Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:12 

Hardtraxx Addict

roberttt schreef:
Khadber schreef:
Geck-o schreef:
Kan niet wachten op al die oude NC tracks :loving:

Nog een keer Crump, Malboro Man, Shreek, Creatures.. Zin in!

Ook wel ECHT jammer dat Fusion niet vertegenwoordigd is als ze zoiets melden, maar goed. We gaan wel merken hoe de avond loopt. Tegenwoordig kan Headhunterz ook wel eens vrij stevig uit de hoek komen, dus ik hoop wel op een portie wat harder werk. Zeker nu er in de set van Qlimax van Noisecontrollers ook wel wat steviger werk zit.

Crump 2008 edit wil ik horen! Die is echt snoeihard :love:

Hoop trouwens dat het zaterdag niet zo glad is als met Qountdown :thumbdown:

Blackbox viel wel mee, Beatbox was echt een ijsbaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:18 

Hardtraxx Veteran

Beatbox ben ik ook wel eens een keer goed onderuit gegaan. Was niet best, had gewoon een tweede knieschijf toen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:20 

Donateur

Khadber schreef:
Beatbox ben ik ook wel eens een keer goed onderuit gegaan. Was niet best, had gewoon een tweede knieschijf toen.

Bij Q-Dance present Fusion toch, vlak voor de meeting foto :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:23 

Bierkoning

Hoop voor alle aanwezigen dat jullie Williams Syndrome - Secrets & Noisecontrollers - Interview nog eens mogen aanschouwen live. Dat zijn nog steeds 2 van mijn 'wil ik nog live horen' tracks, maar ik ben bang dat die kans zich niet vaak meer voordoet, baal dan ook best wel dat ik hier niet bij ben. Maarja ik heb geen geldboom helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:29 

Donateur

Snap niet waarom ze daar als locatie niks aan doen, zie iedereen altijd 9/10 scores geven en dat laatste puntje omdat het TE glad is. Spuit dan die vloer in met anti slip ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 21:29 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Khadber schreef:

Ik zie hem nog voorbij vliegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:07 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Khadber schreef:

Jep. Dat was echt bi-zar pijnlijk. Ik kon die ochtend geen enkele trap meer op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:08 

Hardtraxxer

Headhunterz zal idd de hardstyle wel afsluiten lijkt me, draait van 1.30 - 3.00 in Zak. Zal wel iets worden op XQ van 5:00 - 6:00. Wanneer DBSTF & Wildstylez ook beiden een uurtje draaien biedt dat wel mogelijkheden voor een mogelijke surprise lijkt me :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:10 

Donateur

Nou suprise act ik weet het niet hoor :). Zoiets slaat meestal wel tegen als we er van uit gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:11 

Hardtraxxer

Of zou er een album showcase zijn van 1,5 uur? :P

Achja we zien t morgen wel, ben best benieuwd naar de TT eigenlijk :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:17 

Hardtraxx Addict

Khadber schreef:

je hebt er altijd toch 2 :P

Ik kan echt gewoon niet meer wachten op dit feest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:30 

Hardtraxx Veteran

Svennn schreef:
Headhunterz zal idd de hardstyle wel afsluiten lijkt me, draait van 1.30 - 3.00 in Zak. Zal wel iets worden op XQ van 5:00 - 6:00. Wanneer DBSTF & Wildstylez ook beiden een uurtje draaien biedt dat wel mogelijkheden voor een mogelijke surprise lijkt me :whistle:

Ik gok eigenlijk dat iedereen 1.5 uur krijgt. Dit geeft dus (met NC vanaf 24.00) tot 6 uur Hardstyle. Maar goed, we zien het morgen wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:34 

Donateur

1,5 uur zou wel heel gul zijn zeg. Werkt op Q-Base altijd heel goed. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:34 

Hardtraxxer

Svennn schreef:
Achja we zien t morgen wel, ben best benieuwd naar de TT eigenlijk :)

x2 :D hele tijd oude NC dingen aan 't luisteren enzo haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:35 

Donateur

J9_ schreef:
x2 :D hele tijd oude NC dingen aan 't luisteren enzo haha

Ja ik ook inderdaad, er had iemand 10 livesets in een .zip op PF gezet. Allemaal oud of iig van rond 2008 ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:41 

Hardtraxx Veteran

Wss toch niet aanwezig :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 22:56 

Donateur

Chukkels schreef:

Waarom? Toch geen boete hè? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:19 

Hardtraxx Veteran

TiMOTHYb schreef:
Chukkels schreef:

Van mezelf. Schoon verneuking = geen feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:20 

Donateur

Chukkels schreef:
TiMOTHYb schreef:
Chukkels schreef:

Van mezelf. Schoon verneuking = geen feest.

:thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:30 

Donateur

Nuchter gaan. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:35 

Hardtraxx Veteran

Ook wel opmerkelijk: Max Enforcer zal wel vroeg draaien, want de arme man moet tussen zijn 2 gigs door nog even naar België en terug. Hij staat daar van 2 tot 3.

Wel aardig wat dubbele boekingen dus, Wildstylez stond eerst ook al in Zak, maar die is weggehaald daar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:36 

Donateur

Khadber schreef:
Ook wel opmerkelijk: Max Enforcer zal wel vroeg draaien, want de arme man moet tussen zijn 2 gigs door nog even naar België en terug. Hij staat daar van 2 tot 3.

Wel aardig wat dubbele boekingen dus, Wildstylez stond eerst ook al in Zak, maar die is weggehaald daar.

Dan baal je als dj zijnde.. Heen en weer gevlieg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:37 

Hardtraxx Addict

Wel lekkere centen, want hij zal niet 1 van de goedkoopste zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:39 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Svennn schreef:

Ik gok eigenlijk dat iedereen 1.5 uur krijgt. Dit geeft dus (met NC vanaf 24.00) tot 6 uur Hardstyle. Maar goed, we zien het morgen wel!

1,5 uur is in het geval van Heady eigenlijk onmogelijk. Amsterdam - Uelsen is zeker 2 uur rijden. Of hij moet om 22.00uur openen en om 23.30 vertrekken... :P Andere optie die wél mijn voorkeur heeft is van 5.00 - 6.30, maar dat kan je EA & Kasparov bijna niet aandoen lijkt me. Lastig lastig.. :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jan 2012 23:42 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Zak maakte er idd een potje van, eerst Wildstylez vervangen door Ran-D en binnen 12 uur Ran-D weer vervangen door de PP :D

Zal zeker haasten zijn voor Kelly, maar ach die verdient dan met 1 avondje haasten ook meer dan wij met een hele maand werken waarschijnlijk :huh:
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten