Thuis gekomen van een heeeeeerlijk feest! Lig ondertussen alweer een tijdje in bed. Het lijkt erop dat ik vannacht de plafonddienst draai, nog aan 't na-wauzen met de Insomnia stage
Pluspunten:
++Muziek bij de insomnia stage, vette plus
+ Aankleding dedicated stage, heb er maar een half uur gestaan maar mooi gedaan!
+Hardtraxxers gesproken: Pommer, Daveytl, Olijfboompje en Chukkels uiteraard was ik er zelf met Modernization me vriendin en vrienden.
+ Sfeer bij Insomnia stage, super sfeer allemaal liefhebbers!
+ mijn halve eekhoorntje die precies (zoals gepland) insloeg toen Thera begon
++ De sets van Sasha F, Solutio & the I's, Radical Redemption, Chris One, Degos & Redone vs Thera!
++ Thera & friends die voor me stonden te stampen tijdens Sasha F

++ afstand tussen dedicated en insomnia zonder dat dedicated stoorde door de insomnia.
minpunten:
-- locatie om munten te halen, waar ook nog eens achterlijk lange wachttijden waren.
- geen mogelijk om cash te pinnen
- de wc's bij de hardstyle stages niet gescheiden en voor de dames achterlijk lange wachttijden!
-- vechtpartijen, bij ons zijn ze vast niet vandaan gekomen.
Al met al geweldige dag beleeft en geloofde mijn oren niet toen de 1e sets al tracks als Warning en Get Hit voorbij kwamen dat was een voorbode voor wat er de hele gedraaid zou gaan worden!
Tja en als Degos & Redone een "liedje" voor ons gaat zingen dan is het tijd voor wat ordinair hak en beukwerk, Fenomenaal!
Thumbs-up voor RD die nog ff creative response erachter aan gooide midden op de dag! 3 CD-J's kapot gedraaid Haha dat krijg je ook met dat heerlijke tempo dat gehanteerd werd
Tijd voor mij om rust te pakken want met de XXlerator Raw stage @ Dreamfields in de nabije toekomst, moet ik toch ff flink bijtanken van de week!
Iedereen thanks voor de mooie sfeer, de acts bedankt voor de geweldige sets, en uiteraard ook Tita

Wat betreft Insomnia ik ben er weer bij op The Qontinent!