Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:06 

Hardtraxx Veteran

Pete schreef:
Citaat:
Tja, ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk. Een feestje maak je zelf, althans ik meestal wel. Als je lekker stil wil staan is dat niet mijn probleem.

Ik stond ook veel stil :( , baalde ik verschrikkelijk van. Kutenkel, later toch maar besloten om m'n enkel kapot te maken. Geen spijt van gehad :$

Zal de baas leuk vinden :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:08 

Donateur

Jurheinen schreef:
Pete schreef:
Citaat:
Tja, ik kan er alleen maar om lachen eigenlijk. Een feestje maak je zelf, althans ik meestal wel. Als je lekker stil wil staan is dat niet mijn probleem.

Ik stond ook veel stil :( , baalde ik verschrikkelijk van. Kutenkel, later toch maar besloten om m'n enkel kapot te maken. Geen spijt van gehad :$

Heb ik vorig jaar 1 keer gedaan, met een gekneusde enkel weg gegaan en gaan stampen.. 3 weken lang niet kunnen lopen erna :/ dan denk je toch 'was dit nou nodig!!@!@!@!'
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:09 

Artiest

[youtube]http://youtu.be/MYD79I9zmZM[/youtube]

Ga je naar WISH Outdoor.. Kom je deze vent tegen.. :) Wel een heldig feest..!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:13 

Hardtraxx Elite

modernization schreef:
Ik vond de sfeer op de main ook zooo kut, was tijdens The Machine weggegaan om even bij Zany te kijken. Dus stond nog keihard te gaan op zany, en iedereen zat me aan te staren van wat doe jij nou? Ook dat al die mensen tegen je aanlopen word je goed ziek van, je ziet toch dat ik niet stilstaat. Heb menig biertjes uit mensen hun handen geslagen, omdat ze zo nodig door 2 losgaande mensen(die zowat schouder aan schouder stonden) hun weg wilden voortzetten.
Tjaa, zo creëer je ruzie, maar ik heb geen achteruitkijkspiegel, dus hou maar rekening met mij. Had ie wel gelijk in vonden de meeste.

Op de main was het inderdaad niet erg leuk om los te gaan. Toen B-front for the girls er op gooide(die Ran-d vervolgens helemaal moest dood teasen met the new shit :sick: ) had ik even mijn los-ga-momentje. Tijdens het losgaan stuikelde er een opgepomte, te cool om een shirt te dragen, onder de drugs zittende kleerkast over mijn voeten en viel vervolgens tegen zn eigen vriendin aan. Vervolgens kreeg ik tijdens het overige deel van de track gebaren en verwijten dat ik eens wat rustiger aan moest doen, terwijl ik gewoon keurig op dezelfde plek bleef staan en niet wild met mn armen/ellebogen om me heen aan het maaien was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

The Vision schreef:

Fixed :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:15 

Hardtraxx Veteran

Sainen schreef:
modernization schreef:
Ik vond de sfeer op de main ook zooo kut, was tijdens The Machine weggegaan om even bij Zany te kijken. Dus stond nog keihard te gaan op zany, en iedereen zat me aan te staren van wat doe jij nou? Ook dat al die mensen tegen je aanlopen word je goed ziek van, je ziet toch dat ik niet stilstaat. Heb menig biertjes uit mensen hun handen geslagen, omdat ze zo nodig door 2 losgaande mensen(die zowat schouder aan schouder stonden) hun weg wilden voortzetten.
Tjaa, zo creëer je ruzie, maar ik heb geen achteruitkijkspiegel, dus hou maar rekening met mij. Had ie wel gelijk in vonden de meeste.

Op de main was het inderdaad niet erg leuk om los te gaan. Toen B-front for the girls er op gooide(die Ran-d vervolgens helemaal moest dood teasen met the new shit :sick: ) had ik even mijn los-ga-momentje. Tijdens het losgaan stuikelde er een opgepomte, te cool om een shirt te dragen, onder de drugs zittende kleerkast over mijn voeten en viel vervolgens tegen zn eigen vriendin aan. Vervolgens kreeg ik tijdens het overige deel van de track gebaren en verwijten dat ik eens wat rustiger aan moest doen, terwijl ik gewoon keurig op dezelfde plek bleef staan en niet wild met mn armen/ellebogen om me heen aan het maaien was.

Knap dat je met zekerheid kan zeggen dat er sprake was van drugs.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:19 

Hardtraxx Veteran

The Vision schreef:

Nee nog erger: ga je naar een kleinschalig feestje in het zuiden van Nederland, kom je een stel stampers uit Kampen tegen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:20 

Hardtraxx Elite

mrazura schreef:

En waarom is dat dan knap?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:21 

Hardtraxx Veteran

Ik kreeg tijdens Adaro de vraag of ik ooit een keer bij mijn handbalclub gehandbald had. Bleken het gasten te zijn waar ik een jaar of 5 geleden tegen gespeeld heb. Heel grappig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:22 

Hardtraxx Veteran

Er waren echt zo ontiegelijk veel fucking lekkere wijven op dit feest he :oh: . Serieus.

Voor de rest:

+ Solutio & The I's
+ Radical Redemption
+ Donkey Rollers
+ Zany

- niet optimaal kunnen vermaken door persoonlijke omstandigheden :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:23 

Bierkoning

Sfeer was idd niet al te best op de main, ik stond ook een partij gek te doen tijdens Donkeys en iedereen zat me maar een beetje aan te staren, vooral van die wijven die daar een beetje mooi aan t doen zijn...
Pete schreef:
Citaat:

Jah ik dus ook, kutkramp >.< Althans, ik kon niet meer stampen, alleen nog maar springen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:23 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
mrazura schreef:

En waarom is dat dan knap?

Waar baseer je dat op? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:31 

Hardtraxx Elite

Zijn co-ordinatie was niet echt goed te noemen, zijn pupillen waren enorme zwarte gaten, hij knipperde ontzettend veel met zn ogen, hij had geen shirt aan (terwijl het toch niet echt warm was) en tijdens het sms (of iets anders met zn mobiel) leek het alsof hij het niet echt duidelijk kon zien want hij las want hij pastte de afstand tussen de mobiel en zn ogen steeds aan.

Krijg je zo een beetje een beeld van hetgene dat ik heb gezien, of moet ik die vent nog via "social media" gaan opzoeken en het hem gaan vragen of hij aan de drugs was?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:34 

Hardtraxx Addict

Sainen schreef:
Zijn co-ordinatie was niet echt goed te noemen, zijn pupillen waren enorme zwarte gaten, hij knipperde ontzettend veel met zn ogen, hij had geen shirt aan (terwijl het toch niet echt warm was) en tijdens het sms (of iets anders met zn mobiel) leek het alsof hij het niet echt duidelijk kon zien want hij las want hij pastte de afstand tussen de mobiel en zn ogen steeds aan.

Krijg je zo een beetje een beeld van hetgene dat ik heb gezien, of moet ik die vent nog via "social media" gaan opzoeken en het hem gaan vragen of hij aan de drugs was?

Om voor die 100% zekerheid te gaan kun je dat wel het beste doen, ben je met 99% tevreden dan kun je het hier bij laten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

The Vision schreef:
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=MYD79I9zmZM&feature=share[/youtube]

Haha humor filmpje. Grappig dat ik opeens naast je stond tijdens Donkeys. :P

Pandorum 2011 knalde in ieder geval lekker op de Insomnia, alleen jammer dat het geluid toen niet optimaal was.

Hardtraxx Elite

Voor mij is het 100% zeker.

Donateur

Ik was er pas heel laat ivm werk, maar heb daarna nog volop van het feest genoten. Echt geen spijt van dat ik nog ben gegaan, hier werd heldiger gedraaid dan op alle feesten waar ik dit jaar ben geweest bij elkaar :worship:

Goed, de dag en sets:

Kwam om half 7 aan, wil gelijk een kluisje halen want ik had een behoorlijk volle tas bij me... ja sorry meneer uitverkocht. Behoorlijk lompe inschattingsfout van de organisatie, d'r waren ook echt nauwelijks kluisjes aanwezig. Hopelijk verbeteren ze dat volgend jaar, zoiets vind ik echt niet kunnen. Gelukkig kon ik mn tas uiteindelijk in James z'n kluisje kwijt, vraag me niet hoe maar het paste net...

Heb uiteindelijk de 2e helft van Adaro's set nog redelijk meegekregen. Sloot behoorlijk hard af met op het einde enkele hardcoreplaten uit de 2000-tijd (Atmos-fear, King Of Pain, Thrillseeka)... behoorlijk gewaagd als je het zo leest, maar het paste eigenlijk prima binnen de raw-hardstyle-gedachte. Hij gooide het tempo ook verder niet heel erg hoog ofzo, gewoon een BPM of 155 maximaal. Sprak m daarna nog even en hij wilde blijkbaar nog Haunter Of The Dark draaien na die hardcore-nummers, maar hij had het net niet goed uitgerekend qua tijd en dus moest stoppen voordat hij die plaat kon draaien.

Ben toen met James en Daniël naar Slim Shore gegaan aangezien wij niks met Solutio & The I's hebben. Was een typische Slim Shore-set. Hij opent altijd met wat melodieuzer spul en ongeveer halverwege gaat ie volgas met een hoop afbeukers achter elkaar. Al met al was het wel een leuke set op zich. Ik vond z'n melodieuzere nummers niet echt geweldig: This Is Who We Are, Ansarat en die TBA (wss een B-Front & Slim Shore)... maar idd, halverwege gooide hij Kick It To The Bone erop en vervolgens Countdown, Dominator, Chemical, en Yeah! De meest geniale run van de avond!! Hij sloot wel wat matig af met wat energiekere tracks maar wel meer platen die hij beter voor de bovengenoemde had kunnen draaien (Charger en nog zo'n nummer), niet slecht maar qua opbouw vond ik het wat vaagjes. Toch jammer dat hij niet vaker geboekt wordt, hopelijk gaat er straks wat meer vaart in zitten.

Daarna ff wat wezen eten en met James en Mandi meegelopen naar Mightyfools, dit soort shit is dus helemaal niks voor mij. Wat een langzame kutmuziek haha, sorry. Ik moet knallen op een feest en niet met mn heupen wiegen. Dus teruggelopen naar Insomnia en nog wat van Kodex meegepikt. Moet zeggen dat die het niet slecht deed, en draaide een paar nummers die ik werkelijk nooit had verwacht. Kwam dus ineens Public Enemy #1 van The Masochist langs, die is zoooo dik! Ook nog Pounding Senses Bootleg Stereo Killah, Paranormal Activities en wat onbekende nummers gehoord die wss van hem waren. Moet zeggen dat Kodex z'n spul live beter klinkt dan thuis, waar ik de nummers heel erg zwak afgewerkt vind overkomen.

Uiteraard blijven staan voor Radical Redemption, de nieuwste Minus is More-beukmachine. Moet zeggen dat dit een redelijk voorspelbare set was met heel veel Crypsis/MiM-spul en zijn eigen nummers. Het klapte er wel lekker op iig! En ik weet niet of ie nog afsloot met Brutal, want we zijn vlak voor het einde naar Zany gelopen. Is ie trouwens per ongeluk op het verkeerde knopje gekomen toen hij The Demand aan het inmixen was? Klonk erg vaag iig xd Mixwerk was voor de rest gewoon prima. Maar die gozer moet echt wat doen aan z'n kicks. De bass was sowieso een beetje te afwezig bij de Insomnia-stage, maar bijv Torture Murder & Cannibalism... daar zit echt totaal niks in :/

Iedereen bleef natuurlijk voor The Machine, ik wilde hoe dan ook naar Zany, dus samen met G1LL naar de main gegaan vooraan. Ondertussen nog het einde van Psyko Punkz meegekregen, precies op het juiste moment! Want hun allerlaatste plaat was Bass Mechanics :love: Kan er geen genoeg van krijgen.
Maar goed Zany. Openen met Bruno Mars, kots kots kots, daarna Decibel Anthem gedraaid, nog 2 platen waar ik weinig aan vond en ondertussen kapte de laptop van Zany er ff mee en ging er van alles mis met het mixen. Net voordat ik ontzettend hard wilde balen van deze set begon alles het weer normaal te doen, inclusief Zany zelf. Want de drie kwartier hierna waren on-ge-lo-fe-lijk ZIEK! O.a. Pwoap (Live mix), Dial T for TNT, World On Fire, Symphonic Feedback (Titan remix), The Shade, Furious, Son Of Torture, Oldskool... deze man blijft een koning. En alsof het nog niet genoeg was: afsluiten met fucking Psychedelic Trip en Back Again! Na deze set kon je me echt opvegen en dan moest ik nog 2 en een half uur, bij mensen die nóg harder zouden draaien...

Donkey Rollers konden me ff gestolen blijven, dus ben weer terug gelopen naar Insomnia voor Chris One. Die begon z'n set al heel "rustig" met Arise-remix hehe. Tsja, wat deze gast allemaal erop gooide was wel echt snoeihard, maar wel ontzettend zonde dat zijn nieuwe nummers niet werden gedraaid. Had heel erg graag die Bitcrusher-remix live willen horen. CD'tje vergeten ofzo? Maar het was ook zonder die nummers onwaarschijnlijk vet! Als ik zeg dat zijn opbouw goed was en hij als 3e plaat ofzo al Haunter Of The Dark draaide, weet je wel hoe laat het is haha. Wat ie verder nog draaide: een mash-up van Remember Me en Midnight Freaks (niet echt bijzonder live), TAT - Track Addicted (Zatox remix), Proud To Be Loud, Killshot en op het einde Psycho. Maar het ziekste was natuurlijk dat de laatste track niet Psycho was, maar WHO WANTS THIS :worship: :worship: Wat een zieke track blijft dat toch, als ik er alleen al aan denk spring ik weer uit mn stoel en maak ik mn lichaam helemaal kapot van het los gaan op dit nummer. Genieten! Puntje van kritiek: zijn mixwerk: vaak traag en heb zo hier en daar een oude sneltrein langs horen komen... Het was dat zijn platenkeuze hard was en het tempo qua BPM behoorlijk hoog dat ik me niet zo heb gestoord aan het trage mixen, maar dat kan zeker beter!

Een pijngrens had ik nu iig al lang niet meer, dus was helemaal klaar voor Thera vs Degos & Re-Done. Als je denkt dat het niet meer zieker kan, openen deze heren met The Sexual Thrill. En de hele set lang ging het alleen maar zo door. Ik heb in die bijna anderhalf uur alleen maar snoeiharde ragplaten gehoord, of ze nou van Thera kwamen of van D&RD. Ik was ontzettend blij dat ik deze keer geen pillen op had, nu realiseer ik me pas écht hoe hard die platen van Theracords live gaan, wat bijv. Do The Happy Face en Outside The Box ziekelijk hard zijn! En Help Help (Geck-O mix) is echt een hele vette plaat! Uiteraard kwam op het einde Trespassing weer voorbij, gevolgd door een onbekend nummer met een hele lompe bass en Done. Echter was het toen pas 1 uur dus ze moesten nog een kwartier, en dat kwartier vulden ze in met geweldige hardcore-platen! Tommyknocker - Demolition, Dione - Eye Of The Storm, een Promo/D-Passion plaat (dacht ik?), Prednison Attack... en als kers op de taart ging Degos een liedje voor ons zingen, gevolgd door de heerlijkste afsluit-track van het moment: Oh My Sun van Art Of Fighters! Toen was ik wel echt gebroken, dat kon ik gewoon niet meer bijbenen haha.
Een meer dan waardige afsluiter van de Insomnia-stage, toch bizar dat ze de echt ontzettend harde afsluiter van Chris One al na het eerste nummer overtroffen qua hardheid en zo foutloos 75 minuten door gingen. Petje af heren!

Voor mij was het hiermee gedaan, en in die happy hardcore van CL en MT had ik ook geen zin meer nadat ik net zo gruwelijk hard ben verkracht door enorm harde hardstyle. We waren om half 2 weg, was dus lekker relaxt met wegrijden enzo.

Over het feest:
+ Heel erg veel goeie sets gehoord
+ Geluid bij de mainstage (zuiver, hard, lekkere bass)
+ Aankleding, decoratie, lichtjes. De main was indrukwekkend!
+ Barren
+ De sfeer bij de Insomnia-stage, mede dankzij de aanwezigheid van alle artiesten/residents die net zo hard los gingen als het publiek. Dit overtrof voor mij de Theracords-stage op Ground Zero!
+ Locatie was prima, alle dope stages op kruipafstand.
+ Zelden zo veel mooie vrouwen gezien op één avond.

- Tam kutvolk op de mainstage. Alleen vooraan was oké.
- Beetje schel geluid bij de Insomnia-stage. Hoorde dat het geluid behoorlijk wisselvallig was daar.
- Te weinig kluisjes
- Muntverkoop per pin. En de muntjes zelf waren ook zaad, bonnen zijn niet meer van deze tijd en irritant.
- Bavaria. Baco voor 5 euro ipv 7,50 was een prima alternatief gelukkig.

Vond het verder echt een geweldig feestje. Als ze volgend jaar weer zoiets neerzetten met een vergelijkbare line-up ben ik er sowieso weer bij! Dit vond ik iig stukken leuker dan het zwaar overschatte Intents :) Wat heet... ik vond het eigenlijk zelfs vetter dan Defqon!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 19:45 

Hardtraxx Elite

Zero Sanity & Tartaros op de main:

1. Tartaros - T.B.A. [CD-R]
2. Zero Sanity - Stars [CD-R]
3. Tartaros - The Embrace [CD-R]
4. Geck-O - Dancing Machine (Reverse Banana Edit) [Theracords]
5. Noisecontrollers - Gimme Up! (Zero'z 1-Up Mash-Up) [CD-R - Digital Age]
6. Showtek ft. Lexi Jean - Music On My Mind [DMW]
7. The Vision & Tartaros - History Of Life [DWX]
8. Zero Sanity - Solar [CD-R]
9. The R3bels - The Shine [Italian Hardstyle]
10. Headhunterz - Psychedelic Sunshine [CD-R - Scantraxx Reloaded]
11. Scope DJ - Rock Hypnotic Again (2011 Refixx) [Scantraxx]
12. Builder - Her Hardbeat Market Voice (Zero'z Mash-Up) [CD-R - Dance Pollution]
13. Beat Providers - Firebird [CD-R]
14. Zero Sanity - HIDT (Dus We Gaan Nog Niet Naar Huis Bootleg) [CD-R]
15. Juized - State of Matter [CD-R]
16. Atmozfears - Take Me Away (Dubstyle Edit Mix) [CD-R - JDX Music]
17. TNT - First Match 2011 [Titanic Records]
18. Zero Sanity & Tartaros - Naked [CD-R]
19. Tartaros - Dreams May Come [CD-R]
20. Stereotuners - Dangerous Beast [Hardcopy]
21. Tartaros - Dark Age [CD-R]
22. Josh & Wesz - G-Force [Hardcopy]
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:04 

Donateur

Jurheinen schreef:
Pete schreef:
Citaat:

Haha Draak, heb week vakantie. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:06 

Hardtraxx Veteran

Owh, weet ik toch veel! :P Heb je nog wel een dansje voor me gemaakt? :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:12 

Hardtraxx Veteran

Zwaar leip feestje! :bomb: :bomb:

Een klein Verslagje:

's Ochtends om 6 uur begonnen met werken, tot 4 uur. Daarna richting Oisterwijk voor de bus richting Beek en Donk. Eenmaal aangekomen kon ik meteen doorlopen, was dus binnen 10 sec binnen, ideaal! De rest was er al, dus die even gezocht bij Dedicated (duurde nog geen 2 min). Digital Punk was toen zijn laatste plaatjes aan het draaien, klonk niet verkeerd

Ik ben naar Solutio & The I's gegaan, man wat sfeertje. Lekker veel ruimte daar, heerlijk! Half uurtje daar lekker staan beuken! Ook al hadden wij Q-Music op de heenweg, ik hoefde er echt niet meer in te komen, meteen vol erop! Maar ik kon het eigenlijk niet laten om niet naar Slim Shore te gaan, dus terug naar de Main. Man wat draait die gast lekker, snap niet waarom hij zo weinig op feesten staat geboekt. Toffe tracks (Bij Chemical ging ook ff een knop om) en leuk mixwerk, Echt heel gaaf!

Toen besefte ik eigenlijk al dat dit me toch een heel ruig feestje ging worden, dat kwam ook uit!

DBSTF werden aangekondigd, dus naar de insomnia gelopen, daar was Kodex net begonnen. Dat was genieten man, aparte stijl heeft die man, ik kan dat zeker waarderen. Maar toen was het tijd voor Mightyfools, jullie zullen wel denken: WTF!?! Maar voor wie dit niet kent, ga zeker een keer kijken en geef het een kans. Samen met Floris en Sjors (Dj Shag) lekker staan te Rocken! Dat was heerlijk, vooral met zo'n geluid. Die bas bleef gewoon in je ribben na trillen, Electro van goed niveau! Alleen daar stond echt de slechtste MC Ever, Constant: We Are, Your Friends enz enz, Heeeee HOOOO en Waar is dat Feestje, hier is dat feestje. Man wat een aanfluiting! Waar was Mc Apster? Die hoorde er eigenlijk te staan volgens mij?!? ging even wat eten + pissen, sprak ik Sjors nog, had ik de Dubstep op het einde gemist. Was wel ff baal momentje >.<

Zany was al begonnen toen ik daar aankwam bij mijn groepje... Decibel Anthem, Die Sky High Mash Up, Back Again, Furious en dat aangevuld met het standaard Fusion werk. Bij de nieuwe track van Jack Of Sound bleef de computer hangen ofz, echt balen (Stond paar meter langs me: Vertelde dat dat zijn nieuwe track was). Ik dacht al, als het maar geen Titan situatie wordt. Maar dat viel gelukkig mee! Ik vond het mixwerk echt bagger slecht, sorry maar heel dat computer mixen is echt niks. Je kunt er miss veel meer dingen mee, maar dat past gewoon niet bij hardstyle! Na deze set, set op Euphoria en het Titan probleempje, hoop ik toch echt dat ze weer terug op de CDJ's gaan.

De act, ja: Donkey Rollers! Op Intents was dat al super, maar dit geluid was 10 x zo goed, dus het kon niet meer fout gaan. Besloten om voor deze set onder het eten ook mijn oordoppen uit te doen, speciaal voor dit half uurtje. Ik heb me toch staan stampen, wat een set! Gewoon afsluiten met D-O-N-K-E-Y, zoals het hoort, pfff dit was echt bizar!

Toen ben ik even gaan zitten omdat ik last had van mijn rib of zij, ik weet niet wat het was... Na een kwartiertje was het nog niet weg, ja dan maar gewoon doorgaan. Mijn groepje weer opgezocht bij B-Front & Ran-D en doorgegaan. Na een tijdje was het over, gelukkig! ^^ Die set was trouwens niet echt speciaal, heel voorspelbaar. Wel lekker, maar toch...

Tijd voor Thera en Degos & Re-Done, wat een geweld! Vieze kicks bleven maar om je oren vliegen... Breaks, nauwelijks gehoord! Zagen op het hoogste niveau, super dit! Helaas teruggegaan naar de het groepje bij de main (Charly & Mental), daar was het intussen tyfus druk.. Wat overdag eigenlijk best meeviel! Je kon tussen de breaks door dus echt niet losgaan, wat erg jammer was. De set kon me echt niet overtuigen, was meer in de trend van: Leuk einde aan een lied brassen door die cdj 1000 schijf terug te gooien en dan een nieuwe break starten.

Eindshow was wel grappig, beetje wazig staan te doen :P

Pluspunten:
- Donkey Rollers!
- Slim Shore
- Mightyfools
- Heel de Insomnia Stage
- Geluid
- Aardige medemensen (als je tegen iemand aanliep: Aah maakt niet uit jongen enz)!
- Stage! Lasers, licht en decoratie waren heel dik in orde!

Minpunten:
- MC in de Delisious Dutch (Man wat was die slecht!! Niet normaal)
- Drukte op de main laatste uur
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:17 

Timmer schreef:
Zwaar leip feestje! :bomb: :bomb:

:worship:

Next up, the Qontinent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:28 

Donateur

Jurheinen schreef:
Owh, weet ik toch veel! :P Heb je nog wel een dansje voor me gemaakt? :D

Zeker :) alleen toen ik hem maakte dacht ik niet aan je :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 20:30