wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
DR mogen van mij ook wel Innocent, The Last City On Eart & DONKEY draaien!
Ook vreselijk veel zin in! Hopelijk veel oudere platen
. Persoonlijke hoopje: Sound of the Beast/Hardstyle rockers mashup van Donkey Rollers. Twee keer gehoord (Great Zany Show & XQ Noisecontrollers). Met name die tweede keer: die kicks door de HMH!
-
SHardtraxxer
- 878 posts member since 2011
- last seen Dec 2024
Tering Jantje, lang niet meer zo'n zin in een feest gehad
Veel artiesten XQ's geweest, maar nooit gedacht dat B-Front een editie zou krijgen. Wordt zwaar genieten morgenavond
Veel artiesten XQ's geweest, maar nooit gedacht dat B-Front een editie zou krijgen. Wordt zwaar genieten morgenavond
Weet niet waar ik meer zenuwen voor heb:
- Mijn date vanavond of morgen
Tinder? Zoja, morgen.wrote:Weet niet waar ik meer zenuwen voor heb:
Twee dates in twee dagen? Jij weet wel van wanten, ouwe hosselaar!wrote:Weet niet waar ik meer zenuwen voor heb:
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Zoo het weekend is officieel begonnen
Ik heb momenteel gewoon kippevel! Zoveel zin heb ik hierin. Laatste keer dat ik kippevel had was bij het zien van de trailer van XQ Bfront
Ik heb momenteel gewoon kippevel! Zoveel zin heb ik hierin. Laatste keer dat ik kippevel had was bij het zien van de trailer van XQ Bfront
The Pitcher gaat dus HEEL leuk worden, baas
Dit wordt sowieso 't feest vd eeuw
Dit wordt sowieso 't feest vd eeuw
Morgen eerst nog een dagje werken en daarna eindelijk naar het meest legendarische feest ooit!
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Oja ik ga niet naar de wc voordat B-Front Musical Analysis gedraaid heeft.
Oh en
Oh en
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Doe dat nou niet. Dat had Hard4Us ook een keer in gedachten met The Record Breaking.wrote:Oja ik ga niet naar de wc voordat B-Front Musical Analysis gedraaid heeft.
Oh enwrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Het maakt me eigenlijk allang niet meer uit wie wat gaat draaien, want potdomme! Wat ik heb ik hier vies partijtje zin in!

Haha dit topic is de overtreffende trap van hype-train. Genieten 
hype-plane?
hype-plane?
Was dat die keer dat hij in z'n broek scheet?wrote:Doe dat nou niet. Dat had Hard4Us ook een keer in gedachten met The Record Breaking.wrote:Oja ik ga niet naar de wc voordat B-Front Musical Analysis gedraaid heeft.
Oh enwrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Benieuwd met welke plaat B-Front gaat openen om 00:00 
Ik denk Mysterias, en anders Undiscovered, Inner Creativity of Blacknesswrote:Benieuwd met welke plaat B-Front gaat openen om 00:00
Ik denk dat B-Front op een hark het publiek ingeschoven wordt.
een 2016 edit van mysterias, waar hij de kick veranderd in een plop kick.wrote:Benieuwd met welke plaat B-Front gaat openen om 00:00
Jawrote:Was dat die keer dat hij in z'n broek scheet?wrote:Doe dat nou niet. Dat had Hard4Us ook een keer in gedachten met The Record Breaking.wrote:Oja ik ga niet naar de wc voordat B-Front Musical Analysis gedraaid heeft.
En ik denk dat B-Front met Dark Moon opent.
Of een sloopkogel?wrote:Ik denk dat B-Front op een hark het publiek ingeschoven wordt.
Ik denk dat Marco Borsato om 23:55 Vandaag is rood dr op klapt.
Mysterias of Undiscovered opent ie mee.