Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 00:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Hidden Source schreef:
DBSTF zakt steeds dieper de grond in.
Binnen een jaar zijn ze Down Under :P


Van mij mogen ze wel oprotten naar Australië hoor :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 00:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robster schreef:
KickinAzz schreef:
Hidden Source schreef:
DBSTF zakt steeds dieper de grond in.
Binnen een jaar zijn ze Down Under :P


Van mij mogen ze wel oprotten naar Australië hoor :')


Niet te vriendelijk he :')

Maar ff serieus, deze boys kunnen best vette tracks maken. Maar ze gaan nu totaal de verkeerde kant op, dat is jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 00:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kut Track

Robster schreef:
KickinAzz schreef:
Hidden Source schreef:
DBSTF zakt steeds dieper de grond in.
Binnen een jaar zijn ze Down Under :P

Van mij mogen ze wel oprotten naar Australië hoor :')

+1

Ik hoop op een remix van dit nummer.
Maar dat zal er toch niet van komen...

DBSTF jullie zijn de laatste tijd goed bezig !

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 00:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:

Niet te vriendelijk he :')

Maar ff serieus, deze boys kunnen best vette tracks maken. Maar ze gaan nu totaal de verkeerde kant op, dat is jammer.


Sorry, maar ik vind hun releases zo erg afgezwakt laatste tijd. Hoop dat de tijden van We be Kickin Bass, Ride with Uz en War coz im hard terug komen, dat waren echt knallers! En dat album vond ik ook niet heel slecht, zaten wel een paar lekker nummertjes tussen met een zweverige sound als Dreamerz of the Dreams, Teqnology en Ultimate High. Maar tracks zoals dit zijn totaal op een feest gericht of op het dagjesvolk, en dat vind ik gewoon een stuk minder. Dit is gewoon niet anthem waardig, en al helemaal niet voor een 'verjaardagsfeest' voor Q-Dance dat 10 jaar bestaat
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 00:47 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Robster schreef:
Arthurhoihoi schreef:

Niet te vriendelijk he :')

Maar ff serieus, deze boys kunnen best vette tracks maken. Maar ze gaan nu totaal de verkeerde kant op, dat is jammer.


Sorry, maar ik vind hun releases zo erg afgezwakt laatste tijd. Hoop dat de tijden van We be Kickin Bass, Ride with Uz en War coz im hard terug komen, dat waren echt knallers! En dat album vond ik ook niet heel slecht, zaten wel een paar lekker nummertjes tussen met een zweverige sound als Dreamerz of the Dreams, Teqnology en Ultimate High. Maar tracks zoals dit zijn totaal op een feest gericht of op het dagjesvolk, en dat vind ik gewoon een stuk minder. Dit is gewoon niet anthem waardig, en al helemaal niet voor een 'verjaardagsfeest' voor Q-Dance dat 10 jaar bestaat


Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Zoiezo vond ik dat album nergens naar klinken, beste nummer van het hele album was een co-up met High Voltage, wat totaal niet klonk naar DBSTF. Dat zegt eigenlijk al genoeg, helaas.

*zet Guilty maar weer eens op*
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 00:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Arthurhoihoi schreef:
Robster schreef:
Arthurhoihoi schreef:

Niet te vriendelijk he :')

Maar ff serieus, deze boys kunnen best vette tracks maken. Maar ze gaan nu totaal de verkeerde kant op, dat is jammer.


Sorry, maar ik vind hun releases zo erg afgezwakt laatste tijd. Hoop dat de tijden van We be Kickin Bass, Ride with Uz en War coz im hard terug komen, dat waren echt knallers! En dat album vond ik ook niet heel slecht, zaten wel een paar lekker nummertjes tussen met een zweverige sound als Dreamerz of the Dreams, Teqnology en Ultimate High. Maar tracks zoals dit zijn totaal op een feest gericht of op het dagjesvolk, en dat vind ik gewoon een stuk minder. Dit is gewoon niet anthem waardig, en al helemaal niet voor een 'verjaardagsfeest' voor Q-Dance dat 10 jaar bestaat


Ja, daar heb je helemaal gelijk in. Zoiezo vond ik dat album nergens naar klinken, beste nummer van het hele album was een co-up met High Voltage, wat totaal niet klonk naar DBSTF. Dat zegt eigenlijk al genoeg, helaas.

*zet Guilty maar weer eens op*


Ohh, dat ik die gewoon vergeet, Shiverz was inderdaad wel een godsgruwlijke track :drool: maar werd wel een beetje teveel gedraait, gaat nogal snel vervelen dan >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 08:09 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Mwa, Nu word hij bijna nooit meer gedraait die shivers.
Heb hem laatst nog gedraait in me setje omdat ik hem bijna vergeten was dat die track nog bestond...
Nja Dbstf waren vroeger mijn helden, na het album zijn de tracks wel een beetje achteruit gegaan ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lowrenz schreef:
Nja Dbstf waren vroeger mijn helden, na het album zijn de tracks wel een beetje achteruit gegaan ja.

denk er zo precies hetzelfde erover..Helaas, want die goede oude tijden -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 aug 2010 16:26 
 
Hardtraxxer

Oh boy ... :/
weet zelfs niet hoe hier aan commentaar te beginnen :huh:

De intro boeit me niet,
de lyrics slaan wel ergens op op zich maar passen voor mij echt niet in hardstyle :surrender:
de melodie is heel happy maar dat zijn we intussen gewend,
in se niets mis mee maar tel alles op en ...

nou ja :thumbdown: dit is een van de eerste nummers waar ik echt absoluut NIKS aan vind.
Zelfs de sets die hier online komen waar dit nummer in voor komt neem ik stelselmatig niet mee.

D-Block & S-te-Fan waren een van de artiesten waardoor ik een jaartje of 4 terug in aanraking met hardstyle kwam.

Keep it coming, Ride with uz, etc.
Dat waren nummers!

Ze gaan echt exponentieel bergaf vandaag de dag.

Ik beschouw mezelf als een hardstyle liefhebber die een vrij hoog kermishardstyle-gehalte verdraagt en soms zelfs apprecieert maar dit is de druppel.

D-Block & S-te-Fan :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 aug 2010 21:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

De decade of dedication vocal is wel geinig (En dan alleen die woorden) maar de kick heb ik volgens mij al 100 keer gehoord :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 00:12 
 
Hardtraxxer

Teknizion schreef:
Besta je 10 jaar, krijg je dit als kado.


+1

je mag een gegeven paard niet in de bek kijken,
maar in dit geval zou ik blijven staren :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 01:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

R-tistic schreef:
Scumbag schreef:
A Decade of Crapication!

DBSTF stellen me steeds vaker teleur, jammer, want eerdere releases waren stukken beter.


ga zelf dan draaien, dbstf komt nu juist met goede nummers


Volgens mij snap jij het niet helemaal, draaien heeft niets met producen te maken, daarnaast mag iedereen z'n mening hebben, dus leer er maar mee leven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2010 10:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als het een 'Decade' Of Dedication is, dan mocht van mij het melodie ook nog wat specialer zijn! :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2010 19:50 
 
Hardtraxx Newbie

Ride with uz, sound of the thunder was al niet wat.. maar verder zakken dan nu kunnen ze niet meer volgens mij met deze track
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle