Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 16:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En de munten zijn ook uitverkocht.

Dat ging snel
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 dec 2012 17:49 
 

Ticket binnen :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 14:31 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 17:12 
 

Het blijft ieder jaar weer een groot festijn :P

vooral die getallen......
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jan 2013 21:47 
 

Mij part zijn we morgen een half jaar verder, want hier heb ik wel zo'n zin in... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:22 
 

Nu al uitverkocht? Is toch niet leuk meer :(. Dan hoef ik er al niet heen uit principe. Ach ja, gelukkig zijn goede feesten nooit/niet snel uitverkocht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen de Early-bird tickets zijn uitverkocht :P

De reguliere verkoop zal zo rond begin maart beginnen
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Nerazzurro93 schreef:
Nu al uitverkocht? Is toch niet leuk meer :(. Dan hoef ik er al niet heen uit principe. Ach ja, gelukkig zijn goede feesten nooit/niet snel uitverkocht.

Alleen early's vriend haha. Voorverkoop begint in maart ofzo.
Edit: te laat lol
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 17:28 
 

Wesz91 schreef:
Nerazzurro93 schreef:
Nu al uitverkocht? Is toch niet leuk meer :(. Dan hoef ik er al niet heen uit principe. Ach ja, gelukkig zijn goede feesten nooit/niet snel uitverkocht.

Alleen early's vriend haha. Voorverkoop begint in maart ofzo.

eerste weekend van maart
om 12 uur.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jan 2013 18:33 
 

Thanks voor de info. Ik ben nooit een ster geweest in begrijpend lezen.

Is dus nog zeker een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 13:02 
 

Neem aan dat de kaartverkoop de eerste zaterdag van maart start om 12 uur?

Verkrijgbaar bij alle primera winkels (dacht ik) gelukkig woon ik er 50 meter vanaf xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 15:53 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
Neem aan dat de kaartverkoop de eerste zaterdag van maart start om 12 uur?

Verkrijgbaar bij alle primera winkels (dacht ik) gelukkig woon ik er 50 meter vanaf xd


Je woont toch ook 0 meter van je computer vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jan 2013 17:39 
 

JEFSKIII schreef:
Neem aan dat de kaartverkoop de eerste zaterdag van maart start om 12 uur?

Verkrijgbaar bij alle primera winkels (dacht ik) gelukkig woon ik er 50 meter vanaf xd

:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Citaat:
Tadaaaaa!! Hier zijn ze dan, de eerste 6 namen voor WiSH Outdoor 2013!

|| R3hab || Feestdjruud || NielsonMusic || Donkey Rollers || YVES V || Murdock ||

De komende weken presenteren we nog 200+ artiesten!
2 Maart 12:00 stipt start de kaartverkoop. op=op!

This is our wonderland


Een mooi begin dat Donkey Rollers er wederom bij zijn dit jaar, afgelopen twee edities was die act elke keer een van de heerlijkste momenten van het festivalseizoen. :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 17:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

woehoe!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer Donkey Rollers, leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:29 
 

NIELSON!!!!!!

JIJ BENT ALLES ALLES ALLES IN EEEHEEEENNNNNN :love: :loving: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JEFSKIII schreef:
NIELSON!!!!!!

JIJ BENT ALLES ALLES ALLES IN EEEHEEEENNNNNN :love: :loving: :yay:


:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 19:38 
 
Hardtraxxer

Vet dat Murdock komt. Ik kende hem van te voren niet, maar liquid dnb is sowieso welkom op een feest als Wish!
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 20:22 
 

Steffnov schreef:
JEFSKIII schreef:
NIELSON!!!!!!

JIJ BENT ALLES ALLES ALLES IN EEEHEEEENNNNNN :love: :loving: :yay:


:')


Zitten zeker te softe kicks in voor je? :(

WiSH heeft wel een nadeel voor mij, drukte op het werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 21:50 
 
Hardtraxx Veteran

Boeie fuck werk
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 22:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

93Wesley93 schreef:

Een mooi begin dat Donkey Rollers er wederom bij zijn dit jaar, afgelopen twee edities was die act elke keer een van de heerlijkste momenten van het festivalseizoen. :loving:


Ik vond die set eigenlijk helemaal niet zo goed. Had 2 daarvoor DR meegemaakt en dat was gewoon 10x beter.
Dit jaar misschien wel weer aanwezig, want vorige jaar was dit echt gruwelijk vet :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 22:47 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Alweer DR? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rawbin schreef:
93Wesley93 schreef:

Een mooi begin dat Donkey Rollers er wederom bij zijn dit jaar, afgelopen twee edities was die act elke keer een van de heerlijkste momenten van het festivalseizoen. :loving:


Ik vond die set eigenlijk helemaal niet zo goed. Had 2 daarvoor DR meegemaakt en dat was gewoon 10x beter.
Dit jaar misschien wel weer aanwezig, want vorige jaar was dit echt gruwelijk vet :thumbsup:

In 2011 waren ze inderdaad net nog wat beter, maar vorig jaar was ook zeker geweldig. Magistraal geluid, en eigenlijk het enigste uitstapje dat ik naar de main maakte. Alles klopte gewoon toen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2013 23:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Alweer DR? :/

Doe normaal.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten