Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 10:13 
 
Hardtraxx Newbie

FRArnold schreef:
Smaken verschillen nou eenmaal, niet zo raar toch ;)


ja daar heb je helemaal gelijk in..
t zou alleen leuk zijn dat de mensen die dit nummer slecht vinden dat ook eens begrepen..
want alle members een beetje af lopen te kraken alleen maar omdat ze een andere mening hebben over een nummer dan die van hun zelf..
get a life..!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 13:09 
 
Hardtraxx Elite

Smaken verschillen ja, maar dit is wel heel erg slecht. En ik kan echt niet begrijpen hoe je dit nummer kan waarderen. Het moet de 10 years of Q-dance vertegenwoordigen. Kom op zeg ook al hou je van happy hardstyle moet je toch toegeven dat dit nummer de 10 jaar gewoon duidelijk ten onder doet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 13:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

FRArnold schreef:
turnado schreef:
wtf lopen jullie allemaal te zeiken op dit nummertje?
ik vind t een lekker beuk plaatje en als ik m hoor ga ik er op los :loving:


Dan moet jij dat vinden kerel! Maar waarom er mensen die zeiken op dit nummer, ik weet het ook niet!
Smaken verschillen nou eenmaal, niet zo raar toch ;)


ik vraag me dus ook af of de critici op een party gaan stilstaan op dit nummer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 13:18 
 
Artiest

Just4Music schreef:
Smaken verschillen ja, maar dit is wel heel erg slecht. En ik kan echt niet begrijpen hoe je dit nummer kan waarderen.

Als je dat niet kan begrijpen, waarom ga je dan akkoord dat smaken verschillen? :)

Citaat:
Het moet de 10 years of Q-dance vertegenwoordigen. Kom op zeg ook al hou je van happy hardstyle moet je toch toegeven dat dit nummer de 10 jaar gewoon duidelijk ten onder doet.

Dit is iets waar ik 't wel mee eens ben, de eerste 5 jaren klonken zeer anders dan erna, dat noem ik geen duidelijke balans die de style representeerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 13:34 
 
Hardtraxx Elite

Pithune schreef:
Just4Music schreef:
Smaken verschillen ja, maar dit is wel heel erg slecht. En ik kan echt niet begrijpen hoe je dit nummer kan waarderen.

Als je dat niet kan begrijpen, waarom ga je dan akkoord dat smaken verschillen? :)

Citaat:
Het moet de 10 years of Q-dance vertegenwoordigen. Kom op zeg ook al hou je van happy hardstyle moet je toch toegeven dat dit nummer de 10 jaar gewoon duidelijk ten onder doet.

Dit is iets waar ik 't wel mee eens ben, de eerste 5 jaren klonken zeer anders dan erna, dat noem ik geen duidelijke balans die de style representeerd


Als smaken verschillen wil niet gelijk zeggen dat je alles maar kan waarderen :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 14:13 
 
Artiest

Just4Music schreef:
Als smaken verschillen wil niet gelijk zeggen dat je alles maar kan waarderen :huh:

daar gaat het ook niet over :kiss2: lees eens beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:14 
 
Hardtraxx Newbie

nice plaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Just4Music schreef:
Smaken verschillen ja, maar dit is wel heel erg slecht. En ik kan echt niet begrijpen hoe je dit nummer kan waarderen. Het moet de 10 years of Q-dance vertegenwoordigen. Kom op zeg ook al hou je van happy hardstyle moet je toch toegeven dat dit nummer de 10 jaar gewoon duidelijk ten onder doet.


Q-Dance heeft ze zelf gevraagd. Ik hoef niks toe te geven, ik neem de track apart, vind hem niet super maar ook niet slecht! Vocals ken je lekker meebleren en de midintro is ook zeker niet verkeerd! Climax had wat anders gemogen maar wie ben ik om daar over te oordelen, idd, gewoon een hardstyleliefhebber, net als jij! Denk niet teveel na, en als je het een kuttrack vind, kom dan hier mensen die het wel een goede track vinden niet met de grond gelijk maken! Praat over het nummer, maar niet waarom Keesje of Janneman hem wel goed vind en jij niet, want dat mag niet, neee, jij vind hem slecht en dat moeten we allemaal ook vinden. Ga dan naar lsdb ofzo!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 17:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dit lijkt wel popmuziek voor op tmf
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:09 
 
Hardtraxx Elite

Pithune schreef:
Just4Music schreef:
Als smaken verschillen wil niet gelijk zeggen dat je alles maar kan waarderen :huh:

daar gaat het ook niet over :kiss2: lees eens beter


of jij ja knuppel
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:12 
 
Hardtraxxer

omg flamewars! g0g0g0g0g0 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ga er nou gewoon eens mee akkoord dat er nog somige zijn die dit nummer wel leuk vinden.
Oke, voor de 10 years Q dance 'anthem' had het wel iets spectaculairders mogen wezen.
Maar als je dit allemaal kut en heel slecht vind, reageer dan gewoon niet zo denk je er ook niet aan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 18:35 
 

nice nummer. alleen weinig intresse omdat t niet bepaald hip is :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

djpatt schreef:
ik vraag me dus ook af of de critici op een party gaan stilstaan op dit nummer.

Toen hij langs kwam op 10 years of Q ben ik ergens in een hoekje gaan zitten om te slapen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De moed zakte in mijn schoenen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het was geen anthem, maar DBSTF maakte het voor Q als ere aan de 10 jaar. Kan iemand mij dan uitleggen waarom het op het Q-Dance label wordt gereleased als het niet een anthem is? Dan moet hij toch gewoon op Evolutionz? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:48 
 

Idd, Edwin! Laten we nu dáár moeilijk over gaan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Idd, Edwin! Laten we nu dáár moeilijk over gaan doen


Laten we vooral nergens onze bek voor opentrekken en zulke dingen lekker over ons heen laten komen. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:58 
 

:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 20:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Almighty schreef:
Idd, Edwin! Laten we nu dáár moeilijk over gaan doen

:')
Ik snap je dus echt niet he. Vindt je dat dit het anthem moet zijn ja of nee? Zo ja: dan heb je gewoon een kutsmaak en geen idee van die 10 jaar in het achterhoofd. Zo nee: waarom mag het dan wel op het Q-Dance label gereleased worden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 21:01 
 

Edwinn schreef:
Almighty schreef:
Idd, Edwin! Laten we nu dáár moeilijk over gaan doen

:')
Ik snap je dus echt niet he. Vindt je dat dit het anthem moet zijn ja of nee? Zo ja: dan heb je gewoon een kutsmaak en geen idee van die 10 jaar in het achterhoofd. Zo nee: waarom mag het dan wel op het Q-Dance label gereleased worden?

Ik kan vinden wat ik wil, maar dit IS de anthem niet. Als ik het wel de anthem vind, heb ik maar een kutsmaak omdat ik in tegenstelling tot vele andere dit wel een leuk plaatje vind? Jaaaaaaaaahoooooooooooooor. Verder boeit het me vrij weinig op welk label het gereleased word
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 21:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Almighty schreef:
Idd, Edwin! Laten we nu dáár moeilijk over gaan doen

:')
Ik snap je dus echt niet he. Vindt je dat dit het anthem moet zijn ja of nee? Zo ja: dan heb je gewoon een kutsmaak en geen idee van die 10 jaar in het achterhoofd. Zo nee: waarom mag het dan wel op het Q-Dance label gereleased worden?

Dus omdat hij niet dezelfde smaak als die van jou heeft, heeft hij een kutsmaak.... ?
Zoals ik laatst ookal zei maar er toen geen woorden aan vuil wou maken... Je lult soms echt zwaar uit je nek kerel ...
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 21:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Almighty schreef:
Idd, Edwin! Laten we nu dáár moeilijk over gaan doen

:')
Ik snap je dus echt niet he. Vindt je dat dit het anthem moet zijn ja of nee? Zo ja: dan heb je gewoon een kutsmaak en geen idee van die 10 jaar in het achterhoofd. Zo nee: waarom mag het dan wel op het Q-Dance label gereleased worden?

Waarom zou het niet mogen? Het is een nummer vóór Q-dance en stiekem natuurlijk ook van Q-dance.
Om maar een voorbeeld te geven: Het origineel van Lost In Dreams is nooit uitgekomen onder het Q-dance label maar de remixen ervan wel, terwijl dat ook geen officiële anthems zijn ofzo.

Dat Q-dance deze meuk onder haar naam uit wil brengen uit kwalitatief oogpunt verbaast me veel meer, maar goed er zijn helaas genoeg mensen die dit wel een vet nummer vinden dus waarom zouden ze niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 21:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Edwinn schreef:
Almighty schreef:
Idd, Edwin! Laten we nu dáár moeilijk over gaan doen

:')
Ik snap je dus echt niet he. Vindt je dat dit het anthem moet zijn ja of nee? Zo ja: dan heb je gewoon een kutsmaak en geen idee van die 10 jaar in het achterhoofd. Zo nee: waarom mag het dan wel op het Q-Dance label gereleased worden?

Waarom zou het niet mogen? Het is een nummer vóór Q-dance en stiekem natuurlijk ook van Q-dance.
Om maar een voorbeeld te geven: Het origineel van Lost In Dreams is nooit uitgekomen onder het Q-dance label maar de remixen ervan wel, terwijl dat ook geen officiële anthems zijn ofzo.

Dat Q-dance deze meuk onder haar naam uit wil brengen uit kwalitatief oogpunt verbaast me veel meer, maar goed er zijn helaas genoeg mensen die dit wel een vet nummer vinden dus waarom zouden ze niet.

Lost in Dreams is wel het anthem en de remixen zijn misschien wel geen officiele anthems, maar hebben er wel mee te maken. Dit nummer heeft weinig met De Feestfabriek te maken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 21:55 
 

Ik denk dat deze track wel degelijk wat met de Feestfabriek te maken heeft
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle