Khadber schreef:
Prutser van de dag: Yves V. Ongelofelijk dat de Belgische house-scene zo smal is.
Was dat die kerel voor Martin Garrix? Want die kon echt voor geen meter draaien zeg! Martin Garrix was wel erg vet!
Afijn, leuke dag gehad samen met Barry & Alain (en later kwam Manon d'r nog bij). Met nog een paar anderen maakten dit feest wel erg gezellig! Was ik vooral erg heb gemist was sfeer. Op de Dedicated was er gewoon geen sfeer, en bij TMS stage miste ik de sfeer van voorgaande jaren. Mensen gingen wel lekker los, maar het was niet dat ''groep'' gevoel wat ik vorig jaar en het jaar daarvoor had. Komt wellicht door de tent. Geluid was in de tent eigenlijk wel erg goed, wat bij de Dedicated weer ongelooflijk bagger was. Bij Titan kwam 't geluid hier en daar niet helemaal door, maar over 't algemeen niks te klagen gehad over het geluid.
De hoofdpodia waren qua aankleding wel geweldig weer, kan ik alleen maar aanmoedigen dat er zoveel tijd in wordt gestoken ondanks dat ik goed geluid belangrijker vind. Ik dacht ik ga even op de main kijken, staan Donkey Rollers er en niemand maar dan ook niemand gaat los, er is geen sfeer en die platen kwamen totaal niet door vanwege 't geluid (erg jammer).
Setjes waren eigenlijk de hele dag wel prima

. We kwamen pas binnen toen Phuture Noize begon en ik ben fan van deze 2 heren van Dirty Workz zeg! De ene dikke plaat na de ander, laat dat album maar komen! Daarna nog 20 minuten AVIO gehoord en toen naar de Devoted stage gegaan. Yves V draaide een paar dikke knallers, maar het ontbrak hem aan mixskills

. Vooral zijn slechte timing vond ik ronduit irritant. Martin Garrix opende met zijn grote hit Animals en daarna draaide hij ook alleen maar goede platen. Het teasen ging hier en daar mis, maar verder was het mixen wel goed!
Phrantic nog de laatste 10 minuten gezien, en daarna tijd voor 2 hele goede gasten: The Geminizers. Ik verheug me altijd op hun setjes, vaak door de goede trackkeuze en dikke mixskills. Ook hun nieuwe platen zijn heel erg dik (Eternall Bliss en de remix van Darkness). Het begon leuk, maar daarna kwamen d'r volgens mij 2 verschrikkelijk platen van Crypsis, maar verder was de set gewoon erg dik!
Daarna Sasha F, mijn verwachtingen waren laag maar deze man heeft zichzelf wel even bewezen. Veel nieuw spul wat ik niet kende ging toch wel erg hard, en Hardstyle Matters blijft live echt super dik! Het scratchen was leuk, maar zoals Nazele al zei: beetje teveel hier en daar. Volgens mij wist ik 't even niet meer toen hij die laatste plaat d'r op gooide, dat ging gewoon nergens meer over (kon ook een andere plaat zijn ergens op 't einde). Goede liveset, lekker energiek!
Titan, had ik veel zin in maar het pakte me op 1 of andere manier niet. Het geluid werd wat minder en hij draaide niet alleen maar dikke platen. Dancing ging wel weer erg lekker! Hier nog even naar de main gelopen, maar later gewoon teruggekomen. En Barry, hoe kan 't toch dat je die Delete kicks nog steeds niks vind
De grootste eindbaas van de dag was Thera! Op een enkel plaatje na alleen maar dikke schijven gehoord! Futile was ook weer leuk om te horen! Ook wat nieuw materiaal gehoord, klonk heel dik! The Sexuall Thrill hardcore edit ging ook nergens over, zooo lekker

!
Na Thera nog even bij The Machine en Chris One gebleven, klonk leuk. Daarna door naar Showtek. Maar we konden Alain en Manon niet vinden dus zijn wel lekker backstage gaan zitten daarna en Moridin gekeken/gehoord. Was leuk, maar niet bijzonder. Ook het trage mixwerk hier en daar snapte ik niet helemaal. Daarna weer 't hele stuk terug gelopen en binnen een kwartier waren we weg (viel me mee).
+++ Thera
++ Sasha F
++ The Geminizers
++ Phuture Noize
+ Titan
+ Avio
+ Martin Garrix
+ Eten
+ Decor van de Devoted & Dedicated
+ TMS Stage
+ Gezelligheid
+ Nog best veel andere dingen
- Geluid op de Dedicated
- Mensjes vooraan bij TMS die met die hekken zaten te klooien..
- Geluid bij Titan
- Het stuk lopen naar de parkeerplaats
Al met al een goed feestje! Helaas niet de voorgaande jaren overtroffen. Ik zeg TMS weer open air zoals vorig jaar! Bedankt iedereen voor de gezelligheid