En de munten zijn ook uitverkocht.
Dat ging snel
Dat ging snel
Alleen early's vriend haha. Voorverkoop begint in maart ofzo.wrote:Nu al uitverkocht? Is toch niet leuk meer. Dan hoef ik er al niet heen uit principe. Ach ja, gelukkig zijn goede feesten nooit/niet snel uitverkocht.
eerste weekend van maartwrote:Alleen early's vriend haha. Voorverkoop begint in maart ofzo.wrote:Nu al uitverkocht? Is toch niet leuk meer. Dan hoef ik er al niet heen uit principe. Ach ja, gelukkig zijn goede feesten nooit/niet snel uitverkocht.
Je woont toch ook 0 meter van je computer vandaan?wrote:Neem aan dat de kaartverkoop de eerste zaterdag van maart start om 12 uur?
Verkrijgbaar bij alle primera winkels (dacht ik) gelukkig woon ik er 50 meter vanaf
wrote:Neem aan dat de kaartverkoop de eerste zaterdag van maart start om 12 uur?
Verkrijgbaar bij alle primera winkels (dacht ik) gelukkig woon ik er 50 meter vanaf
Een mooi begin dat Donkey Rollers er wederom bij zijn dit jaar, afgelopen twee edities was die act elke keer een van de heerlijkste momenten van het festivalseizoen.Tadaaaaa!! Hier zijn ze dan, de eerste 6 namen voor WiSH Outdoor 2013!
|| R3hab || Feestdjruud || NielsonMusic || Donkey Rollers || YVES V || Murdock ||
De komende weken presenteren we nog 200+ artiesten!
2 Maart 12:00 stipt start de kaartverkoop. op=op!
This is our wonderland
:')wrote:NIELSON!!!!!!
JIJ BENT ALLES ALLES ALLES IN EEEHEEEENNNNNN![]()
![]()
Zitten zeker te softe kicks in voor je?wrote::')wrote:NIELSON!!!!!!
JIJ BENT ALLES ALLES ALLES IN EEEHEEEENNNNNN![]()
![]()
Ik vond die set eigenlijk helemaal niet zo goed. Had 2 daarvoor DR meegemaakt en dat was gewoon 10x beter.wrote:
Een mooi begin dat Donkey Rollers er wederom bij zijn dit jaar, afgelopen twee edities was die act elke keer een van de heerlijkste momenten van het festivalseizoen.
In 2011 waren ze inderdaad net nog wat beter, maar vorig jaar was ook zeker geweldig. Magistraal geluid, en eigenlijk het enigste uitstapje dat ik naar de main maakte. Alles klopte gewoon toen.wrote:Ik vond die set eigenlijk helemaal niet zo goed. Had 2 daarvoor DR meegemaakt en dat was gewoon 10x beter.wrote:
Een mooi begin dat Donkey Rollers er wederom bij zijn dit jaar, afgelopen twee edities was die act elke keer een van de heerlijkste momenten van het festivalseizoen.
Dit jaar misschien wel weer aanwezig, want vorige jaar was dit echt gruwelijk vet