Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 15:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deel 6! :yay:

Darkestsymphony & Draidy AKA Search & Destroy @ Om Wakker Te Blijven #6:
http://www44.zippyshare.com/v/3708960/file.html

Tracklist:
1. Tommyknocker - Learn From The Pain
2. The Wishmaster - Gun In The Club
3. Endymion & Nosferatu - Face 2 Face
4. Nitrogenetics - Driven By Fear (Dominator 2010 Anthem)
5. Dj D - D-Power (Dominator 2009 Anthem)
6. Amnesys - Slash Com
7. Anime - Concentrate
8. Angerfist - Radical (Dominator 2008 Anthem)
9. Tha Playah - On The Edge
10. Masters Of Ceremony - Under Ctrl09
11. Ruffneck & Ophidian - The Real
12. Promo - Spineless
13. Art Of Fighters - Nirvana Of Noise (Dominator 2011 Anthem)
14. The Stunned Guys - Raise Cain
15. Nosferatu - Leave Me Forever In Dark
16. Unexist & Tieum - Lesson 2
17. Mad Dog - The Flow
18. Ophidian - Butterfly

4 Dominator anthems erin maar het klinkt wel vet, ze stellen ook gewoon nooit teleur.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
#1: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-1-t18532.html
#2: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-2-t18709.html
#3: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-3-t18894.html
#4: hardcore/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-4-t19097.html
#4 Guestmix: hardstyle/nuracore-intervention-om-wakker-te-blijven-5-t19098.html#p667431
#5: hardstyle/darkestsymphony-draidy-om-wakker-te-blijven-5-t19280.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kvind de naam juist vet :P...tracklist is lekker maar had hem gehoord natuurlijk :thumbsup: ...mixwerk was ook goed en kijk al uit naar volgende week.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 16:47 
 

Project 141 schreef:
Zijn jullie samen AKA Search & Destroy? Beetje afgezaagde naam :x :P

14. The Stunned Guys - Raise Chain zal wel Raise Cain zijn? ;)

we vonden dit wel een vette naam.. en we hadden we alternatieven maar veel waren er gebruikt door metal bands :x
dusja maybee in de toekomst een vettere maar voor nu is het deze naam geworden!

ja het is Raise Cain :P
veel luister plezier en comments zijn welkom!

OT: ben echt net klaar met luisteren en het klinkt erg goed! mixwerk was toppie! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 17:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Thx! leuk om te horen :)
vind de tracklist ook erg vet.
kende een aantal nummers eerst nog niet
oa gun in the club, face 2 face, spineless en vind het echt goeie mainstream!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
Thx! leuk om te horen :)
vind de tracklist ook erg vet.
kende een aantal nummers eerst nog niet
oa gun in the club, face 2 face, spineless en vind het echt goeie mainstream!

Face II Face kende je nog niet? Van het Three album? xD Jij hebt nog veel te leren ;) Leuke tracklist, kan hem alleen nu niet meenemen, gebeurt nog wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

uhm, heb ofc wel van het three album gehorod xD maar niet echt aandacht aan besteed, maar na dit nummer te horen mischien toch maar ff doen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Draidy schreef:
uhm, heb ofc wel van het three album gehorod xD maar niet echt aandacht aan besteed, maar na dit nummer te horen mischien toch maar ff doen :)


dikste zijn die Placid K remix, Chaos, Face II Face en Judgement day, en volgens de meeste die ophidian remix maar die vind ik niks aan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 sep 2011 18:49 
 

ook maar mee dan deze :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 18:08 
 

Lekker setje ^^
af en toe een klein mixfoutje maar daar valt doorheen te luisteren :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 sep 2011 19:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja klopt. Gelukkig zijn ze niet zo heel erg
Forumoverzicht » Livesets » Hardcore