Zo ik ben ook weer thuis. Was helaas niet helemaal volgens plan gegaan allemaal.
Ik had na 1 x goed stampen (Shade

) al fucking spierpijn terwijl ik dat normaal nooit heb. Toen ging het wel weer eventjes, maar toen kwam m'n schijtbui op... tering ik denk dat ik meer in de wc's was te vinden dan bij de stages

Op een gegeven moment was ik zo wanhopig dat ik een halve wc-rol in me broekzak heb gedaan voor het geval dat

Maar goed toen mn schijtbui een beetje over was kreeg ik spontaan kramp... ook nog nooit gehad. Daardoor kreeg ik elke keer na 10sec of meer stampen kramp in mn bovenbeen, hierdoor kon ik niet stampen waardoor ik maar een beetje debiel het staan springen ofzo

Maarja uiteindelijk kwam het allemaal wel weer een beetje goed, vooral dankzij Donkey Rollers, D.O.N.K.E.Y., LMPSJNK, Followers, Immeasurably en al die andere pareltjes, heerlijk, ik was weer helemaal het mannetje

Ook B-Front & Ran-D was erg leuk, al verneukt die Ran-D gewoon hele nummers met zn achterlijke getease de hele tijd.
Maarja al met al wel een gezellige dag gehad, weer wat nieuwe mensen ontmoet dus dat is altijd leuk
En ook de hele dag doorgekomen zonder drugs, al kon ik smiddags wel wat gebruiken, maarja iedereen was de bob volges mij