Lekker feestje gehad! Wel echt ontzettend druk. Hadden wel iets minder gekund. Verder aantal toffe setjes gehoord. B-Front & Digital Punk was erg gaaf. Wat is Of Verona - Zero Gravity (B-Front Remix) toch een heerlijke plaat zeg

. Zany & Kyara viel wat tegen, en dan geld al helemaal voor Moridin. Wat een baggerset was dat zeg, en het geluid stond ineens extreem zacht.. je kon gewoon met elkaar praten i.p.v. in iemands oor te schreeuwen

Hierdoor kwamen al hun tracks niet tot hun recht. Ook waren er heel veel breaks na mijn gevoel en werd het tempo er een beetje uitgehaald. E-Force was gewoon heerlijk. Kan altijd wel genieten van zijn tracks en het blijft toch ook mooi om te zien hoe iedereen helemaal los gaat op Seven (die live ook wel echt hard gaat). Jason Payne was erg vet, en dat hoge BPM vond ik dit keer wel lekker! Afsluiter van Degos & Re-Done en Deetox was ook dikke prima! Verder nog belachelijk veel bekende gezien die ik op alle edities van XXlerator heb ontmoet! Hoop herinnering aan over gehouden en toch wel erg jammer dat Matrixx gaat sluiten!