Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 15:56 

Hardtraxx Veteran

Ik vroeg me af he, als ze Pulse nog steeds doordraait als 2-Sidez, zou Zany dan niet gewoon zonder Walt als Southstylers geboekt kunnen worden? Dan lijkt de kans me groter dat er nog ooit een Southstylers optreden komt, wel alleen Zany, maar de tracks zijn dan hetzelfde dus wat boeit het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:15 

JEFSKIII schreef:
rakkietakkie schreef:
Volgens mij is elke opmerking die Biscuit/En-Er-Gy afzeikt een goede opmerking... In de jaren dat ik hier meegelezen heb en sinds ik actief ben geworden als lid hier heb ik wel gemerkt dat hij de Pipo van Hardtraxx is...

Jonge meisjes, kansloze versierpogingen op vrouwelijke leden, Thera-geil (vooral deetox dan)... zeepraapbrigadier (volgens mij heeft hij zelf zeep gepakt voor Bubba), en Mr. Wish Universe

:worship: :lol:

+1
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:18 

Hardtraxx Veteran

En-er-gy schreef:
Citaat:
•Hou het gezellig op Hardtraxx. Kwetsen, beledigen, uitschelden, reacties uitlokken of met opzet negatief neerzetten van personen of groepen mensen is niet gewenst en zal bestraft worden.
•Blijf zoveel mogelijk ontopic in de topics. Berichten die afwijken van het onderwerp waar het over gaat worden niet gewaardeerd en kunnen verwijdert of verplaatst worden door de Beheerders of Moderators.

Ga je nu de moraalridder uithangen? Hoevaak heb jij al geen reacties uitgelokt? :P

Nou vooruit OT dan maar: eerste keer Wish voor mij en ik heb er zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:55 

Hardtraxx Elite

Van wie is die foto op dat paard nou..? Wanne homo jonge xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2013 16:58 

Wesz91 schreef:
Van wie is die foto op dat paard nou..? Wanne homo jonge xd

van RapidDash92

overigens is er niks mis met paardrijden, maar met de mensen die het doen soms wel ;) maar dat staat er los van
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 13:56 

Hardtraxx Elite

Dat gaan 4 leuke weken worden!

Defqon
Dreamfields Festival
Wish
Last World
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 15:20 

Hardtraxx Veteran

Om 1200u klaarzitten dus :yay:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:38 

Aan het typen...

Ik denk dat ik weinig festivals kan bezoeken dit jaar, ik wil wel graag weten wie er komen draaien voordat ik geld uitgeef aan een kaartje. Maar schijnbaar is dat niet meer belangrijk :( Of gaat dit alleen over de eerste 1000 kaarten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 16:44 

Hardtraxx Veteran

Nee de 'echte' voorverkoop begint gewoon.
Dus je zal moeten hopen dat het niet te snel uitverkocht raakt ben ik bang.

vorig jaar kwam de line-up op 16 maart, in 2011 op 12 februari al.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:04 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Ik denk dat ik weinig festivals kan bezoeken dit jaar, ik wil wel graag weten wie er komen draaien voordat ik geld uitgeef aan een kaartje. Maar schijnbaar is dat niet meer belangrijk :( Of gaat dit alleen over de eerste 1000 kaarten?

Verschrikkelijke ontwikkeling ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:54 

Aan het typen...

Misschien moeten we een petitie starten? Ik heb vorig jaar wel geklaagd bij Decibel, maar daar zeiden ze dat 40.000 mensen het leuk vonden dat de lineup nog niet bekend was, want van hen hadden ze geen klacht gehad. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:56 

Hardtraxx Veteran

Delt-A schreef:
Nee de 'echte' voorverkoop begint gewoon.
Dus je zal moeten hopen dat het niet te snel uitverkocht raakt ben ik bang.

vorig jaar kwam de line-up op 16 maart, in 2011 op 12 februari al.

Ik heb het idee dat veel line ups veel later komen ivm het vieze spelletje wat de bookingskantoren tegenwoordig spelen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:57 

Aan het typen...

Welk spelletje is dat? En waarom zijn er ook festivals die wel gewoon de lineup vrijgeven voor de kaartverkoop?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 17:58 

Hardtraxxer

Lyst gewoon gaan! Kunnen we een keer een discussie voeren in real life :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:05 

Aan het typen...

Enige festival waar ik 'gewoon' heen ga is Hard Classic On The Beach, omdat vrijwel altijd wel een in mijn ogen goede lineup staat. Voor de overige festivals is het voor mij toch echt afhankelijk van de lineups, want het aantal hedendaagse artiesten wat me echt kan bekoren wordt steeds beperkter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 18:57 

Van de zotte is dit. Ik wil weten of er een 'The Magic Show' stage komt anders wil ik er niet heen, en dan nog is het afwachten aangezien de magic show lang niet altijd goed is. Als tegen die tijd de kaarten al uit zijn verkocht is dat jammer. Dit is vaak het enige feest waar mijn vriendengroep naar toe wil, vooral vanwege de andere stages.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 19:39 

Hardtraxxer

Lyst schreef:
Enige festival waar ik 'gewoon' heen ga is Hard Classic On The Beach, omdat vrijwel altijd wel een in mijn ogen goede lineup staat. Voor de overige festivals is het voor mij toch echt afhankelijk van de lineups, want het aantal hedendaagse artiesten wat me echt kan bekoren wordt steeds beperkter.

Ik ga ook niet naar WiSH voor de muziek. Ik ben het met je eens dat hardstyle niet meer zo vet en vernieuwend is als vroeger, je zult me daarom ook zeker niet op de Dedicated vinden. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:12 

Hardtraxx Addict

Vorig jaar de dag van te voren nog 2 kaarten gewonnen via Digital Punk :) Echt onwijs verrast door dit feest, organisatorisch kan er nog wel het een en ander aan gesleuteld worden maar de decoratie en vooral de sfeer zie je zelden, zelfs niet op de hele grote feesten :) TMS Stage was ook heel goed vorig jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 feb 2013 22:46 

Hardtraxx Veteran

Nerazzurro93 schreef:
Van de zotte is dit. Ik wil weten of er een 'The Magic Show' stage komt anders wil ik er niet heen, en dan nog is het afwachten aangezien de magic show lang niet altijd goed is. Als tegen die tijd de kaarten al uit zijn verkocht is dat jammer. Dit is vaak het enige feest waar mijn vriendengroep naar toe wil, vooral vanwege de andere stages.

Inderdaad, Die Magic Show Stage was afgelopen 2 jaar wel echt vet, ik hoop niet dat dit vervangen wordt door een TC stage oid. Maar ik ga hoe dan ook, want de mainstage beviel me ook beide keren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 14:53 

Hardtraxx Addict

Vorig jaar zeer goed vermaakt hier, maar voor dit jaar twijfel ik nog. Staan al een aantal festivals vast en moet ook nog op zomer vakantie :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:37 

Donateur

Weet iemand hoeveel kaarten je per persoon kan kopen? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 18:48 

Hardtraxx Veteran

Lyst schreef:
Welk spelletje is dat? En waarom zijn er ook festivals die wel gewoon de lineup vrijgeven voor de kaartverkoop?

Ik dacht dat jij alles wist?

Omdat sommige organisaties geen problemen hebben met boeken... Maar waarom denk je dat bijv de Rebirth line up zo anders is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:01 

Aan het typen...

Heb ik ooit beweerd dat ik alles weet? :huh:
Maar welke spelletjes zijn dat dan? De Rebirth lineup is anders dan wat? Alpha2, Scope Dj, Josh & Wesz, Zatox, Noisecult en Frequencerz stonden er vorig jaar ook. En ten opzichte van andere festivals is er ook niet zoveel verschil volgens mij?

Enige wat ik weet dat ze het bij Decibel doen onder het motto van dan hebben de mensen nog een leuk momentje om naar uit te kijken. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 mrt 2013 19:02 

Hardtraxxer

lyst wist van niks
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 mrt 2013 13:46 

Hardtraxx Elite

Nerazzurro93 schreef:

Bij 'Programma' op de website staat The Magic Show er gewoon weeral bij ^^
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten