Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 13:24 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Wat was dat gaaf zeg :loving: No Mad Soul klapte er ook echt heerlijk op!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 14:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eigenlijk waren op dat moment alleen 4, 10 en 12 niks aan.
Daarvoor hadden wel Second Chance, Drop 2 Your Knees & Animal Side in plaats mogen komen.
Dan was het de beste liveset ooit geweest denk ik voor mij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2013 14:08 
 
Hardtraxx Veteran

12 vond ik wel leuk, voornamelijk ook door de reactie van Jeroen, die de hoop al had opgegeven :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2013 18:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12 ging volgens mij helemaal nergens over zo hard :P . Maar ik kan me vergissen.

Dikke liveset!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 12:21 
 
Hardtraxx Veteran



En 12 niks aan? Die plaat is godsgruwelijk vet, rammen pur sang :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 13:21 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Die screech in nummer 4 :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 14:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jurheinen schreef:
En 12 niks aan?

Vond m op dat moment idd niet zo bijzonder. Afgezien van de kicks vind ik die nog steeds niet zo geweldig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 19:28 
 
Hardtraxx Addict

Was inderdaad een mooi feestje, vond vorig jaar toch wel nog iets beter (open-lucht TMS stage, eindshow, parkeergelegenheid,...).

Vooral bij TMS gestaan en met de oudere bekenden staan rammen :)

Bij aankomst gelijk maar is alle stages bekeken, mooi was echt opgemaakt hoor ^^

Daarna naar TMS gelopen om te kijken hoe het daar was, er werd aardig gedraaid door San Miquel en Mind Illusion, zeker een mooie opwarmer!

Clockartz vond ik maar weinig aan, tempo was gelijk om zeep als je het mij vraagt met hun random trackkeuze op dat moment van de dag.

Tuneboy maakte het toch wel weer goed met zijn Early set, geniale nummers kwamen voorbij (oa Go, Go, Go! Hard mix, Second Match,...)

Zero Sanity en Kevin Kaos een stuk moeten missen, maar over het algemeen klonk het zeker niet slecht!

Vond de set in het begin van Phuture noize iets minder interessant, maar halverwege klapten de hardere nummers er toch aardig op! (oa Fire in the hole en sloopvergunning (zaagtool edit), wat een geniale onzintrack is dat toch :P )

Avio was echt geniaal, hoe Intractable One zich er ook zo kon inleven had ik niet gedacht! Jammer dat de 2e climax van WTF er niet in voor kwam :cry: maar wel een hele fijne set.

Bij Phrantic begon het pas echt gek te worden, goeie set in ieder geval, ook een aantal nieuwe nummers denk ik?

Jammer genoeg een stuk van Titan gemist, maar op het einde nog een stukje meegenoten ervan.

Sasha-F Live was ook beter dan ik had gedacht, die nieuwe nummers gaven het een meesterlijke sfeer in de tent!

Bij Thera was het ook weer zo goed als afbreken, soms even een iets ouder of minder hard nummer maar wat een mooie set + het feit dat hij steeds weer op de DJ booth staat mee te doen :thumbup:

Chris One en The Machine vond ik wel nog aardig leuk, platenkeuze was goed, echter de sfeer was iets minder dan voordien (op de 2 of 3 laatste tracks na missschien).

Nog gaan afsluiten op de main bij Moridin, was een vrij aardige set, alhoewel toch iets beter gemixt had gemogen. Qua platenkeuze was het volledig in de roos voor mij, had niet gedacht dat dit nog zo interessant had kunnen worden!

En waarom heeft nog niemand door wie ik nu ben haha, de helft vergeet het zowat :oh:
Vincent_ en kettingzaag weten het nu wel hoop ik :P alsook degenen wie ik nog een drankje gaf op het einde van de laatste set in TMS ;)

Volgend jaar hopelijk weer aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2013 23:57 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En dat ik door TMS een duitse aan overgehouden heb, is wel komisch..
Dol feestje, zin in 2014 (zal ik topic vast openen? :P)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 00:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
En dat ik door TMS een duitse aan overgehouden heb, is wel komisch..
Dol feestje, zin in 2014 (zal ik topic vast openen? :P)

Pics or it didn't
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:07 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

NEIN, ik doe dat alleen maar om mijn fiets terug te krijgen.. veruckte deutschers!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2013 14:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Nog gaan afsluiten op de main bij Moridin, was een vrij aardige set, alhoewel toch iets beter gemixt had gemogen. Qua platenkeuze was het volledig in de roos voor mij, had niet gedacht dat dit nog zo interessant had kunnen worden!

Ze hadden maar 1 CDJ voor een tijdje. Waren er 2 kapot gegaan en duurde ff voordat de 2 nieuwen waren gebracht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 09:32 
 
Hardtraxx Veteran

Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2013 10:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Vette aftermovie zeg :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 00:47 
 
Hardtraxx Addict

Daveytl schreef:
Ox_Ite schreef:
Nog gaan afsluiten op de main bij Moridin, was een vrij aardige set, alhoewel toch iets beter gemixt had gemogen. Qua platenkeuze was het volledig in de roos voor mij, had niet gedacht dat dit nog zo interessant had kunnen worden!

Ze hadden maar 1 CDJ voor een tijdje. Waren er 2 kapot gegaan en duurde ff voordat de 2 nieuwen waren gebracht.

Ok, dan snap ik het volledig, ook wel dikke pech dat er 2 ineens kaduuk gingen >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 jul 2013 12:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ox_Ite schreef:
Daveytl schreef:
Ox_Ite schreef:
Nog gaan afsluiten op de main bij Moridin, was een vrij aardige set, alhoewel toch iets beter gemixt had gemogen. Qua platenkeuze was het volledig in de roos voor mij, had niet gedacht dat dit nog zo interessant had kunnen worden!

Ze hadden maar 1 CDJ voor een tijdje. Waren er 2 kapot gegaan en duurde ff voordat de 2 nieuwen waren gebracht.

Ok, dan snap ik het volledig, ook wel dikke pech dat er 2 ineens kaduuk gingen >.<


Op het einde van de set van Crypsis & Zany waren er al problemen met 3 CD spelers. De ene stuurde niks uit, de andere las geen USBs of CDs meer en de 3de had wat problemen met de playknop. We hadden dus alleen CD speler 1 en 2. Na de eerste overgang stopte de playknop van CD speler 2 ook volledig dus hadden we maar 1 CD speler over.. Hebben 3 nieuwe tracks van CDJ1 moeten starten omdat er gewoon niks meer was om mee te mixen. Alledrie de CDspelers uiteindelijk vervangen en toen werkte alles gelukkig.

Denk dat de hitte en zon niet zo goed was voor de apparatuur, maar goed je doet er niks aan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:


Ik kan geen geluid krijgen van de aftermovie. Het geluid staat gedempt en ik kan het niet veranderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 14:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
freddyadu8 schreef:


Ik kan geen geluid krijgen van de aftermovie. Het geluid staat gedempt en ik kan het niet veranderen.


Lees de description eens :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 jul 2013 21:56 
 
Hardtraxxer

http://vimeo.com/70626454 aftermovie met geluid :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jul 2013 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Wat een faalsite is youtube ook eigenlijk. Bijzonder dat het nog steeds de grootste blijft :P
Vorige  1 ... 24, 25, 26, 27, 28
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten