Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 12:59 

Hardtraxx Veteran

Wat betaalde je voor de reguliere parkeerplaats eigenlijk? Had van tevoren een priority parking dr bij genomen voor 15 euro, wat ik op dat moment redelijk wat geld vond, maar afgelopen week moest ik ook gewoon 13 euro aftikken voor de normale parkeerplaats van Dreamfields...

Zeker een aanrader trouwens, zeker de helft van de file kunnen ontwijken omdat wij een afslag eerder d'r af mochten, waar anderen tegengehouden werden.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:04 

Hardtraxx Elite

chicken schreef:
Wat betaalde je voor de reguliere parkeerplaats eigenlijk?

Voor ons crappy weiland op 1km afstand een 10tje
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:10 

Hardtraxx Veteran

P-parking was echt ideaal, rustig en maximaal 3 minuten gewacht omdat een bus in moest draaien terwijl er duizend mensen tussen bussen door aan het huppelen waren.

Leuke sets gehoord van Funkmaster B, Waverider, Phuture Noize, Showtek, Donkeys en Zany Vs. Crypsis!
Aankleding van de hoofdpodia was ronduit bizar te noemen. Prachtig!
Minpuntje van Phuture Noize was met name dat de hardere kant van het album gedraaid is, maar bijv. geen Save Your World, maar goed. Firepower maakte weer een hoop goed.
Moment vd dag: Zany vs. Crypsis die samen een zieke combi inzette van oa Furious, Strike, Rockstar, Octavus Augustus, Firepower en nog wel 1 of twee geniale platen. Ik had het niet meer :).

Prutser van de dag: Yves V. Ongelofelijk dat de Belgische house-scene zo smal is.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:14 

Hardtraxxer

Wesz91 schreef:
chicken schreef:
Wat betaalde je voor de reguliere parkeerplaats eigenlijk?

Voor ons crappy weiland op 1km afstand een 10tje

Echt wat was dat slecht geregeld zeg. En midden in het weiland lag nog een sloot die je in het donker nauwelijks kon zien. Daar was nog iemand met zijn auto ingereden :lol:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:21 

Hardtraxx Addict

Wij hebben de auto op 1000 meter gezet bij het winkelcentrum. Gewoon niks hoeven te betalen en was goed aan te lopen.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 13:45 

Hardtraxx Veteran

Khadber schreef:
Prutser van de dag: Yves V. Ongelofelijk dat de Belgische house-scene zo smal is.

Was dat die kerel voor Martin Garrix? Want die kon echt voor geen meter draaien zeg! Martin Garrix was wel erg vet!

Afijn, leuke dag gehad samen met Barry & Alain (en later kwam Manon d'r nog bij). Met nog een paar anderen maakten dit feest wel erg gezellig! Was ik vooral erg heb gemist was sfeer. Op de Dedicated was er gewoon geen sfeer, en bij TMS stage miste ik de sfeer van voorgaande jaren. Mensen gingen wel lekker los, maar het was niet dat ''groep'' gevoel wat ik vorig jaar en het jaar daarvoor had. Komt wellicht door de tent. Geluid was in de tent eigenlijk wel erg goed, wat bij de Dedicated weer ongelooflijk bagger was. Bij Titan kwam 't geluid hier en daar niet helemaal door, maar over 't algemeen niks te klagen gehad over het geluid.

De hoofdpodia waren qua aankleding wel geweldig weer, kan ik alleen maar aanmoedigen dat er zoveel tijd in wordt gestoken ondanks dat ik goed geluid belangrijker vind. Ik dacht ik ga even op de main kijken, staan Donkey Rollers er en niemand maar dan ook niemand gaat los, er is geen sfeer en die platen kwamen totaal niet door vanwege 't geluid (erg jammer).

Setjes waren eigenlijk de hele dag wel prima :) . We kwamen pas binnen toen Phuture Noize begon en ik ben fan van deze 2 heren van Dirty Workz zeg! De ene dikke plaat na de ander, laat dat album maar komen! Daarna nog 20 minuten AVIO gehoord en toen naar de Devoted stage gegaan. Yves V draaide een paar dikke knallers, maar het ontbrak hem aan mixskills :surrender: . Vooral zijn slechte timing vond ik ronduit irritant. Martin Garrix opende met zijn grote hit Animals en daarna draaide hij ook alleen maar goede platen. Het teasen ging hier en daar mis, maar verder was het mixen wel goed!

Phrantic nog de laatste 10 minuten gezien, en daarna tijd voor 2 hele goede gasten: The Geminizers. Ik verheug me altijd op hun setjes, vaak door de goede trackkeuze en dikke mixskills. Ook hun nieuwe platen zijn heel erg dik (Eternall Bliss en de remix van Darkness). Het begon leuk, maar daarna kwamen d'r volgens mij 2 verschrikkelijk platen van Crypsis, maar verder was de set gewoon erg dik!

Daarna Sasha F, mijn verwachtingen waren laag maar deze man heeft zichzelf wel even bewezen. Veel nieuw spul wat ik niet kende ging toch wel erg hard, en Hardstyle Matters blijft live echt super dik! Het scratchen was leuk, maar zoals Nazele al zei: beetje teveel hier en daar. Volgens mij wist ik 't even niet meer toen hij die laatste plaat d'r op gooide, dat ging gewoon nergens meer over (kon ook een andere plaat zijn ergens op 't einde). Goede liveset, lekker energiek!

Titan, had ik veel zin in maar het pakte me op 1 of andere manier niet. Het geluid werd wat minder en hij draaide niet alleen maar dikke platen. Dancing ging wel weer erg lekker! Hier nog even naar de main gelopen, maar later gewoon teruggekomen. En Barry, hoe kan 't toch dat je die Delete kicks nog steeds niks vind :surrender: :x

De grootste eindbaas van de dag was Thera! Op een enkel plaatje na alleen maar dikke schijven gehoord! Futile was ook weer leuk om te horen! Ook wat nieuw materiaal gehoord, klonk heel dik! The Sexuall Thrill hardcore edit ging ook nergens over, zooo lekker :D !

Na Thera nog even bij The Machine en Chris One gebleven, klonk leuk. Daarna door naar Showtek. Maar we konden Alain en Manon niet vinden dus zijn wel lekker backstage gaan zitten daarna en Moridin gekeken/gehoord. Was leuk, maar niet bijzonder. Ook het trage mixwerk hier en daar snapte ik niet helemaal. Daarna weer 't hele stuk terug gelopen en binnen een kwartier waren we weg (viel me mee).

+++ Thera
++ Sasha F
++ The Geminizers
++ Phuture Noize
+ Titan
+ Avio
+ Martin Garrix
+ Eten
+ Decor van de Devoted & Dedicated :worship: :worship:
+ TMS Stage
+ Gezelligheid
+ Nog best veel andere dingen

- Geluid op de Dedicated
- Mensjes vooraan bij TMS die met die hekken zaten te klooien..
- Geluid bij Titan
- Het stuk lopen naar de parkeerplaats

Al met al een goed feestje! Helaas niet de voorgaande jaren overtroffen. Ik zeg TMS weer open air zoals vorig jaar! Bedankt iedereen voor de gezelligheid :)
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:14 

Hardtraxx Veteran

Heeeeeel gaaf feestje :D Inderdaad jammer dat TMS in een tent was, Michel zei dat het om logistieke redenen al maanden geleden was besloten... Zal wel zijn redenen hebben, maar voor mij had het niet gehoeven.
Het meeste is eigenlijk al wel gezegd, ik heb verder ook nog 2x een halfuurtje bij Wishkunde gestaan (techno). Zooooooo zeg, die muziek heeft een lekkere flow... had bijna het idee dat ik spacete (let op: alleen wat biertjes ;) )

Moridin was leuk, maar viel door het geluid tegen... en de algehele sfeer op de main, tja... Zolang ik lol kan hebben met de mensen om me heen lig ik er niet zo wakker van.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:17 

Hardtraxx Veteran

Heerlijk feestje gehad!

Rond kwart over 2 waren we bij Eindhoven Centraal waar aangegeven was dat er een pendelbus elk kwartier zou rijden. Nou, niet dus. Half 3 zou er een bus zijn, waar je een kaartje van 15€ voor moest kopen, maar die kwam pas om kwart over 3 joh. Vervolgens de bus in waar je werkelijk 1 centimeter ruimte om je heen heb, waar het ook nog eens stervens warm is. Ik was er eigenlijk al helemaal klaar mee voordat we aankwamen. Volgend jaar dan toch maar met een bob naar Wish. Tot grootste ergenis werden de pendelbuskaartjes niet eens gecontroleerd, dus 15€ weg gegooid.

Eenmaal op het feest aangekomen eerst muntjes gehaald en flink wat bier gezopen. Ik dacht dat Tuneboy van 15.00-16.00 moest draaien, dus die had ik gemist. Niet dus, ik kwam om 16.30 in TMS tent binnenlopen en zag dat Tuneboy nog bezig was. Wat een lekker half uurtje was dat zeg!

Vervolgens even op de main gekeken bij Waverider die lekkere plaatjes draaiden. Nieuwe met Noisecontrollers is heel lekker, net zoals Max Enforcer - Lost in Paradise. Pluspunten voor het draaien van Gold.

Na Waverider weer gaan kijken bij TMS, heerlijk dat die areas zo dicht tegen elkaar stonden, hoeften we tenminste niet veel te lopen.

Heerlijke set van Kevin Kaos vs Zero Sanity, geopend met You Know. Die blijft live nog altijd lekker gaan. Ook nog Answers Remix en Sorrow gehoord, en nog veel lekker plaatjes. Sit-Down moment was wel grappig, meer niet.

Hierna even een half uurtje Phuture Noize meegemaakt, en de tyfus, wat gaat Firepower lekker! Deze 2 mannen komen er zeker wel.
Hierna zijn we rondjes gaan lopen, even bij DBSTF gekeken, op de House stage gekeken en vervolgens even lekker gaat eten. Na het eten nog even bij AVIO gekeken. Heerlijk hoe Intractable One zo lekker los gaat, je ziet hem gewoon genieten als hij moet draaien. Wel een minpunt voor het draaien van Running Late (Rawmix)

Na Avio lekker gechilt bij de DWDD stage, lekker sfeertje daar. Na heel veel bier, waterpijp roken, goddelijke broodjes hamburgers belanden we bij Zedd. Zijn muziek is heel lekker in de auto, maar ik vind Live zijn muziek gewoon niet alles. Als ik house muziek hoor wil ik eigenlijk zo snel mogelijk terug naar de hardstyle stage om kneiterhard los te gaan. Donkey Rollers nog gehoord, maar ik vond de sfeer op de hardstyle mainstage gewoon zo belabberd, niet normaal. Allemaal rare 40+érs die je stom zaten aan te kijken als je los gaat. Ga lekker naar Pussy Lounge ofzo, maar ga niet de populaire anabolen-vader uithangen en stoer lopen doen.

Plus Punten:
+++++ Tuneboy
+++ De rest van de artiesten die in de tent van TMS draaiden _0_
+++ Waverider
+++ Aankleding van de stages
+++ Gezeldschap met mn vriendengroep

Min punten:
----------- Pendelbus, wat was dat verschrikkelijk slecht geregeld
---- Anabolen vaders die op zaterdag middag in hun tuin moeten zitten ipv populair en stoer doen op een feest
-- Sfeer op de hardstyle mainstage
- Hitte in TMS, ze hadden beter kunnen ruilen in die witte halve bal die bij de ingang stond.
- MC Shizzler zat zo hard te gillen bij het aankondigen dat het pijn deed aan mn oren.

Volgend jaar zeker weer aanwezig!
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:41 

Hardtraxx Elite

Voor de geïnteresseerden

Tracklist Phuture Noize:
Deadmau5 - Raise your weapon (Noisia remix / Phuture Noize intro tool)
Phuture Noize - When it drops
Phuture Noize vs Josh & Wesz - Liberal
Phuture Noize - Firepower
B-Front & Adaro - Worth fighting for (Qapital anthem)
Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany remix)
E-force - Crucifix
Pavo & Zany - Orgasmo
Phuture Noize - We are infinite
Phrantic - In the mix
Hard Driver - Came to this
Phuture Noize - Fire in the hole
Phuture Noize - Lucror
Phuture Noize & Phrantic - On with the show
Phuture Noize - Compressed Thoughts
Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool)
Phuture Noize vs Prefix & Density - Masters
Atmozfears - Destroy
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 14:54 

Artiest

Wesz91 schreef:
Voor de geïnteresseerden

Tracklist Phuture Noize:
Deadmau5 - Raise your weapon (Noisia remix / Phuture Noize intro tool)
Phuture Noize - When it drops
Phuture Noize vs Josh & Wesz - Liberal
Phuture Noize - Firepower
B-Front & Adaro - Worth fighting for (Qapital anthem)
Jack Overdose - Octavius Augustus (Zany remix)
E-force - Crucifix
Pavo & Zany - Orgasmo
Phuture Noize - We are infinite
Phrantic - In the mix
Hard Driver - Came to this
Phuture Noize - Fire in the hole
Phuture Noize - Lucror
Phuture Noize & Phrantic - On with the show
Phuture Noize - Compressed Thoughts
Prefix - Sloopvergunning (Phuture Noize zaagtool)
Phuture Noize vs Prefix & Density - Masters
Atmozfears - Destroy

+ Hard Driver - Rock your body en Phuture Noize & Atmozfears - Unexpected
Volgorde is ook niet correct. Rekordbox wilt niet echt mee werken op de zondag..

Iedereen btw bedankt voor dit super dikke feest!! Zwaar genoten
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:11 

Hardtraxx Crew

Was weer geweldig. Op het begin veelal op de main geweest en de laatste uurtjes in TMS tent doorgebracht. Man wat was Sasha F live gaaf. Die kicks kwamen zo lekker over, gaaf ook dat ie vooral oudere nummers er in had gestopt en niet alleen z'n laatste werk. En de stages zagen er ook weer belachelijk vet uit!
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:18 

Het was de eerste keer WiSH outdoor voor mij, maar zeker niet de laatste. Echt een geweldig feest gehad! . Beste festival in 2013 voor mij tot nu toe :)

Ik en mijn vriendin waren er pas vrij laat, hebben even heel het terrein verkend en zijn daarna naar Phuture Noize gegaan. Het terrein maakte al grote indruk, vond vooral de mainstage er erg vet uitzien!! Phuture Noize daar keek ik bij voorbaat stiekem het meeste naar uit. Ze hebben het waargemaakt, het album gaat zeker aangeschaft worden!! :loving: AVIO draaiden vorige week bij Outdoor Stereo festival een stuk beter, was voor de meeste hardtraxxers hier ook een betere set geweest denk ik. Vooral de trackkeuze buiten AVIO records was vorige week met Bombs Away, Pounding Senses, Mosquito en Under Attack (voor zover ik nog weet) veel beter naar mijn mening! Het hoogtepunt van deze set was het moment toen Phrantic arriveerde. Ik dacht echt van het zou wel vet zijn als AVIO nu the hard way op zet en op dat moment kwam ie op haha dat was echt geniaal :worship: Volgens mij heb ik ook nog een nieuwe plaat van Alphaverb en Intractable One gehoord en die klonk op het eerste gehoor live heel lekker, kan niet wachten op HQ ^^

Na AVIO weer even bij de andere stages gaan kijken (Dit festival was een kado voor m'n vriendin, dus kon moeilijk de hele tijd gaan staan waar ik wilde :D) O.a. bij the partysquad en de Main gestaan. Daarna heb ik een stuk van Sasha F, Titan en Zedd gezien. Sasha F vond ik heel lekker klinken, alleen vond ik dat scratchen ook een beetje overbodig. Ik was niet de enige zie ik, maar met tracks als New System en No Mad Soul maak je bij mij heel veel goed :innocent:

Thera was zoals altijd weer een baas. Ik keek even vanuit de magic show area wie de suprise act waren, maar vond het niet de moeite om daar heen te gaan. Chris One en The Machine was ook wel lekker, maar ik vond het niet echt afsluit waardig. Ze hadden beter DJ/MC Thera kunnen laten afsluiten. Het MC'en van Thera klonk niet altijd even lekker haha xd We hebben afgesloten met Showtek, maar zijn bijtijds weg gegaan om de drukte voor te zijn!

Al met al echt een geniale dag gehad. Setjes van de dag waren voor mij Phuture Noize, Sasha F en Thera!! Ik geloof best dat de sfeer voorgaande jaren bij the magic show stage beter was, maar ik vond gisteren toch ook heerlijk! Mensen die waarderen dat je losgaat en gezellig mee doen. Niet net zoals op de main waar opgepompte, zonnebank kampers je raar aan staan te kijken en je bier uit je handen stoten omdat ze er door moeten :thumbdown: Vanaf nu hoop ik ieder jaar er bij te zijn, want als ik zo kijk baal ik best dat dit pas mijn eerste keer WiSH was!
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:43 

Hardtraxx Veteran

Theannoyingdevil schreef:
Echt wat was dat slecht geregeld zeg. En midden in het weiland lag nog een sloot die je in het donker nauwelijks kon zien. Daar was nog iemand met zijn auto ingereden :lol:

Ik zie bij elk festival wel minstens één auto in de sloot geparkeerd. Vorige week was het een splinternieuwe Audi a5 als ik het me juist herinner. Probeer dan maar eens aan je vader uit te leggen wat er met z'n auto is gebeurd. :P
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:44 

Hardtraxx Elite

Was weer een lekker feestje dit. Veel leuke artiesten gezien.
De main was zoals ik al verwacht had idd weer aardig dood. De enige reden dat ik daar dan ook een tijdje geweest ben is omdat Donkey Rollers daar draaiden. Voor de rest een beetje bij The Magic Show geweest en ook ff naar Delicious Dutch en Dubbel dik geweest om Dirtcaps en Addergebroed te checken. Maar goed, fijn feestje dus. Volgend jaar denk ik maar weer ff een bezoekje brengen.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:53 

Hardtraxx Addict

Onthafloorx schreef:
Wish was erg vet!

Jammer dat The magic show in een tent was net als alle andere area's op de dedicated en main stage na..
Geluid op de main was echt slecht, maar daar ook niet zo vaak geweest.
Geluid in de TMS was goed.
Set's van Titan en Thera woeeeh gesloopt!

Wat ik wel weer erg jammer vind is dat er twee vrouwen op de dedicated staan die mij even van top tot teen bekijken en dan tegen elkaar zeggen moet je nou kijken hoe dat meisje eruit ziet, kan toch niet. Ga lekker ergens de milf uithangen alsjeblieft zeg je bent eind 20 begin 30 moet je je dan nog zo opstellen ja? Uiteindelijk moet ik er dan ook wel weer om lachen, want als je nog steeds verbaasd bent over wat mensen aan hebben op die leeftijd, pfoee zwaar leven heb je dan (gehad).

Jou heb ik best vaak voorbij zien komen geloof ik.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 15:57 

Hardtraxx Veteran

Was vet! Hoogtepuntjes waren Destroy, No Mad Soul en Psycho voor mij.

Edit: En drinkbaar water bij de WC's, super!
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 17:31 

Hardtraxx Veteran

Was weer een dik feesje! Maar kwam niet in de buurt van de vorige twee edities, maar die waren dan ook echt wel ziekelijk goed.

Grootste oorzaak is gewoon de keuze om TMS in een tent te zetten. Toen het outdoor was tussen die containers had het echt iets speciaals om daar te zijn. Dat gevoel had ik nu eigenlijk niet. Buiten dat om was het in die tent ook gewoon goed te pruimen, de hitte in zo'n tent kan niemand wat aan doen. Maar het was wel asociaal warm zeg, of we zijn gewoon niets meer gewend. Het geluid was soms wat wisselvallig, maar over het algemeen wel voldoende.

Verder hele dag bij TMS gebleven zoals verwacht. Alleen tijdens Moridin naar de Main gegaan om daar dus af te sluiten, had om eerlijk te zijn nog niet echt aandachtig naar de stages gekeken toen we binnen kwamen, interesseert me nooit zoveel. Maar dit was echt niet normaal, was echt onder de indruk toen we daar stonden. Echt ziekelijk vet gedaan. :D

Geluid daar was niet veel soeps helaas, toch jammer want vorig jaar hadden ze dat veel beter voor elkaar. Voor de rest had het laatste uurtje er ook bijna niemand meer echt zin in volgens mij, wat een dode bedoeling op die main. Zijn zelf ook een kwartiertje eerder weggegaan om de drukte weer voor te zijn.

Kijk verder terug op een mooi en gezellig dagje!
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 17:59 

Hardtraxx Crew

Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 18:29 

Hardtraxxer

Super vet feest gehad! :D
Veel heerlijke sets gehoord, met name in The Magic Show area! :worship:
En wat zagen de Mainstage en Hardstyle Main er geweldig uit zeg! :woot:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:14 

Hardtraxx Veteran

Tot 20.00 vooral op de Hardstyle Main geweest, was op zich wel leuk. Geluid was ook prima vond ik, snap niet waar alle kritiek vandaan komt. Vooral Audio Addicts viel daar goed mee!
Frontliner - Time, Wooloomooloo, K.Y.H.U en allemaal van dat soort gave oudere plaatjes.

Eigenlijk alles vanaf 20.00 in TMS tent :worship: Props voor de organisatie hiervoor! Geluid was erg goed.

* Phrantic die zijn set leuk begon met wat melodieuzere plaatjes (Open your Mind & In the Mix onder andere). Erg fijn om toch nog ff die goeie overgang van de hardstyle main naar de TMS stage te hebben! Gruwelijk vet ook dat hij Noisecontrollers - Give it Up draaide. Episch zagen.

* Geminizers draaiden leuke plaatjes & hadden heerlijk mixwerk. Overgang naar Main MF :loving:
Eternal Bliss is trouwens ook wel erg gaaf hoor! Was blij dat ik die op de main bij de afsluiting nog hoorde. Hele goeie set dit.

* Titan die ook veel gruwelijk lekkere tracks draaide. Openen met Clap You was sowieso episch.

* Sasha F Live, vetste set qua platen van de dag denk ik. Vrijwel al die nieuwe platen zijn minder, maar Artificial Reality (kon dr met de pet niet bij, wat een geweld)/Hardstyle Matters/Evil Divine/ Dark World waren zoooo gruwelijk lekker en het ging immens hard. Kan zijn dat ik me vergist heb met Evil Divine, maar volgens mij werd die wel gedraaid. Onbegrijpelijk dat ie dit thuis gemixt heeft trouwens, heb een paar outro's bijna volledig gehoord :yawn:

* Thera draaide ook weer fucking gruwelijk zoals gewoonlijk. Zelfs een maat van me die mee was die eigenlijk alleen maar mainstream luistert vond het supervet. En ho-ly shit, Catatonic Overload - Futile ging bizar hard. Jammer dat Thera de 2e climax niet draaide, maar natuurlijk wel supervet dat ie hem uberhaupt draait.

* The Machine & Chris One Live was leuk. Aantal platen met gru-we-lijk harde kicks weer, ontzettend van genoten :cry: Bass Invasion, DKOT (helaas wel de Machine mix), Psycho, Forsaken Lands, Virus Spreads Loudness edit en een mash-upje van een aantal platen waren dik. Helaas waren de eerste paar tracks gewoon te soft/blij.

* Moridin & eindshow vielen tegen, vooral door het geluid (en met name de bass) dat veel te zacht stond. Tussenstukje met het opnieuw opkomen voor het publiek was voor mij ook niet echt nodig. Mixwerk was om de paar platen ook erg traag. Ook paar bazenovergangen gehoord. Denk dat ik het met goed geluid wel ok had gevonden.

En Henk-Jan is een eindbaas :loving:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 19:55 

Donateur

Zeker een uur lang de hele TMS tent vol gespoten tijdens Tuneboy. Briljant setje! D-Passion was ook weer vet als vanouds. Heb een prima dag gehad :cool:
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:27 

Hardtraxx Elite

Daveytl schreef:
Tot 20.00 vooral op de Hardstyle Main geweest, was op zich wel leuk. Geluid was ook prima vond ik, snap niet waar alle kritiek vandaan komt.

Geluid ging veel te zacht. Als je helemaal vooraan tegen het hek stond was het nog wel goed te doen maar als je halverwege stond ging het echt veel te zacht.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:37 

Hardtraxx Newbie

Wish was echt dik!
Rond kwart voor 2 aangekomen, toen nog een eindje lopen naar het terrein.
Heen is nooit zo probleem maar terug is altijd verzuurd
Maar eenmaal binnengekomen beetje alle stage,s gekeken en de aankleding van de 2 mainstages was echt prachtig en groot uitgepakt!
Toen even bij mind illusion en san miquel gekeken en nog even bij een paar andere stages.
Toen naar Zanger rinus gegaan, stond aardig vol en was best een aardig goede sfeer.
Daarna bij zero sanity en kevin kaos gaan kijken, en die zetten toch wel ff een dikke sette neer!
Toen wouden een paar vrienden van me bij mc biggah gaan kijken maar die was te laat ofzo en ik en nog een maat van me hadden geen zin meer om te wachten dus weer naar Tms gegaan.
Daarna nog bij feest dj ruud geweest dat was ook wel vet, die kerel kan wel vette setjes neer zetten.
Hun bleven daar en ik ging vast naar AVIO toe, want daar wou ik niks van missen :D echt een vette set neergezet en aantal nieuwe tracks gehoord! Vet ook dat ze spaceman edit draaide, vond alleen de opbouw wat minder van deze set, daarna nog even met coen en daniel staan praten. Toen even wat gaan eten en nog een stuk van phrantic mee gepakt, en daarna nog even bij een geniale stage gestaan met hollandse en kerst muziek , waar iedereen kerst mutsen op had haha.
Nog even bij kraantje pappie gekeken en daar nog een paar vette pits meegemaakt en the wall of dead :D
Hier stond het geluid wel bellaberd afgesteld want kon hem amper verstaan.
Toen bij de main ff gestaan en waar je gewoon rustig kon praten door het geluid, en ff afgewacht wie de mystery quest was. Toen ik dat hoorde viel het tegen voor mij, en ging ik naar thera.
En die heeft me tog ff een dikke knalset neergezet, voor the sexual thrill hc edit voor ik echt hard gaan!
Was alleen wel irritant dat van die spanjaarden naast ke heletijd met die hekken zaten te klooien..
Daarna the machine en chris one gezien, maar vond het beter als die voor thera had gestaan ivm de opbouw, maar ieder zijn smaak, hebben we paar dikke plaatjes gedraat en dikke edits gehoord maar het was een cdtjes want was knap dat ze zonder koptelefoon draaide en hoorde weinig live toevoegingen.
Daarna naar de main gegaan voor moridin live, vondt dit wel wat tegenvallen, unleashed ging wel echt snoeihard!
En daarna de eindshoe, dat was echt een zware tegenvaller... Echt de slechtse einshow die ik heb meegemaakt, ook heel weinig vuurwerk.
Nadat het was afgelopen, verzuurd naar de parkeerplaats gelopen en lang gewacht voordat we eruit konden, was ook pas kwart over 5 thuis.
Al met al een vette geslaagde editie!

+ Geluid in de TMS
+ sfeer bij tms en dwdd en kraantje pappie en feest dj ruud
+ AVIO Thera kevin kaos en zero sanity
+ snelle bar service
+ goed eten

- bavaria
- geluid main
- hitte in tms
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 20:40 

Hardtraxx Veteran

Ge-wel-dig feest zeg. Overtrof alle verwachtingen. Tuneboy, Avio en Phrantic beste setjes. Zoals altijd bij Wish prachtig aangekleed en bij TMS ook super geluid, wel wat warm maarja.

Haha davey :P was genieten ja.
Bericht Geplaatst op 07 jul 2013 21:14 

Hardtraxx Crew

Later dan gepland binnen wegens een dikke file op de weg richting Wish (en een eigenwijze kip die weigerde de Tomtom te volgen :mad: ). Ook lag de Priority-parkeerplaats (lees: een kiezelveld vol onkruid) nog steeds een eind weg van het terrein, een beetje jammer :P .

Tot mijn verrassing binnengekomen bij tuneboy, die bleek geruild te hebben met clockartz. WAT-EEN-BAZENSET! Had live nog nooit een early set meegemaakt, maar wat klonk dat lekker. Samen met skribbler nog even verbaasd naar een gast gekeken die het (blijkbaar al ruim 2 uur) volhield om volledig uit de maat op en neer te stuiteren, maar volgens mij vermaakte hij zich wel :P

Na Tuneboy en de eerste twee platen van Kevin Kaos en Zero Sanity ben ik met Joost even een rondje over het terrein gelopen. Echt een hele vette aankleding van de main en hardstyle main zeg, chapeau! Nog een stukje DBSTF meegepakt, maar viel, mede door het geluid, wat tegen. Hierna haalden we wat te eten, om weer richting TMS te gaan, waar we een stukje Phuture Noize hebben meegepakt. Nog even met Thera gekletst en gevraagd of ie niet heel toevallig Arise (Beholder & Zany Remix) bij zich had. Was helaas niet het geval, maar drie keer raden welke plaat AVIO er onder andere op gooiden? Juist. Wat was dat gruwelijk lekker zeg. Ook veel andere vette platen langs horen komen, maar aan de andere kant ook kutplaten als de Running Late Rawmix. Al met al wel een hele lekkere set.

Ook Phrantic klonk heel vet, nieuwe platen klinken heel leuk, hoewel ik In The Mix over de dag verspreid wel 3 of 4 keer voorbij heb horen komen :P . Benen begonnen echter aardig zeer te doen aan het einde van de set, dus hebben we wat drinken gehaald en zijn we gaan zitten, terwijl we een beetje mensjes keken en de set van Atmozfears en Adrenalize luisterden (klonk nog best leuk). Tijdens Toneshifterz op de main gestaan, ondanks dat de set voorspelbaar en vrij kazig was, toch goed vermaakt. Sfeer was met de lasers en lichteffecten op de main echt heel vet.

Donkey Rollers op de main viel door het geluid wat tegen, sommige kicks kwamen compleet niet door. Toch lekker mee staan brullen (leverde me bij D.O.N.K.E.Y. wat vreemde blikken op, maar like I care :P ) en op wat platen me goed vermaakt. Surprise was redelijk voorspelbaar (vooraf gingen Joost en ik voor Crypsis vs B-Front of Zany, dus dat klopte goed), en de platenkeuze kon me niet voldoende boeien om te blijven staan. Zany was trouwens wel in een scratch-bui, zowel tijdens DR als vs Crypsis :P .

Bij Thera kreeg ik na binnenkomst echt spijt dat ik niet eerder daarheen was gegaan, CO2 :love: . Ook Done voor het eerst live gehoord, vette plaat! The Machine & Chris One LIVE was wel leuk, zeker doordat de kicks hier wel goed doorkwamen, maar ik weet niet wat de live toegevoegde waarde was, behalve dat ze het nu voor elkaar kregen om de hele set zonder koptelefoon te mixen.

Moridin had ik veel meer van verwacht, het intro was wel vet gedaan, maar verder vond ik het niet veel meer dan een verkleedpartijtje met een schreeuwerige MC. We zijn toen ook maar naar huis gegaan.

Al met al is Wish me heel goed bevallen, zeker voor herhaling vatbaar :)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten