Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 48  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

styl0w schreef:
RobertV schreef:
terug is net het probleem eigenlijk :P

Haha, hoop dat die maat van ons gaat, anders hebben wij ook een probleem.

wij ook :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:47 

Hardtraxx Veteran

The final countdown
Nog één nachtje slapen en dan is het eindelijk zover! WiSH Outdoor gaat haar eerste lustrum vieren. Op zaterdag 2 en zondag 3 juli barst de hemel weer los met een selectie heerrrlijke artiesten! Alles wijst er op dat WiSH Outdoor dit jaar een EPIC party gaat worden. De stages zijn (ondanks de tegenwerkende storm) enorrrrrm megasuperdikhardvet geworden! De weersvoorspelling is harststikke lekker. Na een regenachtige week zal het dit weekend dan eindelijk weer lekker zomers weer worden met een heerlijk temperatuurtje. Kortom: komt goed!

10 dingen die je nog even kunt doen voordat je naar WiSH Outdoor gaat:

1. Een ticket kopen  je moet er wel écht snel bij zijn, want het festival zou zomaar eens haar laatste kaartje kunnen gaan slijten binnen nu en afzienbare tijd.
2. De weersverwachting checken  Zien doet geloven. Check even de weersvoorspelling. Hartstikke prima, je weet toch!
3. De übergeile WiSH Outdoor App downloaden  parkeer je browser ff op www.wishapp.nl en download de enige échte WiSH Outdoor App, met de timetable en andere informatie die handig is voor het festival
4. Warme kleding meenemen voor ’s avonds: ondanks het feit dat het heerlijk weer gaat worden, wil het ’s avonds nog wel eens afkoelen in Nederland. We zitten immers niet aan de Spaanse costa. Neem daarom een trui of vest mee voor ’s avonds (die je overdag kwijt kunt in een van de kluisjes!)
5. Donkey kostuum aantrekken: De donkeyrollers zijn ook weer van de partij, en uit vertrouwelijke bron hebben we vernomen dat de best verklede festivalganger zomaar bij de exclusieve backstage BBQ aanwezig kan zijn om samen met de Beek & Donkeyrollers een goeie sparerib binnen te tikken.
6. Neem je zwembroek mee: Ome Hugh is ook van de partij incl. appetijtelijke bunnies. The Mansion staat bekend om zijn roemrijke zwembaden, dus doe een zwembroek in je tas, want zwemmen met de bunnies doe je niet iedere dag!
7. Get in the mood: Check anders even de WiSH Outdoor website (www.wishoutdoor.com) en kijk nog even de trailer voor WiSH Outdoor 2011. Whoppa, gas er op!
8. Vervoer terug: De bussen zijn al uitverkocht, maar er zullen voldoende taxi’s aanwezig zijn om nog veilig thuis te kunnen komen!
9. Breng goeie zin mee: Spreekt voor zich
10. Poets je tanden: Met een gore bakkes versier je natuurlijk niets he

Als je deze 10 tips opvolgt, dan komt het helemaal goed met je dit weekend!
Tot morgen, wij hebben er zin in.

This is our wonderland
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 16:55 

zwemmen? eerder jacuzzi hangen :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:18 

Vet dat je er alsnog bij bent Rob!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 17:39 

Hardtraxx Elite

styl0w schreef:
RobertV schreef:
terug is net het probleem eigenlijk :P

Haha, hoop dat die maat van ons gaat, anders hebben wij ook een probleem.

Kan ik heen met jullie mee? Dan kan je terug evt met mij terug. Er zijn 3 plekken in onze auto terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:15 

Hardtraxx Addict

Kunt wel mee heen rijden, terug is sowieso al geregeld voor ons dus dat komt ook goed! We rijden rond 2 uur aan.. Me nummer staat in PM ik moet werken tot sluit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 18:16 

Hardtraxx Veteran

Het is me nog steeds niet gelukt die app op m'n Iphone te krijgen :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:07 

Hardtraxx Newbie

PierrePruuk schreef:
Het is me nog steeds niet gelukt die app op m'n Iphone te krijgen :')

haha idd, weet er iemand hoe die zooi werkt? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:17 

Hardtraxx Veteran

Wacht even..

voor die pendelbus 's avonds terug naar Eindhoven had ik dus van tevoren een kaartje moeten kopen!?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:30 

Josh-T schreef:
Wacht even..

voor die pendelbus 's avonds terug naar Eindhoven had ik dus van tevoren een kaartje moeten kopen!?

Naar Eindhoven weet ik niet, maar voor de reizen van/naar de andere steden wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:35 

Hardtraxx Veteran

Ja die busreizen begrijp ik wel, maar voor een pendelbus hoef je toch geen kaartje in de voorverkoop te halen? wel kut als dat zo is, want dan hebben we geen vervoer terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:40 

Josh-T schreef:
Ja die busreizen begrijp ik wel, maar voor een pendelbus hoef je toch geen kaartje in de voorverkoop te halen? wel kut als dat zo is, want dan hebben we geen vervoer terug.

Zo te zien had je daar wel een kaartje voor moeten kopen.

http://www.wishoutdoor.com/nl/bereikbaarheid/busreizen/

Erg zuur...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:44 

Bierkoning

Even serieus, als iemand zaterdag The Shade hoort, en ik ben er niet, bel me dan want dan kom ik er aan rennen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:47 

Hardtraxx Elite

Josh-T schreef:

nja pak je tentje maar vast in zou ik zeggen xd of bel een taxi.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 19:58 

Pommer schreef:
Even serieus, als iemand zaterdag The Shade hoort, en ik ben er niet, bel me dan want dan kom ik er aan rennen :lol:

prima.

wat is je nummer?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:07 

Hardtraxx Veteran

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:08 

Bierkoning

biscuit schreef:
Pommer schreef:

prima.

wat is je nummer?

06-66666666
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Vreselijk veel zin in morgen! Redelijk weer, goede line-up en een flink portie voorpret. Komt wel goed dus!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:16 

Hardtraxx Elite

hoe werm word t? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:16 

Khadber schreef:
Vreselijk veel zin in morgen! Redelijk weer, goede line-up en een flink portie voorpret. Komt wel goed dus!

Wij zien elkaar wel in de bus denk ik? Lijn Breda - Tilburg - Beek en Donk?

@ Robo

http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... nk/4058725
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:17 

Hardtraxx Veteran

Ik ben inderdaad vanaf Tilburg met de bus samen met een studiegenoot van mij. Dus er is inderdaad wel een kans dat wij elkaar gaan tegenkomen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:22 

Khadber schreef:
Ik ben inderdaad vanaf Tilburg met de bus samen met een studiegenoot van mij. Dus er is inderdaad wel een kans dat wij elkaar gaan tegenkomen ;).

Ik herken je nog wel van Rebirth, en wij zijn vanaf 12u aanwezig op het centraal station (andere bustijden vanaf on dorpje zijn niet relevant) dus genoeg tijd om rond te kijken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

Mijn plan was eigenlijk om om 11 uur op Tilburg aan te komen. Ik moet daarna nog naar Goirle om een fiets op te halen en terug te fietsen, dat kan makkelijk in 1.5 uur. De bus gaat kwart over 1 toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:30 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Mijn plan was eigenlijk om om 11 uur op Tilburg aan te komen. Ik moet daarna nog naar Goirle om een fiets op te halen en terug te fietsen, dat kan makkelijk in 1.5 uur. De bus gaat kwart over 1 toch?

Route 1:
Breda - Tilburg
Heenreis: vertrektijd Breda: 13.00 uur
Heenreis: vertrektijd Tilburg: 13:30 uur
Terugreis: vertrektijd Beek en Donk: 02.15 uur

;)

edit: aanwezig, met stefaneke en de rest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2011 20:43 

Donateur

Jammer dat ik me crew-shirt nog niet heb..
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33 ... 48  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten