En ik ben weer boven water.... (tijd om te studeren) maar eerst ff kort verslagje maken...
Oh Oh Oh Wish Events... wat heb je dit jaar toch uitgepakt. Een snoeigrote mainstage voor de house en de hardstyle. Goed aangekleed en wat was de show erbij toch goed.
En dan nog de Delicious Dutch, Sunshine Lounge, Bassie&Adriaan Caravan, Chique de Friemel, Disorted, Insomnia en Playboy Mansion.... wat hadden we toch veel keus dit jaar qua muziek.. Van dubstep in de caravan tot snoeiharde hardstyle bij de Insomnia...
Ik heb genoten, en geniet nog steeds... Voor mij was dit al HET feest van het jaar.
Alles klopte zowel het geluid, als de sfeer als de muziek!
Maar goed, verslagjes tijd.
Rond 2 uur afgezet door mijn vader, 10 minuutjes lopen en we waren bij het terrein. Nog even moeten wachten op andere vrienden die moesten parkeren maar het was allemaal goed geregeld. Door naar binnen met 9 personen. Het fouilleren ging echt nergens over helaas... wat voelen en nergens in kijken.. Niet echt positief.
Na binnenkomst kluisje geregeld, munten gehaald en even de stages gaan checken (het wel gebruikelijke rondje over het veld). Eerste biertje ging er al lekker in en met de house beats van
Funkmaster B. Door naar de Delicious Dutch waar
Paul Daniels redelijk wat techno-minimal-dubstep erin gooide... aardig genieten dus.
Na wat gehoused te hebben en daar mijn dosis voor het komend jaar te hebben gehad toch maar de hardstyle opgezocht.
Audio Addicts waren aan het warm draaien en gooide toch een lekker aantal plaatjes erin. Meteen zin om los te gaan en dus ook maar gedaan (alleen zo jammer dat iedereen je dan aankijkt of je al energie te veel hebt door de pillen)
Hierna naar de Insomnia gegaan voor
Mind.Illusion en San Miquel de paar nummertjes die ik gehoord had was er zoiezo een van 2Sidez... Heerlijk nummer maar goed, moesten weer verder vond de groep. Op naar de Disorted... hardcore, niet echt veel geweest die dag maar genoeg om te kunnen zeggen dat ik er "was" geweest.
Hierna hebben we de groep opgedeeld en ben ik naar
Frequenzerz gegaan... Tempo zat er al aardig in en ik kwam Biscuit en Daveytl al tegen... FF mee staan buurten. Even later sloot Josh-T ook aan bij mij (samen met maatje alex). Tijdens Frequenzerz nog met Jack of Sound gebuurt...
Bij
Sasha F ben ik maar is wat mensen gaan zoeken. Was me groep kwijt en ben dus maar wat gaan dwalen. Even broodje frikandel gehaald (ook honger) en wat stages gekeken.
Hierna was het tijd aan
The Geminizerz en ook meeting tijd... Heerlijke set, rauw... en wat een energie kwam er uit die heren zelf
Ik heb volgens mij: Pommer, XtD, Rik (die lange toch), G1ll, RobertV, Milan (ofzoiets), Modernization gezien (en nog hoop andere, maar namen raak ik snel kwijt). ook waren de residents aanwezig en was het een gezellige boel!
Ik heb het begin van
Adaro meegepakt en ben mijn vrienden gaan zoeken omdat we eten hadden ingepland. Ongeveer 2 uur bij elkaar gezeten, wat gerust en wat gebuurt. Hierna naar
DBSTF[/] gegaan. Nieuw spul, maar ook het oude (en ik ging weg op MMA, dus altijd lekker geplanned) Aardig wat nieuwe erin en ook een SUPER setje. Heerlijk mannen!
Ik ben hierna maar naar [b]Radical Redemption gegaan. Ik had hoge verwachtingen en die zijn ook allemaal waargemaakt. Knaller van een set met Chronic Counter (toch?) als afsluiter... Gas...gas....GAS gevuh!
Het was tijd voor Mr. Fusion of Sound.. ofwel
ZANY... Openen met Lighters en toen het Decibel anthem (zwaar onder de maat anthem voor zo'n festival). Hierna nog een aantal nieuwe en een paar oude klappertjes... ) Super setje dat wel.. Toen de Beek en
Donkey Rollers.. LIVE... Ze doen zoals het doen, en dat doen ze goed. Wat een set, knallend zoals je van hun verwacht.
Ben toch benieuwd hoe die BBQ is geweest van hun

Hierna kreeg ik echt een vreetaanval (komt door red bull bij mij) en heb ik zowel een broodje beefburger cocktailsaus (heerlijk) als een doosje penne riggatte bolognese (nog lekkerder en goed vullend) weg gekauwd en de laatste nummers van
Chris One mee gepikt.
Toen kwam het slotspektakel:
Thera vs Degos & Re-done. Tempo lag echt hoog.. Goddamn, Happy Face, Ding Dong, Sexual Thrill... en dan nog maar te zwijgen dat het tempo nog hoger kwam te liggen door de hardcore.. Oh My Sun!
Thera was weer eens zo gek als een deur... halve loudness taferelen kwamen weer naar boven, maar het was het allemaal waard, wat een amusement. Na afloop heb ik achteraan de eindshow van de main gekeken en nog even met Chukkels, Olijfboompje en Mrazura gebuurt (en nu niet meer moe? Azura

)
Vervolgens ook nog met Thera een biertje gedaan en een goed gesprek gehad over festivals en prijzen. (het komt er op neer dat hij het de prijzen hoog vind, maar er als artiest er weinig van merkt: Gratis entree, en krijgt betaald en je mag op festival zijn etc)
Hierna nog wat lol gehad met een zitzak. (did anyone say hoopje)?
Goede eindshow gezien (respect) en toen naar huis gegaan.. Rond half 4 thuis mijn bed in beland en heerlijk geslapen. Nu stik ik van de spierpijn in knie, rug en arm.. maar het was het waard.
Leuke dag al met al, en heb echt teveel bekenden (buiten HT om) gezien.... was echt genieten... en heb weer is wat leuke chicks gespot en nog wat mee gebuurt..
Toch nog even wat plusjes:
+ aankleding (house zag er goed uit... hardstyle ook... Heerlijk rauwe sfeer op de insomnia door aankleding)
+ setjes van: Geminizers, Radical Redemption, Thera vs Degos and Re-done, xany , donkey rollers en dbstf
+ thera, geweldige man... ook mooi gesprek mee gehad
+ sfeer (weinig to geen vechtpartijen en heel weinig dagvolk)
+ geluid (snoei hard en zuiver)
+ de hardstyle van de main die je niet hoorde bij de insomnia en andersom door de geweldige containers
+ het beschikbare eten, veel keus
+ Sitdown Moment Verkloter
+ Het weer (heerlijk zo, geen enkel moment shirt uitgehoeven, amar het nooit te warm hebben)
+ Pattern 2!
En nog wat minnetjes:
- Decibel Anthem (zwaaaaaar onder maat voor een feest zoals Decibel)
- Iemand zo vdk gegaan zien dat hij afgevoerd moest worden (letterlijk met 6 man weg gedragen)
- De boxen van de Insomnia zo dicht tegen de bar aangeplakt... Ik werd echt doof daar als ik drinken haalde.
- Meetingfoto gemist

- Sitdown moment tijdens Donkey Rollers (heerlijk blijven staan en dan Zany schreeuwend naar je hebben dat je moet zakken)
----- André Pronk... like what the fack was dat voor act?
Nog wat leuke feitjes:
* Na Decibel Anthem bij Zany stoptte het geluid ermee doordat de cd-speler ermee kapte.
* 3 CDJ's en 1 microfoon helemaal aan gort bij de Insomnia
* Ik werd aangesproken in het Engels of ik "Ready" was. Ik in Nederlands terug antwoord en de gast erachter komt dat ik geen Chris One ben...
* Ik daarna door teveel mensen (inclusief wat Theracords leden) Chris One genoemd werd.
* Chris One zelf mij ook Chris One begon te noemen (like wtf)
Foto's komen ergens morgen, net als de filmpjes... Heb zoiezo leuke foto's er tussen zitten (en ook wat leuke filmpjes natuurlijk)