Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:31 

Pommer schreef:
@ Pete had dat ff gezegd, ik dacht dat je gewoon een random maat van Davey was :P

+1

Gisteren was het idd mooi na dat festival..
Wij liepen richting de brug... moest ook zo'n auto door.. buitenlander (dacht belg)
en die kofferbak kon van buitenaf open zonder sleutel..
hadden ze die opengedaan, zijn ze in de auto gaan zitten

en heel die buurt daar stond buiten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:34 

Hardtraxxer

Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:37 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Ook een goede plus: Weinig drugsgebruik.

Dat viel mij ook al op! Van de kaart gehalte lag echt extreem laag, tenminste ik heb er zelf echt heel weinig gezien die heel erg van het padje waren.

Maar goed, mensen moeten zelf weten wat ze gebruiken natuurlijk als ze maar niemand tot last zijn. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:41 

93Wesley93 schreef:
Dat viel mij ook al op! Van de kaart gehalte lag echt extreem laag, tenminste ik heb er zelf echt heel weinig gezien die heel erg van het padje waren.

Er was wel zo'n gast vooraan bij de insomnia stage die hard stond te spacen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:42 

Hardtraxx Veteran

Jor-D schreef:
robkuh1990 schreef:
----- André Pronk... like what the fack was dat voor act?

http://yfrog.com/h2ug8nsj :worship:

Held!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:45 

Afbeelding

Giel H met naar het schijnt de moeder van Radical Redemption :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:48 

Donateur

Khadber schreef:
Jor-D schreef:
robkuh1990 schreef:
----- André Pronk... like what the fack was dat voor act?

http://yfrog.com/h2ug8nsj :worship:

Held!

Die helemaal links staat is toch André Pronk ? Geniaal :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:54 

Hardtraxx Veteran

93Wesley93 schreef:
Dakpan schreef:

Maar goed, mensen moeten zelf weten wat ze gebruiken natuurlijk als ze maar niemand tot last zijn. ;)

Mensen mogen mij toch echt even uitleggen waarom een laag vdk-gehalte een plus is op een feest? Noem de eerste persoon die voor overlast heeft gezorgd bij NORMAAL gebruik. Ik ben die nog niet tegengekomen. Overmatig gebruik kan natuurlijk wel lastig zijn, maar alcoholmisbruikende mensen zijn veel erger. Vechtpartijen? Komen niet door door MDMA- of pepgebruikers. Die komen door alcoholgebruikers. Irritant gezeik, kutopmerkingen, ongewenste intimidatie? Komen veel meer voor bij alcohol dan bij andere partydrugs. Waar is het voordeel van een laag vdk-gehalte nou gebleven met betrekking tot overlast en irritatie in vergelijking met alcoholgebruikers? Please tell me!

Ow jah. En dan ben ik nog vergeten mee te nemen in mijn argumentatie dat partydrugsgebruikers toonbaar voor meer saamhorigheid zorgen dan niet-partydrugsgebruikers. En dan ook nog de sfeer en het losgaan, wat hoger wordt dankzij partydrugs als je het vergelijkt met alcohol.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:55 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:
Fuck Loudness, Insomnia is de stage waar artiesten echt de grenzen van hardheid verkennen. :)

Voor jou een plus, de security had liever meer drugs gezien en minder alcohol :) Hadden ze gister op het eind minder mensen naar de EHBO moeten afvoeren.

Vind niet dat je dat zomaar als plus kan zien. Het is een plus als iedereen zich netjes gedraagd, of ze nu nuchter zijn, dronken zijn, of drugs hebben gebruikt. En dit was gister niet het geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:56 

Hardtraxx Veteran

stefaneke schreef:
93Wesley93 schreef:

Er was wel zo'n gast vooraan bij de insomnia stage die hard stond te spacen.

Ik weet wel wie je bedoelt volgens mij, zo een gast die alleen was? Had geen last van hem, en zo te zien had hij het ook naar ze zin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:57 

Hardtraxx Veteran

Owja, zany draaide nog die NC & Zany remix van Pounding Senses :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:57 

Ja, hij had het overduidelijk naar zijn zin :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 17:59 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Dakpan schreef:

Mensen mogen mij toch echt even uitleggen waarom een laag vdk-gehalte een plus is op een feest? Noem de eerste persoon die voor overlast heeft gezorgd bij NORMAAL gebruik. Ik ben die nog niet tegengekomen. Overmatig gebruik kan natuurlijk wel lastig zijn, maar alcoholmisbruikende mensen zijn veel erger. Vechtpartijen? Komen niet door door MDMA- of pepgebruikers. Die komen door alcoholgebruikers. Irritant gezeik, kutopmerkingen, ongewenste intimidatie? Komen veel meer voor bij alcohol dan bij andere partydrugs. Waar is het voordeel van een laag vdk-gehalte nou gebleven met betrekking tot overlast en irritatie in vergelijking met alcoholgebruikers? Please tell me!

Ik weet niet zeker of je op mij doelt of Dakpan, maar als je me laatste zin van mijn vorige post hierover goed leest zie je dat mijn mening gewoon aansluit op jouw verhaaltje. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:00 

Hardtraxx Veteran

Chukkels schreef:
93Wesley93 schreef:
Dakpan schreef:

1. Geen figuren die naar je toe komen en een lulverhaal komen ophangen terwijl er een dikke track bezig is.

2. Geen figuren die op je af komen en vragen of je het wel naar je zin hebt/met je willen stampen omdat je even met je armen over elkaar heen staat.

3. Vind het erg mooi om te zien hoe nuchtere mensen hun passie uiten wanneer 1 van hun favoriete platen gedraait worden ipv even hard te gaan op iedere plaat die gedraaid wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:05 

Hardtraxx Veteran

@ Dakpan

Daar ben ik het mee eens!

Al ben ik ook wel zo'n persoon dat ik op mensen af stap of ze het naar hun zin hebben.
Maar nooit tijdens een climax, of als ik zie dat diegene erg los gaat op het moment ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:06 

Hardtraxx Addict

Dakpan schreef:

1. Geen figuren die naar je toe komen en een lulverhaal komen ophangen terwijl er een dikke track bezig is.

2. Geen figuren die op je af komen en vragen of je het wel naar je zin hebt/met je willen stampen omdat je even met je armen over elkaar heen staat.

3. Vind het erg mooi om te zien hoe nuchtere mensen hun passie uiten wanneer 1 van hun favoriete platen gedraait worden ipv even hard te gaan op iedere plaat die gedraaid wordt.

1. Je bent nooit verplicht tot praten, de drugsgebruiker zal je niet kwaad aankijken als je even niet wilt praten

2. Interesse tonen of iemand het leuk heeft is toch prima? Als ik nuchter ben vraag ik ook aan mensen of ze het leuk hebben.

3. Op 1 plaat uit je dak gaan of bij alle platen uit je dak gaan. Hier zit al helemaal geen logica in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:07 

Hardtraxx Elite

The Machine:
01. The Machine - Awesome Frequency
02. Alphaverb - Overdrive Ya woofah (Original)
03. The Machine - Trashin (ft. Ryfle)
04. Juized - State of Matter
05. The Machine - Restore Balance (ft. Sasha F)
06. The Machine - No Time To Waste
07. The Machine - Endure The Moment (Ft. Evrae Altana)
08. The Machine - Never Fall Asleep (Ft. Chris One)
09. The Machine - Place Of Terror
10. Ruffneck & Miss Twilight - No Turning Back (The Machine Remix)
11. The Machine - Enjoy (ft. Alphaverb)
12. The Machine - Mistress Of Darkness
13. Kodex - Insomnia (the Machine Remix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:09 

Hardtraxx Veteran

Ik ga altijd los op elke plaat, want ik waardeer alle hardstyle. Dat je jezelf als liefhebber definieert omdat je beetje early hardstyle luistert of een beetje stil staat op hardstyle die je beschouwt als mainstream. Zoiets heeft met smaak te maken.

Ik had je graag gisteren willen zien Dakpan.
Ben wel benieuwd welk gezicht achter deze opmerkingen zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:14 

Hardtraxx Veteran

Squirrie schreef:

1. Je bent nooit verplicht tot praten, de drugsgebruiker zal je niet kwaad aankijken als je even niet wilt praten

2. Interesse tonen of iemand het leuk heeft is toch prima? Als ik nuchter ben vraag ik ook aan mensen of ze het leuk hebben.

3. Op 1 plaat uit je dak gaan of bij alle platen uit je dak gaan. Hier zit al helemaal geen logica in.

1. Menig drugsgebruiker heeft mij al domme koppen gegeven wanneer ik diegene negeerde.

2. Intresse tonen is leuk maar niet het aandringen en doordrammen tot bewegen op de muziek.

3. De extra boost die mensen krijgen bij bepaalde platen is het mooie, groot deel van de drugsgebruikers boeit het weinig welke plaat er wordt gedraaid. En juist de reacties van mensen wanneer ze bepaalde platen horen is mooi.

@ Olijfboom;

Knalgeel Sylvester shirt, misschien heb je me voorbij zien lopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:15 

Hardtraxx Veteran

Mag ik lachen? Alsof iedere drugsgebruiker dat doet. Alsof nuchtere mensen zoiets niet kunnen doen. punt 2 heb ik tot ergernis al vaak meegemaakt,.terwijl ik wous ben, vragen nuchtere mensen of ik het naar mijn zin heb, hoe ik de artiest vind of andere soms diepzinnige vragen. En dan midden in de climax. Dat zijn echt niet alleen drugsgebruikers die zoiets doen. Sterker nog, vaker zijn het niet drugsgebruikers die zoiets doen. Diepzinnige gesprekken moet van 2 kanten komen. Men moet in kunnen schatten wanneer het gewenst is of niet. Dus scheer niet iedereen over 1 kam. Iedereen is anders en je kan zelf duidelijk maken wat je wel of niet wil. Dat laatste punt van jou slaat helemaal nergens op. Daar ga ik geen eens een tegenargument op geven. Ik hoop in ieder geval dat je zelf in ziet dat je jezelf met die berichtgeving enorm belachelijk maakt met die stelling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:16 

Olijfboompje schreef:
Ik ga altijd los op elke plaat, want ik waardeer alle hardstyle. Dat je jezelf als liefhebber definieert omdat je beetje early hardstyle luistert of een beetje stil staat op hardstyle die je beschouwt als mainstream. Zoiets heeft met smaak te maken.

Dat dus. Ik ken net zo hard losgaan op Thera vs Degos & Re-Done als op DBSTF.

Wie was trouwens die gast van The Magic Show die aan de rechterkant tegen het hek in slaap was geflikkerd :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:17 

Donateur

Dakpan schreef:

3. De extra boost die mensen krijgen bij bepaalde platen is het mooie, groot deel van de drugsgebruikers boeit het weinig welke plaat er wordt gedraaid. En juist de reacties van mensen wanneer ze bepaalde platen horen is mooi.

Dat heb ik sowieso altijd, als ik in 1 keer under attack voorbij hoor komen heb ik een glimlach van oor tot oor en mma sta ik boos te kijken met handen over elkaar. Maakt niets uit of ik drugs heb gehad.

Heb het eigenlijk bij beide, dus dat verschilt gewoon per persoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:17 

Hardtraxx Elite

Solutio & The I's

01. Solutio & The I's - Darkness
02. Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
03. Zany - Psychedelic Trip
04. High Voltage - Bombs Away
05. Solutio - Devastator
06. Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
07. Ran-D - Innerchild
08. Solutio & The I's vs Arboza - Haunted
09. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
10. High Voltage & B-Front - Everything Starts
11. The R3bels - Temptation
12. Solutio & The I's - Immortal
13. Solutio & The I's - Cruelty
14. Solutio & The I's - 2.17
15. B-Front - Sleepwalker
16. Beholder & Max Enforcer - Be Amazed
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:18 

Titatovenaar schreef:
Solutio & The I's

01. Solutio & The I's - Darkness
02. Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
03. Zany - Psychedelic Trip
04. High Voltage - Bombs Away
05. Solutio - Devastator
06. Solutio & The I's vs Arboza - The Cry
07. Ran-D - Innerchild
08. Solutio & The I's vs Arboza - Haunted
09. Alphaverb & Intractable One - Destination Nowhere
10. High Voltage & B-Front - Everything Starts
11. The R3bels - Temptation
12. Solutio & The I's - Immortal
13. Solutio & The I's - Cruelty
14. Solutio & The I's - 2.17
15. B-Front - Sleepwalker
16. Beholder & Max Enforcer - Be Amazed

Die setjes zijn toch allemaal opgenomen? Dat zij één van de freqz me iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2011 18:18 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Squirrie schreef:

1. Menig drugsgebruiker heeft mij al domme koppen gegeven wanneer ik diegene negeerde.

2. Intresse tonen is leuk maar niet het aandringen en doordrammen tot bewegen op de muziek.

@ Olijfboom;

Knalgeel Sylvester shirt, misschien heb je me voorbij zien lopen.

Generaliseren tot de max. kansloze gast. Heb me goed vermaakt met squirrie en chukkels bij de hardcore :D
Vorige  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten