Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

XtD schreef:
roberttt schreef:
Nazale schreef:
Lol of ze dit verdiend hebben?

Hmm - kunnen ze al een foutloze set mixen?


Nou ze kunnen beter mixen dan jou :D


Denk niet dat Nazale verwacht dat hij een Xclusive zal krijgen (ever), dus beetje een nutteloze opmerking :P



Ohja jo :o ©
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Jammer dat het niet een weekje later is, dit is best een kutdatum eigenlijk.

Idd, wat een schijtdatum midden in mn belangrijkste tentamenperiode. Kan gewoon echt niet. Januari en Februari worden zo hele nare, lange, feestloze maanden..

Zonde want anders was ik wel gegaan. Line-up boeit me dan op zich niet zo heel veel, feestjes in de HMH zijn altijd bazig...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:35 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk wel aanwezig :D Laat ajb de donkeys ook komen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:43 
 

roberttt schreef:
Nazale schreef:
Lol of ze dit verdiend hebben?

Hmm - kunnen ze al een foutloze set mixen?


Nou ze kunnen beter mixen dan jou :D


Luister mn set en oordeel nog een keer. Ik zou dat soort dingen niet te hard roepen... En dat is echt niet omdat ik zo monsterlijk mix, maar omdat ik geregeld fouten bij hun hoor. En dat zijn niet de moeilijkste fouten, gewoon simpele timing van hun eigen platen die totaal niet uitkomen. Echt tenenkrommend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ik ben blij met deze keuze! ze weten me al vanaf het begin te boeien. Het laatste jaar bij Fusion vond ik de releases niet meer zo goed, maar de overstap naar Digital Age heeft ze goed gedaan.

Hoewel Deepack, brennan heart en Alpha2 het eerder verdienen, heb ik toch liever Noisecontrollers ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nazale schreef:
Lol of ze dit verdiend hebben?

Hmm - kunnen ze al een foutloze set mixen?


Nee, en nee.

Ik ga toch wel even een kijkje nemen, misschien wat interessante andere artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 20:54 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig! Ben erg benieuwd naar het album!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Denk niet dat ik hier aanwezig ben :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:20 
 
Hardtraxxer

Krijg nou niet echt kriebels bij Noisecontrollers, maar misschien is dit toch wel een mooi feestje om als afsluiter te gebruiken voordat ik 5 maanden naar het hardstyleloze Madrid ga.. hmhmm
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 21:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Verdient vind ik het wel. Ze zijn al jaren topartiesten binnen de scene. Als ze wat fusion acts als donkey rollers uitnodigen en wat oud spul draaien kan ik me hier wel vermaken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Idd wel egt een kutdatum seg, mss heb ik dan wel net gedaan met examens, maarja of ik nu egt nog zou gaan, geen idee.
Ik gok ook wel op Pavo in de line-up.
Pavelow, headhunterz, wildstylez, kasparov kan je tog niet omheen. Hopen op nog leuke aanvullingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:22 
 

Achterlijke poll. Beter haal je die meteen weg.
Iedereen die ook maar iets van hardstyle weet, weet dat deze mannen erg grote namen zijn.
Flikker eens op met je Hardtraxx Haat.

Overigens de afbeelding die we in de startpost missen:
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
Achterlijke poll. Beter haal je die meteen weg.
Iedereen die ook maar iets van hardstyle weet, weet dat deze mannen erg grote namen zijn.
Flikker eens op met je Hardtraxx Haat.

:aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:27 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ze hebben het zeker verdiend, hebben een hele grote toegevoegde waarde aan de scene, komen vaak met verrassende dingen.
Maar waar ik meer moeite mee heb is dat Q-Dance en B2S het zo slecht op elkaar afstemmen. Lijkt of je al 4 jaar naar dezelfde concepten aan't kijken bent. NC, DBSTF en Hhz hebben nu al een XQ en een Thrillogy gehad. Komende jaren Zatox en Wildstylez denk ik. Zit zo weinig verrassing meer in. Maja, zijn de publiekstrekkers he...
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:28 
 

wootum schreef:
Ze hebben het zeker verdiend, hebben een hele grote toegevoegde waarde aan de scene, komen vaak met verrassende dingen.
Maar waar ik meer moeite mee heb is dat Q-Dance en B2S het zo slecht op elkaar afstemmen. Lijkt of je al 4 jaar naar dezelfde concepten aan't kijken bent. NC, DBSTF en Hhz hebben nu al een XQ en een Thrillogy gehad. Komende jaren Zatox en Wildstylez denk ik. Zit zo weinig verrassing meer in. Maja, zijn de publiekstrekkers he...

Had je liever gezien dat de HS scene elk jaar zoveel veranderd dat de artiesten van de jaren daarvoor niets meer betekenen?
Ik vind het prima zoals het nu gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wootum schreef:
Ze hebben het zeker verdiend, hebben een hele grote toegevoegde waarde aan de scene, komen vaak met verrassende dingen.
Maar waar ik meer moeite mee heb is dat Q-Dance en B2S het zo slecht op elkaar afstemmen. Lijkt of je al 4 jaar naar dezelfde concepten aan't kijken bent. NC, DBSTF en Hhz hebben nu al een XQ en een Thrillogy gehad. Komende jaren Zatox en Wildstylez denk ik. Zit zo weinig verrassing meer in. Maja, zijn de publiekstrekkers he...

Tsja, commerciële organisaties streven winst na, weinig aan te doen...
Of we moeten met alle hardstyle liefhebbers een stichting oprichten, daar geld in gooien en liefhebbersfeesten gaan organiseren met originele line ups xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:41 
 
Hardtraxxer

Verdiend: ja

Aanwezig: hangt van de line up af
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

opaa schreef:
Verdiend: ja

Aanwezig: hangt van de line up af

Dit dus... Alleen van XQ DBSTF werd de line up toch pas vrijgegeven toen het net uitverkocht was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vik schreef:
Dit wordt misschien wel mijn 1e keer HMH. Moet daar binnenkort echt een keer heen! Ben benieuwd naar de line up! :)

Tis misschien wel het laatste hardstyle feest daar, dus ik zou het maar doen ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:02 
 

Jaar geleden voorspelt, ik ben Arch-Mage IRL :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:24 
 
Hardtraxx Veteran

Vet lang geleden voorspeld inderdaad. Kan best leuk worden dit. Donkey Rollers acht ik niet onmogelijk, evenals Zany. En moet altijd nog naar de HMH.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
uber geil! aanwezig
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

roberttt schreef:
Nazale schreef:
Lol of ze dit verdiend hebben?

Hmm - kunnen ze al een foutloze set mixen?


Nou ze kunnen beter mixen dan jou :D

Uh. Ik vind Nazale 10x beter mixen dan Noisecontrollers eigenlijk. En zo zijn er nog wel meer, Solutio & The I's, Mind Illusion, San Miguel, The Geminizers enz.. als die dikke knallers gaan producen, dan komen die zo op het grote podium. Omdat hun dan beide kunnen. Dus of het is kiezen voor draaien en laten producen voor je, of het andere.

Het is wat headhunterz in zijn q/a heeft geantwoord.. tegenwoordig moeten ze noodgedwongen de producers in de lnieups zetten, anders halen die hun geld niet binnen, aangezien alles wordt gedownload. En dus krijg je producers die niet kunnen draaien. Zijn 2 apparte dingen eigenlijk.

of ze het hebben verdiend.. ja en nee, wel om het producen (divers, dan poging tot hard, dan weer euphorisch, outside the box, eigenlijk van alles) en om de naamsbekendheid, niet om het draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Schei uit, met die Pioneers van tegenwoordig kan zelfs mn demente oma haar schlagers foutloos aan elkaar mixen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2011 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Schei uit, met die Pioneers van tegenwoordig kan zelfs mn demente oma haar schlagers foutloos aan elkaar mixen.

Daarom, maar waarom lukt het dan sommige echt niet?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten