Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 16 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 5 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

XXlerator Spotlight: B-Front

Time
(Sun)
Price
n.n.b
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
3820 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Hele vette line up! Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig hier :thumbsup:
SL8492 wrote:DV8
XXlerator! Nijmegen! Hoop dat 'ie het grootste deel van de avond z'n bek houdt xd
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Justinhafc wrote:Hele vette line up! Hoogstwaarschijnlijk wel aanwezig hier :thumbsup:
SL8492 wrote:DV8
XXlerator! Nijmegen! Hoop dat 'ie het grootste deel van de avond z'n bek houdt xd
Had gehoopt op Da Syndrome weer. Heb met XXlerator Noisecontrollers goed met hem vermaakt hahah. Maarja, mag de pret niet drukken :yay:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 15 days ago
Toffe line-up verder!
Al maakt dat natuurlijk ook niet heel veel uit na een 3 uurs set van B-Front.
Wat moet dat vet worden zeg!! :yay:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Hele vette line up! Tot zo ver mijn nachtfeestjes-stop.
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Indy wrote:Zeker aanwezig! Hele toffe line-up dit. Goede gelegenheid voor B-Front om nog wat oude DJS Records platen er op te knallen! :drool:
:clap: :loving: BOB LEES JE MEE???
Organisator
40 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Verrassing: het is B-Front! :clap:

View on YouTube

- B-Front (3HR XXtended Showcase)
- Frequencerz
- Adaro
- Phuture Noize
- Prefix & Density
- Jones
- DV8

Wegens beperkte capaciteit werken we met registraties.
Registreer je hier, dan kun je als eerste je ticket bestellen.
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 5 hours ago
Meteen geregistreerd, wil hier 100% aanwezig zijn.
Hardtraxx Addict
1500 posts member since 2015
last seen Nov 2025
wootum wrote:Meteen geregistreerd, wil hier 100% aanwezig zijn.
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 9 hours ago
kegel77w wrote:
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
SL8492 wrote:
kegel77w wrote:
Parvuz, jij ook ff doen
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Done. :P
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Bedenk me net dat dit m'n eerste 'niet-classics only' feest gaat (kan gaan) worden in dik 2,5 jaar xd
D
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2018
last seen Mar 2019
Hoogstwaarschijnlijk bij want B-front en omdat de vorige editie ook onwijs gaaf was!

Svennn wrote:
Verder was de drukte echt niet te doen, mogen voor een eventuele volgende keer echt wel een heel stuk minder kaarten verkopen. Erg aan geïrriteerd dat er op veel momenten gewoon geen bewegingsruimte was.
Kwam dit o.a tegen in het Spotlight Noisecontrollers topic, meer mensen die toen geweest zijn en daar wat over kunnen zeggen? Terwijl het destijds nog geeneens was uitverkocht. Heb altijd een bloedhekel aan feesten waar je als sardientje in blik staat. Maar drie uur B-Front is wel zo vet dat dit een hele serieuze optie is :)
Halverwege tot vooraan de zaal was het heel goed te doen. Misschien was de drukte achteraan en boven, maar daar ben ik niet geweest.
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
DTiM12 wrote:Hoogstwaarschijnlijk bij want B-front en omdat de vorige editie ook onwijs gaaf was!

Svennn wrote:
Verder was de drukte echt niet te doen, mogen voor een eventuele volgende keer echt wel een heel stuk minder kaarten verkopen. Erg aan geïrriteerd dat er op veel momenten gewoon geen bewegingsruimte was.
Kwam dit o.a tegen in het Spotlight Noisecontrollers topic, meer mensen die toen geweest zijn en daar wat over kunnen zeggen? Terwijl het destijds nog geeneens was uitverkocht. Heb altijd een bloedhekel aan feesten waar je als sardientje in blik staat. Maar drie uur B-Front is wel zo vet dat dit een hele serieuze optie is :)
Halverwege tot vooraan de zaal was het heel goed te doen. Misschien was de drukte achteraan en boven, maar daar ben ik niet geweest.
Ik heb boven de helft van de avond gestaan. Prima vermaakt met veel ruimte. Vooral midden-achterin de zaal beneden zag het er erg druk uit tho. Einde van de avond linksvoor gestaan(logisch :P) en echt genoeg ruimte daar gehad. Maar dat was vooral tijdens de set van Devin Wild toen veel mensen al weg waren tho
D
Hardtraxx Newbie
44 posts member since 2018
last seen Mar 2019
JarneNL wrote:Ik heb boven de helft van de avond gestaan. Prima vermaakt met veel ruimte. Vooral midden-achterin de zaal beneden zag het er erg druk uit tho. Einde van de avond linksvoor gestaan(logisch :P) en echt genoeg ruimte daar gehad. Maar dat was vooral tijdens de set van Devin Wild toen veel mensen al weg waren tho

Dan zal dat het wel zijn geweest inderdaad. Nu moet ik zeggen dat Devin Wild nou ook niet echt een sprankelend setje neerzette dus ik geef ze geen ongelijk :whistle:
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 13 hours ago
Ah heel fijn, gaan we net een weekendje weg met de familie op die datum....
Hardtraxxer
last seen Mar 2021
DTiM12 wrote:
JarneNL wrote:Ik heb boven de helft van de avond gestaan. Prima vermaakt met veel ruimte. Vooral midden-achterin de zaal beneden zag het er erg druk uit tho. Einde van de avond linksvoor gestaan(logisch :P) en echt genoeg ruimte daar gehad. Maar dat was vooral tijdens de set van Devin Wild toen veel mensen al weg waren tho

Dan zal dat het wel zijn geweest inderdaad. Nu moet ik zeggen dat Devin Wild nou ook niet echt een sprankelend setje neerzette dus ik geef ze geen ongelijk :whistle:
Hahah ja klopt. Had toen echt gehoopt dat hij ff wat harder zou afsluiten, maar helaas sloot hij af met tracks als The Xperiment en een paar andere SZP tracks :x
C
Hardtraxx Newbie
21 posts member since 2018
last seen Dec 2024
Ticket binnen :thumbsup:
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Is kaartverkoop al begonnen dan? heb me ingeschreven maar geen mail gehad ofzo
Hardtraxxer
394 posts member since 2017
last seen 19 days ago
Voor mensen die willen en geen Email hebben gekregen voor de registratie, stuur even een PM, dan zorg ik voor de link.
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Ik zie nu dat voorverkoop ook pas officieel morgen begint
Hardtraxxer
644 posts member since 2017
last seen Mar 2026
Ik heb inderdaad ook geen mail gekregen van die presale, begon die vandaag al?
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
Ook geen mail :huh:
Organisator
40 posts member since 2016
last seen Jul 2024
Voor onze Hardtraxx vriendjes die geen mail hebben ontvangen: HIER kun je alvast je ticket bestellen om je plekje te garanderen! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 1 hour ago
Tickets binnen! Ook voor jou Justin. :thumbsup: