Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die newbies soms he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 00:09 
 

Kennelijk nooit een Donkey Rollers live act meegemaakt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 00:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hij begrijpt misschien niet dat het gewoon traditie is dat sowieso Zany (met of zonder de Donkeys) op Wish staat :lol: Sowieso: DR zijn best een exclusieve act, dus hoezo 'alweer' :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 13:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ergens baal ik wel dat ik dan in Mallorca zit, maargoed dat wordt ook hoe dan ook episch. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 16:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De laatste tracks van de Donkey Rollers zijn dan misschien niet zo top, toch kijk ik alweer uit naar deze act.

Wat heb ik vorig jaar genoten van die live-act :love: Voor mij sowieso de act v/d dag, gewoon GENIAAL!

Ook dit jaar ben ik aanwezig op Wish, vooral bij TMS wss. Maar voor de Donkey Rollers ga ik met plezier naar de mainstage/dedicated :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:40 
 
Hardtraxx Elite

Ik ga hier heen! Sowiesooooo.c :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

donkey rollers live is altijd knallen :) al die legendarische tracks live horen is gewoon geweldig
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 17:57 
 

D.O.N.K.E.Y :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Donkeys, altijd lekkaaaah, lineup moet wel heel beroerd worden wil ik mijn kaarten nog verkopen, dus sowieso aanwezig! Hoop wel weer een TMS area..
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 18:58 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Wat heb ik vorig jaar genoten van die live-act :love:

Blijf het ook elke keer een geniale act vinden. Alleen vorig jaar viel me live pas op hoe ontiegelijk slap die kicks in Hoodoo Voodoo en Sleeping Souls zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:25 
 

wootum schreef:
Vincent_ schreef:
Wat heb ik vorig jaar genoten van die live-act :love:

Blijf het ook elke keer een geniale act vinden. Alleen vorig jaar viel me live pas op hoe ontiegelijk slap die kicks in Hoodoo Voodoo en Sleeping Souls zijn.


Dat wist ik al toen ik ze thuis luisterde :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 20:31 
 

The Skribbler schreef:
Hij begrijpt misschien niet dat het gewoon traditie is dat sowieso Zany (met of zonder de Donkeys) op Wish staat :lol: Sowieso: DR zijn best een exclusieve act, dus hoezo 'alweer' :x

Zany is geboren en getogen in Beek en Donk. Dus dat houden ze wel hoog die eer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
rakkietakkie schreef:
Alweer DR? :/

Doe normaal.


Begrijp me niet verkeerd, Donkey Rollers is een prima Live act. Biedt hoge amusementswaarde en zit goed in elkaar geregiseerd door Jowan, Raoul en Peter...

Maar het is al 2 jaar op rij vanaf 22.00 Zany tot 23.00 uur (vorig jaar dan b2b Frequencerz) En dan half uurtje Donkey Rollers LIVE daarna. Als je een verassende line-up wil neerzetten, dan zet je niet 3 jaar op rij Donkey Rollers LIVE er neer.. Pak dan een keer Southstylers LIVE voor de verandering.

Citaat:
Zany is geboren en getogen in Beek en Donk. Dus dat houden ze wel hoog die eer.

We hebben het wel hier over Donkey Rollers, niet over Zany...

Citaat:
Hij begrijpt misschien niet dat het gewoon traditie is dat sowieso Zany (met of zonder de Donkeys) op Wish staat

Begrijp ik prima... heb sinds 2008 geen enkele WiSH gemist.. Altijd genoten van Zany, maar waarom dan 3 jaar op rij...
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:20 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Southstylers LIVE

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:20 
 
Hardtraxx Veteran

rakkietakkie schreef:
Daveytl schreef:
rakkietakkie schreef:
Alweer DR? :/

Doe normaal.


Begrijp me niet verkeerd, Donkey Rollers is een prima Live act. Biedt hoge amusementswaarde en zit goed in elkaar geregiseerd door Jowan, Raoul en Peter...

Maar het is al 2 jaar op rij vanaf 22.00 Zany tot 23.00 uur (vorig jaar dan b2b Frequencerz) En dan half uurtje Donkey Rollers LIVE daarna. Als je een verassende line-up wil neerzetten, dan zet je niet 3 jaar op rij Donkey Rollers LIVE er neer.. Pak dan een keer Southstylers LIVE voor de verandering.

Want Southstylers kan je ook nog boeken enzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:22 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Want Southstylers kan je ook nog boeken enzo.

Waarom niet? Stonden er 2 jaar geleden ook. Als ze geen tracks meer uitbrengen wil niet zeggen dat je ze niet kunt boeken. Dan zou 2-Sidez ook niet geboekt kunnen worden bij de Tijdmachine
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:25 
 
Hardtraxx Veteran

wootum schreef:
Wout1997 schreef:
Want Southstylers kan je ook nog boeken enzo.

Waarom niet? Stonden er 2 jaar geleden ook. Als ze geen tracks meer uitbrengen wil niet zeggen dat je ze niet kunt boeken. Dan zou 2-Sidez ook niet geboekt kunnen worden bij de Tijdmachine

Dan zouden ze echt wel vaker geboekt worden. Ik dacht namelijk dat ze volledig gestopt waren, maar ik kan het ook mis hebben. 2-Sidez is eenmalig speciaal voor de Tijdmachine, althans als ik het goed heb begrepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 21:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wout1997 schreef:
Dan zouden ze echt wel vaker geboekt worden. Ik dacht namelijk dat ze volledig gestopt waren, maar ik kan het ook mis hebben. 2-Sidez is eenmalig speciaal voor de Tijdmachine, althans als ik het goed heb begrepen.

Dacht ik zelf ook, maar blijkt dus niet zo te zijn ;)

http://partyflock.nl/party/238941:Nuclear_Hardstylez
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:37 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Wout1997 schreef:
Dan zouden ze echt wel vaker geboekt worden. Ik dacht namelijk dat ze volledig gestopt waren, maar ik kan het ook mis hebben. 2-Sidez is eenmalig speciaal voor de Tijdmachine, althans als ik het goed heb begrepen.

Dacht ik zelf ook, maar blijkt dus niet zo te zijn ;)

http://partyflock.nl/party/238941:Nuclear_Hardstylez

Pulse en Rems gingen verder onder de naam 2-Sidez, dus bij die optredens is B-Front niet bij. Dat is alleen exclusief op de Tijdmachine.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 22:55 
 

Vanaf onder de streep ontopic plz.
:)


________________________________________________________________________________________
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boehoe huilen. Ik snap dat je Wish een belangrijk topic vind,
Maar zoveel wijken we er nog niet eens vanaf, dus niet zo zeuren jij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2013 23:03 
 
Hardtraxx Veteran

Ga weg Biscuit, normaal gesproken ben jij diegene die OT gaat. Maar nee, ik werk bij wish en ik ga lekker BBQen met Zany!!!! Ieder jaar echt lachen en mooi fees thahahahahahaha, Dus je mag alleen over het feest praten.

Flikker toch op
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 20:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Volgens mij is elke opmerking die Biscuit/En-Er-Gy afzeikt een goede opmerking... In de jaren dat ik hier meegelezen heb en sinds ik actief ben geworden als lid hier heb ik wel gemerkt dat hij de Pipo van Hardtraxx is...

Jonge meisjes, kansloze versierpogingen op vrouwelijke leden, Thera-geil (vooral deetox dan)... zeepraapbrigadier (volgens mij heeft hij zelf zeep gepakt voor Bubba), en Mr. Wish Universe
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2013 21:21 
 

rakkietakkie schreef:
Volgens mij is elke opmerking die Biscuit/En-Er-Gy afzeikt een goede opmerking... In de jaren dat ik hier meegelezen heb en sinds ik actief ben geworden als lid hier heb ik wel gemerkt dat hij de Pipo van Hardtraxx is...

Jonge meisjes, kansloze versierpogingen op vrouwelijke leden, Thera-geil (vooral deetox dan)... zeepraapbrigadier (volgens mij heeft hij zelf zeep gepakt voor Bubba), en Mr. Wish Universe


:worship: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 15:52 
 

Citaat:
•Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
•Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten