1-2: kicks lopen niet lekker in elkaar over, plus af en toe valt hij lelijk weg. Net niet op de goede momenten zeg maar.
2-3: Vocals door elkaar klinkt niet. Verder niets mis met de overgang imo, al kon je The Flow er ook op een iets later punt erin gooien.
3-4: Ligt wat naast elkaar, maar dat had je zelf volgens mij ook al door. Klinkt chaotisch.
4-5: Foei foei foei die kicks gaan ff niet samen zeg

overgang zelf is niet eens zo gek, maar ze gaan gewoon niet samen.
5-6: Ligt er ook net wat naast (echo-kick), maar dat heb je wel goed hersteld. Verder goede overgang
6-7: Wederom gaan ze niet lekker samen, waardoor het na de overgang wat stil lijkt te vallen. Sowieso is Indestructable wat stiller opgenomen of niet?
7-8: Wederom het kicks verhaal. Verder goed uitgevoerd.
8-9: Zie hierboven
9-10: Eigenlijk mix je NoN te laat in RTYH, en te vroeg in de plaat zelf, nu lijkt het wat stil te vallen in de intro en outro van de platen.
10-11: Niet echt iets op aan te merken
11-12: Klinkt direct een stuk voller. Te opvallend eigenlijk. Verder niets mis mee
12-13: Niets mis mee
13-14: Wederom gaan ze niet helemaal lekker samen. Maar dat heb ik nu wel vaker genoemd

14-15: Zelfde verhaaltje weer. Ook klinkt The Blood een stuk leger/stiller na Assassins.
15-16: Kopie van de voorgaande dingen
16-17: Ligt er weer net wat naast. Jammer trouwens dat SRT er zo vroeg in komt, dan valt het zo stil...
17-18: Reborn is mooier als je stem wat laat opkomen door de kick van de vorige track heen, en dan pas vanaf de eigen kick het eigen werk laat doen. En de vocals van SRT er later nog doorheen is storend.
Dingen die me opvallen:
- Je platen zijn vaak niet lekker op elkaar afgestemd. Heeft soms met het mixen te maken, en soms met het feit dat de platen totaal niet na elkaar passen. Wat eigenlijk ook een mixkwaliteitje is, tracks goed op elkaar afstemmen.
- 18 tracks is een beetje weinig voor iets meer dan een uur. Vooral bij Non - RTYH merk je hoe dat komt, te laat / te vroeg in een track mixen
- Je neemt redelijk zacht op, of niet? Moest mijn muziek een behoorlijk stuk harder zetten om op het normale volume te komen.