Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 17:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier is hij dan, hopelijk houden jullie een beetje van terror of doen jullie dat na het horen van deze mix :P

Search & Destroy @ Om Wakker Te Blijven #7:
http://www10.zippyshare.com/v/12396319/file.html
Hij is maar 128 kb. Als dat echt te laag is kan ik wel een betere uploaden maar als het niet nodig is dan niet. Dus dat hoor ik graag van jullie.

Tracklist:
01. Noisekick - Secret Recordings From A Russian Bathhouse
02. Dom - Fear And Terror
03. Akira - Haterz Groove
04. Jealousy - Loose Dikk Muthafukka (Original By Spielzeugmacher Des Todes)
05. SRB - Guitar Hero
06. The DesastaMasta - Hit'em Murder Sound
07. Fear - James Brown Is Brown
08. SRB - Big Pile Of Shit
09. Noisekick - Sickness
10. Splitface - This Is Hell
11. Akira - Fast And Akkurad (Producers Tortured Dynamics Edit)
12. Hellfish - Boost The Dose
13. Dione - Oh God (SRB Remix)
14. Splitface - Crazy Nightmare
15. SRB - Technical Malfunction
16. Noizefucker - Bony & Spice
17. Imil Ft. MC Pazemaker - At Least Speedcore Artists Aren't In It For The Money

Laat even een berichtje achter als je hem meenemt of gehoord hebt ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
#1: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-1-t18532.html
#2: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-2-t18709.html
#3: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-3-t18894.html
#4: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-4-t19097.html
#4 Guestmix: hardstyle/nuracore-intervention-om-wakker-te-blijven-5-t19098.html#p667431
#5: hardstyle/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-5-t19280.html
#6: hardcore/darkestsymphony-draidy-aka-search-destroy-om-wakker-te-blijven-6-t19452.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:03 
 

idd beetje laat gestuurd ga 'm nu luisteren! :P

veel luister plezier ermee hardtraxxers! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
idd beetje laat gestuurd ga 'm nu luisteren! :P

veel luister plezier ermee hardtraxxers! :thumbsup:

ja sorry. deel 8 krijg je gewoon op tijd van me.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 18:57 
 

Draidy schreef:
DarkestSymphony schreef:
idd beetje laat gestuurd ga 'm nu luisteren! :P

veel luister plezier ermee hardtraxxers! :thumbsup:

ja sorry. deel 8 krijg je gewoon op tijd van me.

maakt niet uit joh! als het maar niet tevaak gebeurd! ik ben ook wel eens telaat met tracks sturen dus excuus is niet nodig! hij klonk overigens heeeell erg dik! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

08. en 17. :drool:

It's all about the money
All about the dumdumdumdumdumdum :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 21:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb het geprobeerd maar dit wordt hem echt niet :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2011 21:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nu niet, misschien later :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

totaal niet van terror maar toch ff geluisterd :P...klonk goed en mixwerk ook, maar blijft niet mijn muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 18:58 
 

deze......................................









is mee :D :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2011 22:01 
 

Enjoy people :thumbsup: laat maar wat comments achter als je de set geluisterd hebt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 09:59 
 

verder nog mensen die de set meenemen of comments willen/kunnen geven? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 10:39 
 
Hardtraxxer

Idd, om wakker te blijven :D
Ik luister maar eens af en toe naar terror... Dit is wel een goei setje moet ik zeggen en lekker gemixt :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 11:14 
 

Core_freak schreef:
Idd, om wakker te blijven :D
Ik luister maar eens af en toe naar terror... Dit is wel een goei setje moet ik zeggen en lekker gemixt :thumbup:

vond het ook een leuke naam voor onze serie's haha :P
thxx voor je reactie overigens :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 okt 2011 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Core_freak schreef:
Idd, om wakker te blijven :D
Ik luister maar eens af en toe naar terror... Dit is wel een goei setje moet ik zeggen en lekker gemixt :thumbup:

Thanks :thumbup:
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore