Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 00:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben van mening van niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2014 02:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

het zal sowieso niet gebeuren en aangezien het de laatste editie in de Matrixx zal zijn, zal het misschien wel special line-up worden hopelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 12:23 
 
Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tegenvallende Line-up.... niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 12:30 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Tevreden. Maar Kyara? Nog nooit van gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 12:46 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Cracovski schreef:
Tevreden. Maar Kyara? Nog nooit van gehoord.

Was Anagenetic
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 13:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dikke line-up, aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 14:00 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
Tegenvallende Line-up.... niet aanwezig.


Meneer de "altijd optie man" vind dit tegenvallend :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 15:45 
 
Hardtraxx Newbie

Trailer
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 18:59 
 

Ik vind het anders ook nogal tegenvallen. Niet aanwezig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 aug 2014 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Nee de lineup maakt het niet aantrekkelijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk dat ik op die datum naar Footworxx ga.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 00:37 
 

stefan_helmond schreef:
Denk dat ik op die datum naar Footworxx ga.

Veel plezier alvast gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 10:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

AndyAsteroids schreef:
stefan_helmond schreef:
Denk dat ik op die datum naar Footworxx ga.

Veel plezier alvast gr.

Hij blijft leuk hè? Dat gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 17:05 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Raven schreef:
AndyAsteroids schreef:
stefan_helmond schreef:
Denk dat ik op die datum naar Footworxx ga.

Veel plezier alvast gr.

Hij blijft leuk hè? Dat gr.


Ja
gr.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 aug 2014 20:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kaboem zal trots zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 aug 2014 01:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Raven schreef:
kaboem zal trots zijn.

:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 19:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kuuut, tegelijk met Refuse... Gaat eraan liggen of ik hier weer gratis kaartjes voor kan krijgen of ik wel of niet aanwezig ben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 19:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Refuse >>>>>>> XXL
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 aug 2014 21:40 
 

Raven schreef:
AndyAsteroids schreef:
stefan_helmond schreef:
Denk dat ik op die datum naar Footworxx ga.

Veel plezier alvast gr.

Hij blijft leuk hè? Dat gr.

mvg
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 okt 2014 10:10 
 
Hardtraxx Veteran

Iemand toevallig nog kaartjes over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:37 
 

Timetable

22:00 - 23:00 Inceptum
23:00 - 00:00 Solutio
00:00 - 01:00 Zany & Kyara
01:00 - 02:00 B-Front & Digital Punk
02:00 - 02:30 Live: E-Force
02:30 - 03:30 Titan
03:30 - 04:00 Moridin
04:00 - 05:00 Jason Payne
05:00 - 06:00 Deetox & Degos & Re-Done
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Leuk voor Jason Payne dat ie zo laat mag draaien! Zal een volle zaal en flink beuken worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 okt 2014 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn set wordt hardstyle op 200+ BPM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 okt 2014 12:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vanaf wanneer worden dit soort topics weer geopend door mensen die de eerste post gewoon netjes bijhouden?
Vorige  1, 2, 3  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten