Hardtraxx Veteran

Dit hou je toch niet voor mogelijk... :huh:
Hardtraxxer

provehito schreef:
Afbeelding

15 min 2-Sidez, wat is dit nu weer O_o
ook raar dat ze pas om 23.00 beginnen,

Nosferatu & High voltage tegelijk vind ik ook best knap :)
Hardtraxx Veteran

hoezo is dat best knap?
Geck-e vs geck-o kan blijkbaar ook gewoon ?
Hardtraxxer

Gespleten persoonlijkheid ;)
Hardtraxx Veteran

Ik baal vooral van B-Front maar 45 minuten solo :( 2-Sidez een kwartier is ook hilarisch, vooral als je ziet dat Ran-D een uur krijgt.
Hardtraxx Addict

Afhakers allemaal :thumbdown:

Maar ga niet alleen, dus hierbij verkoop ik mijn kaartje. €50,00
Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
voral als je ziet dat Ran-D een uur krijgt.

Verbaasd me niets als je ziet dat de beste man al 2 jaar op rij op Qlimax staat en zelfs het Defqon anthem heeft mogen maken...

Kijk, ik heb natuurlijk nog steeds erg zin aan dit feest alleen dat is door deze timetable wel een tikkie minder geworden... 2-Sidez een kwartier :cry: Opening van B-Front maar 45 min :/ Het had zoveel beter kunnen/moeten zijn!
Kraak... Piep...

Waarom jankt iedereen over de korte tijd van B-Front. De beste man staat er de hele avond en zal dan ook zijn eigen platen over de hele avond draaien.

Kwartier 2-Sidez is wel jammer inderdaad, had zelf een half uur verwacht minstens. Persoonlijk vind ik het half uur Donkey Rollers ook jammer, maar dit was te verwachten. Uur Ran-D stoort mij niet zo.
Hardtraxxer

Zonde van de tt inderdaad.. geef dan 2-sidez een half uur en B-front anderhalf uur en skip ran-d ofzo.. maar goed, tijdens ran-d maar even bij degos & redone kijken. Verder vind k het allemaal dikke prima :thumbup: zin in dit feestje :thumbsup:
Hardtraxxer

provehito schreef:
hoezo is dat best knap?

Nosferatu = High Voltage :P
Kraak... Piep...

Blackhit55 schreef:
provehito schreef:
hoezo is dat best knap?

Nosferatu = High Voltage :P

Hoezo is dat knap, begin van de set draait hij HV en naarmate de tijd gaat hij langzaam over naar Nosferatu.
Ik snap op dat punt alleen niet wat B-Front er nog te zoeken heeft :P
Hardtraxx Veteran

Wel godverdomme. Wat een kut timetable. Ach ja, laten we het feest niet door verpesten. Kan nu wel mooi naar Degos & Re-Done tijdens Ran-D, dat is dan weer een pluspunt.

Edit: Dat 23:00 beginnen komt trouwens ook wel weer een beetje goed uit omdat ik eerst moet werken en 22:00 waarschijnlijk niet zou halen xd
Hardtraxx Elite

Magic (hardcore edit)
Kraak... Piep...

Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan, ik zie echt niet, op 2-Sidez na, wat het grote probleem is. Het is nog steeds een geweldige line-up waarbij, hoogstwaarschijnlijk, geweldige platen gaan worden gedraaid.
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:
Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan, ik zie echt niet, op 2-Sidez na, wat het grote probleem is. Het is nog steeds een geweldige line-up waarbij, hoogstwaarschijnlijk, geweldige platen gaan worden gedraaid.

Ongeacht dat ik de line-up liever anders had gezien gaat dit hoe dan ook een geweldig feest worden, ik laat het er niet door verpesten in ieder geval :P Had hem gewoon liever ietsje anders gezien.
Hardtraxx Elite

Broken Balance schreef:

Verpesten is een groot woord, maar zoals je al zei, kwartier 2-Sidez. Ook hadden veel mensen (waaronder ik) Ran-D niet bij Roughstate verwacht.
Kraak... Piep...

Hoezo, Ran-D zit bij Rough State. Vrij logisch toch?
Ik ben persoonlijk al lang blij dat Ran-D er staat i.p.v. Adaro.
Hardtraxx Veteran

Fothermucker schreef:
Broken Balance schreef:

Verpesten is een groot woord, maar zoals je al zei, kwartier 2-Sidez. Ook hadden veel mensen (waaronder ik) Ran-D niet bij Roughstate verwacht.

Ran-D staat toch echt al vanaf de aankondiging van de line up onder Roughstate :huh:
Hardtraxx Veteran

Mensen even voor de goede orde: Ze starten maar een half uurtje later hoor dan normaal ;) :thumbup:

Laat dat nou net wel het half uurtje zijn dat 2-Sidez extra had kunnen hebben ;)
Hardtraxx Elite

Ah mooi kan de meeting naar 01.00 tot 02.30 in zaal 2 :thumbup:
Hardtraxx Elite

Oh ja zie ik nu inderdad, my bad. Dacht zelf eigenlijk (en hoopte) A2, want tegelijk met B-Front toen. Maar is mijn fout dus :P
Hardtraxx Veteran

Broken Balance schreef:

Eens. Mensen denken dat dit feest 15 uur lang is ofzo. Ik vind 'm prima. Alleen dat uurtje Ran-D is denk ik wel ff afzien, maar dan ga ik wel ff boven kijken. En 2-sidez een kwartier vind ik opzich wel logisch als je al zoveel moet proppen.

Is het ooit wel eens eerder voorgekomen dat iemand maar een kwartiertje kreeg?
Hardtraxx Veteran

sandervanbruggen schreef:
Is het ooit wel eens eerder voorgekomen dat iemand maar een kwartiertje kreeg?

Project 1 op qlimax 2008
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten