Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit keer Enzyme X-stijltje Industrial ;)

Search & Destroy @ Om Wakker Te Blijven #8:
http://www5.zippyshare.com/v/85819941/file.html


Tracklist:
1. Project Omeaga - Prednison Attack
2. Enzyme X - Dissonant Poetry (First Verse By Ophidian & Ruffneck)
3. The Outside Agency - Screaming VIP
4. Tieum & Ophidian - Distorted Information
5. Delta 9 - Shooting Rampage
6. Unexist & Mad Dog - fight The Power
7. Project Omega - Morphine Attack
8. Ruffneck & Synapse - Reign Of Chaos(Step edit)
9. Tommyknocker - Nocturnal Nature(Tieum remix)
10.Enzyme X - Kapot Naaien(Spunkbucket Mix By Nosferatu)
11. Negative A - Trash Talk
12. Unexist - Sick Rymess
13. Enzyme X - Nathaniel
14. Mindustries - Faccrockers (Immobilators VIP)
15. The Outside Agency - Screaming Bootleg
16. The Immobilizers - Life And Death
17. Enzyme X - Deap Square Leg
18. Enzyme X - Dissonant Poetry (Third Verse By Synapse & Sei2ure)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
#1: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-1-t18532.html
#2: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-2-t18709.html
#3: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-3-t18894.html
#4: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-4-t19097.html
#4 Guestmix: hardstyle/nuracore-intervention-om-wakker-te-blijven-5-t19098.html#p667431
#5: hardstyle/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-5-t19280.html
#6: hardcore/darkestsymphony-draidy-aka-search-destroy-om-wakker-te-blijven-6-t19452.html
#7: hardcore/search-destroy-darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-7-t19628.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand ooit een guestmix zou willen doen, laat het even horen, vinden wij alleen maar leuk ;)

Btw: Is er iemand hier handig met photoshop of iets dergelijks, want ik zou het wel leuk vinden om voor Om Wakker Te Blijven ook een cover te hebben, voor in Itunes bijvoorbeeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Als iemand ooit een guestmix zou willen doen, laat het even horen, vinden wij alleen maar leuk ;)

Btw: Is er iemand hier handig met photoshop of iets dergelijks, want ik zou het wel leuk vinden om voor Om Wakker Te Blijven ook een cover te hebben, voor in Itunes bijvoorbeeld.

wij(Nuracore & Intervention) willen wel een quest mix doen had ik ook al met Darkest over gehad :)...ik ga over leggen en laat Darkest het wel weten en dan laat hij het jou weer weten :P

OT: mix is erg lekker tracklist is :worship:
ga hem zeker beluisteren :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:24 
 

idd had ik toch verteld Draidy :P

de set is echt beest! :worship: ookal heb ik de lijst zelf gemaakt haha :P
mixwerk is ook goed! en idd een cover zou wel dik zijn maar daar moeten we het nog ff over hebben want dan bedenken we samen wat erop moet komen ;)

Enjoy People And Leave A Comment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 18:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pfoe, die lijst :drool:

Guestmix lijkt mij ook wel leuk, zal dan wel de eerste solo Om Wakker Te Blijven sessie worden :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 19:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

STAN- schreef:
Pfoe, die lijst :drool:

Guestmix lijkt mij ook wel leuk, zal dan wel de eerste solo Om Wakker Te Blijven sessie worden :$

Vet! laat maar horen als je iets hebt :) Hardstyle. Hardcore, Industrial etc. alles is welkom :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 okt 2011 21:49 
 

ja idd die lijst, stond er zelf ook versteld van hoe hard die ging xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 13:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Project 141 schreef:
Mee :) Laat nog wel horen wat ik er van vond :thumbup:

edit: Overgang na Nocturnual Rituals is niet zo soepel ;)

Thx voor de reactie, en klopt ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 16:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

is het niet leuker als jullie gewoon iemand vragen voor je guestsets
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 17:43 
 

The Anim0l schreef:
is het niet leuker als jullie gewoon iemand vragen voor je guestsets

ja ben ik ook mee bezig ;) maar als je zelf het idee hebt dat je het wel leuk vind om een guestmix te maken kan je het ook gewoon aangeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ik zal nooit nee zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2011 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Anim0l schreef:
ik zal nooit nee zeggen :P

haha oke dan, check pb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 11:06 
 

@ The Anim0l: de eerst aankomende guestmix is die vn Nuracore & Intervention maar we willen je daarna wel een plekje geven aangezien je toch geen nee zegt! enige wel moet hardstyle, hardcore, industrial of terror zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2011 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkestSymphony schreef:
@ The Anim0l: de eerst aankomende guestmix is die vn Nuracore & Intervention maar we willen je daarna wel een plekje geven aangezien je toch geen nee zegt! enige wel moet hardstyle, hardcore, industrial of terror zijn.



komt goed!
wanneer moet ie af zijn?
weet niet op welke datums je altijd je shows doet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 okt 2011 09:10 
 

The Anim0l schreef:
DarkestSymphony schreef:
@ The Anim0l: de eerst aankomende guestmix is die vn Nuracore & Intervention maar we willen je daarna wel een plekje geven aangezien je toch geen nee zegt! enige wel moet hardstyle, hardcore, industrial of terror zijn.



komt goed!
wanneer moet ie af zijn?
weet niet op welke datums je altijd je shows doet?

Vrijdag is de dag dat we elke week een set online zetten dus voor deel 13 of 14 zou je wel een guestmix kunnen doen dan heb je dus nog ff de tijd om je lijst klaar te maken en gemixt te hebben ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 12:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Whatthefuck doet deze op 1gabba ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2011 13:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha ik zie hem staan. vet!
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore