Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:24 

Hardtraxx Veteran

Dit hou je toch niet voor mogelijk... :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:32 

Hardtraxxer

provehito schreef:
Afbeelding

15 min 2-Sidez, wat is dit nu weer O_o
ook raar dat ze pas om 23.00 beginnen,

Nosferatu & High voltage tegelijk vind ik ook best knap :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:32 

Hardtraxx Veteran

hoezo is dat best knap?
Geck-e vs geck-o kan blijkbaar ook gewoon ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:33 

Hardtraxxer

Gespleten persoonlijkheid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:40 

Hardtraxx Veteran

Ik baal vooral van B-Front maar 45 minuten solo :( 2-Sidez een kwartier is ook hilarisch, vooral als je ziet dat Ran-D een uur krijgt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:44 

Hardtraxx Addict

Afhakers allemaal :thumbdown:

Maar ga niet alleen, dus hierbij verkoop ik mijn kaartje. €50,00
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:45 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
voral als je ziet dat Ran-D een uur krijgt.

Verbaasd me niets als je ziet dat de beste man al 2 jaar op rij op Qlimax staat en zelfs het Defqon anthem heeft mogen maken...
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:45 

Kijk, ik heb natuurlijk nog steeds erg zin aan dit feest alleen dat is door deze timetable wel een tikkie minder geworden... 2-Sidez een kwartier :cry: Opening van B-Front maar 45 min :/ Het had zoveel beter kunnen/moeten zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:48 

Kraak... Piep...

Waarom jankt iedereen over de korte tijd van B-Front. De beste man staat er de hele avond en zal dan ook zijn eigen platen over de hele avond draaien.

Kwartier 2-Sidez is wel jammer inderdaad, had zelf een half uur verwacht minstens. Persoonlijk vind ik het half uur Donkey Rollers ook jammer, maar dit was te verwachten. Uur Ran-D stoort mij niet zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:51 

Hardtraxxer

Zonde van de tt inderdaad.. geef dan 2-sidez een half uur en B-front anderhalf uur en skip ran-d ofzo.. maar goed, tijdens ran-d maar even bij degos & redone kijken. Verder vind k het allemaal dikke prima :thumbup: zin in dit feestje :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 17:55 

Hardtraxxer

provehito schreef:
hoezo is dat best knap?

Nosferatu = High Voltage :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:00 

Kraak... Piep...

Blackhit55 schreef:
provehito schreef:
hoezo is dat best knap?

Nosferatu = High Voltage :P

Hoezo is dat knap, begin van de set draait hij HV en naarmate de tijd gaat hij langzaam over naar Nosferatu.
Ik snap op dat punt alleen niet wat B-Front er nog te zoeken heeft :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:01 

Hardtraxx Veteran

Wel godverdomme. Wat een kut timetable. Ach ja, laten we het feest niet door verpesten. Kan nu wel mooi naar Degos & Re-Done tijdens Ran-D, dat is dan weer een pluspunt.

Edit: Dat 23:00 beginnen komt trouwens ook wel weer een beetje goed uit omdat ik eerst moet werken en 22:00 waarschijnlijk niet zou halen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:01 

Hardtraxx Elite

Magic (hardcore edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:03 

Kraak... Piep...

Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan, ik zie echt niet, op 2-Sidez na, wat het grote probleem is. Het is nog steeds een geweldige line-up waarbij, hoogstwaarschijnlijk, geweldige platen gaan worden gedraaid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:05 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan, ik zie echt niet, op 2-Sidez na, wat het grote probleem is. Het is nog steeds een geweldige line-up waarbij, hoogstwaarschijnlijk, geweldige platen gaan worden gedraaid.

Ongeacht dat ik de line-up liever anders had gezien gaat dit hoe dan ook een geweldig feest worden, ik laat het er niet door verpesten in ieder geval :P Had hem gewoon liever ietsje anders gezien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:14 

Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:

Verpesten is een groot woord, maar zoals je al zei, kwartier 2-Sidez. Ook hadden veel mensen (waaronder ik) Ran-D niet bij Roughstate verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:15 

Kraak... Piep...

Hoezo, Ran-D zit bij Rough State. Vrij logisch toch?
Ik ben persoonlijk al lang blij dat Ran-D er staat i.p.v. Adaro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:16 

Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Broken Balance schreef:

Verpesten is een groot woord, maar zoals je al zei, kwartier 2-Sidez. Ook hadden veel mensen (waaronder ik) Ran-D niet bij Roughstate verwacht.

Ran-D staat toch echt al vanaf de aankondiging van de line up onder Roughstate :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:17 

Hardtraxx Veteran

Mensen even voor de goede orde: Ze starten maar een half uurtje later hoor dan normaal ;) :thumbup:

Laat dat nou net wel het half uurtje zijn dat 2-Sidez extra had kunnen hebben ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:26 

Hardtraxx Elite

Ah mooi kan de meeting naar 01.00 tot 02.30 in zaal 2 :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:37 

Hardtraxx Elite

Oh ja zie ik nu inderdad, my bad. Dacht zelf eigenlijk (en hoopte) A2, want tegelijk met B-Front toen. Maar is mijn fout dus :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 18:51 

Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Eens. Mensen denken dat dit feest 15 uur lang is ofzo. Ik vind 'm prima. Alleen dat uurtje Ran-D is denk ik wel ff afzien, maar dan ga ik wel ff boven kijken. En 2-sidez een kwartier vind ik opzich wel logisch als je al zoveel moet proppen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:13 

Is het ooit wel eens eerder voorgekomen dat iemand maar een kwartiertje kreeg?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jan 2016 19:19 

Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Is het ooit wel eens eerder voorgekomen dat iemand maar een kwartiertje kreeg?

Project 1 op qlimax 2008
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten