Wish was echt dik!
Rond kwart voor 2 aangekomen, toen nog een eindje lopen naar het terrein.
Heen is nooit zo probleem maar terug is altijd verzuurd
Maar eenmaal binnengekomen beetje alle stage,s gekeken en de aankleding van de 2 mainstages was echt prachtig en groot uitgepakt!
Toen even bij mind illusion en san miquel gekeken en nog even bij een paar andere stages.
Toen naar Zanger rinus gegaan, stond aardig vol en was best een aardig goede sfeer.
Daarna bij zero sanity en kevin kaos gaan kijken, en die zetten toch wel ff een dikke sette neer!
Toen wouden een paar vrienden van me bij mc biggah gaan kijken maar die was te laat ofzo en ik en nog een maat van me hadden geen zin meer om te wachten dus weer naar Tms gegaan.
Daarna nog bij feest dj ruud geweest dat was ook wel vet, die kerel kan wel vette setjes neer zetten.
Hun bleven daar en ik ging vast naar AVIO toe, want daar wou ik niks van missen

echt een vette set neergezet en aantal nieuwe tracks gehoord! Vet ook dat ze spaceman edit draaide, vond alleen de opbouw wat minder van deze set, daarna nog even met coen en daniel staan praten. Toen even wat gaan eten en nog een stuk van phrantic mee gepakt, en daarna nog even bij een geniale stage gestaan met hollandse en kerst muziek , waar iedereen kerst mutsen op had haha.
Nog even bij kraantje pappie gekeken en daar nog een paar vette pits meegemaakt en the wall of dead
Hier stond het geluid wel bellaberd afgesteld want kon hem amper verstaan.
Toen bij de main ff gestaan en waar je gewoon rustig kon praten door het geluid, en ff afgewacht wie de mystery quest was. Toen ik dat hoorde viel het tegen voor mij, en ging ik naar thera.
En die heeft me tog ff een dikke knalset neergezet, voor the sexual thrill hc edit voor ik echt hard gaan!
Was alleen wel irritant dat van die spanjaarden naast ke heletijd met die hekken zaten te klooien..
Daarna the machine en chris one gezien, maar vond het beter als die voor thera had gestaan ivm de opbouw, maar ieder zijn smaak, hebben we paar dikke plaatjes gedraat en dikke edits gehoord maar het was een cdtjes want was knap dat ze zonder koptelefoon draaide en hoorde weinig live toevoegingen.
Daarna naar de main gegaan voor moridin live, vondt dit wel wat tegenvallen, unleashed ging wel echt snoeihard!
En daarna de eindshoe, dat was echt een zware tegenvaller... Echt de slechtse einshow die ik heb meegemaakt, ook heel weinig vuurwerk.
Nadat het was afgelopen, verzuurd naar de parkeerplaats gelopen en lang gewacht voordat we eruit konden, was ook pas kwart over 5 thuis.
Al met al een vette geslaagde editie!
+ Geluid in de TMS
+ sfeer bij tms en dwdd en kraantje pappie en feest dj ruud
+ AVIO Thera kevin kaos en zero sanity
+ snelle bar service
+ goed eten
- bavaria
- geluid main
- hitte in tms