Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Omdat Arjen autistisch is en een chromosoom mist natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

waar is de huillach gebleven ... ohja hij is door mij weg FUUUU
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:36 
 
Hardtraxx Veteran

Vind de poll inderdaad echt HELEMAAL nergens op slaan, NC zijn en blijven gewoon goeie producers... Zitten al jaren in het vak en hebben meer betekend voor de Hardstyle als sommige artiesten van wie jullie een XQ willen. Dus doe niet zo achterlijk en haal hem gewoon weg, kinderachtig gedoe.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:37 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Vind de poll inderdaad echt HELEMAAL nergens op slaan, NC zijn en blijven gewoon goeie producers... Zitten al jaren in het vak en hebben meer betekend voor de Hardstyle als sommige artiesten van wie jullie een XQ willen. Dus doe niet zo achterlijk en haal hem gewoon weg, kinderachtig gedoe.



trololol
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Omdat Arjen autistisch is en een chromosoom mist natuurlijk.

Die heeft wel echt een dik hoofd zeg xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
dawasiknie schreef:
Omdat Arjen autistisch is en een chromosoom mist natuurlijk.

Die heeft wel echt een dik hoofd zeg xd

hijs wel aardig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel ja? Nog nooit met 1 van de NC gepraat, maar ze lijken me ook wel aardig :P. En sowieso, In Qontrol 2010 :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nice, het blijven echt helden. :thumbsup: Alleen jammer dat je de Line-up nu al weet bewijs van spreken. Namelijk: WS, HZZ, Zany zoiezo. nja The Pitcher Psycho Punks etc. zijn ook wel present denk ik. Die poll is trouwens nogal dom en kansloos vind ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

urbandesigner schreef:
Wel ja? Nog nooit met 1 van de NC gepraat, maar ze lijken me ook wel aardig :P. En sowieso, In Qontrol 2010 :love: :love:

heb een hele tijd met bas staan te praten toen ik in hoge sferen was. Leuke praatpaal xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heel mooin dat ze een XQ krijgen, zitten heel veel tracks van hun in mijn persoonlijke top 100
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had ik toch gelijk :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 00:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jorann schreef:
Had ik toch gelijk :P

Pizza voor jou
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
Vind de poll inderdaad echt HELEMAAL nergens op slaan, NC zijn en blijven gewoon goeie producers... Zitten al jaren in het vak en hebben meer betekend voor de Hardstyle als sommige artiesten van wie jullie een XQ willen. Dus doe niet zo achterlijk en haal hem gewoon weg, kinderachtig gedoe.

Waarom moet hij weg? Ik vind ook dat ze hem verdiend hebben, maar dit is gewoon een peiler om te kijken wie het ermee eens is en wie niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Noisecontrollers :worship:

Bazen, altijd genoten van hun nummers en setjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 01:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jurheinen schreef:
Vind de poll inderdaad echt HELEMAAL nergens op slaan, NC zijn en blijven gewoon goeie producers... Zitten al jaren in het vak en hebben meer betekend voor de Hardstyle als sommige artiesten van wie jullie een XQ willen. Dus doe niet zo achterlijk en haal hem gewoon weg, kinderachtig gedoe.

Waarom moet hij weg? Ik vind ook dat ze hem verdiend hebben, maar dit is gewoon een peiler om te kijken wie het ermee eens is en wie niet.

Dan laat je toch lekker een comment achter? Vind het echt een achterlijke vraag bij een topic over een feest. Gaan we nu ook al bepalen of een artiest, of artiesten het verdienen om op een feest te staan? In mijn ogen mis je dan echt een stuk respect naar de artiest toe, ongeacht wie het is. Maak er dan van 'Ga je: Ja/Nee'.

Maargoed, deze gaat op de optielijst! Eens kijken wie er gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 08:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Had je liever gezien dat de HS scene elk jaar zoveel veranderd dat de artiesten van de jaren daarvoor niets meer betekenen?


Inderdaad, dat zou mooi wezen.

Niet jaar-in-jaar-uit hetzelfde liedje met Brennan Heart, Noisecontrollers, DBSTF etc etc.

Wanneer ik een set van één van deze artiesten van drie jaar terug opzet hoor ik niet veel verschil met het niveau van nu.

Maar wanneer je dat doet bij artiesten uit bijvoorbeeld de Theracords-stal of wat onbekender/minder groot werk dan verschilt dat enorm!

Wat meer verscheidenheid ieder jaar zou leuk zijn, zo ging het namelijk jaren terug ook.

Werd er ook ineens een Kalashnikov of een Blackmail op Qrimetime neergezet, een nieuw geluid is juist lekker.

Nu kan je vantevoren, zoals hier al is gezegd, wel inschatten wat het de komende maanden zal gaan worden aan line-ups. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 10:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hangt van de line-up af of ik erbij ben en die word sowieso standaard, dus kleine kans.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet het niet.. Moet nog wel een keer naar de HMH..
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ik weet het niet.. Moet nog wel een keer naar de HMH..

Geen Qountdown?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 12:51 
 

maarten1410 schreef:
Dan laat je toch lekker een comment achter? Vind het echt een achterlijke vraag bij een topic over een feest. Gaan we nu ook al bepalen of een artiest, of artiesten het verdienen om op een feest te staan? In mijn ogen mis je dan echt een stuk respect naar de artiest toe, ongeacht wie het is. Maak er dan van 'Ga je: Ja/Nee'.

Maargoed, deze gaat op de optielijst! Eens kijken wie er gaan.


Waarom zo lichtgeraakt? Krijgen we deze discussie weer.. Op een forum discussieer je over dingen. Zoals je ziet vindt de meerderheid het verdiend en zie ik niet waarom het respectloos is.

En om het meteen weer te koppelen aan al die andere discussies, het zou in mijn ogen eerder respectloos zijn naar de echte hardstylers ipv de commerciele dagjesmensen om deze DJ's hier neer te zetten. Maar goed, dat is het niet, net zoals dat de poll lekker kan blijven staan imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

p-stylez schreef:
roberttt schreef:
Nazale schreef:
Lol of ze dit verdiend hebben?

Hmm - kunnen ze al een foutloze set mixen?


Nou ze kunnen beter mixen dan jou :D

Uh. Ik vind Nazale 10x beter mixen dan Noisecontrollers eigenlijk. En zo zijn er nog wel meer, Solutio & The I's, Mind Illusion, San Miguel, The Geminizers enz.. als die dikke knallers gaan producen, dan komen die zo op het grote podium. Omdat hun dan beide kunnen. Dus of het is kiezen voor draaien en laten producen voor je, of het andere.

Mee eens. Het zijn gewoon zeer beperkte DJ's die 99 van de 100x niet verder komen dan een saaie standaard mix. Als ze iets gewaagds proberen gaat het zeker de helft van de keren fout. Wat dat betreft verdienen er tientallen amateur DJ's hier eerder een XQ dan de Noisecontrollers. Wat betreft producties hebben ze genoeg knallers gemaakt. Alleen het afgelopen jaar zijn ze erg gedaald imo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:03 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XQ komen de oudjes weer voorbij (a)

Maarja ik vind ze mix technisch wel goed! Tijdens feesten nooit een fout gehoord.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Olijfboompje schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik weet het niet.. Moet nog wel een keer naar de HMH..

Geen Qountdown?

Nope :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:06 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Olijfboompje schreef:
Henk-Jan schreef:
Ik weet het niet.. Moet nog wel een keer naar de HMH..

Geen Qountdown?

Nope :(


w-w-w-w-waarom niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2011 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

kga alleen als de line-up echt boeiend is
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten