Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 08:43 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

lunatix schreef:
I agree to that. Ik mis die tracks.
Nu is het veels te happy/soft/....

Maarja, dat is de laatste tijd zo in de hardstyle wereld, it seems


Ben je een Amerikaan of waarom zoveel Engels? :')

Ik vind het een vrij slechte plaat, het is te standaard voor woorden. Maar het is niet minder dan de rest van de standaard meuk die ze maken. (Dit is geen compliment :/ )
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 09:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het is geen anthem volgens hun voor de Feestfabriek, maar hij wordt wel op het Q-Dance label gereleased? :huh: Snap ik hem nog of moet hij als het geen anthem is gewoon op Evolutionz gereleased worden? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DFH schreef:
Ik vind het wel een tof plaatje, maar ze hadden er zoveel meer me kunnen doen want het lijkt gewoon weer op een soort versie van Sound of Thunder.. en had gehoopt op een instrumental versie ( zonder vocals ) -.- Ik mis die oude style van hun van Ride with uz, stronger, We be kickin bass, keep it coming etc als ze die style nou weer is in een track gebruiken..

Mwah... Die oude zooi was net zo happy hoor, en dit klinkt productietechnisch gezien wel beter, dus dan heb ik nog liever dit.

Ik heb DBSTF eigenlijk nooit goed gevonden, ook in het begin vond ik het allemaal al vrij standaard. Enige wat me kon bekoren was Kingdom (een beetje dan... want die plaat had met een paar veranderingen zoveel beter kunnen zijn) en Alone (maar daar viel de afmix me van tegen).


FRArnold schreef:
Sunboom schreef:
Laten we deze track boycotten.


Kansloos

Haha oke, nu staan we quitte :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 10:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
DFH schreef:
Ik vind het wel een tof plaatje, maar ze hadden er zoveel meer me kunnen doen want het lijkt gewoon weer op een soort versie van Sound of Thunder.. en had gehoopt op een instrumental versie ( zonder vocals ) -.- Ik mis die oude style van hun van Ride with uz, stronger, We be kickin bass, keep it coming etc als ze die style nou weer is in een track gebruiken..

Mwah... Die oude zooi was net zo happy hoor, en dit klinkt productietechnisch gezien wel beter, dus dan heb ik nog liever dit.

Ik heb DBSTF eigenlijk nooit goed gevonden, ook in het begin vond ik het allemaal al vrij standaard. Enige wat me kon bekoren was Kingdom (een beetje dan... want die plaat had met een paar veranderingen zoveel beter kunnen zijn) en Alone (maar daar viel de afmix me van tegen).


FRArnold schreef:
Sunboom schreef:
Laten we deze track boycotten.


Kansloos

Haha oke, nu staan we quitte :P


:beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 11:28 
 
Hardtraxx Elite

Dakpan schreef:
Hoop van harte voor DBSTF dat geen mens deze release zal kopen


+1

Dit kan toch niet waar zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 11:29 
 
Hardtraxx Veteran

Oke, geen super release. Maar ik blijf respect hebben voor die gasten! :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 11:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ik vind Down with the hardstyle van H&W nog beter.. :/
had meer verwacht van deze gasten
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 12:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Maar wel een kippevel track hoor!

:sick: doe normaal man

Als je van Dreamerz of Dreams kippevel krijgt......
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 12:16 
 
Hardtraxxer

dit is n flut plaatje das zeker

maar DBSTF vind ik als ik kijk vanaf hun begin tot aan nu niet slecht. Ze hebben heel duidelijk ook last van de inspiratieloze golf die door hardstyleland rolt. Maar Keep it coming, We be kickin bass, Guilty en een paar andere platen van hun uit de vroegere tijd vind ik nog altijd heerlijk! Net zoals een paar tracks van hun album me goed kunenn bekoren, je zou als het ware kunnen zeggen dat ze heel lekkere plaatjes hebben gemaakt voor de momenten dat je even zin hebt in blije zachtere hardstyle, niet dat dat vaak voorkomt natuurlijk...;)

Als zij die kant vd hardstyle willen vertegenwoordigen, dan mogen ze dat van mij, ik zal ze daar niet op gaan bashen, dat doe ik alleen als de plaat slecht in mekaar zit of TE standaard/saai is zoals deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:04 
 
Artiest

Gangsterdwerg schreef:
Pithune schreef:
Gangsterdwerg schreef:
Maar wel een kippevel track hoor!

:sick: doe normaal man

Als je van Dreamerz of Dreams kippevel krijgt......

ligt helemaal aan 't gevoel dat ze erin stoppen

dreamerz of dreams is wat mij betreft best een zweverig plaatje, hou ik enorm van. net als Teqnology en War Coz I'm Hard

maar deze release, Dedication, is gewoon feest gefocust en minder dreamy. dat maakt het kermisachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 13:26 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

vre-se-lijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vind die vocals maar helemaal niks. Dit word em niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 14:24 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Besta je 10 jaar, krijg je dit als kado.
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 14:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Ik ben vast 1 van de weinige die dit nummer wel lekker vind en dat geef ik eerlijk toe. Maar als ik ergens niet tegen kan zijn dat echt wel de THER releases, dat klinkt voor mij persoonlijk echt helemaal nergens naar.


Afbeelding :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 14:26 
 
Artiest

Randleman schreef:
Kom op gasten,

Waarom mogen mensen dit nummer nou weer niet goed vinden. Je hebt toch altijd wel een 2-kamp van de voor- en tegenstanders van een release. Diegene die dit dan weer een goed nummer vinden worden dan altijd meteen max. afgekraakt door de tegenstanders. Waarom nou weer? Nu krijg je weer hetzelfde straks als met die FREE releases van Pithune. Straks wordt dit ook weer een topic van 28 pagina's met allerlei reacties voor en tegen.

Ik snap echt niet waarom mensen moeten worden afgekraakt, alleen al omdat zij dit juist wel een lekker nummer vinden. Ik snap echt wel, als je dit nummer echt helemaal niks vindt je best een reactie mag geven, maar waarom altijd weer zo neerhalig? Als je dit nummer toch al niks vindt en je hebt even lekker kunnen afreageren op iemand dit die juist wel lekker vind, dat is toch al genoeg? Laat de mensen lekker geniete van Q048.

Example: Ik ben vast 1 van de weinige die dit nummer wel lekker vind en dat geef ik eerlijk toe. Maar als ik dan even eerlijk ga spreken zie ik ook veel THERACORDS releases hier geplaatst worden en ook daar worden veel reacties geplaatst. Offcourse worden ie geplaatst. Elke releases is er weer eentje om hiuer te sharen. Maar als ik ergenst niet tegen kan zijn dat echt wel de THER releases, dat klinkt voor mij persoonlijk echt helemaal nergenst naar, maar daar zie je mij toch ook niet de mensen max. afkraken omdat zij die releases wel leuk vinden?¿?

PS: Dit is ook meer een plaatje over het algemeen, maar voorbeeld heb ik gehaald uit dit topic :thumbup:

we kunnen ook met zn allen bashen op duistere hardstyle releases, zeggen dat alles satirisch en hersenloos is.................. maar dat niveau doen we niet. waarom dan wel andersom? :kiss2:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 14:33 
 
Artiest

Randleman schreef:
Pithune schreef:
we kunnen ook met zn allen bashen op duistere hardstyle releases, zeggen dat alles satirisch en hersenloos is.................. maar dat niveau doen we niet. waarom dan wel andersom? :kiss2:


dat is toch al gebeurd? en waarom zo bashen, print maar een plaatje uit van die release en plak hem op je duer en ga daar fklink op los ;) xd

... "fuck that release" ? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 16:29 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

schijtnummer, lijkt overigens ook erg veel op crank of hoor ik dat verkeerd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 16:31 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

of

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 16:40 
 

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAAA


:yawn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 16:46 
 
Hardtraxxer

Dikke schijtplaat! DBSTF volledig afgedaan. Doen al jaren hetzelfde
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 17:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beter gaan dbstf ff op vakante, doen daar inspiratie op en komen terug. of ze moeten gwn bij fusion of avio om inspiratie vragen ;)
want dit klinkt wel heel erg eentonig, en vooral die vocal is irritant op den duur
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 aug 2010 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 08:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Randleman schreef:
Kom op gasten,

Waarom mogen mensen dit nummer nou weer niet goed vinden. Je hebt toch altijd wel een 2-kamp van de voor- en tegenstanders van een release. Diegene die dit dan weer een goed nummer vinden worden dan altijd meteen max. afgekraakt door de tegenstanders. Waarom nou weer? Nu krijg je weer hetzelfde straks als met die FREE releases van Pithune. Straks wordt dit ook weer een topic van 28 pagina's met allerlei reacties voor en tegen.

Ik snap echt niet waarom mensen moeten worden afgekraakt, alleen al omdat zij dit juist wel een lekker nummer vinden. Ik snap echt wel, als je dit nummer echt helemaal niks vindt je best een reactie mag geven, maar waarom altijd weer zo neerhalig? Als je dit nummer toch al niks vindt en je hebt even lekker kunnen afreageren op iemand dit die juist wel lekker vind, dat is toch al genoeg? Laat de mensen lekker geniete van Q048.

Example: Ik ben vast 1 van de weinige die dit nummer wel lekker vind en dat geef ik eerlijk toe. Maar als ik dan even eerlijk ga spreken zie ik ook veel THERACORDS releases hier geplaatst worden en ook daar worden veel reacties geplaatst. Offcourse worden ie geplaatst. Elke releases is er weer eentje om hiuer te sharen. Maar als ik ergenst niet tegen kan zijn dat echt wel de THER releases, dat klinkt voor mij persoonlijk echt helemaal nergenst naar, maar daar zie je mij toch ook niet de mensen max. afkraken omdat zij die releases wel leuk vinden?¿?

PS: Dit is ook meer een plaatje over het algemeen, maar voorbeeld heb ik gehaald uit dit topic :thumbup:


That's the Facking World!
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 08:57 
 
Hardtraxx Newbie

wtf lopen jullie allemaal te zeiken op dit nummertje?
ik vind t een lekker beuk plaatje en als ik m hoor ga ik er op los :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 aug 2010 09:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

turnado schreef:
wtf lopen jullie allemaal te zeiken op dit nummertje?
ik vind t een lekker beuk plaatje en als ik m hoor ga ik er op los :loving:


Dan moet jij dat vinden kerel! Maar waarom er mensen die zeiken op dit nummer, ik weet het ook niet!
Smaken verschillen nou eenmaal, niet zo raar toch ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle