Dit hou je toch niet voor mogelijk... 
Nosferatu & High voltage tegelijk vind ik ook best knapwrote:
15 min 2-Sidez, wat is dit nu weer O_o
ook raar dat ze pas om 23.00 beginnen,
Nosferatu & High voltage tegelijk vind ik ook best knapwrote:
15 min 2-Sidez, wat is dit nu weer O_o
ook raar dat ze pas om 23.00 beginnen,
Verbaasd me niets als je ziet dat de beste man al 2 jaar op rij op Qlimax staat en zelfs het Defqon anthem heeft mogen maken...wrote: voral als je ziet dat Ran-D een uur krijgt.
Nosferatu = High Voltagewrote:hoezo is dat best knap?
Geck-e vs geck-o kan blijkbaar ook gewoon ?
Hoezo is dat knap, begin van de set draait hij HV en naarmate de tijd gaat hij langzaam over naar Nosferatu.wrote:Nosferatu = High Voltagewrote:hoezo is dat best knap?
Geck-e vs geck-o kan blijkbaar ook gewoon ?
Ongeacht dat ik de line-up liever anders had gezien gaat dit hoe dan ook een geweldig feest worden, ik laat het er niet door verpesten in ieder gevalwrote:Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan, ik zie echt niet, op 2-Sidez na, wat het grote probleem is. Het is nog steeds een geweldige line-up waarbij, hoogstwaarschijnlijk, geweldige platen gaan worden gedraaid.
Verpesten is een groot woord, maar zoals je al zei, kwartier 2-Sidez. Ook hadden veel mensen (waaronder ik) Ran-D niet bij Roughstate verwacht.wrote:Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan, ik zie echt niet, op 2-Sidez na, wat het grote probleem is. Het is nog steeds een geweldige line-up waarbij, hoogstwaarschijnlijk, geweldige platen gaan worden gedraaid.
Ran-D staat toch echt al vanaf de aankondiging van de line up onder Roughstatewrote:Verpesten is een groot woord, maar zoals je al zei, kwartier 2-Sidez. Ook hadden veel mensen (waaronder ik) Ran-D niet bij Roughstate verwacht.wrote:Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan, ik zie echt niet, op 2-Sidez na, wat het grote probleem is. Het is nog steeds een geweldige line-up waarbij, hoogstwaarschijnlijk, geweldige platen gaan worden gedraaid.
Eens. Mensen denken dat dit feest 15 uur lang is ofzo. Ik vind 'm prima. Alleen dat uurtje Ran-D is denk ik wel ff afzien, maar dan ga ik wel ff boven kijken. En 2-sidez een kwartier vind ik opzich wel logisch als je al zoveel moet proppen.wrote:Hoe kan de timetable dit zo verpesten dan, ik zie echt niet, op 2-Sidez na, wat het grote probleem is. Het is nog steeds een geweldige line-up waarbij, hoogstwaarschijnlijk, geweldige platen gaan worden gedraaid.