Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 14:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PEPii schreef:
Bij Loudness in Rotterdam moest je ook gewoon dokken voor de wc

Haha de Maassilo, daar heb ik aardig wat kwartiertjes in de rij staan schuifelen terwijl m'n kaak alvast richting toiletten was. :lol:


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 15:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
PEPii schreef:
Bij Loudness in Rotterdam moest je ook gewoon dokken voor de wc

Haha de Maassilo, daar heb ik aardig wat kwartiertjes in de rij staan schuifelen terwijl m'n kaak alvast richting toiletten was. :lol:

Hahaha :lol:
Daarom is het maar goed dat we dit nu aan de kaak stellen... ...zucht...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 17:04 
 
Hardtraxx Addict

Wat een geweldige avond was dit zeg. Kwamen tijdens P&D binnen, die gelijk al een hele dikke set draaiden. Nog even een speciale vermelding voor Reflection, wat een parel :loving: Hierna Phuture Noize die ook een prima set draaide, dit keer erg gevarieerd. Was wel iets drukker vooraan, maar de sfeer was erg goed dus niet zo aan de drukte geërgerd. En hierna de man van de avond natuurlijk: B-Front. 3 uur lang met een glimlach van oor tot oor gestaan. Hij bewijst maar weer eens dat hij een van mijn favoriete producers aller tijden blijft. Had graag nog Fearless 2012 gehoord, maar die man heeft gewoon teveel platen voor een set van 3 uur, bizar eigenlijk. Verder blijft het prachtig om te zien hoe hij achter de decks helemaal los gaat. Ook nog even een schrik en geluksmomentje ineen, omdat ik dacht dat hij om 3 uur bijna klaar was en veel platen nog niet had gedraaid, maar had me even verkeken op de tijd, dus hij had nog meer dan een uur op dat moment. World Outside, Become The Sky, Face The Truth, Noise, Power of Dreams, Virus, Believe en zo nog een aantal was echt optimaal genieten :loving: Oja en R.E.M. Coma, de tering wat ging die moker hard en zuiver.
Hierna Sub Zero Project en Adaro wat ook gewoon prima setjes waren.
Show was ook prima voor die locatie en de drukte was over de gehele avond goed te doen (alleen bij PN en begin van B-Front wat drukker). Allebei de Spotlight edities erg goed vermaakt, dus kijk erg uit naar de volgende! (D-Block & S-Te-Fan of Wildstylez misschien een optie? :innocent: )

+++++ B-Front :worship:
++ Phuture Noize, Prefix & Density
+ Geluid en show
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 17:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijke avond gehad! Ik miste zelf vooral Haunted, Surrender en Scary Noises, maar voor de rest niks te klagen, die tracks hoor ik vast wel een volgende keer, vet dat Jones er nog even bij kwam bij Lunatick ^^

Hoe heette die track die Prefix & Density na Space We Created draaiden?
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk feest! Binnen tegen het eind van Jones. Kende weinig van de nieuwe P&D platen, maar het waren grotendeels prima platen. Reflection heeft een heerlijke bak drive. Verder weinig uitschieters. PN draaide prima en niet verwacht dat hij platen als The Preacher en nog 2 andere platen zou draaien. Moet wel eerlijk zeggen dat ik me realiseerde dat ik meer PN platen leuk vond dan ik mij kon heugen. Set pakte me meer dan P&D. Eerste helft van de set vond ik het geluid alleen niet heel lekker. 2e helft was een stuk beter.

En toen B-Front. 3 uur genieten. Helaas 2 keer 10 minuutjes even de zaal uit geweest en God, Vitrivius en World Outside gemist, maar je kan niet alles hebben. Wel heerlijk dat Sound Is Not Just Noise werd gedraaid. REM Coma ook nog niet live gehoord, maar zo hé :worship:

En zoals eerder genoemd, was geen enkel probleem geweest als hij nog een uur of 2 was doorgegaan. Basstrain edit nog aangehoord en naar huis gegaan.

Wel pluspunten voor de man achter de lichten. Je merkte dat hij z'n platen kende en er prima op inspeelde. Geluid was ook heerlijk, op eerste helft PN na. Prima venue!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jan 2019 17:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wel pluspunten voor de man achter de lichten. Je merkte dat hij z'n platen kende en er prima op inspeelde.

Dit viel mij ook op ja! Voegt echt wat toe als de lichten echt een samenspel zijn met de muziek zelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 10:17 
 
Hardtraxx Newbie

Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Krijg alweer kippenvel bij de beelden :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2019 12:19 
 
Hardtraxx Newbie

Best gave aftermovie voor dit evenement! :thumbsup:
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten