Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 mrt 2012 23:08 

Hardtraxx Veteran

Bij deze een Wavolizer Special voor dit deel van Om Wakker Te Blijven :)

Search & Destroy @ Om Wakker Te Blijven #29 (Wavolizer Special):
http://www63.zippyshare.com/v/71625833/file.html

Tracklist:
01. Geck-o & Wavolizer - Polsevogn Killer
02. Wavolizer - Gender Divide
03. Wavolizer - Vermin
04. Thera Vs. Wavolizer - Sexobear
05. Wavolizer & Mc Sogma - No Time For Breakdown
06. Wavolizer - Power Sabotaged
07. Wavolizer & Creators Project - Lake Of Pain
08. Wavolizer & Geck-O - Punk!
09. Wavolizer - Fight
10. Wavolizer - Amnesia
11. Wavolizer Ft Thera & Geck-o - Two And A Half Kings
12. Vazard - Nothing (Wavolizer Remix)
13. Wavolizer Meets Creators Project - Another Blackout
14. Wavolizer - Done

Enjoy en laat even een berichtje achter als je hem meeneemt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 00:13 

Hardtraxx Veteran

Wavolizer :worship:
Gaat sws mee :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 09:41 

Artiest

This made my day!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 11:40 

Hardtraxx Newbie

Vet thanks!! Gaat mee :thumbsup:
Wavolizer moet vaker geboekt gaan worden! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 14:12 

Hardtraxx Veteran

Wavolizer is echt baas qua producties! die man mag van mij part overal staan!!!!
echt heerlijke set :worship: :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 14:14 

Hardtraxx Veteran

Wavolizer schreef:
This made my day!

are you listening the set too? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 15:42 

Jammer dat de mixjes hier altijd gejudged worden op de tracklist, want het mixwerk vind ik op sommige plekken echt niet goed klinken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:52 

Hardtraxx Veteran

Chronic Deface schreef:
Jammer dat de mixjes hier altijd gejudged worden op de tracklist, want het mixwerk vind ik op sommige plekken echt niet goed klinken.

nee klopt had ik ook + dat ik 'm niet alleen beoordeel op de lijst aangezien ik die zelf heb gemaakt. mixwerk doet draidy en die zat er af en toe wel eens naast ja! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 16:55 

Hardtraxx Veteran

wavolizer :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 19:23 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
wavolizer :worship:

laat maar weten wat je ervan vind :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 mrt 2012 19:25 

Hardtraxx Veteran

Chronic Deface schreef:

Das niet zo mooi.

Ik hoorde maar 1x dat ik er naast zat.

Toch nog maar eens goed terugluisteren dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 15:02 

Aan het typen...

Ik vond het mixwerk storend, een of twee keer ernaast, maar ook in de climax als je m op vol volume wil zetten, wordt een volgende plaat al ingemixed... Waardoor de kicks etc. totaal niet meer lekker klinken. Wil wel eens een goed gemixte Wavolizer tribute zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:34 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik vond het mixwerk storend, een of twee keer ernaast, maar ook in de climax als je m op vol volume wil zetten, wordt een volgende plaat al ingemixed... Waardoor de kicks etc. totaal niet meer lekker klinken. Wil wel eens een goed gemixte Wavolizer tribute zien.

Jammer dat je het slecht vind.

Vond het zelf helemaal zo slecht niet klinken. Weet niet waar dat dan aan ligt dat jullie hem niks vinden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:39 

Hardtraxx Veteran

Lekkere TL :love:
Je zat er wel 2 a 3 keer langs en wat lyst zij over de volume was een beetje jammer :/
maarja heb goed kunnen genieten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:47 

Hardtraxx Veteran

Bedankt!

Maar houden jullie niet van climax mixen? Of ligt het aan mijn mixwerk dat jullie daar niet van houden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:49 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Bedankt!

Maar houden jullie niet van climax mixen? Of ligt het aan mijn mixwerk dat jullie daar niet van houden?

Mixwerk :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:53 

Hardtraxx Veteran

Jammer.

Wat doe ik dan precies fout?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:55 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Jammer.

Ik zal je morgen wel ff een keer uitleggen want ik wil het wel goed zeggen dus moet hem dan nog een keer luistere
en ben zometeen weg. Heb alleen nog maar ipod/mobiel op dat moment om te reageren dus niet om te luistere
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 19:59 

Hardtraxx Veteran

Wout1997 schreef:
Draidy schreef:
Jammer.

Ik zal je morgen wel ff een keer uitleggen want ik wil het wel goed zeggen dus moet hem dan nog een keer luistere
en ben zometeen weg. Heb alleen nog maar ipod/mobiel op dat moment om te reageren dus niet om te luistere

Edit: je hebt wel gelezen dat ik het minder goed vond hea? ik vind het niet super slecht ofzo hoor :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:02 

Hardtraxx Veteran

Ja had ik gelezen.

Maar Lyst & Chronic Deface die vonden het gewoon slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:03 

Hardtraxx Veteran

Draidy schreef:
Ja had ik gelezen.

Maar Lyst & Chronic Deface die vonden het gewoon slecht.

jij bent ook nog maar iemand van 15 net als ik en nog geen ervaren zak :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:05 

Hardtraxx Veteran

Ja ik ben pas 15 maar draai nu al 3kwart jaar hardcore en als ik dan nog steeds zuig is dat niet zo mooi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 09:05 

Aan het typen...

Je mix in de climax is te druk; beperk het tot de percussie of geef een keer een teaser aan het eind. Op deze manier vervorm je de climax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 16:21 

Even een samenvatting van mijn kant over de gehele set:

Citaat:
1-2: Polsevogn Killer staat te zacht in het volume, waardoor het lijkt alsof Gender Divide veel te hard staat. Hij ligt er ook een klein beetje naast en ik vind hem te vroeg ingemixed.

2-3: De overgang was wel voldoende, alleen je had de outro niet door moeten laten lopen. Het klonk vanaf dat moment ook erg offbeat en werd niet meer gecorrigeerd.

3-4: Deze klonk goed, alleen probeer bij die kleine teases iets sneller terug te vallen naar de andere track, want ik hoor nu steeds dat de eerste klap van de kick wegvalt. Hopelijk begrijp je wat ik bedoel.

4-5: No Time For Breakdown is te vroeg ingemixed. In het begin klonk ging die ook offbeat, alleen dat had je wel gecorrigeerd gelukkig.

5-6: Hier ligt Power Sabotaged er ook net iets naast en ik vond dat je het volume iets harder kon zetten bij deze. Er kwam ook een botsing met de bass aan het eind van de overgang wat ik niet echt fijn vind klinken.

6-7: Ook hier klinkt Lake Of Pain weer te hard in het volume in vergelijking met Power Sabotaged en de bass begint te botsen met de andere track.

7-8: De tracks lagen goed op elkaar, alleen het volume van Punk! mocht iets hoger naar mijn menig en je had Lake Of Pain al eerder weg mogen faden, want hetgeen wat nog te horen was op het laatst had geen toegevoegde waarde.

8-9: Deze overgang klonk nergens naar naar mijn mening. Je had Fight beter bij de tweede climax van Punk! in kunnen mixen of anders pas in de outro.

9-10: De overgang naar Amnesia klonk niet verkeerd. 1 van de betere die ik heb gehoord tot nu toe.

10-11: Ook 1 van de beter afgehandelde overgangen, alleen die teases die je gebruikt vind ik niet lekker klinken, omdat je de andere track nog zachtjes hoort op de achtergrond tijdens de tease.

11-12: Nothing is te overdreven ingemixed met het volume gelijk voluit. De overgang klonk niet verkeerd alleen het volume staat ook veel harder dan Two And A Half Kings.

12-13: Lekkere overgang, alleen zonde van die laatste seconde waar je Nothing al had moeten uitfaden.

13-14: De overgang naar Done klonk niet verkeerd. Ik probeer geen pietje precies te zijn, maar hij lag er een tikje naast.

Vat het a.u.b niet te negatief op. Ik probeer je alleen op de fouten te wijzen.
Hopelijk heb je er wat aan en neem je het mee in je volgende mix. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 18:05 

Hardtraxx Veteran

Heel erg bedankt :thumbsup:
Hier heb ik echt wat aan!

Ik ga het zeker meenemen.

Nu zie ik wel echt hoeveel fouten er toch inzitten. Had hem zelf toch minder slecht ingeschat.
Forumoverzicht » Livesets » Hardstyle