Behalve dat het ineens niet meer de "officiële" anthem was voor 10 years heeft dit er inderdaad gewoon alles mee te maken.
Tja, ik zeik ook niet op voorstanders van de plaat, ik zeik gewoon op de plaatRandleman wrote:Kom op gasten,
(...blablabla...)
Example: Ik ben vast 1 van de weinige die dit nummer wel lekker vind en dat geef ik eerlijk toe. Maar als ik dan even eerlijk ga spreken zie ik ook veel THERACORDS releases hier geplaatst worden en ook daar worden veel reacties geplaatst. Offcourse worden ie geplaatst. Elke releases is er weer eentje om hiuer te sharen. Maar als ik ergenst niet tegen kan zijn dat echt wel de THER releases, dat klinkt voor mij persoonlijk echt helemaal nergenst naar, maar daar zie je mij toch ook niet de mensen max. afkraken omdat zij die releases wel leuk vinden?¿?
PS: Dit is ook meer een plaatje over het algemeen, maar voorbeeld heb ik gehaald uit dit topic
En als criticus zou ik niet stil gaan staan nee, want je bent dan toch op een feest en wil het ook voor jezelf leuk houden dus dan ga je niet moeilijk doen. Maar ik zou niet vol uit m'n naad gaan en als er meerdere area's zijn, zou ik even op een andere area gaan kijken (behalve als dit pas het eerst minpunt in de set is, dan wacht ik het wel af).