Waar is dat danwrote:wrote:Ik geef de hoop zomaar op voor kaarjte
Ik ook Robert.. Ga je mee naar BKJN vs Partyraiser?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hemkade en als ik had gekund was ik daar zeker heen gegaan 
Er kan alleen helaas bij mij niet geafterd worden... Pa is thuis... En mn vriendin werkt tot 01:00 in Amsterdam en slaapt dan bij mij thuis. Die wil ik haar nachtrust ook niet ontnemen.
ja morge komt die eens zien wat het wordtwrote:Morgen TT toch?
Ben benieuwd hoe de TT is.. Hoop dat Headhunterz 7 uren mag draaien, vermaak ik me wel 
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Zolang Frontliner niet tegelijk staat met Headhunterz of de Album Showcase vind ik alles best 
Toch nog een kaartje weten te regelenwrote:Ben benieuwd hoe de TT is.. Hoop dat Headhunterz 7 uren mag draaien, vermaak ik me wel
-
OHardtraxxer
- 804 posts member since 2011
- last seen 16 days ago
Het idee is dat de dingen die het publiek doen worden opgenomen, en verwerkt in een track. Ben benieuwd!
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Snuiven, slikken en stampen? Mwah die tracks bestaan al hoorwrote:Het idee is dat de dingen die het publiek doen worden opgenomen, en verwerkt in een track. Ben benieuwd!
Alle dj's/ producers die we erg hoog hebben zitten, hebben we uitgenodigd :'). Zany dus niet. Niks van Fusion... Pff moet haast wel een troll zijn 
Nog een keer Crump, Malboro Man, Shreek, Creatures.. Zin in!wrote:Kan niet wachten op al die oude NC tracks
Ook wel ECHT jammer dat Fusion niet vertegenwoordigd is als ze zoiets melden, maar goed. We gaan wel merken hoe de avond loopt. Tegenwoordig kan Headhunterz ook wel eens vrij stevig uit de hoek komen, dus ik hoop wel op een portie wat harder werk. Zeker nu er in de set van Qlimax van Noisecontrollers ook wel wat steviger werk zit.
-
RHardtraxx Addict
- 1951 posts member since 2012
- last seen Jan 2014
Ja anders ik wel zeg, ben echt benieuwd. Ik heb er in ieder geval zin in 
-
MHardtraxx Elite
- 2402 posts member since 2009
- last seen Jul 2026
Gaat heel mooi worden inderdaad!wrote:Kan niet wachten op al die oude NC tracks
Crump 2008 edit wil ik horen! Die is echt snoeihardwrote:Nog een keer Crump, Malboro Man, Shreek, Creatures.. Zin in!wrote:Kan niet wachten op al die oude NC tracks
Ook wel ECHT jammer dat Fusion niet vertegenwoordigd is als ze zoiets melden, maar goed. We gaan wel merken hoe de avond loopt. Tegenwoordig kan Headhunterz ook wel eens vrij stevig uit de hoek komen, dus ik hoop wel op een portie wat harder werk. Zeker nu er in de set van Qlimax van Noisecontrollers ook wel wat steviger werk zit.
Hoop trouwens dat het zaterdag niet zo glad is als met Qountdown
Van mij mag Reinforce ook wel ff langskomen 
Inderdaad, lekker geregeld weer. Had dan So High met die beelden gesynched en daarna een interviewtje in de kantine ofzo wat 'n kutfilmpje..wrote:Versta d'r geen reed va n