wrote:Denk niet dat Nazale verwacht dat hij een Xclusive zal krijgen (ever), dus beetje een nutteloze opmerkingwrote:Nou ze kunnen beter mixen dan jouwrote:Lol of ze dit verdiend hebben?
Hmm - kunnen ze al een foutloze set mixen?
Ohja jo :o ©
wrote:Denk niet dat Nazale verwacht dat hij een Xclusive zal krijgen (ever), dus beetje een nutteloze opmerkingwrote:Nou ze kunnen beter mixen dan jouwrote:Lol of ze dit verdiend hebben?
Idd, wat een schijtdatum midden in mn belangrijkste tentamenperiode. Kan gewoon echt niet. Januari en Februari worden zo hele nare, lange, feestloze maanden..wrote:Jammer dat het niet een weekje later is, dit is best een kutdatum eigenlijk.
Luister mn set en oordeel nog een keer. Ik zou dat soort dingen niet te hard roepen... En dat is echt niet omdat ik zo monsterlijk mix, maar omdat ik geregeld fouten bij hun hoor. En dat zijn niet de moeilijkste fouten, gewoon simpele timing van hun eigen platen die totaal niet uitkomen. Echt tenenkrommend.wrote:Nou ze kunnen beter mixen dan jouwrote:Lol of ze dit verdiend hebben?
Nee, en nee.wrote:Lol of ze dit verdiend hebben?

wrote:Achterlijke poll. Beter haal je die meteen weg.
Iedereen die ook maar iets van hardstyle weet, weet dat deze mannen erg grote namen zijn.
Flikker eens op met je Hardtraxx Haat.
Had je liever gezien dat de HS scene elk jaar zoveel veranderd dat de artiesten van de jaren daarvoor niets meer betekenen?wrote:Ze hebben het zeker verdiend, hebben een hele grote toegevoegde waarde aan de scene, komen vaak met verrassende dingen.
Maar waar ik meer moeite mee heb is dat Q-Dance en B2S het zo slecht op elkaar afstemmen. Lijkt of je al 4 jaar naar dezelfde concepten aan't kijken bent. NC, DBSTF en Hhz hebben nu al een XQ en een Thrillogy gehad. Komende jaren Zatox en Wildstylez denk ik. Zit zo weinig verrassing meer in. Maja, zijn de publiekstrekkers he...
Tsja, commerciële organisaties streven winst na, weinig aan te doen...wrote:Ze hebben het zeker verdiend, hebben een hele grote toegevoegde waarde aan de scene, komen vaak met verrassende dingen.
Maar waar ik meer moeite mee heb is dat Q-Dance en B2S het zo slecht op elkaar afstemmen. Lijkt of je al 4 jaar naar dezelfde concepten aan't kijken bent. NC, DBSTF en Hhz hebben nu al een XQ en een Thrillogy gehad. Komende jaren Zatox en Wildstylez denk ik. Zit zo weinig verrassing meer in. Maja, zijn de publiekstrekkers he...
Dit dus... Alleen van XQ DBSTF werd de line up toch pas vrijgegeven toen het net uitverkocht was?wrote:Verdiend: ja
Aanwezig: hangt van de line up af
Tis misschien wel het laatste hardstyle feest daar, dus ik zou het maar doenwrote:Dit wordt misschien wel mijn 1e keer HMH. Moet daar binnenkort echt een keer heen! Ben benieuwd naar de line up!
Uh. Ik vind Nazale 10x beter mixen dan Noisecontrollers eigenlijk. En zo zijn er nog wel meer, Solutio & The I's, Mind Illusion, San Miguel, The Geminizers enz.. als die dikke knallers gaan producen, dan komen die zo op het grote podium. Omdat hun dan beide kunnen. Dus of het is kiezen voor draaien en laten producen voor je, of het andere.wrote:Nou ze kunnen beter mixen dan jouwrote:Lol of ze dit verdiend hebben?