Wat een lekker nummer

Related topics
- View the latest post: Intents Festival - The Ultimate Celebration (1, 2 & 3 juni 2018, Oisterwijk)
- View the latest post: The Viper vs D-Block & S-te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 22.01
- View the latest post: Psyko Punkz & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
- View the latest post: Zatox & D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011
Active topics in Hardstyle
- View the latest post: Alphaverb - The Untitled Album (WAMALBUM-001)
- View the latest post: Ran-D - Level Up (Knockout Outdoor Anthem 2026) (ERA003)
- View the latest post: Devin Wild - ID (Imagination To Reality)
- View the latest post: Noisecontrollers - TBA
- View the latest post: Dr. Ruthless - Get Wild (BNC002)
Moderators
Wat een lelijke kicks
Voor de rest ook niet heel boeiend...
-
THardtraxx Addict
- 1171 posts member since 2012
- last seen Nov 2023
Vet anthem!! Persoonlijk vind ik de mid-intro kicks super vet. Soort van wat Audiofreq 'techy kicks' noemde die reversed bass tails iets verkort en inprincipe weer omgedraaid. Ja ik vind ze nice.
Lekkere Dbstf achtige vocals gevolgd door een fijne melodie + aardige kicks. Vind die mid kicks eigenlijk wel beter klinken.
Dit gaat een mooi weekend worden!
Lekkere Dbstf achtige vocals gevolgd door een fijne melodie + aardige kicks. Vind die mid kicks eigenlijk wel beter klinken.
Dit gaat een mooi weekend worden!
Dit valt in HQ toch een beetje tegen eerlijk gezegd...
Misschien gaat ie me nog wat meer doen als ik ‘m vaker hoor.
Misschien gaat ie me nog wat meer doen als ik ‘m vaker hoor.
Geslaagd anthem imo. Door de synth en de kicks die er gebruikt zijn eeft deze plaat wel een hele eigen sound gekregen imo
. Vrouwelijke vocals geven ook een lekkere dosis energie mee.
Same here!JeroenB93 wrote:Was te verwachten dit, dom van me
Vind het een erg fijn anthem geworden! De melodie vind ik echt genieten, samen met de vocals. De kicks vind ik echt totaal niet storend en heb het gevoel dat deze kicks het live nog beter gaan doen! Ik vind het echt wel 1 van de betere anthems tot nu toe voor mij! 
Naarmate ik hem vaker geluisterd heb begin ik hem toch te voelen, echt een fijn anthem! Alleen die eerste kicks vind ik niet lekker klinken. Zeker geslaagd!
Vet anthem! Kicks in de climax hadden alleen wel wat uitbundiger gemogen imo.
Ja, deze plaat doet dingen met me!
2e climax is iets minder.
2e climax is iets minder.
Kicks hebben wel iets weg van die van D-Sturb bedenk ik me net 
Die eerste climax is echt heerlijk man, hele vette melodie
Tweede climax helaas wel een stukje minder. Ik stoor me wel een beetje aan die overbodige kickrolls/haperingen in elke track tegenwoordig. Als ze goed worden uitgevoerd kan het heel vet zijn, maar het wordt nu steeds maar random toegepast 'omdat het moet'. Vooral in melodieuze climaxen hoeft het van mij echt niet.
Hele vette plaat! Blijft lekker hangen
-
PHardtraxx Veteran
- 5055 posts member since 2013
- last seen 8 hours ago
Enige minpunt vind ik toch wel de lead. Had liever die van DBSTF gehoord. Toch klein beetje tegenvallend t.o.v. LQ versie
-
JHardtraxx Addict
- 1213 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Kan er een fatsoenlijke sample in het openingstopic komen?
Een heeele vette energieke plaat en een geslaagd anthem imo.