Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 02:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Donkey controller schreef:
jonge qlimax is altijd al een duistere sfeer geweest! en dit jaar staan er gewoon 0 fusion artieste :S

Oh ja want duister staat gelijk aan fusion
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 10:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Guide4U schreef:
Donkey controller schreef:
jonge qlimax is altijd al een duistere sfeer geweest! en dit jaar staan er gewoon 0 fusion artieste :S

Oh ja want duister staat gelijk aan fusion


Over het algemeen wel ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 10:44 
 
Hardtraxxer

Ik had liever ook B-Front gezien op Qlimax. Dat heb die zoiezo verdiend dit jaar maar ach. Line-up nu is ook niet vervelend.
ON: Ik vind de anthem wel knallen hoor. Ga er maar vanuit dat hij met een gigantische show erbij voor een perfect kippenvel-moment gaat zorgen :D
Dat heb ik nu ook nog trouwens als ik naar de DVD van 2009 kijk met de anthem. QLIMAX = KIPPENVEL!! (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:14 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vond die van vorig jaar beter, gewoon om het feit dat DBSTF geprobeerd hebben een nieuw anthem neer te zetten. BH gebruikt als gewoonlijk oude synths, oude kicks, en een van zijn oudere melodieen voor een track.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:17 
 
Hardtraxxer

Stephan_NL schreef:
QLIMAX = KIPPENVEL!! (L)


Toen ik de eerste keer naar Qlimax ging werd ik overdonderd door de grootte en de show. Echter, in de loop van de avond of tijdens een tweede bezoek aan Qlimax prik je zo door die "geweldige" show heen en zie je dat het muzikaal allemaal vrij weinig voorstelt. Dit komt mede door de standaard line-up en de weinig tot geen experimentele sets die de dj's neerzetten. Door de standaard anthem van dit jaar is dit maar weer eens bevestigd.

Tijdens een gemiddeld hardstyle feest in de wat kleinere locaties met een veel diversere line-up kom ik gewoon veel meer aan mijn trekken.

Dit is trouwens mijn mening over Qlimax. Als het voor jou wel een muzikaal hoogtepunt is, prima!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:43 
 
Hardtraxx Elite

face the power of the enemies mind
hij heeft gelukkig wel weer een andere kick
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 11:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Een Zany remix zou wel leuk zijn (net als bij Face the Enemy)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

als de vrouwenstem wordt vervangen door de mannenstem van Q-dance vind ik het een veel beter anthem :)
ja okee hij is gejat van 2 verschillende liedjes maar ik vind het geheel zeker niet verkeerd klinken (afgezien van de lange break) :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:05 
 
Hardtraxxer

Johan-SV schreef:
als de vrouwenstem wordt vervangen door de mannenstem van Q-dance vind ik het een veel beter anthem :)
ja okee hij is gejat van 2 verschillende liedjes maar ik vind het geheel zeker niet verkeerd klinken (afgezien van de lange break) :/


Niet verkeerd klinken voor een normale track of een anthem? In mijn ogen moet een Anthem een sfeer meebrengen en een extra gevoel meegeven aan het feest. Dat heb ik totaal niet bij deze.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:13 
 
Hardtraxxer

Live zal die echt wel hard knallen, de meeste anthems klinken gewoon ruk achter je computer is gewoon een feit. Snap de kritiek van mensen wel hier, maar zoals alle tracks van Brennan Heart zitten ze technish heel goed in elkaar, hier en daar gebruikt hij vaak dezelfde sounds maar dat doen andere producers ook waar het mischien wat minder opvalt. Ik vind het een geslaagd anthem beter als vorig jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:13 
 
Artiest

Canyonree schreef:
Johan-SV schreef:
als de vrouwenstem wordt vervangen door de mannenstem van Q-dance vind ik het een veel beter anthem :)
ja okee hij is gejat van 2 verschillende liedjes maar ik vind het geheel zeker niet verkeerd klinken (afgezien van de lange break) :/


Niet verkeerd klinken voor een normale track of een anthem? In mijn ogen moet een Anthem een sfeer meebrengen en een extra gevoel meegeven aan het feest. Dat heb ik totaal niet bij deze.


heb ik juist wel, de sfeer en de break bezorgen mij kippenvel, echt qlimax anthem waardig, waar DBSTF eigenlijk qua sfeer vorig jaar de plank net iets mis sloeg raakt brennan heart hier de spijker op z'n kop en ik vind het een heerlijke verrassing, had t niet van hem verwacht.

Trouwens terug te komen op Johan, gejat? 2 tracks, ik vind de vergelijking met power of the mind en face the enemy echt zoeken naar iets om hem de grond in te boren. Gejat vind ik sowieso al belachelijke benaming en ik heb alle 3 de melo's goed beluisterd en ik zie waar mensen het hetzelfde vinden klinken, maar zodra ze een paar noten horen die hetzelfde zijn in een ander nummer gaan ze meteen zeggen dat IS de melo van een ander nummer.
Alleen omdat er een -A- voor komt in een pianostuk van Wibi Soerjadi betekend niet dat hij fur elise speelt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:25 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Technisch hoogstaand xd , als Brennan technisch zo goed was, was hij wel een keer met nieuwe sounds gekomen en had hij in het verleden geen mensen ingehuurd om melodietjes voor hem te maken :')

@skedoedele als 1000 mensen horen dat dit een kopie is van face the enemy, dan kun jij dat wel heel leuk gaan ontkennen, maar daar wordt de track niet beter van hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

't scheelt wel weer dat Face the Enemy wel een van zijn betere nummer van de laatste 2/3 jaar is. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:27 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Trouwens terug te komen op Johan, gejat? 2 tracks, ik vind de vergelijking met power of the mind en face the enemy echt zoeken naar iets om hem de grond in te boren. Gejat vind ik sowieso al belachelijke benaming en ik heb alle 3 de melo's goed beluisterd en ik zie waar mensen het hetzelfde vinden klinken, maar zodra ze een paar noten horen die hetzelfde zijn in een ander nummer gaan ze meteen zeggen dat IS de melo van een ander nummer.
Alleen omdat er een -A- voor komt in een pianostuk van Wibi Soerjadi betekend niet dat hij fur elise speelt...

haha so true!
Sleepwalker van Bfront lijkt de intro zo gigantisch veel op Innocent maar daar hoor je niemand over omdat het Bfront is :')
Begrijp me niet verkeerd, ik ben de laatste die vergelijkt, en die zegt dat B-Front het gejat heeft. want B-front vind ik echt wel een held! maar ik word echt moe van dat eeuwige vergelijken, en al helemaal als het om iemand als Brennan Heart gaat. een persoon die iedereen graag afzeikt.
best als je vergelijkt, maar kap dan met dat hypocriete gedoe alleen omdat het Brennan Heart is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:31 
 
Artiest

Lyst schreef:
Technisch hoogstaand xd , als Brennan technisch zo goed was, was hij wel een keer met nieuwe sounds gekomen en had hij in het verleden geen mensen ingehuurd om melodietjes voor hem te maken :')

@skedoedele als 1000 mensen horen dat dit een kopie is van face the enemy, dan kun jij dat wel heel leuk gaan ontkennen, maar daar wordt de track niet beter van hoor.


Alleen omdat 1000 mensen zeggen het lijkt daarop maakt het een feit?!
das een drogreden in optima forma vriend
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goed dat Thera op zichzelf is begonnen want dit bewijst weer eens dat Fabian inspiratieloos is, voordat die scheiding kwam tussen "Brennan And Heart" waren het lekkere tracks, mede dus door invloeden van Thera. Na de splitsing zie je gewoon dat Thera een andere weg is ingeslagen met unieke tracks en veel inspiratie. Bij Fabian is het precies het tegenover gestelde, hij volgt een beetje de rest van de artiesten en creƫert totaal geen vernieuwende dingen, het gaat echt snel berg afwaards met Fabian.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:37 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Nou laat ik het zo stellen, als het niet duidelijk afgeleid is uit face the enemy. Hoe kan het dan zo zijn dat 95% van alle mensen het er wel in hoort.

Speciaal voor jou een reductio ad absurdum
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:42 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik vind hem meer op Power Of The Mind lijken dan op Face The Enemy.
Kijk, iets is voor mij niet gelijk slecht als het op iets anders lijkt, want als het goed is toegepast dan hoor je mij niet klagen. Alleen hier heeft nauwelijks werk en moeite in gezeten. Dat is voor mij de reden dat deze anthem keihard faalt in alle opzichten.

Dit is gewoon met stipt de meest inspiratieloze anthem ooit, met een vreselijke pingelintro en een verschrikkelijke en nutteloze 2 minuten-break, die absoluut NIETS maar dan ook NIETS toevoegt aan het nummer. Ik verwacht echt niet meer dat artiesten het niveau van The Prophecy of Science & Religion gaan evenaren, maar deze onmogelijk slechte troep keur ik keihard af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:45 
 
Artiest

Lyst schreef:
Nou laat ik het zo stellen, als het niet duidelijk afgeleid is uit face the enemy. Hoe kan het dan zo zijn dat 95% van alle mensen het er wel in hoort.

Speciaal voor jou een reductio ad absurdum


omdat veel mensen anderen napraten...
7/10 mensen die die tracks luisteren weten niet eens wat een akkoord is, die zouden fur elise niet kunnen herkennen als iemand het speelde en in hun oor de noten schreeuwde.
Dat is dus punt 1, mensen praten anderen gewoon na.
Punt 2, mensen zoeken gewoon dingen om BH te bashen, jij weet net zo goed als ik dat hij (omdat hij zelfde sounds gebruikt) helemaal niet lekker ligt in de hardstyle scene, maakt ie een anthem, komen mensen die hem haten automatisch aanzetten met nutteloze dingen om gewoon de track de grond in te boren.
punt 3, mensen luisteren het, herkennen 3-4 noten ergens van, bekijken die andere plaat waarvan ze het herkennen en zeggen das hetzelfde :cry:
ze luisteren niet eens naar het geheel.

3 punten waarom 95% (volgens jou) het op face the enemy (power of the mind) vind lijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iedereen loopt hier wel Brennan Heart af te zeiken omdat hij meestal dezelfde sounds gebruikt,
maar zoals al eerder werd gezegt als bv B-Front met een release komt waarbij van allebei de
nummers iets duidelijk is gekopieeƫrd dan is het allemaal goed en zijn het nog steeds super nummers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 12:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind het beter dan wat hij normaal produceert..en deze is zeker beter dan die anthem van dbstf :sick:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 13:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

beetje standaard anthem, maar kan er denk wel lekker in beuken.
niet goed maar teminste beter dan de afgelope qlimax anthems.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Ik hoop een anti Brennan Heart-mix op de b-kant...


TnT Olschool mix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
heb ik juist wel, de sfeer en de break bezorgen mij kippenvel, echt qlimax anthem waardig, waar DBSTF eigenlijk qua sfeer vorig jaar de plank net iets mis sloeg raakt brennan heart hier de spijker op z'n kop en ik vind het een heerlijke verrassing, had t niet van hem verwacht.


soms krijg ik echt spontaan een hoge bloeddruk van jou :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 okt 2010 15:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Skedoedelefloeps schreef:
Lyst schreef:
Nou laat ik het zo stellen, als het niet duidelijk afgeleid is uit face the enemy. Hoe kan het dan zo zijn dat 95% van alle mensen het er wel in hoort.

Speciaal voor jou een reductio ad absurdum


omdat veel mensen anderen napraten...
7/10 mensen die die tracks luisteren weten niet eens wat een akkoord is, die zouden fur elise niet kunnen herkennen als iemand het speelde en in hun oor de noten schreeuwde.
Dat is dus punt 1, mensen praten anderen gewoon na.
Punt 2, mensen zoeken gewoon dingen om BH te bashen, jij weet net zo goed als ik dat hij (omdat hij zelfde sounds gebruikt) helemaal niet lekker ligt in de hardstyle scene, maakt ie een anthem, komen mensen die hem haten automatisch aanzetten met nutteloze dingen om gewoon de track de grond in te boren.
punt 3, mensen luisteren het, herkennen 3-4 noten ergens van, bekijken die andere plaat waarvan ze het herkennen en zeggen das hetzelfde :cry:
ze luisteren niet eens naar het geheel.

3 punten waarom 95% (volgens jou) het op face the enemy (power of the mind) vind lijken.


Het klinkt toch hetzelfde, snap niet helemaal wat je met die akkoorden duidelijk wil maken
als twee schilderijen op elkaar lijken ga je toch ook niet zeggen ,je mag ze niet verglijken want er is andere verf gebruikt?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 19  Volgende
Forumoverzicht » Releases » Hardstyle