed van beide namen hoor je er in terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 mei 2018 21:09 
 
Hardtraxx Crew

D-Block & S-Te-Fan & Frequencerz - The Ultimate Celebration (Official Intents Festival 2018 Anthem) (EVO049)

Label: Scantraxx Evolutionz
WEB release: 09/05/2018

Tracks:
D-Block & S-Te-Fan & Frequencerz - The Ultimate Celebration (Official Intents Festival 2018 Anthem)

Samples:


Bron:
http://presave.io/t/theultimatecelebration
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 01:54 
 
Hardtraxx Crew

Stond op Insta stories dat de release 09/05 was, maar of dat nou spotify betekend weet ik ook niet. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Word 'echt' gereleased op 9 mei. En deze release is op Scantraxx Evolutionz. CAT-ID = (EVO049).
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2018 19:11 
 
Hardtraxx Crew

Svbtwee schreef:
Word 'echt' gereleased op 9 mei. En deze release is op Scantraxx Evolutionz. CAT-ID = (EVO049).

:thumbup: Heb mn post aangepast :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2018 18:36 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Verplaatst
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Imo het sterkste anthem sinds Wildstylez - Music is Timeless (alhoewel the hunt ook best prima was, maar vooral voor dat thema in dat jaar).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 19:24 
 

Hekzitter schreef:
Imo het sterkste anthem sinds Wildstylez - Music is Timeless (alhoewel the hunt ook best prima was, maar vooral voor dat thema in dat jaar).

die track bestaat niet eens
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 19:25 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een zieke plaat is dit zeg! Stealth album van Freqz vind ik niks aan maar dit klinkt echt goed, veel energie en lekker euforisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2018 19:26 
 
Hardtraxx Veteran

Hekzitter schreef:
Imo het sterkste anthem sinds Wildstylez - Music is Timeless (alhoewel the hunt ook best prima was, maar vooral voor dat thema in dat jaar).

Back to History :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mei 2018 08:46 
 
Hardtraxx Newbie

https://open.spotify.com/track/7KdYf9e6 ... GotkdxC5Tg
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle