Active topics in Hardstyle

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 1 hour ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 4 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 20 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Hardtraxx Crew
30628 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011:
http://www.megaupload.com/?d=IHVHVKQX
http://hotfile.com/dl/100486469/36143aa ... r.mp3.html

Tracklist:
01. D-Block & S-Te-Fan - Music Made Addict (Live vocals)
02. D-Block & S-Te-Fan - Stronger
03. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
04. D-Block & S-Te-Fan & MC Villain - Keep It Coming
05. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
06. D-Block & S-te-Fan - U Will Be Dancing
07. D-Block & Tha Bazz Pimpz - Freak On It
08. Coone - Words From The Gang (D-Block & S-Te-Fan Remix)
09. D-Block & S-Te-Fan & MC Villain - Part Of The Hard
10. D-Block & S-Te-Fan - Alone
11. D-Block & S-Te-Fan - Letz Dance
12. D-Block & S-Te-Fan - Revelation (Qlimax Edit)
13. D-Block & S-Te-Fan - Evolutionz (2011 Refix)
14. D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine
S
wootum wrote:D-Block & S-Te-Fan @ X-Qlusive D-Block & S-Te-Fan 2011:
http://www.megaupload.com/?d=IHVHVKQX
http://hotfile.com/dl/100486469/36143aa ... r.mp3.html

Tracklist:
02. D-Block & S-Te-Fan - Stronger
03. D-Block & S-Te-Fan - Guilty
04. D-Block & S-Te-Fan & MC Villain - Keep It Coming
05. Luna & Thilo - Existence (D-Block & S-Te-Fan Remix)
07. D-Block & Tha Bazz Pimpz - Freak On It
09. D-Block & S-Te-Fan & MC Villain - Part Of The Hard
10. D-Block & S-Te-Fan - Alone
14. D-Block & S-Te-Fan - Loopmachine
:innocent:
W
Hardtraxxer
201 posts member since 2009
last seen Sep 2015
excuses.. maar eh.. kut setje :$
N
Hardtraxx Newbie
13 posts member since 2008
last seen Jun 2012
My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:
W
Hardtraxx Addict
1379 posts member since 2010
last seen Nov 2012
nees wrote:My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:
Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/
T
Donateur
3777 posts member since 2009
track 6 is D-Block & S-te-Fan - U Will Be Dancing
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
WZY wrote:
nees wrote:My god hou op zeg met je kut setje! Wat een geweldige set was dit zeg aan het begin van de avond! :bomb: Misschien nog wel veel beter dan een van de andere die daarna kwamen. Misschien valt het je tegen omdat er oude nummers bij zijn, maar juist die waren heerlijk om snoeihard te horen in de HMH! :bomb: :bomb: :bomb:
Serieus, dit is gewoon een kut set! X-qlusive heeft mijn verwachtingen over troffen als ik alle tl zie, als meest bagger feest van 2011! Ik was er dan niet bij, en zag alle reacties dat het een goed feest was, maar ik zou het niks aan hebben gevonden! :/

ik vind de tl wel goed, maar het geluid was minimaal op dbstf..
;)
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
WZY wrote:

/failer.. wat vind je wel goed dan?
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Nou ik ben het er wel mee eens dat dit geen goeie set is voor je solo-uurtje op je X-Qlusive. Van de oudere tracks die ze draaiden zijn alleen Keep it Coming, Existence en Part of The Hard vet. Vanaf track 10 is het sowieso een matige lijst. Als je op je X-Qlusive 1 uur solo mag draaien dan moet je laten zien wat je kunt en de lijst die ze neergezet hebben vind ik erg zwak. Je moet een lijstje neerzetten met je oudste tracks, opbouwend naar nieuwere tracks. Nu gaan ze van Part of The Hard naar Alone en slaan ze alles wat ze daartussenin gemaakt hebben over. Zoals het hele album. (Alleen Let's Dance zit er in maar das dan ook zo ongeveer hun slechtste nummer. Draai dan tracks als Total Eclipz of We Be Kickin' Bass en een paar leuke nummers van je album. Vind dit geen goeie afspiegeling van de carriere van DBSTF.
T
Wat was het toch een fucking vet feest :yay:
T
QnalQut wrote:
WZY wrote:

ik vind de tl wel goed, maar het geluid was minimaal op dbstf..
;)
Minimaal! Was je er ook met QD? voor 12 uur was het geluid idd minimaal maar na de opening van DBST
Drie dagen daarna nog steeds met een piep in me oor gelopen :love:
Hardtraxxer
394 posts member since 2010
last seen Dec 2012
06. D-Block & S-te-Fan - U Will Be Dancing

Die heb ik al een poosje niet meer gehoord :woot:

Edit: laatste keer was bij DJ Pinas (Titan) @ defqon 2008 :thumbsup:
Hardtraxxer
371 posts member since 2010
last seen Aug 2011
ik ben een poosje niet meer online geweest hier op het forum, Maar verbaas me er wel over hoe zielig veel mensen nog steeds zijn.

Wel moeilijk hé om iets positiever in het leven te staan!!!

:sleep:
Aan het typen...
11374 posts member since 2008
last seen Oct 2024
Ga jij lekker positief lopen doen over iets wat je niet mooi vind :thumbup:
Hardtraxxer
468 posts member since 2010
last seen Oct 2013
WZY wrote:
hier heb ik niets aan toe te voegen
N
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
Lekker huilie huilie doen allemaal ;) Ben blij dat jullie er niet bijgeweest zijn dan!
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Paar oude nummertjes is altijd lekker!
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012
Ik zal mijn mening wat meer toelichten, want als ik een reactie krijg zoals 'failer' terwijl ik mijn mening geef :')
Naar aanleiding vn de vele geweldige reacties op deze X-QLUSIVE was ik toch benieuwd naar de setjes. Ik wou zien of deze mijn verwachtingen zouden overtroffen, dat is zeker gebeurt in negatieve zin! Als ik de setjes zie is er volgens mij geen 1 collab gemaakt met een artiest (madhouse is al een tijdje oud) wat ik wel bij X-QLUSIVE een beetje verwacht, is er 0,0 nagedacht over de tracks die men draait aangezien mijn broek afzakt van de opbouw van de setjes. Ik dacht gelezen te hebben dat hhz hard draaide met dbstf (weet niet zeker of dit bij X-QLUSIVE was of dit gezegd is). Ik ben nog steeds opzoeken naar de hardere tracks :huh: de sfeer van een feest kan wel zo goed zijn, maar als de tracks die worden gedraaid dat niet zijn houdt het al op. En dit wilt niet zeggen dat ik alleen van de hardere hardstyle hou, of dat ik deze artiesten bash, dit is gewoon mijn mening ;)
N
Hardtraxx Newbie
last seen Jun 2012
Lekker belangrijk allemaal, het gaat erom hoe het echt was! Hoe het op dat feest was! Nou dat was gewoon geweldig! Die livesets zijn gewoon om nog een keertje na te genieten van de geweldige avond die er is geweest. En ja als je er niet bij bent geweest en gaat zitten klagen over een tegenvallende tracklist, had ik jou wel willen horen als je er wel bij was geweest!
Hardtraxx Veteran
3923 posts member since 2009
last seen Dec 2017
Het is ook een beetje onzin om het feest af te kraken als er geen B-Front of Chris One gedraaid wordt want dat weet je van te voren. DBSTF zijn melodieus. Het is mij erg meegevallen want op het eind is er wel gas gegeven en ook DBSTe-pack ging best hard.
W
Hardtraxx Addict
last seen Nov 2012
nees wrote:Lekker belangrijk allemaal, het gaat erom hoe het echt was! Hoe het op dat feest was! Nou dat was gewoon geweldig! Die livesets zijn gewoon om nog een keertje na te genieten van de geweldige avond die er is geweest. En ja als je er niet bij bent geweest en gaat zitten klagen over een tegenvallende tracklist, had ik jou wel willen horen als je er wel bij was geweest!
Er is vast een reden waarom ik hier niet ben heen gegaan ;) Ook als ik er wel was zou ik t belachelijk vinden :yes: Live maakt t voor mij niet gelijk goed :list:
Hardtraxx Addict
1301 posts member since 2008
last seen May 2018
dawasiknie wrote:Paar oude nummertjes is altijd lekker!
Dat dus! :yes:
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
Mooi setje :thumbup:
R
Hardtraxx Newbie
29 posts member since 2009
last seen Sep 2011
WZY wrote:
nees wrote:Lekker belangrijk allemaal, het gaat erom hoe het echt was! Hoe het op dat feest was! Nou dat was gewoon geweldig! Die livesets zijn gewoon om nog een keertje na te genieten van de geweldige avond die er is geweest. En ja als je er niet bij bent geweest en gaat zitten klagen over een tegenvallende tracklist, had ik jou wel willen horen als je er wel bij was geweest!
Er is vast een reden waarom ik hier niet ben heen gegaan ;) Ook als ik er wel was zou ik t belachelijk vinden :yes: Live maakt t voor mij niet gelijk goed :list:
Kerel alstanblieft! Wat de mensen voor mij al zeiden: Jij bent een typische 'Alles kut, enter' ...

Serieus, je bent NIET geweest, je bekijkt de tracks en concludeert vervolgens alsof je de nieuwe Einstein bent dat het een kutset was... Vervolgens weet je als summit-kers op de ambachtelijke slagroomtaart ook nog hoe het dan WEL had gemoeten!

Man, reageer dan gewoon niet... :nono:
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
RJBanthum wrote:
WZY wrote:
Kerel alstanblieft! Wat de mensen voor mij al zeiden: Jij bent een typische 'Alles kut, enter' ...

Serieus, je bent NIET geweest, je bekijkt de tracks en concludeert vervolgens alsof je de nieuwe Einstein bent dat het een kutset was... Vervolgens weet je als summit-kers op de ambachtelijke slagroomtaart ook nog hoe het dan WEL had gemoeten!

Man, reageer dan gewoon niet... :nono:
Hulde voor deze post! Dit was gewoon een heerlijk setje om mee in te komen. Ik heb me dan ook goed vermaakt op deze avond. De setjes zal ik inderdaad niet zo snel terug opzetten als ik thuis ben, maar voor dit feest was het prima. Als je erheen bent geweest, dan weet je wat je kon verwachten en dat was dit. Ik wist dit en ik vond het gruwelijk vet. Je moet ook niet verwachten dat DBSTF Crypsis of Theracords style ging draaien.