Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 15:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit keer een mix met een aantal early nummers.

Search & Destroy @ Om Wakker Te Blijven #9:
http://www9.zippyshare.com/v/26577524/file.html


Tracklist:
1. Meccano Twins - Unnecessary Sacrefice
2. Noize Suppressor - Fingherz
3. Tha Playah - Dicks, Pussys & Assholes
4. Tommyknocker - Criminal
5. Miss Hysteria - Damm The Dark
6. Distorted Revelation - Too Much Pain
7. Amnesys - Ctrl_D_future
8. Angerfist - Bite Yo Style
9. G-Shock - Demons (Promo Remix)
10. Alex B & Promo - Bij Gebrek Aan Beter
11. Triax Vs. D-Ceptor & Newstyler - Our Game
12. Mad Dog Ft. Amnesys - Game Over
13. Bald Terror - Drummachine (Neophyte Remix)
14. 3 Steps Ahead - It's Delicious
15. Ferry Salee - A Night In Boston
16. Chosen Few - Ground Zero Early Hardcore Anthem
17. 3 Steps Ahead - In The Name Of Love
18. Masters Of Ceremony - Hardcore To Da Bone


---------------------------------------------------------------------------------------------------------
#1: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-1-t18532.html
#2: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-2-t18709.html
#3: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-3-t18894.html
#4: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-4-t19097.html
#4 Guestmix: hardstyle/nuracore-intervention-om-wakker-te-blijven-5-t19098.html#p667431
#5: hardstyle/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-5-t19280.html
#6: hardcore/darkestsymphony-draidy-aka-search-destroy-om-wakker-te-blijven-6-t19452.html
#7: hardcore/search-destroy-darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-7-t19628.html
#8: hardcore/search-destroy-om-wakker-te-blijven-8-t19795.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 17:59 
 

Drum Machine en A Night In Boston klinken niet mooi daar ligt het bpm te hoog voor maar verder geen fouten gehoord! comments zijn altijd komen! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 okt 2011 23:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaat natuurlijk mee :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 12:50 
 

Goeie TL...

neem ik mee, vindt bepaalde oldies er tussen zitten erg lekker :drool: :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 17:48 
 

enjoy mensen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lekkere tracklist! :)
Ben hem nu aan het luisteren, wat mij betreft mag je de volgende nummers wel iets subtieler op laten komen, nu knallen ze er soms ineens vanuit het niets in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 okt 2011 19:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ok bedankt voor de tip. Zal ik op letten volgende keer ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 13:40 
 

Draidy ik heb ook commetaar :yay: maar dat had jezelf al door

Drum machine klinkt totaal niet vergeleken met Game Over, lijkt wel 200 zoveel bpm maarja en A Night In Boston klinkt ook niet helemaal lekker iets te snel!
binnekort maak ik wel een dikke early set waar het wel klinkt!

en overigens moet je niet al te snel pitchen want daar wordt de set ook minder mooi van imo ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx voor de tips, ga ik zeker op letten volgende keer;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 okt 2011 15:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

#8 vond ik toch wat beter, neemt niet weg dat deze ook heel lekker is :)
Leuk om een plaat als Bij Gebrek Aan Beter weer eens tegen te komen in een mix :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 okt 2011 13:10 
 
Hardtraxxer

Deze mix zit boordevol goeie nummers... Alleen de volgorde is minder en dat trekt de mix helaas naar beneden. Als eerste ben ik geen fan van early tracks en huidige mainstream tracks te mengen in 1 mix... Da's zoals een ijskoud biertje mengen met een biertje dat een aantal uren in de zon gestaan heeft. Het geheel klopt niet helaas, dit is mijn mening uiteraard. En dan nog zou ik toch eerst met de early nummers beginnen.
Zoals reeds aangehaald Drummachine en A night in Boston zijn veel te hoog gepitched. Dit luistert niet mooi weg helaas.
@ DarkestSymphony: ik kijk al uit naar je early mix :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore