wauuuuwwwwwwww
Missschien als hij het de mods wat minder makkelijk maakt dat hij het wat langer vol kan houden dan 24 uur...
wrote:Het zal toch niet.wrote:Dit meen je niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
wrote:Het zal toch niet.wrote:Dit meen je niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallo Tom, zoals je weet ben ik niet meer op Hardtraxx te vinden door die ban. Maar ben wel aanwezig op XQ B-Front en zal misschien ook naar de meeting komen of van een afstandje toekijken tongue-emoticon
Prachtig lijstje!!! Mis hier toch "I Just Can't stop" en "music to keep me alive"wat een pareltjes zijn datwrote:Wat een baas![]()
![]()
Hardtraxx BBQ
Onze Sain7! Kom gezellig langs.wrote:Hahahahahahahahahahahhahahahahhahaa ik krijg net een pb op Facebook van Sain7Hallo Tom, zoals je weet ben ik niet meer op Hardtraxx te vinden door die ban. Maar ben wel aanwezig op XQ B-Front en zal misschien ook naar de meeting komen of van een afstandje toekijken tongue-emoticon
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
B-Front, Zany & The Pitcher is bij elkaar maar een uur he. Dus al die tracks wordt het niet. Hopelijk wel sommigewrote:Juistem! I Just Can't StopHoop zo dat dit geen zieke grap is en dat ie echt al die platen gaat draaien. Als Zany dan ook z'n oudere platen erbij pakt kan het echt legendarisch worden.
Is die eigenlijk gereleased?wrote:Summertime Hard Mix![]()
JAA!wrote:Jaa, ik ben er toch nog bij!wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Ja m'n verwoording was niet helemaal goed, een selectie uit al deze platen natuurlijkwrote:B-Front, Zany & The Pitcher is bij elkaar maar een uur he. Dus al die tracks wordt het niet. Hopelijk wel sommigewrote:Juistem! I Just Can't StopHoop zo dat dit geen zieke grap is en dat ie echt al die platen gaat draaien. Als Zany dan ook z'n oudere platen erbij pakt kan het echt legendarisch worden.
wrote:Best wel een beetje zin in potverdikkie nog aan toe
wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
wrote:wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME