Was inderdaad een mooi feestje, vond vorig jaar toch wel nog iets beter (open-lucht TMS stage, eindshow, parkeergelegenheid,...).
Vooral bij TMS gestaan en met de oudere bekenden staan rammen
Bij aankomst gelijk maar is alle stages bekeken, mooi was echt opgemaakt hoor
Daarna naar TMS gelopen om te kijken hoe het daar was, er werd aardig gedraaid door San Miquel en Mind Illusion, zeker een mooie opwarmer!
Clockartz vond ik maar weinig aan, tempo was gelijk om zeep als je het mij vraagt met hun random trackkeuze op dat moment van de dag.
Tuneboy maakte het toch wel weer goed met zijn Early set, geniale nummers kwamen voorbij (oa Go, Go, Go! Hard mix, Second Match,...)
Zero Sanity en Kevin Kaos een stuk moeten missen, maar over het algemeen klonk het zeker niet slecht!
Vond de set in het begin van Phuture noize iets minder interessant, maar halverwege klapten de hardere nummers er toch aardig op! (oa Fire in the hole en sloopvergunning (zaagtool edit), wat een geniale onzintrack is dat toch

)
Avio was echt geniaal, hoe Intractable One zich er ook zo kon inleven had ik niet gedacht! Jammer dat de 2e climax van WTF er niet in voor kwam

maar wel een hele fijne set.
Bij Phrantic begon het pas echt gek te worden, goeie set in ieder geval, ook een aantal nieuwe nummers denk ik?
Jammer genoeg een stuk van Titan gemist, maar op het einde nog een stukje meegenoten ervan.
Sasha-F Live was ook beter dan ik had gedacht, die nieuwe nummers gaven het een meesterlijke sfeer in de tent!
Bij Thera was het ook weer zo goed als afbreken, soms even een iets ouder of minder hard nummer maar wat een mooie set + het feit dat hij steeds weer op de DJ booth staat mee te doen
Chris One en The Machine vond ik wel nog aardig leuk, platenkeuze was goed, echter de sfeer was iets minder dan voordien (op de 2 of 3 laatste tracks na missschien).
Nog gaan afsluiten op de main bij Moridin, was een vrij aardige set, alhoewel toch iets beter gemixt had gemogen. Qua platenkeuze was het volledig in de roos voor mij, had niet gedacht dat dit nog zo interessant had kunnen worden!
En waarom heeft nog niemand door wie ik nu ben haha, de helft vergeet het zowat
Vincent_ en kettingzaag weten het nu wel hoop ik

alsook degenen wie ik nog een drankje gaf op het einde van de laatste set in TMS
Volgend jaar hopelijk weer aanwezig!