Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Welke sites hebben er allemaal foto's gemaakt? Die van de Matrixx en van Betribes heb ik al gezien, maar had nog een visitekaartje ergens van gekregen die ik kwijt ben geraakt. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 13:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Die Martin Gaus edit van Doggystyle moet ik gewoon horen. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik blijf maar terug denken aan dit geweldige feestje. Vond dit qua muziek en gezellig toch wel 1 van de beste feestje waar ik ooit naar toe ben geweest :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik blijf maar terug denken aan dit geweldige feestje. Vond dit qua muziek en gezellig toch wel 1 van de beste feestje waar ik ooit naar toe ben geweest :love:

Inderdaad, afterglows zitten hier ook nog steeds in m'n kop! :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Welke sites hebben er allemaal foto's gemaakt? Die van de Matrixx en van Betribes heb ik al gezien, maar had nog een visitekaartje ergens van gekregen die ik kwijt ben geraakt. >.<

Ik raak ze ook altijd kwijt. Maar toevallig had ik er nog 1 gevonden en dat was van Link2party
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dennis schreef:
Nando schreef:
Welke sites hebben er allemaal foto's gemaakt? Die van de Matrixx en van Betribes heb ik al gezien, maar had nog een visitekaartje ergens van gekregen die ik kwijt ben geraakt. >.<

Ik raak ze ook altijd kwijt. Maar toevallig had ik er nog 1 gevonden en dat was van Link2party

Thanks man, heb hem gevonden. :D

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Volgens mij heeft Geck-O zelf vooral veel foto's waar ik op sta... heb geen prof-fotograaf langs zien komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:49 
 
Artiest

The Skribbler schreef:
Volgens mij heeft Geck-O zelf vooral veel foto's waar ik op sta... heb geen prof-fotograaf langs zien komen :P

Ik kwam deze van je tegen :P

GRATIS?
Afbeelding

Waar is je happy face?
Afbeelding

En dit was ook een pareltje :lol:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 15:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hahahahaha, ik heb the skribbler dus ook vaak genoeg gezien :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 17:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
Ik blijf maar terug denken aan dit geweldige feestje. Vond dit qua muziek en gezellig toch wel 1 van de beste feestje waar ik ooit naar toe ben geweest :love:

Helemaal mee eens. Qua sfeer misschien ook wel.. :loving: Alleen door het laatste half uur dat ik een inkakmoment had onlangs dat er geweldig gedraaid werd klopte het geheel nét niet helemaal voor mij. Maar ik ben zeer voldaan naar huis gegaan. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:07 
 
Artiest
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
Ik ben 'm wel kwijt, maar de laatste die 'm gekregen heeft was Tom van In-Phase :P


Bij het volgende piraten feest neem ik hem weer voor je mee, ok? :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fijn, Rik, voor deze mooie foto´s :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:43 
 
Hardtraxxer

Helaas geen filmpje van Geck-o(en z`n meisje?) en de geweldige dansmoves haha :thumbsup: wel +1 voor creativiteit en originaliteit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 20:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tom_InPhase schreef:
G1LL schreef:
Ik ben 'm wel kwijt, maar de laatste die 'm gekregen heeft was Tom van In-Phase :P


Bij het volgende piraten feest neem ik hem weer voor je mee, ok? :beer:


Prima (H)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jan 2012 21:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
dennis schreef:
Nando schreef:
Welke sites hebben er allemaal foto's gemaakt? Die van de Matrixx en van Betribes heb ik al gezien, maar had nog een visitekaartje ergens van gekregen die ik kwijt ben geraakt. >.<

Ik raak ze ook altijd kwijt. Maar toevallig had ik er nog 1 gevonden en dat was van Link2party

Thanks man, heb hem gevonden. :D

Afbeelding


Vet shirt. Waar koop ik die?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chasin ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 10:21 
 
Hardtraxx Newbie

Henkiev112 schreef:

Helaas de set van Degos & Re-Done moeten missen omdat mijn vrienden naar huis wouden en ik als bob dus weinig keus had.


HUH? Als bob heb je weinig keus? Die gasten rijden met jou mee, laat ze zich maar aanpassen aan wanneer jij naar huis wil! Je hebt echt een top set gemist van DnR!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals beloofd (aan Mau/Klos) waag ik me ook maar even aan een klein verslagje dan. Niet zo uitgebreid als die van Loudness, maar vind het toch leuk om even een stukje over het feestje te schrijven.

Wat had ik gruwelijk veel zin in dit feest zeg, na het bijzonder slechte geluid in zaal 2 op Loudness, kon dit feest niet anders dan fucking vet worden :woot: , eerste keer Thera LIVE, Degos & Re-Done en Frequencerz LIVE, die vond ik op Thrillogy ook al erg vet!

Ik moest 's ochtends eerst werken van 7 tot 2, en daarna was ik best wel naar de klere. Heb maar even lekker een schoonheidsslaapje ( (L) ) gedaan, en werd om een uur of 5 weer wakker. Bed uit gerold met een typisch zenuwachtig gevoel in m'n maag. Heb ik altijd als ik erg veel zin in een feestje heb :P

Nouja, heb m'n spulletjes gepakt en ben naar mandy gereden. Moest ik haar ook nog wakker maken :P haha.
Ze heeft even lekker voor mij achter het fornuis gestaan, en daarna hebben we nog even gechilld en een paar borreltjes gedronken. Wat ging de tijd traag zeg.. Zouden om half 10 vertrekken, dit werd uiteindelijk half 11. Sainen smste onderweg nog wel dat Devon K. misschien wel de set van de avond neer had gezet. Toen baalde ik toch wel een klein beetje dat we er niet vanaf het begin waren.

Samen met mandy en een paar mensen die niet op HT zitten arriveerden we ongeveer om kwart over 12 bij de matrixx. Eerst jassen ophangen, toen ik in de rij stond hoorde ik New System :( . Snel munten halen en eens even inventariseren wie er allemaal wel niet waren :woot:
Tjonge jonge, zo wat om de 10 meter kwamen we bekenden tegen, toch wel erg leuk en gezellig. Nog even de laatste minuutjes van The Beholder meegepakt, wat toch best vet was met Midnight en Psycho kwamen nog eventjes langs. Psycho blijft toch wel een vette feest track, maar zoals ook wel eerder tussen neus en lippen op dit forum is aangegeven wordt je er nu wel compleet mee doodgegooid, DJ's gooien die plaat echt te pas en te onpas erop.

Even hoi gezegd tegen de hard trekkers, voorgesteld aan een paar bekende gezichten en toen was het alweer half 1 en dus tijd voor AVIO! Dacht eerst dat ze live stonden, totdat David me eens even met de neus op de feiten drukte. Opening was best leuk met een Pirates of The Carribean edit. Heb behoorlijk wat Substream platen gehoord die ik niet zo 1,2,3 kon plaatsen. Album heb ik namelijk niet zo heel vaak geluisterd. KlubbSound kwam ook langs, die vind ik niet zoveel aan. Substream was wel weer erg vet :D echt een dikke track blijft dat. Destination Nowhere (JoS Remix) klonk ook erg vet!
Voor de rest gingen heel veel tracks een beetje langs me heen, maar sowieso een lekker opwarmertje! Sfeertje zat er ook al lekker in zeg!
Hier begonnen wel een beetje de lichte irritaties die veroorzaakt werden door de drukte, maar gelukkig hadden we op een gegeven moment een comfortabel plekje linksachter het verhogingsblok in het midden van de zaal.
Daar hebben we dan ook zo´n beetje de rest van de avond doorgebracht :D
Tevens heb ik hier kennisgemaakt met de idiote shirts van David en Tom, PAAP UNITED, hoe verzin je het haha. Heerlijke actie, en vooral het agressieve gezicht van Davey wanneer hij de shirts zag was erg amusant.

Hierna gaven zij het stokje door aan Frequencerz die de eerste live-act van de avond ten gehore ging brengen. Ik was op Thrillogy al ontzettend onder de indruk van deze act, toen ging het dak er compleet af.
Was ook erg benieuwd naar Attention, vond die break sowieso al erg vet.
Volgens mij werd het toen op ons stekkie ook behoorlijk wat drukker, dat was wel jammer..
Had op de avond zelf niet door wat dat gezwaai met die wii controllers precies voor stelde, vet dat ze daarmee kicks / screeches de zaal in gooien :D
Attention klonk ook dik zeg :woot:
Afsluiten met Revolution, plaatje hoor je wel vaak maar verveelt me nog niet!

Toen was het tijd voor B-Front en Adaro. Van tevoren verwachtte ik best veel van deze set, helemaal na de set van Bob op Loudness. Hoopte dat hij er weer platen a la Break Out en Necropsy op ging gooien!
Dit kwam jammer genoeg niet uit, vond het wel een leuk luister setje maar het niet het gevoel dat deze mannen er al echt de beuk erin zetten. Afsluiten met KOTU komt me ook behoorlijk de strot uit, en ik geloof met mij nog vele anderen.
Toch wel een aantal dikke platen gehoord tijdens deze set, Audiobot remix vind ik erg vet, alsook de Distorted remix die die wonderbaarlijk genoeg al voor de 2e climax uitmixte. Dat was wel behoorlijk jammer
Grootste minpunt van deze set was het teasen van Scary Noises en deze vervolgens niet draaien, wat was dat idioot zeg :P Tom flipte hem ook helemaal, haha. Volgens mij heb ik nog steeds een piep in me oren van dat geschreeuw van jou xd.
Ook werd in deze set best veel geteased, wat behoorlijk irritant is. Zou Adaro dit van z'n G4H maatje hebben geleerd? Soms haalde het echt compleet de energie uit tracks.. Toch wel jammer.
Maar al met al heb ik me ook op deze set prima vermaakt hoor! Was erg gezellig :)

Radicaaaaal Redemption ging het van hun overnemen. Ik vond het sowieso al jammer dat hij z'n hele album per se ten gehore wou brengen. Had liever gehad dat hij 'normaal' draaide aangezien ik heb album niet zo super vind.
Vond dit eigenlijk de slechtste set van de avond ook, zit echt veels te veel bass in die tracks van hem.. Lijkt soms wel alsof alles compleet wordt weggedrukt. Hoogtepuntjes (en opluchting) waren voor mij Pattern 2 en Nackt.
Die mid-intro van Darkness Is Calling is ook supervet :D dat vind ik echt een vette plaat. Op een gegeven moment werd het achteraan wel erg rustig, lees je achteraf dat hij albums heeft weggegeven.. Vandaar xd

Hierna werd het al gauw tijd voor één van de acts waar ik het meest naar uitkeek: Thera LIVE.
Wat een vette shit was dit zeg, leek ook wel alsof het compleet de vorige acts compleet overtrof.
Episch om ook Doggystyle is live te horen, net als het origineel van Disturbia. Zo veel vetter dan de remix.
Tijdens z'n opening had hij het sfeertje er al goed in zitten: HOE HOE HOE, haha.
Platen als Trespassing en Do The Happy Face doen het live ook altijd goed, volgens mij is er op hardstyle gebied maar weinig wat harder gaat dan dit..
Erg vet gedaan Pieter! :D

En toen was het alweer tijd voor de afsluitings act. Persoonlijk vond ik ze het vetst op Loudness, en hier mochten ze zich ook weer is gaan bewijzen: Degos & Re-Done.
Vind hun eigen werk altijd super vet, en ook de sets liegen er niet om..
Openen met Mash-Up waarna meteen de toon gezet werd. Outside The Box er meteen achteraan. Live is dat één van de vetste platen om te horen. Ook kwam een all time favorite van mij, Drop The Beats Out nog langs.
Zou zo niet meer weten wat er allemaal gedraaid is, inmiddels hebben ze zelf de tracklist al geplaatst. Stuk voor stuk knallers, wat was dit vet. Beste set van de avond :)
Hardcore afsluiting was ook echt geniaal, helaas hebben we So Many Sacrifices gemist omdat de rest wat eerder weg wou ( :( )

Echt een geweldig feest gehad, misschien wel het beste indoor feestje waar ik ooit ben geweest.
Setjes waren overall niet altijd super, maar de sfeer was gewoon top :D

Jammer dat ze onze jassen aan de verkeerde mensen hadden gegeven bij de garderobe, gelukkig hebben we ze toch nog weer gevonden.
Dan maar even wat plusjes en minnetjes :D

++ veel bekenden :D
++ sfeer
++ Degos & Re-Done
+ Thera LIVE
+ Frequencerz LIVE
+ AVIO
+ geluid, locatie is ook super

+/- B-Front & Paaparo

- garderobe noobies
- sauna op de wc's
- Radical Redemption
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Jaaaa, super verslagje HJ :D 'Niet zo uitgebreid', man ik vind 'm dik! Thanks, jammer dat ik er niet bij was
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Paap-Jan schreef:
Tevens heb ik hier kennisgemaakt met de idiote shirts van David en Tom, PAAP UNITED, hoe verzin je het haha. Heerlijke actie, en vooral het agressieve gezicht van Davey wanneer hij de shirts zag was erg amusant.

Lovin' it :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:19 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Niet zo uitgebreid zegt ie dan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk verslag :) ! Ik heb zelf niks gemerkt van warmte op de wc's. Ik had het zelf ook behoorlijk warm maar van extra warmte was geen sprak bij mij. En wat jij zegt over zenuwachtiggevoel herken ik mijzelf ook in. Ik had ook heel veel zin en verwachtingen van dit feest, daarom baalde ik ervan dat ik aan het begin hele zware benen had Gelukkig was dit later weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Even tussen neus en lippen door...

Ik vind het wel grappig dat mensen zeuren over bepaalde sets. En dat Dj's bepaalde nummers er telkens maar inklappen of wat dan ook. Misschien een idee : Ga eens wat minder naar feestjes, of varieer kwa feestjes.
Ik heb vanaf Hard Nation geen enkel Hardstyle feest meer gepakt. Alleen maar early hardstyle/early rave en hardcore. Als je dan na bijna 2 maanden weer eens op een hardstyle feest staat, waardeer je de sets/tracks een stuk meer. Ik ben namelijk nonstop los gegaan en heb werkelijk genoten van elke set.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b-ram schreef:
Paap-Jan schreef:
Tevens heb ik hier kennisgemaakt met de idiote shirts van David en Tom, PAAP UNITED, hoe verzin je het haha. Heerlijke actie, en vooral het agressieve gezicht van Davey wanneer hij de shirts zag was erg amusant.

Lovin' it :love:

Het mag dan ook weer even vermeld worden dat dit jou geniale idee was :worship:


Henk-Jan schreef:
Grootste minpunt van deze set was het teasen van Scary Noises en deze vervolgens niet draaien, wat was dat idioot zeg :P Tom flipte hem ook helemaal, haha. Volgens mij heb ik nog steeds een piep in me oren van dat geschreeuw van jou xd.

Sorry mop :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 feb 2012 16:46 
 
Hardtraxx Veteran

Jeff3rd schreef:
Even tussen neus en lippen door...

Ik vind het wel grappig dat mensen zeuren over bepaalde sets. En dat Dj's bepaalde nummers er telkens maar inklappen of wat dan ook. Misschien een idee : Ga eens wat minder naar feestjes, of varieer kwa feestjes.
Ik heb vanaf Hard Nation geen enkel Hardstyle feest meer gepakt. Alleen maar early hardstyle/early rave en hardcore. Als je dan na bijna 2 maanden weer eens op een hardstyle feest staat, waardeer je de sets/tracks een stuk meer. Ik ben namelijk nonstop los gegaan en heb werkelijk genoten van elke set.


En wat als je daar niet van houd?
Vorige  1 ... 47, 48, 49, 50, 51  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten