Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 48  Volgende
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:09 

Hardtraxx Elite

Who wants this was idd dik ja :loving: kodex draaide trouwens ook Fear reigns today
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:19 

Hardtraxxer

Was vet! Ik was btw die gozer met witte shirt met mario erop :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:23 

Everybody salsa!

Net mijn rug in laten smeren.... warmte creme en moet zeggen voelt nu al beter...
maarre... wtf is er met die auto davey... 5 losse boxen?
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

Woooot, wat een TOP feest was dit zeg. Op Chris One na alleen maar dikke sets gehoord! Niet dat Chris One zo slecht was, maar had toch wat meer van die man verwacht (zelfde geld ook voor Radical Redemption overigens :) ) Maargoed, verder was de show zelf overal prima, en de aankleding van de stages was echt grandioos, wat een werk zit daar in zeg :worship: ! Setjes van de dag waren van eindbaas Zany, de heren Solutio & The I's en natuurlijk dat snoeiharde geweld van Degos & Re-Done Ft. Thera! Mensen ik heb me super vermaakt, denk dat een heel lang verslag niet nodig is want het was in 1 woord gewoon een grandioos feest! :worship:

+ en -

+ Solutio & The I's
+ Zany
+ Degos & Re-Done Ft. Thera
+ Organisatie :worship:
+ Aankleding Stages :worship:
+ Nieuwe Gunz For Hire Tracks
+ Decibel Anthem (Las hierboven dat iemand zei dat deze tegenviel, ik vond 'm super dik!)
+ Lichtshows
+ Artiesten die gewoon de hele dag mee losgaan :worship:
+ Eten & Drinken
+ Bereikbaarheid van de Insomnia stage richting Dedicated Stage
+ De Sfeer (vooral bij Insomnia)
+ Geluid was prima (ook al moest je bij Insomnia eigenlijk in 't midden of iets achter 't midden staan)
+ André Pronk (Was toch wel even een grote fail, maar dik gelachen die 10 min. :P )

- WC's, was op 't eind toch wel smerig en d'r was GEEN kraantje om even je handen te wassen (!)
- Geen Under Attack gehoord :( (Met zo'n line-up had ik dat nog wel verwacht :P )
- Setjes van Chris One & Radical Redemption, maar neem dat maar met een korreltje zout.
- Zany zijn Traktor kapte d'r ook mee.. verder ga ik d'r niks over zeggen..

Wat moet ik verder nog zeggen..? Owja, dit overtreft Defqon.1! Tot nu toe beste Festival dit jaar!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:25 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
Everybody salsa!

Net mijn rug in laten smeren.... warmte creme en moet zeggen voelt nu al beter...
maarre... wtf is er met die auto davey... 5 losse boxen?

Die staan normaal thuis bij die gozer die achterin zit. Maar omdat we beetje fatsoenlijk geluid wilden hebben we die maar ff in de auto neergezet :lol:
Klonk wel goed :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:37 

G1LL schreef:

Daar had ik het nog met Thera over.. Over Titan op de Blue vorige week met Defqon..
Thera zei al: Q-dance zet er nieuwe CDJ's neer, de allernieuwste en die hebben dus nog "kinderziektes".. gewoon slecht als je weet dat dan zo'n artiest met Tracktor draait.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

robkuh1990 schreef:
G1LL schreef:

Daar had ik het nog met Thera over.. Over Titan op de Blue vorige week met Defqon..
Thera zei al: Q-dance zet er nieuwe CDJ's neer, de allernieuwste en die hebben dus nog "kinderziektes".. gewoon slecht als je weet dat dan zo'n artiest met Tracktor draait.

Zany kan JUIST op CDJ's heel dik draaien, dus waarom met Tracktor, zo dood en dood zonde..

@Daveytl, dat filmpje kan best die nieuwe zijn met Alphaverb, heb de tracklist van The Machine wel gezien, dus als je dat filmpje rond kwart voor 11 maakte weet ik bijna zeker dat dat die nieuwe is. De titel is iets zoals 'I Got You' dacht ik :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:39 

Bierkoning

Verdomme, heeft Chris One Who Wants This & D2YK gedraaid :cry: Dat waren juist 2 tracks die ik nog live wilde horen. Ach jah ik heb geen spijt dat ik bij Beek & Donkeys was :D

Was wel droog trouwens, Zany stond gewoon de hele set te MC'en volgens mij, Jowan draaide gwn in zn eentje xd
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:40 

Pommer schreef:
Was wel droog trouwens, Zany stond gewoon de hele set te MC'en volgens mij, Jowan draaide gwn in zn eentje xd

Is bijna altijd? :$
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:48 

Hardtraxx Veteran

Wat een feest jongens! Zoveel beter vermaakt dan op Defqon! :D

Bij binnenkomst was het eerste wat me opviel dat het terrein heel erg klein was opgezet, lekker alles dicht bij elkaar dus. Kwam al gauw de eerste bekende tegen, was leuk dat The Vision mij nog herkende van Defqon en mij aansprak. Werd er van begin af aan al abnormaal hard gedraaid zeg op de Insomnia stage, Frequencerz zetten de toon al voor mij, maar Sasha F deed er nog eens een paar schepjes boven op. Dat was echt niet gezond waar die man mee bezig was om 16.00 al, dat bleef maar doorgaan maar wat klappen al zijn tracks heerlijk live zeg. Hele boel nieuw/onbekend spul gehoord ook. Deze man wil ik in ieder geval vaker horen op feestjes! :) Na deze set zijn we even een hapje gaan eten, heb de meeting dus ook gemist. Maar dat maakte mij verder niet echt veel uit omdat ik iedereen over de hele dag toch wel eens tegen kwam. Toen was het tijd voor Adaro hier verheugde ik me heel erg op omdat hij op Defqon samen met Ran-D heel lekker bezig was. Het was natuurlijk voor de rest wel erg voorspelbaar met veel Ran-D en Gunz for hire spul. Toen ik tegen het einde van Adaro snel naar de wc ging hoorde ik dat Digital Punk Let It Go aan in het inmixen was, toen besloot ik om maar even snel een stop te maken. :loving: Heb daar even alleen gestaan tot Slim Shore begon was wel leuk dat ik Vik daar toen ook stond, was ik in ieder geval niet alleen. Toen was het de beurt aan Slim Shore, naar waar ik erg benieuwd was! Ik had hem nog maar 1 keer eerder gezien, en dat was een heerlijk divers setje. Ook dit keer was niets weer minder waar, veel van zijn eigen platen gehoord, wat erg leuk is omdat je ze eigenlijk verder nooit hoort. Ook hier weer enkele nieuwe platen die ik geen naam kon geven. En toen gebeurde waar ik heel erg opgehoopt had, Chemical! Gauw me biertje aan de kant gezet en helemaal naar de klote gegaan. :D Toen dacht ik laat ik eens gek doen, en ben ik nog even blijven staan voor DBSTF. Heb ze samen met Khadber(?) dacht ik even een kansje gegeven. Kan me nog wel herinneren dat het begin niet mis was opzich, kan helaas niet meer naar boven halen welke tracks het waren op Give it Up na. Maar ben 15 minuten blijven staan voor ze, dus het was niet zo verkeerd. :P Toen maar weer naar Insomnia gegaan voor Kodex uiteraard. Op een of andere manier kunnen zijn tracks me thuis niet echt boeien, en dat doen ze live ook niet. Maar goed het was nog altijd tig keer beter als DBSTF natuurlijk. En de tracks die hij draaide die niet van hem waren wel super dik, kan me Fear Reigns Today nog wel herinneren. En toen kwam de act waar ik de meeste verwachtingen van had, Radical Redemption; al zijn tracks zijn namelijk kei harde pareltjes en het grootste deel moest wel Minus is More werk worden. En al deze verwachtingen werden waar gemaakt! Was kei hard raggen zonder eind dit, alleen jammer voor hem wat aan het begin van zijn set gebeurde tijdens The Demand! En mixwerk liet af en toe ook nog wel eens te wensen over, maar wat beukte hij toch verschrikkelijk doorzeg. Toch wel knap hoeveel tracks hij al heeft op relatief korte tijd trouwens. Deze set had mij aardig gesloopt dus ben heel even 10 minuutjes gaan zitten aan het begin van The Machine. Heb tijdens het zitten het Decibel Anthem nog voorbij horen komen, hij viel op dat moment best tegen. En toen ik weer naar Insomnia wilde gaan viel er opeens een lange stilte bij de set van Zany, geen idee wat er aan de hand was ben ook doorgelopen. Toen ik terug kwam was het erg leeggelopen bij Insomnia stage, aan ruimte geen gebrek in ieder geval! Nou zou ik toch niet alle tracks van The Machine kunnen herkennen, maar dit waren er wel heel weinig, moet en zal vooral veel albumwerk geweest zijn. Maar wat een heerlijk stijltje heeft deze man toch, en wat een heerlijke drive geeft zijn setje mee. Ook super dat hij zoveel aan zijn uitstraling gedaan heeft, en je kunt nu toch echt niet meer bewaren dat hij nog als een lamzak achter de decks staat. Na deze set gauw naar de Donkeys gesneld, gelukkig geen kopie van hun laatste setjes dit keer! Heb nog nooit zoveel kippenvel gehad op 30 minuten, ook mooi dat in tegenstelling tot Intents nu wel het geluid erg fijn was bij de Donkeys. :) Daarna blijven staan voor B-Front & Ran-D die heel verrassend nog maar eens een keer opende met Rebirth. Maar goed, geen reden tot klagen want voor de rest was het echt weer top zoals we van deze mannen gewend zijn. Die Inner Creativity edit vind ik toch wel wat hebben trouwens. Planning was om halverwege deze set weg te lopen naar Insomnia voor Thera vs Degos & Re-Done, maar ik was daar echt niet meer weg te slepen en we zijn tot het einde bij hun gebleven. Daarna nog wel gauw naar Thera vs Degos & Re-Done gegaan voor het laatste 45 minuutjes beukwerk. En beukwerk, dat kregen we wel! Wat een geweld zeg, echt heerlijk om je laatste beetjes er uit te gooien. En normaal vind ik Hardcore op het einde echt helemaal niets maar ik kon het nog aardig waarderen deze keer. :thumbsup: Na deze set nog even naar de Mental Theo & Charly Lownoise gegaan voor de afsluitshow die niet veel voorstelde als je bij die van Defqon was geweest vorige week natuurlijk. :P En toen richting de bus gekeerd, die overigens een groot drama was om terug te vinden...

+ en - punten
+Klein opgezet, alles dicht bij elkaar
+Geluid was vaak heel goed te doen
+Aankleding stages
+Sfeer, al hoe wel ik bij Ran-D vs B-Front soms wel werd aangekeken alsof ik bezeten was
+Sets, kan geen slechte set noemen!
+Alle bekende mensen
+Veel artiesten in het publiek als liefhebber
+Opgelopen schade van DQ ruimschoots weer ingehaald
+Kan me amper tracks herinneren die dubbelgedraaid zijn

-Bus terugvinden
-Smerige WC's
(-)De dames wc per ongeluk inlopen. :$
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:48 

Bierkoning

stefaneke schreef:
Pommer schreef:

Is bijna altijd? :$

Jah weet ik maar normaal draait ie ook nog wel een beetje mee volges mij, maar nu stond ie gewoon letterlijk de hele set te mc'en :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:49 

Hardtraxxer

G1LL schreef:
+ Decibel Anthem (Las hierboven dat iemand zei dat deze tegenviel, ik vond 'm super dik!)

Of nie dan!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 15:50 

Forever Alone Jowan...
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:03 

Hardtraxx Veteran

Hing echt een super sfeer bij de Insomnia :yes:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:42 

Lol :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

Haha Geck-O met Willy om. xd
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:49 

Donateur

Nando schreef:
Haha Geck-O met Willy om. xd

:cry:

ziet er wel uit alsof ik heel veel heb gemist :cry: FUU
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:50 

ik heb serieus 2 blaren gekregen... omdat ik geen sokken aanhad..

1 aan de zijkant van me kleine teen, fucking zeer, maar is er helemaal af
en een helemaal plat gestampte onder mijn voet
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 16:59 

http://yfrog.com/z/hsem0psqj

mooie foto van Rossum uit
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:02 

Donateur

robkuh1990 schreef:
stefaneke schreef:
BTW, dat groepje van DJ Thera op het einde met die zitzak :P.

Ja, kut, ik lag onderop xD... is nog foto van gemaakt dacht ik... En de bewaking maar kijken van WTF is dit xD

Oh btw:
Ik heb gezien/gesproken:
Stefaneke,
PNXRMX,
biscuit,
XtD,
Pommer,
DaveyTL,
modernization,
Martin,
Chukkels,
Olijfboompje,
Rik,
RobertV,
Josh-T,
PaulvG,
GILL,
MrAzura

Toch nog aardige lijst

Mij heb je ook gezien ;) stond met daveytl steeds, had wit t-shirt an en korte broek :thumbup:
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:08 

Donateur

stefaneke schreef:

Lol :P

wie is dat op 0.45 ? die zie ik echt op elk feest xd
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:24 

Pete schreef:
robkuh1990 schreef:
stefaneke schreef:
BTW, dat groepje van DJ Thera op het einde met die zitzak :P.

Ja, kut, ik lag onderop xD... is nog foto van gemaakt dacht ik... En de bewaking maar kijken van WTF is dit xD

Oh btw:
Ik heb gezien/gesproken:
Stefaneke,
PNXRMX,
biscuit,
XtD,
Pommer,
DaveyTL,
modernization,
Martin,
Chukkels,
Olijfboompje,
Rik,
RobertV,
Josh-T,
PaulvG,
GILL,
MrAzura

Toch nog aardige lijst

Mij heb je ook gezien ;) stond met daveytl steeds, had wit t-shirt an en korte broek :thumbup:

Ah okee... zoals ik al zei.. ik ken niet iedereen, nu wel een hoop!
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:25 

Hardtraxx Veteran

Fuck Loudness, Insomnia is de stage waar artiesten echt de grenzen van hardheid verkennen. :)

Ook een goede plus: Weinig drugsgebruik.
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:28 

Bierkoning

@ Pete had dat ff gezegd, ik dacht dat je gewoon een random maat van Davey was :P
Bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:29 

Aangekomen met de bus in Tilburg hadden we veel te lang mogen wachten op de pendelbus naar Beek en Donk. Ik kwam op het station Khadber en Harry tegen, even mee staan praten en toen m'n vrienden (Giel H, Timmer, djshag en nog wat andere) achteraan gegaan om bij de opstapplek voor de bus te gaan staan. Staan we daar met een grote groep, uiteindelijk stapt er maar 1/3e in omdat de overige 2/3e blijkbaar er niet aan hadden gedacht dat je de bustickets van te voren moest kopen op internet. Dus wij vertrekken met een bijna lege bus naar Beek en Donk. De reis leek overigens wel erg lang te duren. Eenmaal aangekomen had de bus zich geparkeerd en wij mochten dat kut eind door Beek en Donk lopen. Ons gemeld bij de ingang voor personen die op de gastenlijst stonden en dat ging allemaal vlotjes, waarna de waardeloze controle volgde. Een keertje aaien en je portemonnee teruggeven (zonder te controleren) was alles. Maar goed, wij waren binnen. Kluisje gehuurd en munten gehaald, de groep bij elkaar gehaald en richting Insomnia stage gelopen. Onderweg kwamen we Styl0w en een maat van hem samen met RobertV tegen. Na een kort gesprek doorgewandeld naar de Insomnia stage, maar onderweg daar naartoe stonden we versteld van de visuele pracht van de Dedicated stage, prachtig! Ik heb ook nog nooit een stage gezien waar de DJ zo hoog staat. Hier kan Defqon.1 lang niet tegen op! Maar goed even bij Mind.Illusion en San Miquel gekeken om daarna djshag te zoeken op de main. Audio Addicts draaide wel lekker, Oxygen op het eind. Volgens mij kwam ik tijdens deze set Karel nog tegen die me wat uitlegde over de stage. Hierna kwamen Tartaros & Zero Sanity. Dikke platen gehoord, zoals Dark Age. Ondertussen even bij Frequencerz gekeken, daarna weer terug naar de man. Het begin van Krusaders meegemaakt, die openenden volgens mij met een nieuwe plaat van hun (die platen van hun zijn zo enorm herkenbaar door die kicks). Rond 17:30 naar de Insomnia gelopen waar ik RobertV tegenkwam en het geluid nogal tegen bleek te vallen. Op de foto geweest met de helft van Hardtraxx, maar ik had geen zin om met iedereen te gaan meeten. Wel een paar mensen gesproken (o.a. Vik maar die zie ik zo vaak) maar geen baanbrekende gesprekken gevoerd. Na het geknal van The Geminizers even bij Adaro gestaan maar ik had honger en ging een broodje halen waarna ik bij Digital Punk met mijn groiep uitkwam. Heerlijke platen, die remix van Neophobia, die edit van Inner Creativity en nog een heleboel ander puik geknal (Drop The Pizza natuurlijk ook weer). Toen toch maar een paarse zelda genomen, waar ik eigenlijk binnen 10 minuten weer spijt van kreeg. Nog overwogen om het uit te kotsen maar dat lukt eniet echt. Hierna Slim Shore meegepakt, draaide heerlijk! Jack of Sound nog gesproken, en gevraagd waaraan ik zijn nieuwe track met B-Front zou kunnen herkennen (langzame bassline zoals in D.O.N.K.E.Y.). Hierna kwam DBSTF, die volgens mij openden met een nieuwe track. Waarna Rockin' Your Mind snel volgde. Vond dit allemaal maar cheesy en ben snel naar Kodex gevlucht. Sloopte de Insomnia stage. Die heerlijke bootleg van Pounding Senses nog gehoord. Hierna nog wat van Mighty Fools meegepikt en daarna teruggekeerd naar Insomnia, en daar Radical Redemption nog meegepikt. Even bij The Machine gestaan maar daarna toch snel naar Zany gegaan. Tegen het einde weer terug naar The Machine, daar nog goed losgegaan. Alphaverb kwam er nog aan lopen met de CD van de nieuwe collab van hen (wie probeerde die cd nog voor de grap te jatten?). Maar toen kwam ik erachter dat het al tijd was voor de Beek en Donkey Rollers en ben ik daar dus heen gevlucht. Samen met mijn vriendengroep weer kei hard losgegaan door deze helden. Was een van de prachtigste sets van de avond. Totaal verliefd op hun sound. Die nieuwe Donkey Rollers plaat, die editjes weer, Immeasurably... Het was allemaal zooo prachtig. Die gast met dat Mind.Illusion shirt nog gesproken, die alle hardtraxxers homo's vond. Het begin van Zany & B-Front nog meegepikt. Dit was maar wat slappe meuk dus na een tijdje gevlucht naar Thera vs Degos & Re-Done. Wat een set! En wat een gekken! Zeer vermaakt hier! Iedereen knalde los. Die theracords sound komt live echt het beste tot zijn recht. Nog met zo'n franse gast gepraat. Na deze set was ik helemaal gesloopt, nog watermeloenen en waterijsjes gehaald. Na deze eindbazen teruggekeerd naar de main, waar die saaie set van Charly & Theo zich voortzette. Ik had het op dit moment erg in mijn rug en was misselijk geworden door dat waterijsje. Mijn jas gehaald en Thera nog gezien die met een paar gasten van die zitzakken naar elkaar toe aan het gooien waren (veel zitzakken gesneuveld die dag). Nog even bij de house mainstage gekeken en toen maar die drukte bij de Dedicated in gelopen om mijn groep te halen om de bus te gaan halen en de onvermijdelijke drukte te vermijden, wat dus niet gelukt is. Maar goed jassen gehaald, sleutel ingeleverd en kotsmisselijk naar de bus gelopen. Nog over een sloot moeten springen (en vol verwachting toekijken ofdat er nog iemand hierin faalde). Mijn maag een plezier gedaan en overgegeven in wat bosjes. Heel beek en donk stond overigens aan straat met een biertje in hun hand te kijken naar die parade van mensen die onderweg naar de bus waren. Na wat gezoek onze bus naar Tilburg gevonden, geen lijstje controle of iets en uiteindelijk met hoogstens 20 man in die bus naar Tilburg gereden. Half geslapen in de bus, bij het centraal station uitgestapt en daar dus nog een gast tegengekomen die lag te slapen tussen wat karretjes die er overduidelijk niet uit zag als een zwerver, maar een partyganger die net iets te ver gegaan was. Bewaking gewaarschuwd maar hun kon het niet boeien dus die gast wakker gemaakt, waar geen contact mee mogelijk was. Daar tegen de muur hijgend achtergelaten want onze taxi was er. Thuis afgezet en meteen in bed geploft.

Plus-punten
- Stages
- Aankleding
- Insomnia Stage
- Sfeer
- Het geluid over het algemeen
- Zitzakken
- Weinig dagjesvolk

Min-punten
- Duur voedsel
- Het geluid bij Sasha F

En nog wat meer dingen

Overigens, de waardeloze controle vond ik eigenlijk niet erg.

@ Dakpan :$
Vorige  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten