Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 19:33 
 

Nature Of Our Mind vind ik beter dan deze maar ik vind Nature Of Our Mind ook niet bepaald een fijne track :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 19:35 
 
Hardtraxx Veteran

DarkSymphony schreef:
Nature Of Our Mind vind ik beter dan deze maar ik vind Nature Of Our Mind ook niet bepaald een fijne track :/


deze gaat net iets harder als nature of our mind, ik vond het idee van die track wel beter... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 20:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind de break heerlijk, kippenvel krijg ik er van :yay:
Eigenlijk vind ik het hele nummer gruwelijk, ik erger me er niet zo aan dat alles herkenbaar is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 21:08 
 
Hardtraxxer

Met het nummer is niks mis, het is alleen jammer dat hij zoveel lijkt op Face The Enemy.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 nov 2010 22:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoorde hem gister weer eens, blijf bij de mening dat het een flut-anthem is. Ik kan beter Face the Enemy luisteren, toch hetzelfde maar dan de betere versie. Vind trouwens de mid-intro van het anthem nog wel te doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2010 15:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb em net es ff hard gedraait door een goed sound system en toch doet ie me wat

original

Intro is prima , break met orkest vind ik echt mooi en helemaal passen in de Qlimax sfeer ook de herkenbare qlimax samples maken het mysterieus
de qlimax en de melodie is verre van origineel idd maar toch blijf ik erbij dat deze los gaat op qlimax zelf

een 7

endymion & evil activities remix

Wow draai deze is ff op 177 BPM _O_ wat een energie brengt deze track de kicks dreunen zwaar door dus helemaal top
einde van qlimax sta ik dus vooraan. Het laatste stuk geeft de melodie me een eorme energie rush :clap:

in hun genre , mainstream commercial hardcore, vind ik dit een topper

een dikke 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb vannacht de Evil Activities & Endymion Remix live gehoord, knalde zeker beter als achter de pc!
En waarschijnlijk op Qlimax zelf nog 10x zo hard!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

hahaha wat een gezeik om die anthem joh.
kijk ik vind hem ook niet super (intro zonder energie.. melo geript, zelfde synth..)

maar wedden als ik hem zaterdag op Qlimax hoor ik zeker uit mn plaat ga :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 12:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

De hardcore-remix heeft echt vreselijk slappe kicks, zwaar zonde :cry:
Want voor de rest is het een behoorlijk dikke track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 13:22 
 

dawasiknie schreef:
De hardcore-remix heeft echt vreselijk slappe kicks, zwaar zonde :cry:
Want voor de rest is het een behoorlijk dikke track.

vind je? ik vind de kicks juist goed voor deze remix :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 14:13 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nee ik vind ze kansloos, kom op ik snap wel dat je het voor een heel breed publiek maakt, maar zowel hardcore als hardstyle zijn bedoeld om door de speakers te knallen. Er zijn genoeg harde mainstream-kicks (ook van deze 2 heren) die goed hadden gepast bij dit nummer, zoals bijv. de kick in Pray For Me. Maar dit is echt helemaal niks. Er zit geen kracht en geen bass in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 14:57 
 

Je hebt helemaal gelijk wat een slappe bass zit erin... buiten dat vind ik het wel een super vet nummer alleen de kick had een stuk harder gemogen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:47 
 
Hardtraxx Veteran

Ik verkies toch een dub mix :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 18:50 
 

bRt_ schreef:
Ik verkies toch een dub mix :D

gewoon 3 mixen:
Hardcore mix [done]
Dubstep mix [voor te chillen]
Fatsoenlijke hardstyle mix [eindelijk es een keer goed]
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 19:05 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

dub mix is geen dubstep mix >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 19:55 
 

Lyst schreef:
dub mix is geen dubstep mix >.<

xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Mannonymous schreef:
@Skedoedelifloeps
Er is niets mysterieus aan die track, toen ik 'm voor 't eerst hoorde kon ik al voorspellen hoe die ging :')


wat heeft een mysterieuze sfeer te maken met voorspelbaar? Als u me dat even uit wilt leggen xd

Nevermind, mijn fout ;)
Maar hoe vaker ik hem hoor, hoe meer ik me er aan begin te ergeren! Gelukkig draait BH live (meestal is zoiets ±30minuten) dus ken ik lekker een breudje kroket gaan eten en daarna lekker verder met een lekker feestje zonder ook maar een greintje pijn te beleven aan deze belachelijke vertoning :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:13 
 

Lyst schreef:
dub mix is geen dubstep mix >.<

whats the difference?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Lyst schreef:
dub mix is geen dubstep mix >.<

whats the difference?


dub = zonder vocals
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 20:19 
 

Dakpan schreef:
KSwoosh schreef:
Lyst schreef:
dub mix is geen dubstep mix >.<

whats the difference?


dub = zonder vocals

ah zo
ik vind allebei goed :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 21:07 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mannonymous schreef:
Skedoedelefloeps schreef:
Mannonymous schreef:
@Skedoedelifloeps
Er is niets mysterieus aan die track, toen ik 'm voor 't eerst hoorde kon ik al voorspellen hoe die ging :')


wat heeft een mysterieuze sfeer te maken met voorspelbaar? Als u me dat even uit wilt leggen xd

Nevermind, mijn fout ;)
Maar hoe vaker ik hem hoor, hoe meer ik me er aan begin te ergeren! Gelukkig draait BH live (meestal is zoiets ±30minuten) dus ken ik lekker een breudje kroket gaan eten en daarna lekker verder met een lekker feestje zonder ook maar een greintje pijn te beleven aan deze belachelijke vertoning :yay:

Heb jij een glazen bol dat je nu al weet dat het een belachelijke vertoning gaat worden? :D

Ik denk dat het voor jou alleen maar mee kan vallen als je al zo'n negatieve kijk erop hebt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 nov 2010 23:09 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

KickinAzz schreef:
Ik denk dat het voor jou alleen maar mee kan vallen als je al zo'n negatieve kijk erop hebt :P


Klopt niet. Want je zal er alles aan doen om fouten of fails te zoeken tijdens dat hij speelt, ook al is hij mss een goeie meevaller.
Natuurlijk, als je groep los gaat, zal je dat zelf ook wel doen. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 12:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik moet hier op zeggen ik vindt dit zekker geen bar slechte plaat, maar ook geen geweldige plaat.
of het anthem waardig is tja, zie het zo het komt hoogst waarschijnlijk maar 2 keer langs en dan die remix keertje.
sowieso ga je het daar anders ervaren dan dat je het nu doen misschien vindt je hem dan nog slecht,
maar je avondt er door laten verpesten kom op (zal niet zo bedoelt zijn maar klinkt het wel).
ik heb in iedergeval veel zin in en denk eigenlijk jullie ook wel (anthem of geen anthem gezelig wordt het toch :thumbsup: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 16:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mikeee schreef:
ik moet hier op zeggen ik vindt dit zekker geen bar slechte plaat, maar ook geen geweldige plaat.
of het anthem waardig is tja, zie het zo het komt hoogst waarschijnlijk maar 2 keer langs en dan die remix keertje.
sowieso ga je het daar anders ervaren dan dat je het nu doen misschien vindt je hem dan nog slecht,
maar je avondt er door laten verpesten kom op (zal niet zo bedoelt zijn maar klinkt het wel).
ik heb in iedergeval veel zin in en denk eigenlijk jullie ook wel (anthem of geen anthem gezelig wordt het toch :thumbsup: )

:sick: LEER NEDERLANDS!
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 nov 2010 18:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
mikeee schreef:
ik moet hier op zeggen ik vindt dit zekker geen bar slechte plaat, maar ook geen geweldige plaat.
of het anthem waardig is tja, zie het zo het komt hoogst waarschijnlijk maar 2 keer langs en dan die remix keertje.
sowieso ga je het daar anders ervaren dan dat je het nu doen misschien vindt je hem dan nog slecht,
maar je avondt er door laten verpesten kom op (zal niet zo bedoelt zijn maar klinkt het wel).
ik heb in iedergeval veel zin in en denk eigenlijk jullie ook wel (anthem of geen anthem gezelig wordt het toch :thumbsup: )

:sick: LEER NEDERLANDS!


gaan we nou zo doen >.<
Sorry ben dyslecties zal volgende keer wel 3 keer controleren met google of het klopt,
als ik jou daar gelukig mee maak dan :thumbup:
Vorige  1 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle