Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 03:51 

Hardtraxx Veteran

Heb me ontzettend vermaakt vandaag, ondanks de blessure op mijn hak waardoor ik nu amper meer kan staan :( Maar de laatste 4 uurtjes kon ik gelukkig weer, toen ging het ff goed. Paar nieuwe mensen ontmoet, onder ander Rickie, zijn broertje, Rik, Robkuh1990,
en Vik/ mrazura/ G1ll/ Khadber. Ook een hele toffe tijd gehad met Modernization, Wootum en PNXRMX. Stond met PNXRMX bij The Machine, en het enige wat we deden was lachen, genieten en losgaan. Jeetje, wat was dat gruwelijk zeg! Morgen een uitgebreider verslag ;) Trustuhhh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 03:52 

Thuis van een geweldig feest....

heerlijk dagje gehad.. me vrienden weinig gezien maar wer genoeg mensen van ht...

morgen zal ik wel groter verslagje neerzetten: maar ff de pluspuntjes

+ aankleding (house xag er goed uit... hardstyle ook)
+ setjes van: Geminizers, Radical Redemption, Thera vs Degos and Re-done, xany , donkey rollers en dbstf
+ decibel anthem gehoord (maar was niet echt veel vond ik morgen kom video wss)
+ heel de tijd herkend worden als chris one... en mensen daar ook rasovertuigd van zijn
+ thera, geweldige man... ook mooi gesprek mee gehad
+ sfeer (weinig to geen vechtpartijen en heel weinig dagvolk)
+ geluid (snoei hard en zuiver)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 03:59 

Artiest

dan nu mijn pluspunten:

* ubervet
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 04:36 

Hardtraxx Veteran

The I's schreef:
dan nu mijn pluspunten:

* ubervet

Godverdomme nou zeg! Wat was dit geniaal zeg. :worship: :worship:

Hele dag insomnia geweest, wat een sfeer :loving: , wat een setjes. :bomb:

Lig nu lekker in (mn eigen) bed maar heb al spierpijn, heb mezelf weer helemaal de vernieling in gestampt. xd

Ohja, die hardstyle main verdient nog wel een eervolle vermelding: vetste stage ik ooit gezien heb. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 04:48 

Hardtraxx Elite

Thanks allemaal!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 06:42 

Hardtraxxer

Thuis gekomen van een heeeeeerlijk feest! Lig ondertussen alweer een tijdje in bed. Het lijkt erop dat ik vannacht de plafonddienst draai, nog aan 't na-wauzen met de Insomnia stage ^^

Pluspunten:
++Muziek bij de insomnia stage, vette plus
+ Aankleding dedicated stage, heb er maar een half uur gestaan maar mooi gedaan!
+Hardtraxxers gesproken: Pommer, Daveytl, Olijfboompje en Chukkels uiteraard was ik er zelf met Modernization me vriendin en vrienden.
+ Sfeer bij Insomnia stage, super sfeer allemaal liefhebbers!
+ mijn halve eekhoorntje die precies (zoals gepland) insloeg toen Thera begon xd
++ De sets van Sasha F, Solutio & the I's, Radical Redemption, Chris One, Degos & Redone vs Thera!
++ Thera & friends die voor me stonden te stampen tijdens Sasha F xd
++ afstand tussen dedicated en insomnia zonder dat dedicated stoorde door de insomnia.

minpunten:
-- locatie om munten te halen, waar ook nog eens achterlijk lange wachttijden waren.
- geen mogelijk om cash te pinnen
- de wc's bij de hardstyle stages niet gescheiden en voor de dames achterlijk lange wachttijden!
-- vechtpartijen, bij ons zijn ze vast niet vandaan gekomen.

Al met al geweldige dag beleeft en geloofde mijn oren niet toen de 1e sets al tracks als Warning en Get Hit voorbij kwamen dat was een voorbode voor wat er de hele gedraaid zou gaan worden!
Tja en als Degos & Redone een "liedje" voor ons gaat zingen dan is het tijd voor wat ordinair hak en beukwerk, Fenomenaal!
Thumbs-up voor RD die nog ff creative response erachter aan gooide midden op de dag! 3 CD-J's kapot gedraaid Haha dat krijg je ook met dat heerlijke tempo dat gehanteerd werd :love:

Tijd voor mij om rust te pakken want met de XXlerator Raw stage @ Dreamfields in de nabije toekomst, moet ik toch ff flink bijtanken van de week!

Iedereen thanks voor de mooie sfeer, de acts bedankt voor de geweldige sets, en uiteraard ook Tita :thumbsup:
Wat betreft Insomnia ik ben er weer bij op The Qontinent!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 09:52 

Hardtraxx Veteran

Leuk feestje waar ik me prima op heb vermaakt. Ik kan alleen niet slapen das wat minder maarja
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 09:57 

Hardtraxx Veteran

mrazura schreef:
Leuk feestje waar ik me prima op heb vermaakt. Ik kan alleen niet slapen das wat minder maarja

Nee joh, das gezellig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:10 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
mrazura schreef:

Ik doe ook gezellig mee :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:13 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:
mrazura schreef:

Ik doe ook gezellig mee :D

In je dromen ja!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:15 

Hardtraxx Addict

Oké! Ruim jij de boel dan even op? Ga ik dromen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:24 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

Is goed, ik maak alle zakjes wel leeg. Droom zacht!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:32 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:

Is goed, ik maak alle zakjes wel leeg. Droom zacht!

Dankje! :D

Maar om nog even serieus te zijn, heb me wel vermaakt hoor :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 10:38 

Hardtraxx Veteran

Sowieso! Hardcore tent ging zo geniaal hard los! Alleen jammer van het geluid in de tent. Volgend jaar hardcore met geluid van de main :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:33 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Sowieso! Hardcore tent ging zo geniaal hard los! Alleen jammer van het geluid in de tent. Volgend jaar hardcore met geluid van de main :D

Klopt! Maar het geluid bij de main was wel belangrijk hoor ;) De beste set van de dag (Charly & Theo) werd daar namelijk gedraaid ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:40 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Klopt! Maar het geluid bij de main was wel belangrijk hoor ;) De beste set van de dag (Charly & Theo) werd daar namelijk gedraaid ;)

Nee, beste geluid was bij de house mainstage. Die muziek die ik daarvandaan hoorde toen ik moest pissen, zorgde ervoor dat ik in recordtempo klaar was met mijn ding en daar heel erg snel was! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:41 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Nee, beste geluid was bij de house mainstage. Die muziek die ik daarvandaan hoorde toen ik moest pissen, zorgde ervoor dat ik in recordtempo klaar was met mijn ding en daar heel erg snel was! :thumbsup:

Kon je wel pissen dan?! Junk..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:46 

Hardtraxx Veteran

Dankzij die house wel. Irriterende tonen zorgden voor een grote druk op mijn blaas. Dat jij in een hokje moest mediteren, kan ik verder vrij weinig aan doen. Je had nog wel het geluk dat die hokjes niet van buiten open konden, want die 'sfeerbewakers' hadden je wel door hoor! :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:48 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Dankzij die house wel. Irriterende tonen zorgden voor een grote druk op mijn blaas. Dat jij in een hokje moest mediteren, kan ik verder vrij weinig aan doen. Je had nog wel het geluk dat die hokjes niet van buiten open konden, want die 'sfeerbewakers' hadden je wel door hoor! :whistle:

Wat hadden die door dan volgens jou? Dat mijn schijt stonk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:49 

Hardtraxx Veteran

Welke house stage? Jij leeft in een hallcinatie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:51 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Je scheet hele Triforces toch? Want met halfjes werk je toch niet?!
mrazura schreef:

Die Bassie & Adriaan caravan. Jij was nog zo geobsedeerd door die kleurtjes, weet je nog?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:53 

Hardtraxx Addict

Chukkels schreef:
Squirrie schreef:
Chukkels schreef:

Je scheet hele Triforces toch? Want met halfjes werk je toch niet?!
mrazura schreef:

Die Bassie & Adriaan caravan. Jij was nog zo geobsedeerd door die kleurtjes, weet je nog?

Correct. Niets aan toe te voegen, maar toch blijf jij de opperjunk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 11:54 

Hardtraxx Veteran

Ik heb me echt opperbest vermaakt zeg! De Insomnia stage ging helemaal los!

Even plussen en minnen:

++ Radical Redemption, geniale set ondanks het kleine foutje op het begin
++ Thera vs. Degos & Re-Done, veel harder gaat het niet!
+ Sfeer op de meeste momenten (op de insomnia stage)
+ Aankleding van de 2 mainstages, echt tof!
+ Donkey Rollers live ging ook erg lekker
+ Stampen met de Theracords-crew, erg vet
+ Het weer, erg goed te doen. Niet te warm, niet te koud, en af en toe werden we nog verwend met een lekker zonnetje

+/- Het geluid op de Insomnia-stage. Op de meeste momenten goed hard en zuiver, maar er was ook veel gekloot. Dan weer harder, dan weer zachter, dan weer onzuiver. Vooral bij The Machine en het begin van Kodex was dit te merken..

- Mijn knie die er nog steeds voor zorgt dat ik niet maximaal los kan gaan
- De afsluiter op de dedicated.. (afgezien van het vuurwerk en de lichtshow)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:00 

Artiest

Ja hele mooie dag gehad natuurlijk! :thumbsup:
Loop je van dedicated stage naar de insomnia, pik je nog even snel mee dat Sasha F Warning draaide. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 12:07 

Hardtraxx Elite

vet fiske! :thumbup:
Vorige  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten