Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:28 
 

zaterdag 6 juli 2013
14:00 - 02:00
Festivalterrein de Aa outdoor
Beek en Donk

Genres
club, deephouse, dirty house, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, electro, happy hardcore, hardcore, hardstyle, house, jump, raw hardstyle, techno, trance

Minimumleeftijd
18

Kluisjes
Er zijn kluisjes aanwezig.

Line-up:
DEDICATED
D-Block & S-te-Fan
Mystery Guest 1 B2B Mystery Guest 2
Donkey Rollers LIVE
The Pitcher B2B Slim Shore
Adrenalize B2B Atmozfears
Toneshifterz
TNT
The Magic Showcase Pst. Moridin
Waverider
Submotion
Audio Addicts
MC DV8
MC Renegade

THE MAGIC SHOW
The Machine B2B Chris One LIVE
Titan
AVIO
Tuneboy (Early)
Thera
The Geminizers
Sasha F LIVE
Phrantic
Phuture Noize
Zero Sanity B2B Kevin Kaos
Clockartz
Mind.illusion B2B San Miquel
MC Shizzler

Distorted
Affix
D-Passion
Edge of Darkness
Fornaio
Gia
Kasparov
Lunatic
Miss Hysteria
Panic
Profreaks
Tieum
MC: Syco
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Moet het niet 2013 zijn?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:34 
 

dennis schreef:
Moet het niet 2013 zijn?

nee joh, topics maken over feesten in het verleden is helemaal hip!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

KSwoosh schreef:
dennis schreef:
Moet het niet 2013 zijn?

nee joh, topics maken over feesten in het verleden is helemaal hip!

jo maat, dat is over 5 dagen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:41 
 

Is alweer aangepast.. had dat gekopieerd vna oude wish, zodat ik dat alleen aan moest passen. niet bij stil gestaan over jaartal..

Benieuwd of ze weer uitbreiden, een 2e hardcore area met industrial / early of een Minimal Techno area zou wel een mooie uitbreiding zijn
Voetnote tot personen die hoe ik dat weet: Hoorde gisteren wat mensen daarover spreken die ik ook op opbouw van WISH had gezien.. ken ze niet bij naam maar hadden wel wat vingers in de pap bij de house stage met opbouw
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:46 
 
Hardtraxx Veteran

:')
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JAAAA industrial erbij :D

Denk wel dat ik weer aanwezig ben ;) Was een topfeestje gisteren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vreselijk al die topics die nu al aangemaakt worden voor volgend jaar xd
Toch vind ik dat deze wel mag blijven. Chris Two is namelijk elk jaar wel op de hoogte van nieuws/updates en dergelijke wat WiSH betreft. Zie ik liever dat hij de openingspost heeft en bij kan houden dan dat iemand anders dat doet..

OT: Hopelijk/waarschijnlijk volgend jaar wel aanwezig! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 15:38 
 

pecola-tje schreef:
Toch vind ik dat deze wel mag blijven. Chris Two is namelijk elk jaar wel op de hoogte van nieuws/updates en dergelijke wat WiSH betreft.


Dank-u! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2012 19:37 
 
Hardtraxx Addict

Doe mij maar een Early HS area dan :innocent:

Maar in ieder geval hopelijk volgend jaar weer aanwezig :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 13:42 
 

Stijlen 2012:
classics, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, eclectic, electro, happy hardcore, hardcore, hardstyle, house, lounge, minimal, raw hardstyle

Stijlen 2013:
club, deephouse, dirty house, drum & bass, dubstep, early hardcore, early hardstyle, electro, happy hardcore, hardcore, hardstyle, house, jump, raw hardstyle, techno, trance
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 14:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Komen dus area's bij met onder andere Trance/Techno of zullen ze het grote housepodium muzikaal gaan verbreden? Interessant in ieder geval.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:12 
 
Hardtraxxer

Ik ben benieuwd wat ze nu weer van plan zijn. Ik vond dat ze de HC wederom verwaarloosd hebben. Er had best wat meer variatie in gemogen qua artiesten. Een techno area erbij zou mooi zijn, maar volgens mij gaan ze niet heel veel meer uitbreiden wat ik heb gehoord. Zou ook jammer zijn. Ik vond het intieme wel vet. Ook al zijn ze in een paar jaar echt gigantisch gegroeid.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kijk hier nu al weer zo naar uit, dit jaar was echt :bomb: :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 17:41 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Elk jaar een zekerheidje dit :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:17 
 
Hardtraxx Veteran

Datum nu ook via Facebook bevestigd:

http://www.facebook.com/photo.php?fbid= ... =1&theater
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:38 
 

Karel,
Ben er weer bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ook dit jaar waarschijnlijk weer van de partij ondanks dat ik nooit zoveel verwacht van dit feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 okt 2012 13:43 
 

dawasiknie schreef:
Ook volgend jaar waarschijnlijk weer van de partij ondanks dat ik nooit zoveel verwacht van dit feest.

2013 :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 12:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik MOET er dit jaar ook bij zijn. is early bird weer ergens rond januari/februari?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 14:44 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dit jaar was het echt heel vet, volgende editie normaal gezien ook aanwezig :thumbup:

Maar zal dus samen met Last World vallen? :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vincent_ schreef:
Dit jaar was het echt heel vet, volgende editie normaal gezien ook aanwezig :thumbup:

Maar zal dus samen met Last World vallen? :x

wish of last world. makkelijke keuze toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier moet ik gewoon heen, 20 minuten fietsen voor mij. De voorgaande 2 jaren niet kunnen gaan, hopelijk volgend jaar dus mijn eerste keer,
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 15:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Op mijn verjaardag :). Word een mooi feestje denk ik zo :D.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2012 21:03 
 
Hardtraxx Addict

Organisatorisch zijn er nog een hoop dingen te verbeteren aan dit feest maar de muziek, aankleding en sfeer waren echt geweldig. Totaal verrast afgelopen editie dus kans is groot dat ik hier weer heen ga volgend jaar :)
1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten