Zeer grote optie!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Powhh. XQ Bob gemist dus dit is wel een dikke optie + Nimma is altijd lache
Wordt lekker heen en weer pendelen naar Nijmegen voor XXlerator Classics en spotlight zo te zien!
Matrixx blijft toch met ijzersterke line-ups komen altijd 
@Tim889wrote:Iemand nog wat lijstjes?
Ben bij Thrillogy en X-Qlusive van B-front geweest en dat was magisch
Is dit ong. hetzelfde concept alleen dan in het klein? Is het een vette locatie?
Ik ben er nooit voor hardstylefeesten geweest, maar het ligt ongeveer 20 meter van station nijmegen en geluid leek meestal wel oke (al weet ik niet hoe dat naar zware bassen vertaalt).wrote:Ben bij Thrillogy en X-Qlusive van B-front geweest en dat was magischIs dit ong. hetzelfde concept alleen dan in het klein? Is het een vette locatie?
Locatie vond ik best chill. Klein, maar wel intiem en geluid was prima.wrote:Ben bij Thrillogy en X-Qlusive van B-front geweest en dat was magischIs dit ong. hetzelfde concept alleen dan in het klein? Is het een vette locatie?
-
NHardtraxxer
- 67 posts member since 2018
- last seen Nov 2022
Zegt me nikswrote:@Tim889wrote:Iemand nog wat lijstjes?
Fijn dat het weer terug is! Vorige avond was tof, optie
.
XXlerator Spotlight: 50% Sidez confirmedwrote:Wie zegt dat het B-Front is?
1-Sidez?wrote:XXlerator Spotlight: 50% Sidez confirmedwrote:Wie zegt dat het B-Front is?
Heeft iemand B-Front verzonnen of hebben we een bron?wrote:Wie zegt dat het B-Front is?
View on Facebookwrote:Heeft iemand B-Front verzonnen of hebben we een bron?wrote:Wie zegt dat het B-Front is?
Lijkt me redelijk duidelijk de Bietfront
Volledige Line-up:
B-Front
Frequencerz
Adaro
Phuture Noize
Prefix & Density
Jones
DV8
Op Freqz na echt heel blij hiermee
B-Front
Frequencerz
Adaro
Phuture Noize
Prefix & Density
Jones
DV8
Op Freqz na echt heel blij hiermee
-
UHardtraxx Addict
- 1518 posts member since 2011
- last seen Aug 2026
Vette line-up zo. Phuture Noize
Adaro heeft het ook weer goed te pakken en Prefix & Density al een tijd niet meer gezien, maar die vallen meestal ook niet tegen. Frequencerz wat minder, maar hoop nu eigenlijk wel nog op een B-Freqz setje.
Vet! En dan een drie uurs set van B-Front, optie!
Zeker grote optie dit! Dit ligt helemaal in mijn straatje.
Gelijk geregistreerd. Hier moet ik 100% bij aanwezig zijn!