Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 17:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Feest: Intents Festival
Locatie: Oisterwijk
Leeftijd: 17+
Ticketsale: 9 & 11 januari 2018 ***UITVERKOCHT***
Website: https://www.intentsfestival.nl

Afbeelding

Merchandise
Zorg dat je een Intents outfit bemachtigt om geheel in stijl naar Intents Festival te gaan. Van kleding tot brillen en waaiers tot vlaggen, je haalt het allemaal in de webshop. Hier kun je tot dinsdag 29 mei,16.00u bestellen. Daarna kun je alleen nog maar terecht op het festivalterrein. https://shop.intentsfestival.nl

Drie VIP decks
Nieuwe dit jaar is het VIP-deck bij de Outrageous! Area. Bij de mainstage vind je wederom aan beide kanten een VIP-deck. Je kunt nu op de Outrageous! stage losgaan als VIP op een verhoogd deck met bar en eigen toiletten.

Anthem
D-Block & S-te-Fan & Frequencerz hebben het officiële anthem voor Intents Festival 2018 gemaakt; The Ultimate Celebration
Zorg dat je deze van binnen en buiten kent. Luister hem op Spotify en bekijk de video:

Intents 15 Years show
Intents Festival gaat haar 15-jarig bestaan groots vieren met een grandioze 15 Year Experience show op de mainstage, zaterdag tussen 18:00 en 19:00 uur. Het belooft een spectaculaire show te worden om het gevoel van 15 jaar Intents te herbeleven.

Thema
De ingenieuze Partymind heeft jarenlang waardevolle data onttrokken uit ieder Intents Festival element. Met slechts één druk op de knop schiet de Partymind vanuit de mainstage ieder onmisbaar element alle kanten op, om uiteindelijk samen te komen in verschillende area’s op het festival. Diverse thema’s uit de afgelopen 15 jaar zijn deze editie onlosmakelijk verbonden met een specifieke area.

Vragen? Stuur een berichtje / Digitaal infopunt
Heb je nog vragen stuur een bericht via Facebook. Tijdens het festival (vrijdag t/m maandag) kun je ook via het WhatsApp nummer 06-57258648 vragen stellen.

(L) Gratis Water (L)
Bij Intents Festival blijkt het drinkwater gratis beschikbaar! Er zijn meerdere watertappunten bij twee toiletgroepen op het festivalterrein, bij de VIP, bij de EHBO en bij de camping. Je mag geen drank mee het terrein op nemen, maar een eenmaal gekocht flesje vullen of even lekker verfrissen is dus daar mogelijk. Voor een glas water aan de bar vraagt de organisatie wel een betaling, ‘dezelfde prijs als fris of een biertje’, aldus Remko Hermans van Intents Festival.

Roken
Roken is verboden in alle binnenlocaties/ overdekte locaties (zoals tenten) op het terrein. Dit Geld ook voor e-sigaretten.

Social Media
Plaats je een bericht over Intents Festival op Facebook, Twitter, Instagram, enz? Gebruik dan de hashtag #intentsfestival

Timetable
Je kunt je programma weer samenstellen want de timetable is bekend. Zorg ervoor dat je jouw favoriete artiest niet mist: http://www.intentsfestival.nl/timetable

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Festival Map
Afbeelding

Soundcloud Warmup Mixes
Alle Intents warmup mixes vind je hier https://soundcloud.com/intentsfestival

Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 18:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

9e keer alweer, zijn we bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 18:58 
 
Hardtraxx Addict

Hmm twijfel heel erg of ik dit jaar weer ga, vorige twee edities waren heel gaaf, maar erger me toch echt mateloos aan de drukte de laatste 2/3 uur op de main.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik dit jaar ga dan wordt het mijn 10e editie alweer! Al 2 jaar op rij alleen maar zondag gegaan vanwege de teleurstellende (lees: Overkill aan raw dood en verderf stages). Afgelopen jaar vooral voor de gezelligheid gegaan (en T.C.C.). Hopelijk dit jaar wel een leuke line-up
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vorig jaar was m'n 1e keer Intents :x maar ik ga dit jaar niet meer overslaan :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Laatste twee jaar op zondag geweest. Vorig jaar eigenlijk alleen voor T.C.C., wat een prima setje was en Crypsis aansluitend ook. Line up weer afwachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:18 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Vorig jaar was m'n 1e keer Intents :x maar ik ga dit jaar niet meer overslaan :love:

Hier hetzelfde. Vorig jaar geweldig vermaakt :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben er nog nooit geweest. Ik hoop deze editie wel op een line-up die me aanspreekt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Weekendtickets (SAT+SUN)


Geen Vrijdag preparty dit jaar??
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:32 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Enkel voor campinggangers zo te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 20:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vorig jaar was m'n 1e keer Intents :x maar ik ga dit jaar niet meer overslaan :love:


Kan ook niet he, is al geweest dit jaar gekkie. Zag jou nog draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 21:59 
 
Hardtraxx Addict

LV1 schreef:
Citaat:
Weekendtickets (SAT+SUN)


Geen Vrijdag preparty dit jaar??

Je hebt 4 verschillende tickets op intents
losse zaterdag tickets
losse zondag tickets
weekend tickets (zat/zon)
camping tickets (camping/vr/zat/zon)

Zeg ieder jaar dat ik dit jaar niet ga maar zal er uiteindelijk toch wel weer rond lopen. Hopen dat ik deze keer gaan 800 euro schaden aan mn auto er aan over houd
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 22:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ahhh oke snap het, thanks Miwer :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2017 23:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Ahhh oke snap het, thanks Miwer :thumbup:


Blijft leuk :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 00:20 
 
Hardtraxx Addict

LV1 schreef:
Ahhh oke snap het, thanks Miwer :thumbup:

Blijkbaar een erg behulpzame gast die miwer als iedereen zo'n obsessie heeft
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 00:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Rickzel schreef:
Vorig jaar was m'n 1e keer Intents :x maar ik ga dit jaar niet meer overslaan :love:


Kan ook niet he, is al geweest dit jaar gekkie. Zag jou nog draaien.


Zit al met m'n gedachten in 2018, dit jaar bedoel ik inderdaad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 10:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Vorig jaar was m'n 1e keer Intents :x maar ik ga dit jaar niet meer overslaan :love:


Haha dat snap ik. Als je er hebt gedraaid denk ik dat dat festival sowieso een apart plekje voor je heeft. Nog nachtmerries trouwens over het verloop van het stemmen van die contest :cry: .

Voor de 5e keer aanwezig. Dit jaar voor het eerst twee dagen gegaan, maar denk dat het in 2018 weer bij een blijft (zaterdag). Hopen op weer een euforische stage zoals die Hard Island stage, maar dan een graadje of 10 minder warm zodat het daar ook daadwerkelijk uit te houden is overdag (of überhaupt ergens uit te houden is).
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
LV1 schreef:
Ahhh oke snap het, thanks Miwer :thumbup:

Blijkbaar een erg behulpzame gast die miwer als iedereen zo'n obsessie heeft

Waanzin.


Denk dat ik hier weer eens een kijkje ga nemen. Ben er voor het laatst 2011 geweest, had toen het idee dat onze groep de enige niet uit de buurt was.
Mooi om te zien hoe ziek dit festival gegroeid is, dit was namelijk de mainstage toentertijd;
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 11:26 
 
Hardtraxx Elite

Denk alleen de zondag aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 11:35 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
LV1 schreef:
Ahhh oke snap het, thanks Miwer :thumbup:

Blijkbaar een erg behulpzame gast die miwer als iedereen zo'n obsessie heeft


Het. is. zo. obvious. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 11:36 
 
Hardtraxxer

2de x Intents voor mij. Als het met stage te regelen valt een heel weekend aanwezig. 2 jaar geleden alleen de zaterdag geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 17:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
Vorig jaar was m'n 1e keer Intents :x maar ik ga dit jaar niet meer overslaan :love:


Haha dat snap ik. Als je er hebt gedraaid denk ik dat dat festival sowieso een apart plekje voor je heeft. Nog nachtmerries trouwens over het verloop van het stemmen van die contest :cry: .


Haha uberhaupt bizar hoe dat gelopen is inderdaad :P

Maar klopt helemaal, Intents gaan we niet snel meer missen nee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 18:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Hopen dat ik deze keer gaan 800 euro schaden aan mn auto er aan over houd

Wat was er met je auto gebeurd dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 dec 2017 18:48 
 
Hardtraxx Addict

Svbtwee schreef:
heggenschaar schreef:
Hopen dat ik deze keer gaan 800 euro schaden aan mn auto er aan over houd

Wat was er met je auto gebeurd dan? :P

Bij het oprijden van de weekend parkeerplaats was er een 90 graden bocht naar rechts. Het pad was iets van 1m breder dan de auto maar vanaf de andere kant kwamen ook mensen met hun spullen die richting de camping liepen. Er stond daar een parkeer wachter die me netjes zei of ik ruimte had link/rechts en of ik even moet stoppen. Nu stond er dus rechts in het hoge gras een boomstronk verstop die ik niet kon zien. Hij stuurde me daar dus tegen op en zo doende had ik een kras langs de hele rechter kant van de auto, ik merkte het zelf pas toen hij achter mn bumper haakten en die begon te kraken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 dec 2017 16:21 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Partyraiser opnieuw de host van de Dynamite....

https://www.facebook.com/intentsfestiva ... 734013772/
1, 2, 3, 4, 5 ... 37  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten