Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 21:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Behalve dat het ineens niet meer de "officiële" anthem was voor 10 years heeft dit er inderdaad gewoon alles mee te maken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 23:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Kom op gasten,

(...blablabla...)

Example: Ik ben vast 1 van de weinige die dit nummer wel lekker vind en dat geef ik eerlijk toe. Maar als ik dan even eerlijk ga spreken zie ik ook veel THERACORDS releases hier geplaatst worden en ook daar worden veel reacties geplaatst. Offcourse worden ie geplaatst. Elke releases is er weer eentje om hiuer te sharen. Maar als ik ergenst niet tegen kan zijn dat echt wel de THER releases, dat klinkt voor mij persoonlijk echt helemaal nergenst naar, maar daar zie je mij toch ook niet de mensen max. afkraken omdat zij die releases wel leuk vinden?¿?

PS: Dit is ook meer een plaatje over het algemeen, maar voorbeeld heb ik gehaald uit dit topic :thumbup:

Tja, ik zeik ook niet op voorstanders van de plaat, ik zeik gewoon op de plaat :thumbup:.

En als criticus zou ik niet stil gaan staan nee, want je bent dan toch op een feest en wil het ook voor jezelf leuk houden dus dan ga je niet moeilijk doen. Maar ik zou niet vol uit m'n naad gaan en als er meerdere area's zijn, zou ik even op een andere area gaan kijken (behalve als dit pas het eerst minpunt in de set is, dan wacht ik het wel af).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 10:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

leuk voor op een feestje, thuis sla ik hem over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 15:15 
 
Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Dit nummer heeft weinig met De Feestfabriek te maken..

Dat moet toch ook niet? Tenzij je het over het 10 jarig bestaan in het algemeen hebt. Dan geef ik je gelijk! Het klinkt wel aardig maar dit is geen nummer waarvan ik zeg kijk dit is van de laatste 10 jaar.. Meer iets van de afgelopen 2 jaar! Vind ik zonde! Had liever een track gehoord die een leuke opbouw had van toen naar nu! Een leuke Rev. Bass wat Leuke Screeches erdoor en een dikke bassline! Niks break gewoon eens laten doorklappen! Niet zo'n standaard nummer die tegenwoordig al voor 85% gemaakt word! Beetje geëxperimenteerd mat van toen en nu zou zoveel keer leuker zijn geweest! :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DBSTF hebben betere tijden gekend hoor :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 16:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Randleman schreef:
Kom op gasten,

(...blablabla...)

Example: Ik ben vast 1 van de weinige die dit nummer wel lekker vind en dat geef ik eerlijk toe. Maar als ik dan even eerlijk ga spreken zie ik ook veel THERACORDS releases hier geplaatst worden en ook daar worden veel reacties geplaatst. Offcourse worden ie geplaatst. Elke releases is er weer eentje om hiuer te sharen. Maar als ik ergenst niet tegen kan zijn dat echt wel de THER releases, dat klinkt voor mij persoonlijk echt helemaal nergenst naar, maar daar zie je mij toch ook niet de mensen max. afkraken omdat zij die releases wel leuk vinden?¿?

PS: Dit is ook meer een plaatje over het algemeen, maar voorbeeld heb ik gehaald uit dit topic :thumbup:

Tja, ik zeik ook niet op voorstanders van de plaat, ik zeik gewoon op de plaat :thumbup:.

En als criticus zou ik niet stil gaan staan nee, want je bent dan toch op een feest en wil het ook voor jezelf leuk houden dus dan ga je niet moeilijk doen. Maar ik zou niet vol uit m'n naad gaan en als er meerdere area's zijn, zou ik even op een andere area gaan kijken (behalve als dit pas het eerst minpunt in de set is, dan wacht ik het wel af).

En toch, als ik een plaat hoor op een feest die me niet aanstaat, ja dan sta ik compleet stil met mijn armen over elkaar...
Ik ga niet op een plaat die ik niks vind ook maar iets bewegen. Puur uit principe
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 17:25 
 

BassAddictz schreef:
leuk voor op een feestje, thuis sla ik hem over.

Vriend, pak een andere avatar ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:03 
 
Donateur

het was dus wel de anthem....
sneu anders releasen ze heus niet op Q
enneh
de mensen die dit mooi vinden zijn hap en slikkers die vinden alles mooi wat ze van scantraxx voorgeschoteld krijgen, standaard kut melodietje, kut vocals in 3 minuten bedacht en dan zon waardeloze meestal pitchkick...
:thumbdown:
en dat heeft niks met smaak te maken mensen, dat is gewoon pure onwetendheid,
en je kan niet ontkennen dat B-Front zn tracks zoals Sleepwalker en Neophobia GEEN kwaliteit zijn voor Raw, Dark Hardstyle termen?
ik vind allebei mooi hoor, ook melodie, maar voor een melodie trackje is dit toch een aanfluiting
voor een 10 jarig bestaan?
dat ze dit op vinyl durven doen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
het was dus wel de anthem....
sneu anders releasen ze heus niet op Q
enneh
de mensen die dit mooi vinden zijn hap en slikkers die vinden alles mooi wat ze van scantraxx voorgeschoteld krijgen, standaard kut melodietje, kut vocals in 3 minuten bedacht en dan zon waardeloze meestal pitchkick...
:thumbdown:
en dat heeft niks met smaak te maken mensen, dat is gewoon pure onwetendheid,
en je kan niet ontkennen dat B-Front zn tracks zoals Sleepwalker en Neophobia GEEN kwaliteit zijn voor Raw, Dark Hardstyle termen?
ik vind allebei mooi hoor, ook melodie, maar voor een melodie trackje is dit toch een aanfluiting
voor een 10 jarig bestaan?
dat ze dit op vinyl durven doen...

Gozer pas op, er komt stront uit je keel zetten....
De mensen die dit mooi vinden hebben gewoon een andere SMAAK!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:14 
 
Hardtraxx Veteran

frankhardenberg schreef:
en dat heeft niks met smaak te maken mensen, dat is gewoon pure onwetendheid

Onzin hoor .. :')

Citaat:
en je kan niet ontkennen dat B-Front zn tracks zoals Sleepwalker en Neophobia GEEN kwaliteit zijn voor Raw, Dark Hardstyle termen?

Waarom kom je hier mee af? Je kan ontevreden zijn over deze track geef ik je ook wel gelijk in .. Dit is niet geschikt voor het 10jarig bestaan! Maar je moet niet beginnen over dingen waarvan je niks weet zoals die onwetendheid. Mensen kunnen dit een mooie track vinden en meer stand van zaken hebben in de scene als jij .. dus niet zo met die vinger wijzen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Piaaa schreef:
En toch, als ik een plaat hoor op een feest die me niet aanstaat, ja dan sta ik compleet stil met mijn armen over elkaar...
Ik ga niet op een plaat die ik niks vind ook maar iets bewegen. Puur uit principe


Mee eens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:36 
 
Hardtraxx Newbie

:sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 19:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het had veel beter geweest als het een track was geweest a la Brennan Heart - Evolution Of Style. Nu is het een doodnormale track van de afgelopen twee jaar.

Ik moet wel bekennen dat ik er met de premiere op Defqon helemaal niks aan vond, maar dat ik tijdens De Feestfabriek best wel ben losgegaan op deze plaat. Zal wel aan de sfeer gelegen hebben denk...als ik hem hier thuis weer hoor, vind ik hem toch weer vies tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

frankhardenberg schreef:
blablabla


En de mensen die van popmuziek houden dan, dat zijn ook per definitie hap en slikkers die alles mooi vinden wat ze voorgeschoteld krijgen? En al zou dat zo zijn, is daar dan zoveel mis mee? Niet iedereen houdt van de meest originele, het technisch meest indrukwekkende, het meest duistere, etc. Sommige mensen houden gewoon van DBSTF. Laat ze dus gewoon lekker. Ik vind dit bij lange na geen goede track, althans, niks voor mij, maar ik verdedig ieders recht om een eigen smaak te mogen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2010 23:10 
 
Donateur

ja duh er zijn ook wel mensen die dit gewoon leuk vinden, maar veel mensen zijn hap en slikkers
en ja pop muziek, dat zijn mensen die geen favo genre hebben (ja duh niet iedereen heel veel zelfs niet) maar een paar mensen die ik ken luisteren het omdat ze anders niet cool genoeg zijn als ze dat niet luisteren etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 00:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

te koop op dance-tunes !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 11:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Graftakke track. Doet me denken aan die commerciele shit van Showtek :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jay schreef:
te koop op dance-tunes !!


:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:17 
 
Hardtraxxer

Hahaha volgens mij ben ik zo te lezen de enige die hem wel redelijk lekker vind :lol:

Ik ga hier sowieso wel op los als ik hem hoor! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als 't niks met De Feestfabriek te maken heeft, waarom moet 't dan op Q-Dance Records uitkomen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:20 
 
Donateur
Avatar gebruiker

LET THE MADNESS BE YOUR EDUCATION.

Bedoelen ze niet, let the 2 seconden lolol dbstf tracks be your education?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 12:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Als 't niks met De Feestfabriek te maken heeft, waarom moet 't dan op Q-Dance Records uitkomen?

Omdat het alsnog een ode aan q-dance is. Maar goed, ik blijf er bij dat dit in eerste instantie bedoelt was als anthem, maar na alle negatieve reacties dit toch maar niet gedaan is. Wat ik op zich een goed punt vind, dat er geluisterd word naar de scene. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haal de vocals weg en de break
geef de intro een reversed bass
en maak er een anti climax van
^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NoiseHunterZ schreef:
haal de vocals weg en de break
geef de intro een reversed bass
en maak er een anti climax van
^^

Idd, zou ik er ook mee doen. Misschien zou ik de intro synth en 'melodie' ook veranderen, klinkt nu nog te Showtek achtig.
:lol:

Maar ff serieus... die melodie zou misschien in screech-vorm wel enigszins lekker klinken. Die tekst (vooral van Villain) is alleen verschrikkelijk, de break is te lang, de intro is niet interessant en de climax kicks zijn te slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2010 14:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

jammer dat er geen remix van komt
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle