Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 9 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 1 hour ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 6 hours ago
Die newbies soms he xd
J
Kennelijk nooit een Donkey Rollers live act meegemaakt
Hardtraxx Veteran
6265 posts member since 2010
last seen Dec 2025
Hij begrijpt misschien niet dat het gewoon traditie is dat sowieso Zany (met of zonder de Donkeys) op Wish staat :lol: Sowieso: DR zijn best een exclusieve act, dus hoezo 'alweer' :x
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Ergens baal ik wel dat ik dan in Mallorca zit, maargoed dat wordt ook hoe dan ook episch. :D
Hardtraxx Elite
2298 posts member since 2011
last seen Feb 2025
De laatste tracks van de Donkey Rollers zijn dan misschien niet zo top, toch kijk ik alweer uit naar deze act.

Wat heb ik vorig jaar genoten van die live-act :love: Voor mij sowieso de act v/d dag, gewoon GENIAAL!

Ook dit jaar ben ik aanwezig op Wish, vooral bij TMS wss. Maar voor de Donkey Rollers ga ik met plezier naar de mainstage/dedicated :)
O
Hardtraxx Elite
2111 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik ga hier heen! Sowiesooooo.c :drool:
Hardtraxx Elite
2107 posts member since 2010
last seen Feb 2018
donkey rollers live is altijd knallen :) al die legendarische tracks live horen is gewoon geweldig
J
D.O.N.K.E.Y :loving:
Hardtraxx Elite
2908 posts member since 2010
last seen Jun 2022
Donkeys, altijd lekkaaaah, lineup moet wel heel beroerd worden wil ik mijn kaarten nog verkopen, dus sowieso aanwezig! Hoop wel weer een TMS area..
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Vincent_ wrote:Wat heb ik vorig jaar genoten van die live-act :love:
Blijf het ook elke keer een geniale act vinden. Alleen vorig jaar viel me live pas op hoe ontiegelijk slap die kicks in Hoodoo Voodoo en Sleeping Souls zijn.
J
wootum wrote:
Vincent_ wrote:Wat heb ik vorig jaar genoten van die live-act :love:
Blijf het ook elke keer een geniale act vinden. Alleen vorig jaar viel me live pas op hoe ontiegelijk slap die kicks in Hoodoo Voodoo en Sleeping Souls zijn.
Dat wist ik al toen ik ze thuis luisterde :P
E
The Skribbler wrote:Hij begrijpt misschien niet dat het gewoon traditie is dat sowieso Zany (met of zonder de Donkeys) op Wish staat :lol: Sowieso: DR zijn best een exclusieve act, dus hoezo 'alweer' :x
Zany is geboren en getogen in Beek en Donk. Dus dat houden ze wel hoog die eer.
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Daveytl wrote:
rakkietakkie wrote:Alweer DR? :/
Doe normaal.
Begrijp me niet verkeerd, Donkey Rollers is een prima Live act. Biedt hoge amusementswaarde en zit goed in elkaar geregiseerd door Jowan, Raoul en Peter...

Maar het is al 2 jaar op rij vanaf 22.00 Zany tot 23.00 uur (vorig jaar dan b2b Frequencerz) En dan half uurtje Donkey Rollers LIVE daarna. Als je een verassende line-up wil neerzetten, dan zet je niet 3 jaar op rij Donkey Rollers LIVE er neer.. Pak dan een keer Southstylers LIVE voor de verandering.
Zany is geboren en getogen in Beek en Donk. Dus dat houden ze wel hoog die eer.
We hebben het wel hier over Donkey Rollers, niet over Zany...
Hij begrijpt misschien niet dat het gewoon traditie is dat sowieso Zany (met of zonder de Donkeys) op Wish staat
Begrijp ik prima... heb sinds 2008 geen enkele WiSH gemist.. Altijd genoten van Zany, maar waarom dan 3 jaar op rij...
Hardtraxx Crew
last seen 1 hour ago
rakkietakkie wrote:Southstylers LIVE
:drool:
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
rakkietakkie wrote:
Daveytl wrote:
rakkietakkie wrote:Alweer DR? :/
Doe normaal.
Begrijp me niet verkeerd, Donkey Rollers is een prima Live act. Biedt hoge amusementswaarde en zit goed in elkaar geregiseerd door Jowan, Raoul en Peter...

Maar het is al 2 jaar op rij vanaf 22.00 Zany tot 23.00 uur (vorig jaar dan b2b Frequencerz) En dan half uurtje Donkey Rollers LIVE daarna. Als je een verassende line-up wil neerzetten, dan zet je niet 3 jaar op rij Donkey Rollers LIVE er neer.. Pak dan een keer Southstylers LIVE voor de verandering.
Want Southstylers kan je ook nog boeken enzo.
Hardtraxx Crew
last seen 1 hour ago
Wout1997 wrote:Want Southstylers kan je ook nog boeken enzo.
Waarom niet? Stonden er 2 jaar geleden ook. Als ze geen tracks meer uitbrengen wil niet zeggen dat je ze niet kunt boeken. Dan zou 2-Sidez ook niet geboekt kunnen worden bij de Tijdmachine
W
Hardtraxx Veteran
4162 posts member since 2012
last seen Aug 2013
wootum wrote:
Wout1997 wrote:Want Southstylers kan je ook nog boeken enzo.
Waarom niet? Stonden er 2 jaar geleden ook. Als ze geen tracks meer uitbrengen wil niet zeggen dat je ze niet kunt boeken. Dan zou 2-Sidez ook niet geboekt kunnen worden bij de Tijdmachine
Dan zouden ze echt wel vaker geboekt worden. Ik dacht namelijk dat ze volledig gestopt waren, maar ik kan het ook mis hebben. 2-Sidez is eenmalig speciaal voor de Tijdmachine, althans als ik het goed heb begrepen.
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Wout1997 wrote: Dan zouden ze echt wel vaker geboekt worden. Ik dacht namelijk dat ze volledig gestopt waren, maar ik kan het ook mis hebben. 2-Sidez is eenmalig speciaal voor de Tijdmachine, althans als ik het goed heb begrepen.
Dacht ik zelf ook, maar blijkt dus niet zo te zijn ;)

http://partyflock.nl/party/238941:Nuclear_Hardstylez
Hardtraxx Crew
last seen 1 hour ago
pecola-tje wrote:
Wout1997 wrote: Dan zouden ze echt wel vaker geboekt worden. Ik dacht namelijk dat ze volledig gestopt waren, maar ik kan het ook mis hebben. 2-Sidez is eenmalig speciaal voor de Tijdmachine, althans als ik het goed heb begrepen.
Dacht ik zelf ook, maar blijkt dus niet zo te zijn ;)

http://partyflock.nl/party/238941:Nuclear_Hardstylez
Pulse en Rems gingen verder onder de naam 2-Sidez, dus bij die optredens is B-Front niet bij. Dat is alleen exclusief op de Tijdmachine.
Last edited by wootum on , edited 1 time in total.
E
Vanaf onder de streep ontopic plz.
:)

________________________________________________________________________________________
Hardtraxx Veteran
3621 posts member since 2010
last seen May 2026
Boehoe huilen. Ik snap dat je Wish een belangrijk topic vind,
Maar zoveel wijken we er nog niet eens vanaf, dus niet zo zeuren jij. :)
Last edited by pecola-tje on , edited 2 times in total.
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 6 days ago
Ga weg Biscuit, normaal gesproken ben jij diegene die OT gaat. Maar nee, ik werk bij wish en ik ga lekker BBQen met Zany!!!! Ieder jaar echt lachen en mooi fees thahahahahahaha, Dus je mag alleen over het feest praten.

Flikker toch op
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Volgens mij is elke opmerking die Biscuit/En-Er-Gy afzeikt een goede opmerking... In de jaren dat ik hier meegelezen heb en sinds ik actief ben geworden als lid hier heb ik wel gemerkt dat hij de Pipo van Hardtraxx is...

Jonge meisjes, kansloze versierpogingen op vrouwelijke leden, Thera-geil (vooral deetox dan)... zeepraapbrigadier (volgens mij heeft hij zelf zeep gepakt voor Bubba), en Mr. Wish Universe
J
rakkietakkie wrote:Volgens mij is elke opmerking die Biscuit/En-Er-Gy afzeikt een goede opmerking... In de jaren dat ik hier meegelezen heb en sinds ik actief ben geworden als lid hier heb ik wel gemerkt dat hij de Pipo van Hardtraxx is...

Jonge meisjes, kansloze versierpogingen op vrouwelijke leden, Thera-geil (vooral deetox dan)... zeepraapbrigadier (volgens mij heeft hij zelf zeep gepakt voor Bubba), en Mr. Wish Universe
:worship: :lol:
E
•Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
•Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.