Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:39 

Hardtraxxer

Wat zou Ran-D wel niet denken als ie dit leest xd De man is is ook drama btw

15 minuten 2 Sidez is natuurlijk lachwekkend met zoveel vet materiaal. Maar dit gaat gewoon een legendarische nacht worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:42 

Hardtraxx Veteran

Norther66 schreef:
sandervanbruggen schreef:
Is het ooit wel eens eerder voorgekomen dat iemand maar een kwartiertje kreeg?

Project 1 op qlimax 2008

En op XQ HHZ.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:44 

Hardtraxx Veteran

:clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:01 

Hardtraxx Veteran

frontliner x-qlusive legends, had ook iets van 15min
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:16 

Hardtraxx Veteran

provehito schreef:
frontliner x-qlusive legends, had ook iets van 15min

Langer moet je ook niet willen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:18 

Hardtraxx Veteran

het was sowieso al kut dat hij er stond :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 20:33 

Hardtraxx Elite

Vind de TT ook een serieuze tegenvaller
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:11 

Hardtraxx Veteran

Uitverkocht - bron: Q-Dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:12 

Hardtraxx Addict

Ik zie het probleem niet zo.. het scheelt maar een kwartier 2-Sidez. So be it.

Ik denk dat er gedurende de set van Ran-D nog wel een artiest bijkomt ofzo, of iets anders speciaals gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:31 

Hardtraxx Veteran

Heel blij voor die rooie baas dat het is uitverkocht! Als Radical het kan, kan B-Front het ook :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 21:54 

Hardtraxxer

Broken Balance schreef:
Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan

1. 2-Sidez maar een kwartier
2. 2-Sidez maar een kwartier
3. 2 zalen die niet synchroon lopen. Het fijne van meerdere area's is dat je een keuze hebt, die keuze is nu al grotendeels voor mij gemaakt.
4. Verplicht naar Ran-D en B-Freqz, eigenlijk de acts in zaal 1 waar ik het minste mee heb, omdat zaal 2 liefst 2 uur eerder dichtgaat dan zaal 1.
5. Ook buiten 2-Sidez krijgen de 'battles' krijgen relatief weinig tijd (A2 iets meer dan 22,5 minuten per artiest, Fusion 20 minuten per artiest). Zet dan maar 1 of 2 artiesten minder neer, nu wordt het weer grotendeels een hitjesparade.
6. En dan is uitgerekend Ran-D, die toch ook niet echt bekend zijn om zijn sterk afwisselende of verrassende setjes, de enige artiest die per saldo langer dan een half uur mag draaien, en dan ook meteen flink langer.

Ja, dit valt mij wel behoorlijk tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:02 

Hardtraxx Veteran

Wordt wel veel geklaagd over Ran-D, maar zou hij ook niet gewoon wat oude platen uit de kast halen? In dat geval lijkt het me prima vermaak. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:03 

Hardtraxx Veteran

Bouke schreef:
Broken Balance schreef:
Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan

1. 2-Sidez maar een kwartier
2. 2-Sidez maar een kwartier
3. 2 zalen die niet synchroon lopen. Het fijne van meerdere area's is dat je een keuze hebt, die keuze is nu al grotendeels voor mij gemaakt.
4. Verplicht naar Ran-D en B-Freqz, eigenlijk de acts in zaal 1 waar ik het minste mee heb, omdat zaal 2 liefst 2 uur eerder dichtgaat dan zaal 1.
5. Ook buiten 2-Sidez krijgen de 'battles' krijgen relatief weinig tijd (A2 iets meer dan 22,5 minuten per artiest, Fusion 20 minuten per artiest). Zet dan maar 1 of 2 artiesten minder neer, nu wordt het weer grotendeels een hitjesparade.
6. En dan is uitgerekend Ran-D, die toch ook niet echt bekend zijn om zijn sterk afwisselende of verrassende setjes, de enige artiest die per saldo langer dan een half uur mag draaien, en dan ook meteen flink langer.

Ja, dit valt mij wel behoorlijk tegen.

Je vergeet dat 2-Sidez maar een kwartier staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:04 

Hardtraxx Veteran

B-Front draait iig wel b2b met iedere artiest, dus ook met Ran-D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:08 

Hardtraxx Veteran

Waarom Ran-D er én solo én maar liefst 1 uur staat in zijn eentje (terwijl bij de A2 set er 4 artiesten staan voor 1,5 uur) is mij inderdaad ook een raadsel. Er is ook geen enkele reden om Ran-D niet b2b te laten draaien met B-Front. Zelfs als hij vindt dat ie ergens even zijn rust moet pakken kan ie dat doen tijdens Donkey Rollers.
Ik had ook liever een kwartiertje van Ran-D zijn set ingehouden gezien om die bij 2 Sidez te voegen. Zonde dat ze maar een kwartier staan, dat kwartier korter maakt zeker wel een verschil. Hopen op wat 2 Sidez platen door de avond heen dan maar, al zal dat wel niet.
Dat de hoofdzaal om 23:00 opengaat vind ik niet zo erg. Ik wilde sowieso eigenlijk pas aan het eind van Luna & Jones binnen komen omdat ik ervan uitging dat het al om 22:00 zou beginnen, maar misschien zijn we er nu wel vanaf het begin bij omdat het wat later begint.
Vreemde indeling van de timetable is het wel, maar over het algemeen kan ik ermee leven.

edit: @Melvin, is dat zo? Want bij de andere artiesten staat het er specifiek bij, en bij Ran-D niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:14 

Artiest

Hoi allemaal!!

Ik heb wat reacties gelezen over de TT.
Ik draai heel de avond mee :) dus ook met ran-d :) (snap dat het er een beetje onduidelijk stond)
Ik ga proberen al mijn muziek te draaien!!

2-sidez is idd maar een kwartier. Maar ik denk dat we de leuke plaatjes hebben uitgezocht! En het gaat sowieso vet worden :-)

vind het ook leuk om weer eens te doen :-)

Verder heb ik de tijd zo goed mogelijk proberen in te delen. Had wel tot 10u door kunnen gaan haha!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:31 

Hardtraxx Veteran

Dat je samen met Ran-D staat doet mij in ieder geval goed :D

Hopen dat de verwachtingen waargemaakt kunnen worden door alle artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:33 

Hardtraxx Veteran

B-Front schreef:
Ik draai heel de avond mee :) dus ook met ran-d :) (snap dat het er een beetje onduidelijk stond)

Dat is in ieder geval goed nieuws! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:34 

Hardtraxx Veteran

Duss... Wie filmt het Rebirth anthem even met een goede camera :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:49 

Artiest

Cruelty schreef:
B-Front schreef:
2-sidez is idd maar een kwartier.

Waarom zo kort als ik vragen mag?

Zijn keuzes die ik heb gemaakt :)

Ik heb veel artiesten uitgenodigd en daarom
Was het beetje puzzelen.

Je kan het ook van de andere kant bekijken en blij zijn dat we dit weekend weer 2-sidez doen toch?
Het project is een paar jaar geleden gestopt en ik vond dat het voor deze avond wel weer speciaal zou zijn :-) en qua tijd ja het hoort bij me opening :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:51 

Hardtraxx Veteran

Vind het persoonlijk alsnog een rare keuze, aangezien je laatst ook met hem weer in de studio zat, dan lijkt me 15min al helemaal te kort :o

hoe dan ook gaat dit een heerlijke nacht worden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:54 

Artiest

provehito schreef:
Vind het persoonlijke alsnog een rare keuze, aangezien je laatst ook met hem weer in de studio zat, dan lijkt me 15min al helemaal te kort :o

hoe dan ook gaat dit een heerlijke nacht worden :worship:

Dat was om voor te bereiden ;-)
Selectie maken van de tracks etc! Nogmaals je kan ook blij ermee zijn dat 2-sidez er ook staat toch?!

Haha het is ook altijd wat he :whistle: :kiss:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:56 

Hardtraxx Veteran

haha een echte nederlander :corn:

Nee maar sowieso ben ik blij dat ik eindelijk 2-sidez een keer mag meemaken :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:57 

Hardtraxx Veteran

Ik mag toch wel hopen dat er geen 2016 edits worden gemaakt? :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 22:58 

Hardtraxxer

pim0412 schreef:
B-Front schreef:

Dat is in ieder geval goed nieuws! ^^

Eens!

Al vond ik Ran-D het laatste jaar toch wel weer steeds beter worden, qua tracks in ieder geval!

Wat betreft 2-Sidez, snap wel dat er, ook met het beperkte aantal tracks, voor een kwartier gekozen is, dat zal de pret zeker niet drukken, maar bezoekers gaan vooraf nou eenmaal altijd uit van minstens een half uur per act denk ik..

Het is aftellen tot zaterdag :slow:
Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten