Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 feb 2012 21:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Na de heerlijke set van The Anim0l vorige week zijn wij weer aan de beurt :D

Search & Destroy @ Om Wakker Te Blijven #25:
http://www19.zippyshare.com/v/26932837/file.html

Tracklist:
01. Catscan & Predator - Fire & Ice
02. Ruffneck & Nosferatu - Soul Shock
03. Mad Dog - The Flow
04. System Overload - Darkest Times
05. Meccano Twins - Pain & Fear
06. Newstyler & D-Ceptor Ft. Triax - Evil Seed
07. D-Passion - Indestructible
08. The Wishmaster - Nervous Breakdown
09. Angerfist - Right Through Your Head (Tieum Remix)
10. Art Of Fighters - Nirvana Of Noise
11. Lenny Dee, Randy & The Sickest Squad - Boomshakalaka
12. Chrono & The Demon Dwarf - Bombs To The Bitch
13. Furyan - Maincore Overload
14. Partyraiser & Triax - Assasins
15. Synapse - The Blood
16. Negative A - Make It Real Hard
17. Angerfist & Tieum - Shitty Rave Track
18. Mekanika & Hellsysem - Reborn
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 12:13 
 

The Sickest Squad - Boomshakalaka denk ik?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lenny Dee, Randy & The Sickest Squad - Boomshakalaka ja.
Heb hem ff ge-edit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Lenny Dee, Randy & The Sickest Squad - Boomshakalaka ja.
Heb hem ff ge-edit :)

Mag je Nervous Breakdown en Maincore Overload ook direct editten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 14:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat ik dat dan weer niet zo.
Maar ge-edit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 feb 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran

heerlijk hoor!! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 feb 2012 18:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hijs fijn :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2012 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thanks allemaal :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

vette lijst, ga hem luisteren :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 20:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Begin een beetje aan mijn mixwerk te twijfelen.

Wat vonden jullie van deze set?
En waarom vond je dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 21:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja daardoor ja.

Maar das fijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

1-2: kicks lopen niet lekker in elkaar over, plus af en toe valt hij lelijk weg. Net niet op de goede momenten zeg maar.
2-3: Vocals door elkaar klinkt niet. Verder niets mis met de overgang imo, al kon je The Flow er ook op een iets later punt erin gooien.
3-4: Ligt wat naast elkaar, maar dat had je zelf volgens mij ook al door. Klinkt chaotisch.
4-5: Foei foei foei die kicks gaan ff niet samen zeg :P overgang zelf is niet eens zo gek, maar ze gaan gewoon niet samen.
5-6: Ligt er ook net wat naast (echo-kick), maar dat heb je wel goed hersteld. Verder goede overgang
6-7: Wederom gaan ze niet lekker samen, waardoor het na de overgang wat stil lijkt te vallen. Sowieso is Indestructable wat stiller opgenomen of niet?
7-8: Wederom het kicks verhaal. Verder goed uitgevoerd.
8-9: Zie hierboven
9-10: Eigenlijk mix je NoN te laat in RTYH, en te vroeg in de plaat zelf, nu lijkt het wat stil te vallen in de intro en outro van de platen.
10-11: Niet echt iets op aan te merken
11-12: Klinkt direct een stuk voller. Te opvallend eigenlijk. Verder niets mis mee
12-13: Niets mis mee
13-14: Wederom gaan ze niet helemaal lekker samen. Maar dat heb ik nu wel vaker genoemd :P
14-15: Zelfde verhaaltje weer. Ook klinkt The Blood een stuk leger/stiller na Assassins.
15-16: Kopie van de voorgaande dingen
16-17: Ligt er weer net wat naast. Jammer trouwens dat SRT er zo vroeg in komt, dan valt het zo stil...
17-18: Reborn is mooier als je stem wat laat opkomen door de kick van de vorige track heen, en dan pas vanaf de eigen kick het eigen werk laat doen. En de vocals van SRT er later nog doorheen is storend.

Dingen die me opvallen:
- Je platen zijn vaak niet lekker op elkaar afgestemd. Heeft soms met het mixen te maken, en soms met het feit dat de platen totaal niet na elkaar passen. Wat eigenlijk ook een mixkwaliteitje is, tracks goed op elkaar afstemmen.
- 18 tracks is een beetje weinig voor iets meer dan een uur. Vooral bij Non - RTYH merk je hoe dat komt, te laat / te vroeg in een track mixen
- Je neemt redelijk zacht op, of niet? Moest mijn muziek een behoorlijk stuk harder zetten om op het normale volume te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 mrt 2012 22:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia maakt de tracklisten en jij mixt het toch?
Geeft hij alleen een lijstje nummers of bepaald hij ook de volgorde?
Want je merkt zelf natuurlijk tijdens het mixen ook wel of nummers achter elkaar passen ofniet en daar kun je dan natuurlijk wel iets meer mee experimenteren totdat je een nummer gevonden hebt wat er wel lekker achter past.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 mrt 2012 00:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel erg bedankt Stefan, heb ik echt iets aan. Ga er goed op letten nu.

En Constructor, normaal maakt Forbidden idd de tls maar deze had ik ter plekke gemaakt dus alle fouten komen van mijn kant ;)
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore